Miksi nuorta naista kiinnostaa vanhempi mies?
Miksi nuoret tytöt tai nuoret naiset on kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Itse nautin kun minua katsellaan kiiluvin silmis. Kiihotun sellaisesta.
Entä muut? Naiset vastatkaa.
Kommentit (272)
Paremminkin ikäeroisuhteissa on kyse ilmapiirin vapautumisesta yhteiskunnassa.
minä myös myönnän keskityin nuorempii naisiin kun aina valittivat että ei jaksa panna, pillu kipee, nahat lähti tms kokeilin nuorempia ja kyllä sai laskea innolla mälliä joka rakoon. aika kivaa
nykyään itsella 10v nuorempi ja se riittää mainiosti
Minäkin kiihotun siitä kun vanhempi mies kiihottuu katsoen minua nakuna. Joskus annan valokuvata itseäni mun omalla kameralla niinettä kaikki kuvat jää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Joitain naisia kiinnostaa ja kiihottaa raha, valta, elämänkokemus, iäkäs karisma (itse olen sitä mieltä, että karisma joko on tai ei ole, eli en liitä ikään) jne.
Jotkut naiset tykkäävät, kun mies on heitä kokeneempi ja ”opettaa” heille asioita elämästä yms.
Moni nainen on myös ihan hukassa seksuaalisuutensa kanssa ja viehättyy, kun joku ”temput oppinut” mies tulee ja tekee naiselle asioita joita nainen ei tiennyt olevan olemassakaan.
Moni nainen myös haluaa olla vastuuton ja ohjailtavissa, nämä vanhempien miesten perään hinkuvat naiset on kokemukseni mukaan kaikista lapsellisimpia tyyppejä.
Haluavat siis jotain, mitä heissä itsessä ei ole, mutta kaipaavat kuitenkin elämäänsä.Itse en ole ikinä viehättynyt vanhemmista miehistä.
Ei heissä toki ihmisinä mitään vikaa ole enkä esim. ällöksy iäkkäämpiä ihmisiä tai puhu heistä rumasti, mutta en vain näe vanhempia miehiä mitenkään seksuaalisesti kiinnostavina.
Miehet muuten varmaan jotenkin aistii tämän, sillä itseäni vanhemmat miehet ei ole ikinä oikein lähestyneet.N26
suloinen voi nainen 20-30 olla joka 45miehen perässä. ei itseään täynnä oleva selfiepelle!
Vierailija kirjoitti:
Nuorta naista kiinnostaa vanhassa miehessä vain taloudellinen hyöty ei ulkonäkö seksi eikä älykkyys.
Mulla on nuori naisystävä. Minulla ei juurikaan ole rahaa, mutta hänellä sitäkin enemmän. Tästä on vaikea keksiä mainitsemaasi taloudellista hyötyä hänelle, mutta ehkä se johtuu siitä etten ole älykäs.
Jännä miten nuoret naiset (20-30v) eivät kovinkaan kiinnostuneita, kun olin itse 30-35v tietämillä.
Nyt 41v ikäisenä olen huomannut, että juurikin alle 30v ikäiset ovat alkaneet kiinnostua.
Mistä mahtaa johtua?
Olen kysellyt tätä muutamilta ja vastauksena saanut, että he syttyvät itsevarmaan vanhempaan mieheen. Omanikäiset "teinit" ei kiinnosta. En oikein sulata tuota. Vai?
Mua on aina kiinnostaneet vanhemmat miehet enemmän. En vain ole koskaan jaksanut mitään mopo tai inttijuttuja, pakosta kuunnellut nuorempana. Tinderistä tuli 30v mies vastaan kun olin 19v. Tavattiin ja halusin seksiä joten meni panopuuhiin ekoilla treffeillä. En ole koskaan saanut niin hyvää seksiä kun silloin. Mies uskalsi ottaa ja alistaa seksissä, ei kysellyt turhia, oli toki minut huomioonottava. Varmaati kyse oli myös siitä että mies uskalsi olla itsevarma nuoren naisen kanssa. Saman miehen kanssa olen edelleen ja lapsia on tullut 7v aikana kolme ja naimisiinkin ollaan menty. Paljon on tapahtunut ja hyvältä edelleen tuntuu. Nuorena tyttönä minua kiihotti tietyllä tasolla miehen vakityö ja hyvät tulot. Mies sen sijaan sai siron, naisellisen ja nuoren naisen itsellensä. Toki vuodet kuluvat ja ikää tulee lisää, mutta eipä minusta edelleenkään uskoisi että olen synnyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi mies rakastajana on parempi, ku se ei ole niin itseriittoinen naisenkaataja kuin nuori karju. Vanhempi mies muistaa myös naisen tyydytyksen.
Ikä pätee todella myös naisiin. Vanhempi nainen on rennompi ja vapautuneempi kuin nuoret teinit 20 vuotiaat ja myös 30 vuotiaat jotka ei uskalla sängyssä tehdä mitään ja joilla on kokoajan on joku huomionhakupeli päällä. Pitää näyttää muille ja olla kokoajan parempi kuin muut ja kitistä kaikesta pienestä joka ärsyttää.... Miksei voi vaan olla. 20 vuotiaana mulla oli seksisuhde kahden +40 vuotiaan naisen kanssa ja voi sitä rentoa menoa ilman draamaa
Vierailija kirjoitti:
Rahan takia nuo naiset tuntuvat yksi toisensa jälkeen tämän hopeaketun sänkyyn haluavan. Kovasti vakuuttelevat, että eivät rahan takia perässäni ole, mutta kyllä tuntuu eurot hyvin jokaiselle kelvanneen. Näin tää maailma makaa.
Niin sanotaan että ei raha kiinnosta mutta kiinnostaa mies koska hyvät tulot ... Öööh.... Jos se raha ei tosiaan kiinnosta niin olis hauska nähdä kuinka moni täällä vaihtaisi vanhempaa miestä jos tämä vaihtaisikin työnsä johonkin paskaduuniin?? Sitten varmaan keksittäs äkkiä hyvä tekosyy miksi piti vaihtaa. Pari naisystävää on sellasia jotka ei todella välitä ammatista ja tuloista ja on aivan sama jos toisen kanssa vaan natsaa mutta näitä rahan perässä pyöriviä loisia riittää pilvin pimein. Niin oksettavaa.. Jos olisin nainen niin en voisi kenenkään lompakolla loisia ja elää niin että toinen maksaa suurimman osan
Vierailija kirjoitti:
Ite olen 28 ja itseäni kiinnostaa varakkaat noin kuuskymppiset miehet tosi paljon. Yli kuuskymppisen miehen ihailu ja paljonta ovat jotain käsittämättömän ihanaa. Vanhan miehen vartalo ja seksikyvyt saattavat olla puutteelliset, mutta se mitä muu, mitä nuori nainen saa vanhalta mieheltä, korvaa kyllä kaiken.
Vanha mies tulee tyytyväiseksi jo kujeilevasta katseesta ja pienestä hipaisusta. Sänkyyn ei tarvitse kovin usein mennä. Palkinnoksi saa yleensä kaikkea kivaa. Vanhemmat miehet ovat yleensä varakkaita ja sijoittvat mielellään varojaan nuoreen naiseen. Suosittelen nuorille naisille, joilla ei ole perheenperustamistarvetta, lämpimästi vanhoja miehiä kumppanieksi.
Täällä siis aito parasiitti bakteeri loinen ylpeä itsestään kun saa hyötyä muista ihmisistä ja olennoista. Oksettavinta ikinä
nuorest tytöst on kiva olla haluttu. sen he tietää et 40+ miehet kaipaa viriili naista sotanorsun tai valaan oheen tai tilalle
Ei ole ikinä oikein kiinnostanut. Nyt kolmekymppisenä kiinnostuinkin parikymppisestä. Aivan ihana iloinen ja mukava persoona, sängyssä kykenevä ja jaksava. Todella mukava löytö sen jälkeen, kun kokeilin tapailua parin vanhemman kanssa, toinen ei saanut edes munaa pystyyn ja lopetin tapailut sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi komea mieshän on todella kiihottava!
Ai miksi?
Ainakin kokemus vaikuttaa, niin elämässä kuin seksissä. Ei tarvitse opettaa, vanhempi mies osaa yllättää taidoillaan ;)
Joa vanhempi mies on vaimoton niin tuskin kyse on siitå ettå mies olisi hyvä sängyssä. Kyllä moni nainen sietää miestå jos on edes se sänkyhomma kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan takia nuo naiset tuntuvat yksi toisensa jälkeen tämän hopeaketun sänkyyn haluavan. Kovasti vakuuttelevat, että eivät rahan takia perässäni ole, mutta kyllä tuntuu eurot hyvin jokaiselle kelvanneen. Näin tää maailma makaa.
Niin sanotaan että ei raha kiinnosta mutta kiinnostaa mies koska hyvät tulot ... Öööh.... Jos se raha ei tosiaan kiinnosta niin olis hauska nähdä kuinka moni täällä vaihtaisi vanhempaa miestä jos tämä vaihtaisikin työnsä johonkin paskaduuniin?? Sitten varmaan keksittäs äkkiä hyvä tekosyy miksi piti vaihtaa. Pari naisystävää on sellasia jotka ei todella välitä ammatista ja tuloista ja on aivan sama jos toisen kanssa vaan natsaa mutta näitä rahan perässä pyöriviä loisia riittää pilvin pimein. Niin oksettavaa.. Jos olisin nainen niin en voisi kenenkään lompakolla loisia ja elää niin että toinen maksaa suurimman osan
Mieheni on mua 20 vuotta vanhempi ja hän oli tavatessamme työtön :) Koulutukseltaan on perus amis ja joissain pätkä-/keikkatöissä on vuosien mittaan ollut, ei koskaan mikään hyvätuloinen ja tällä hetkellä taas työtön. Eikä mies töitä mihinkään tarvitse koska minä tienaan niin hyvin. Itse olin tavatessamme kunnianhimoinen opiskelija ja nykyään hyvätuloinen akateeminen nainen. Rakastuin miehessäni johonkin aivan muuhun kuin varallisuuteen.
Minua ei kiinnosta raha eikä varsinkaan valta, mutta vanhemmat miehet sytyttää.
Ehkä se on siinä, kun he tietävät jo mitä haluavat ja mitä eivät. Ovat aikuisia ja löytäneet paikkansa elämässä, mkkä tuo tiettyä rauhallisuutta. Nykyään moni 30-40v mieskin vielä elää jotain pitkitettyä nuoruusikää, ovat varsin itsekkäitä ja ihmissuhteet ovat kertakäyttöisiä.
Moni tuntemani 50-vuotias mies on niin kuuma, että housut kastuu jo jutellessa. :D
T: N37
Olen lukenut kommentteja,itse olen 55v,mies,olen huomannut että vähän alle 40.v naiset ovat kovasti kiinnostuneita,pukeudun rennosti,seurassani hauskaa,osaan ottaa myöskin naisen tarpeet huomioon,tykkään kiusotellakin,nainen saa välillä muka suutahtaa,pitää lepyttelystä,ja hellistä hetkistä makuuhuoneen puolella,pukeutuu yhteisiin iltoihin välillä,jopa usein sensuellin kauniisti! Pidän huolta itsestäni,ja naisestani,makuuhuoneessa osaan ottaa naiseni!
kiireetön kirjoitti:
Olen lukenut kommentteja,itse olen 55v,mies,olen huomannut että vähän alle 40.v naiset ovat kovasti kiinnostuneita,pukeudun rennosti,seurassani hauskaa,osaan ottaa myöskin naisen tarpeet huomioon,tykkään kiusotellakin,nainen saa välillä muka suutahtaa,pitää lepyttelystä,ja hellistä hetkistä makuuhuoneen puolella,pukeutuu yhteisiin iltoihin välillä,jopa usein sensuellin kauniisti! Pidän huolta itsestäni,ja naisestani,makuuhuoneessa osaan ottaa naiseni!
Eli olet turvallinen mutta nuorekas.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi komea mieshän on todella kiihottava!
Ai miksi?
Ainakin kokemus vaikuttaa, niin elämässä kuin seksissä. Ei tarvitse opettaa, vanhempi mies osaa yllättää taidoillaan ;)
Miksi sitä tosiasiaa ei hyväksytä miten paljon parempia vanhemmat naiset on sängyssä :). Ottavat innokkaasti eivätkä häpeile itseään ja tilanteita. Kertovat avoimesti mistä tykkäävät ja mikä tuntuu kaikista parhaimmalta eikä ole vaan hiljaa ja ihmettele miksei mies lue ajatuksia ja tee sitä mitä haluaa. Itse olen 30 v mies ja lukuisia leikkikavereita löytynyt viime vuosina iältään 40-50 vuotiaista naisista. Paljon parempaa seksiä kuin nuorten ja omaikäisten kanssa
Nuo ikäero parisuhteet on yleistymässä lujaa vauhtia nykyään: kertoo varmaan nuorten miesten huonosta tasosta.