Miksi nuorta naista kiinnostaa vanhempi mies?
Miksi nuoret tytöt tai nuoret naiset on kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Itse nautin kun minua katsellaan kiiluvin silmis. Kiihotun sellaisesta.
Entä muut? Naiset vastatkaa.
Kommentit (272)
Luonnonlaki-turvallinen isähahmo
Tuo on totta. Kerran naku rannalla käyneenä ja vanhemmat miehet tuntui siellä turvalliselta vaikka se vähän hassulle tuntui olla alasti heidän nähden.
jäi kiva muisto ja kokeilen varmasti vielä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan nudisti pariskunta ja molemmat tykätään kun vaimoa katselee iäkkäämpi mies. Mielettömän kiihoittavaa kun saa avata vaimon jalat ikä miehelle.he ovat paljon fiksumpia kun nuoremmat ja katseet ovat juuri oikeanlaisia.
Juuri näin. Olemme 30+, lapseton pariskunta, ja perhetuttuihimme kuuluu muuan viisikymppinen herrasmies, jonka kanssa meillä on silloin tällöin saunailtoja kolmistaan. Tästä ei ole varsinaisesti puhuttu eikä varsinkaan sovittu, mutta näiden saunomisten tarkoituksena on, että vieraamme saa yllin kyllin nauttia katseherkkuja vaimostani, joka on leikissä mukana. Ei haittaa, jos välillä vieraalla hieman jöpöttää, sillä helposti se tauti tarttuu siinä minuunkin. Muuten siinä koko ajan keskustellaan niin maailman tapahtumista kuin varsinkin elokuvista ja kirjallisuudesta. Erityinen nautinto minulle on pohtia, millaisia tuntemuksia, ajatuksia ja toiveita on vaimolla ja vieraalla. Miehenä on tietysti helpompi eläytyä toisen miehen mielenmaisemaan paljaan pillun äärellä.
En oo koskaan syttyny vanhemmista miehistä. Tuli ongelmaksi myös lasten isän kanssa jonka kanssa olin yli 10v. Hän oli mua vuoden vanhempi, mutta mitä vanhemmaksi hän tuli sitä vähemmän halusin seksiä.
Nykyään oon parisuhteessa 10v nuoremman miehen kanssa, joka on mun silmissä ihan törkeen kuuma. Häntä ennen mulla oli häntä nuorempiakin kumppaneita.
N34
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan syttyny vanhemmista miehistä. Tuli ongelmaksi myös lasten isän kanssa jonka kanssa olin yli 10v. Hän oli mua vuoden vanhempi, mutta mitä vanhemmaksi hän tuli sitä vähemmän halusin seksiä.
Nykyään oon parisuhteessa 10v nuoremman miehen kanssa, joka on mun silmissä ihan törkeen kuuma. Häntä ennen mulla oli häntä nuorempiakin kumppaneita.
N34
Tää on kyl paha yhtälö. Mä elin 7v naisen kanssa joka oli mua 8v vanhempi. Hyvin toimi siihen asti et täytin 30 ja nainen alkoi rupsahtaa. Siinä kun huomasi et itseä katselee 18-20v naiset ja oma näyttää mummolta alkoi tulla ongelmia. Ei mennyt kauan niin erosin ja otin 9v ex nuoremman naisen.. kaverilla on ihan samanlainen stoori
Siis juuri noin. Tuo tunne on se mistä me rannoilla tykätään. Se on niin kiihoittavaa kun saa näyttää vaimoa iäkkäämmille miehille ja vaimo on siitä ihan kuumissaan. Se on just makeeta kun vierailaa rupee seisomaan kun katselee vaimoa. Parhaimmille katsojille saan avata häpyhuulet tai sitten hiukan leikkiä sauvalla. Tekee niin hyvää.
Itse olen 33 v mies ja minulla on seksisuhteena kaksikin vanhempaa naista. Toinen on 54 v ja toinen 42v. Molemmat sanoi että on ollut parhainta seksiä mitä on pitkään aikaan saanut ja osaan huomioida heidän tarpeita paremmin. Olen aina tykännyt vanhemmista naisista ja ovat poikkeuksetta parempia ottamaan suihin myös. Teemme myös ihan arkisia asioita yhdessä käydään kävelyllä ja ulkona jne mitä kunnon fwb suhteeseen kuuluu. En ole koskaan tykännyt pelkästään seksisuhteesta ilman henkistä yhteyttä. Toinen näistä naisista osaa suihinottaessa edgettää minua orgasmin reunalla niin että silmissä pimenee. Ex tyttöystäväni oli minua hieman nuorempi eikä tykännyt ottaa suihin ollenkaan. Ei siis ihme että vanhemmat kiinnostaa ja se turha näyttämisen halu ja jatkuva ehostaminen on jäänyt myös pois. Voi keskustella rennommin ja vapaammin. Että näinkin päin homma toimii mutta ihmiset pitää heitä puumina
Tämä pitää kyllä muilta osin hyvin paikkaansa mutta sanoisin tarkennukseksi vain sen, pikku totuuden, voisi joku väittää, että normaalisti kaikkia nuoria naisia kiinnostaa itseään huomattavasti tai vähän vanhemmassa miehessä aina eniten, se lompakko..
V.67
Vierailija kirjoitti:
vanhoja ukkoja kiinnostaa nuorissa tytöissä kireä alapää, mitä tiukempi sitä parempi se sille ukolle on. "voikun sulla on ihanan tiukka". Noh, ehkä en naisena ymmärrä tätä vain. Jotkut oikein nauttivat neitsyydenkin viemisestä, pervolla tavalla. Kattoisivat omanikäisiään eikä alaikäisten perään.
terv. Hieman tuohtunut.
Olen 49 v. mies ja tiukin vako ja voimakaslihaksinen on ollut 40-v. yksinhuoltajaäidillä. Kun hän oikein rutistaa, niin käy jopa vähän kipeää, jos on juuri lauennut tai laukeamassa. Väärille miekuvillehan ei voi mitään. Omasta itsestä huolehtiminen ja synnynnäiset ominaisuudet vaikuttavat isosti siihen, minkälainen ihminen on sängyssä. Lisäksi se spiritti, minkälainen henki toisessa on. Päänsisässähän tapahtuu iso osa kiihottumisesta ja nautinnosta.
Vastaus viestiin 209: kyllä minustakin toimii myös toisinpäin eli nuorempi mies ja vanhempi nainen. Olen myös kokenut, että vanhempi nainen on kiinnostunut minusta enemmän kuin ne nuoremmat, joiden kanssa olen ollut. Puhuu avoimemmin, kehuu sitä, hyväilee sitä oma aloitteisesti ja hellästi, on lempeä ja viisas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Tää on kyl paha yhtälö. Mä elin 7v naisen kanssa joka oli mua 8v vanhempi. Hyvin toimi siihen asti et täytin 30 ja nainen alkoi rupsahtaa. Siinä kun huomasi et itseä katselee 18-20v naiset ja oma näyttää mummolta alkoi tulla ongelmia. Ei mennyt kauan niin erosin ja otin 9v ex nuoremman naisen.. kaverilla on ihan samanlainen stoori
Ehkä ei sittenkään huono yhtälö. Mummo sai seitsemän vuotta nuorta jerkkua eikä se sullekaan ollut vastenmielistä kun pystyit panemaan. Mummolla voi olla jo uusi poitsu petiä lämmittämässä. N35
Rahan ja omaisuuden takia. Siksi että mies maksaa, kun luulee saavansa naisen muutenkin ja lapsellisena kuvittelee olevansa uros 😂
Omasta kokemuksesta sanoisin, että kokeilunhalu ja status. Kokeilunhalu tuli siitä, että lapsuudenkaverini isä erosi (ei takiani) ja pääsin toteuttamaan varhaisteinistä asti kyteneen himon häntä kohtaan. Ehkä se oli ollut molemminpuolista. En koskaan kysynyt, mutta jotain merkkejä huomasin. Ei tuottanut pettymystä se seksi kahdeksantoista kieppeillä ja mies oli nelikymppinen. Status tuli siitä, että hän oli menestynyt (yritys)elämässään ja se kiihotti. Tiesin hänen olevan kyvykäs kaikessa mihin hän oli ryhtynyt ja mielessäni hän oli sitä myös sängyssä. Näin todella oli. Ajattelin, etten olisi niitä naisia, jotka makaavat selällään jalat levällään nuoltavana ja antautuvat miehelle pantavaksi kerta toisensa jälkeen tiukkaan ja kuumaan lähetyssaarnaajaan, mutta näin tein ja vaistoni ohjasi. Nautin enemmän kuin koskaan mistään. Hän oli mestari ja jos en olisi saanut opiskelupaikkaa ulkomailta, juttumme olisi varmasti jatkunut. Mikään sokerisuhde se ei ollut, mies ei hemmotellut mua, ei ostellut mitään seksin vastineeksi. En välittänyt materiasta. Halusin vain hänen alleen ja lähelleen kaiken aikaa ja hän toteutti todella halukkaana.
Vierailija kirjoitti:
Omasta kokemuksesta sanoisin, että kokeilunhalu ja status. Kokeilunhalu tuli siitä, että lapsuudenkaverini isä erosi (ei takiani) ja pääsin toteuttamaan varhaisteinistä asti kyteneen himon häntä kohtaan. Ehkä se oli ollut molemminpuolista. En koskaan kysynyt, mutta jotain merkkejä huomasin. Ei tuottanut pettymystä se seksi kahdeksantoista kieppeillä ja mies oli nelikymppinen. Status tuli siitä, että hän oli menestynyt (yritys)elämässään ja se kiihotti. Tiesin hänen olevan kyvykäs kaikessa mihin hän oli ryhtynyt ja mielessäni hän oli sitä myös sängyssä. Näin todella oli. Ajattelin, etten olisi niitä naisia, jotka makaavat selällään jalat levällään nuoltavana ja antautuvat miehelle pantavaksi kerta toisensa jälkeen tiukkaan ja kuumaan lähetyssaarnaajaan, mutta näin tein ja vaistoni ohjasi. Nautin enemmän kuin koskaan mistään. Hän oli mestari ja jos en olisi saanut opiskelupaikkaa ulkomailta, juttumme olisi varmasti jatkunut. Mikään sokeris
Kiihottava asetelma kyllä
Mua kiinnosti saada menestynyttä ja kokenutta miestä omanikäisten jälkeen. Bonuksena tuli vielä paksu kalu ja ihan mieletön stamina. Sen verran löytyy pelisilmää, että pidän jutun pelkkänä viihteenä, mutta olen nauttinut täysin rinnoin. N23
Mä en ole enää nuori nainen vaan 45-vuotias. Mulla on seksisuhde 16 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mies on komea ja hyväkroppainen. Seksi on upeaa ja kiihkeää. Ekan kerran harrastimme seksiä kun olin 27v. Tässä välissä molemmilla parisuhteet emmekä tavanneet toisiamme, mutta nyt taas pidetään hauskaa ja nautitaan toisistamme.
Moni vanha ukko uskoo lähes mitä vain kun sen sanoo nätti nuori nainen. Lisäksi jos sillä sattuu olemaan sopivasti ylimääräistä rahaa niin siinähän pääsee tekemään helposti kunnon tilin kun vähän lirkuttelee ja reikää antaa.
Me ollaan nudisti pariskunta ja molemmat tykätään kun vaimoa katselee iäkkäämpi mies. Mielettömän kiihoittavaa kun saa avata vaimon jalat ikä miehelle.he ovat paljon fiksumpia kun nuoremmat ja katseet ovat juuri oikeanlaisia.