Miksi nuorta naista kiinnostaa vanhempi mies?
Miksi nuoret tytöt tai nuoret naiset on kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Itse nautin kun minua katsellaan kiiluvin silmis. Kiihotun sellaisesta.
Entä muut? Naiset vastatkaa.
Kommentit (272)
Se on ihan luonnonvalinta, vanhempi tuntuu turvallisemmalta, luotettavammalta, kokeneemmalta, osaavammalta, paremmalta ja osaa pitää suunsa kiinni kylillä
Itselläni on tämä vika kohta 29 vuotta täyttävänä naisena, sillä vanhemmat miehet ovat mieleeni. Niissä on vain jotain niin erilaista verrattuna omanikäisiin nuoriin miehiin. En itse edes käy bileissä ja baareissa, alkoholia juon vähän ruoan kanssa tai joskus saunajuomana.
Vanhemmissa miehissä olen huomannut enemmän käytöstapoja, mm. naiselle tarjotaan, ovi avataan ja on jopa otettu minulta takkikin pois päältä. Jollekin voi olla liian vanhanaikaista ja jopa seksististä, mutta itselleni ihan ilahduttavaa 20-35-vuotiaiden passiivisten Playstation-pelaajien keskellä.
Voi varmaan selittyä autismillakin tuo kiinnostus vanhempiin miehiin, jos enemmän kaveeraankin tai juttelen vanhempien ihmisten kanssa. Koululaisena se oli toisin päin, kaverit olivat vuoden tai kolme vuotta nuorempia. Nykyään sitten viihdyn vanhempien ihmisten seurassa. Pidän ikäisteni keskustelun aiheitakin niin tylsinä.
Täällä ois 49v mies Joensuusta jos joku nuorempi nainen on kiinnostunut 🤔
Vierailija kirjoitti:
Täällä ois 49v mies Joensuusta jos joku nuorempi nainen on kiinnostunut 🤔
Susta kiinnostuu vain nuoremmat miehet
Miehyykkyys kiinnostaa. Ja äly.
No ei kiinnosta. Itse 61v ja yksikään nuori nainen ei ole minusta kiinnostunut eikä tarvitsekaan olla. Olen jo liian vanha mihinkään seksihommiin.
Vanha mies osaa kertoa tarpeeksi kattavasti peräsuolenlaskeumasta.
Niin 🥺
Vierailija kirjoitti:
No ei kiinnosta. Itse 61v ja yksikään nuori nainen ei ole minusta kiinnostunut eikä tarvitsekaan olla. Olen jo liian vanha mihinkään seksihommiin.
Olet kyllä nainen. Kukaan mies ei sanoisi noin, että 61 -vuotiaana liian vanha seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vanha mies osaa kertoa tarpeeksi kattavasti peräsuolenlaskeumasta.
Niin 🥺
kuka v..un sekopää tää on! joka keskusteluun tämä! sulle tiedoksi, sellaista ei ole olemassa!
Se on niin pervoa, ikäeron takia tuntuu tuhmalta ihan vaan tavallinen vaniljakin. Papat panee kyllä parastaan. N24
Vierailija kirjoitti:
Se on niin pervoa, ikäeron takia tuntuu tuhmalta ihan vaan tavallinen vaniljakin. Papat panee kyllä parastaan. N24
Millaisia kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde miehen kanssa joka täyttää pian 62v. Miestä kiinnostaa erittäin paljonkin seksi ja hyvin innokkaana on aina mun kimpussa. Olen miestä 17 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde miehen kanssa joka täyttää pian 62v. Miestä kiinnostaa erittäin paljonkin seksi ja hyvin innokkaana on aina mun kimpussa. Olen miestä 17 vuotta nuorempi.
Neljäfemma on kylä auttamattoman vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljäfemma on kylä auttamattoman vanha.
Vanha mihin? Mä olen tämän ikäinen eikä se asia sulle kuulu millään tavalla. Olen silti miestä reilusti nuorempi. Olen myös hänen avovaimoaan reilusti nuorempi.
Minua ei kiinnosta muut vanhemmat miehet kuin ihastukseni, mutta en tiedä kyllä miksi olen hänestä kiinnostunut. On vain niin komea ja seksikäs. Ehkä turvallisen oloinen myös. Ja hänellä on ihana ääni <3 olis niin ihanaa olla hänen hoideltavana.
Mut nii ei kai siihen muuta syytä kuin nuortenkaan miesten kohdalla, hän vain on ihana.
Ei muuta motiivia kuin suuri varakkuus. Tuskin muu kiinnostaa.
Se nyt on taivaan tosi että ainoa syy on raha. Kurpat saa uskotella itselleen mitä vaan, mutta me naiset tiedetään totuus.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on taivaan tosi että ainoa syy on raha. Kurpat saa uskotella itselleen mitä vaan, mutta me naiset tiedetään totuus.
Kurpat....mutta me naiset?? Hahhhaahh
Karisma ja itsevarmuus.