Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuorta naista kiinnostaa vanhempi mies?

Vierailija
10.01.2014 |

Miksi nuoret tytöt tai nuoret naiset on kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Itse nautin kun minua katsellaan kiiluvin silmis. Kiihotun sellaisesta.

Entä muut? Naiset vastatkaa.

Kommentit (272)

Vierailija
121/272 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai väärä ihminen tuohon vastaamaan useimpien mielestä, sillä mulla ja mun miehellä selkeä ikäero, en silti näe, että olen hänen kanssaan, koska on vanhempi, vaan koska hän on mies, joka jaksaa olla mun kanssa. Harva siihen on pidempään pystynyt (edes vuottakaan).

Vierailija
122/272 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta osaa (95%) nuorista naisista ei vanhat miehet kiinnosta. Mutta jäähän siinä joukko nuoria naisia joita kiinnostaa, ketä mistäkin syystä. Raha on varmasti yksi syy, ainakin jos haluaa pidempää suhdetta. Jos pelkkää seksiä, niin ihan kokeilunhalusta. Mua ei kyllä sytytä, samanikäiset kiinnostaa pelkästään. Perhettä en missään tapauksessa perustais itseäni paljon vanhemman miehen kanssa, järki pitää olla mukana näissä valinnoissa. Ja miehethän vanhenee niin nopeasti ja erektiohäiriöt alkavat jo alle 50 v, entäs kun mies on 60 ja itse paljon nuorempi ja tunnetustihan naisten seksuaalisuus on huipussaan vasta yli 40 v, niin mitäs sitten? Sama mulle miten muut valitsee, mutta tää mun mielipide. Jos olis pakko ottaa eri ikäinen kuin itse, niin mieluummin sitten nuorempi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/272 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan kiinnostaneet vanhemmat miehet, jostain syystä siitä tuli sellainen setä-pikkutyttöfiilis. Eikä kyllä ketään kaveriakaan, parilla on mies melkein 10 v vanhempi, mutta se on mun mielestä vielä ihan ok, puolin ja toisin. En siis enää ole nuori vaan keski-ikäinen ja mieheni on mua 7 v nuorempi. Vois olla ikäero toisinkinpäin, ei sillä ole väliä. Mutta kun ajattelen, että mulla olis vaikka itseäni 20 v vanhempi mies, niin huhhuh, sehän olis jo eläkkeellä ja oikeasti pappaikäinen. Ei kyllä tunnu mitenkään houkuttelevalta ajatukselta.

Vierailija
124/272 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat miehet omaavat sharmia jota nuorilla ei ole, eivätkä ne edes älyä mitään tapoja. Nuorilla miehillä on aivot kuin laho herne joka sekään ei toimi.

Vierailija
125/272 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua en panisi isosta rahastakaan, asenteesi on todella oksettava.

Vierailija
126/272 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 09:28"]Miksi nuoret tytöt tai nuoret naiset on kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Itse nautin kun minua katsellaan kiiluvin silmis. Kiihotun sellaisesta.

Ei todellakaan kiinnosta vanhat äijät. Etoo koko ajatus. Miettikää nyt vähän... Hyi helvetti ällöttävät kiimaiset kädet kourimassa , hikinen habitus, paskalle haisevat jokseenkin hoitamattomat hampaat , typerä itseriittoinen olemus ...voe voe. Tv. Naiset 24v.

Vierailija
127/272 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaarilla on nuukahtanut kyrpä, joka on aikoinaan kyntänyt maita ja mantuja.

Vierailija
128/272 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha

Vierailija
129/272 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran

Vierailija
130/272 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain 16, ja pidän jo nyt isäni ikäisistä/vanhemmista.. Isän yksi kaveri on 52, hyvässä kunnossa ikäänsä nähden, mukava,ystävällinen ja huolehtivainen. Usein kahdestaan jutellessa huomaan hänen sanovan seksuaalisia juttuja. Kun makasin sängyssä yksin, hän tuli viereeni makaamaan. Huomautin laturin olevan hänen allaan, ja hän sanoi: "arvaa miten moni muuki on ollu mun alla" ja hymyili. Hän istuu aina viereeni, joskus jopa pisti kätensä reidelleni, puristi hellästi ja sanoi minun olevan hyvä tyttö.. Haluaako mies seksiä vai vain kiusata teinityttöä?

Vierailija
131/272 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups kirjoitti:

Itse olen vain 16, ja pidän jo nyt isäni ikäisistä/vanhemmista.. Isän yksi kaveri on 52, hyvässä kunnossa ikäänsä nähden, mukava,ystävällinen ja huolehtivainen. Usein kahdestaan jutellessa huomaan hänen sanovan seksuaalisia juttuja. Kun makasin sängyssä yksin, hän tuli viereeni makaamaan. Huomautin laturin olevan hänen allaan, ja hän sanoi: "arvaa miten moni muuki on ollu mun alla" ja hymyili. Hän istuu aina viereeni, joskus jopa pisti kätensä reidelleni, puristi hellästi ja sanoi minun olevan hyvä tyttö.. Haluaako mies seksiä vai vain kiusata teinityttöä?

Terveisin Pena, 52 v, omasta mielestään hyvässä kunnossa ikäänsä nähden

Vierailija
132/272 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kai väärä ihminen tuohon vastaamaan useimpien mielestä, sillä mulla ja mun miehellä selkeä ikäero, en silti näe, että olen hänen kanssaan, koska on vanhempi, vaan koska hän on mies, joka jaksaa olla mun kanssa. Harva siihen on pidempään pystynyt (edes vuottakaan).

Minä seurustelin monta vuotta yli 20v vanhemman miehen kanssa. Hän osasi olla hellä ja maltto rakastella pitkään.

Vierailija
133/272 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha on ainakin tämä ikivanha,mutta aina yhtä uusi ikäero-teema täällä av-palstalla.

Ikiksellä dementia, tai muu vanhuuden muistirappeumasairaus on edennyt, josta osoituksena on mm. se,ettei hän muista varioineensa tätä teemaa eilenkin.

Samantekevää hänelle, pääasia kun  tuntuu olevan että hän voi näiden varjolla tuoda esille jatkuvasti näitä samoja  keskusteluja joissa kaikissa mies on vanhempi ja nainen nuorempi.

( Osaakohan hän yleensä muuten  keskustellakaan mistään muusta?)

Minulle niistä  tulee mieleen ainoastaan enää se, että olisi todella hyvä,että jokaiselta tälläkin palstalla vaadittaisiin joku (yksi ja sama) rekisteröity nimimerkki, niin kaikki ainakin näkisivät sen kannattaako saman kirjoittajan,vaikkapa tuhannenteenneljänteensadanteenkahdeksannenteenkymmenenteenkuudenteen samansisältöiseen aloitukseen lähteä yhtä innolla mukaan,kuin siihen eiliseen tuhannenteennelj....

Vierailija
134/272 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:hän muuten ei siinä mielessä 'keskustele' lainkaan,ettei hän koskaan vastaa täällä kenellekään mihinkään.

Hän tuntee saavansa jotain'kiksejä' siitä,että joka kerta kun hän esim. kirjoittaa aloitukseksi: " Onko moraalisesti oikein jos 30-vuotias mies ihastuu 20-vuotiaaseen naiseen ?" ja hän huomaa että hän voi sillä  joka kerta herättää sillä vähintään parikymmentä sivua 'keskustelua' (= 'yhteisräkimistä' ) .

Hän voi pitää mielikuvaa yllä itsestään ehkä  'vaikuttavana kirjoittajana' ja 'vaikuttavien asioiden ja kysymysten pohtijana'.

Meidän (...jos mitään 'meitä' näissä keskusteluissa onkaan) tulisi näihin mukaan lähtemisen sijasta herättää keskustelua siitä,millä tällaiset "keskustelut" saataisiin kokonaan siivottua tältä palstalta.

Huom.EMMEKÖ ole jo kaikki nähneet sen millaisia ne aina ovat ja mihin ne aina menevät ?

Tuovatko ne siis oikeasti mitään positiivista kenellekään?

Vierailija
135/272 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksikö vanhempi mies? No siksi kun se on parempi ja kokeneepi sängyssä. Ja onhan he lutusia. Ajatelkaa jos mies raasu ei saa pimppiä kotonaan, kun vaimo on väsynyt. Niin mies parka kuolee puutteeseen. Minulla on ollut monta tällaista nallukkaa. Ihania kaikki omalla tavallaan!!!😍😙 pubeista löytyy näitä arjen sankareita. Ja ihan tavallisia miehiä. Ja sellaisia reppanoitakin osa ovat joihin ei naiset ole yleensä kiinnostuneet. Kyllä siel kuppilassa on vanhemmat naiset ihan että"häh" sanon vaan et mulle kyllä kelpaa...Minä oon 26 ja miehet yleensä siinä 55-65 tai vähän ylikin. Ja uskokaa vaan kyllä heillä seisoo kun vähän panostaa😗 suosittelen nuoret naiset kokeilemaan.

Vierailija
136/272 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies on aika suhteellinen käsite. Itse nuorena naisena harrastin seksiä mieluummin ikäistäni vanhempien miesten kanssa, koska homma oli muutakin kuin "multa tuli jo" ja se siitä...  Tosin muutenkin seurustelu oli toisenlaista, kuin poijaan kollien kanssa.

Vierailija
137/272 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellu kirjoitti:

Ai miksikö vanhempi mies? No siksi kun se on parempi ja kokeneepi sängyssä. Ja onhan he lutusia. Ajatelkaa jos mies raasu ei saa pimppiä kotonaan, kun vaimo on väsynyt. Niin mies parka kuolee puutteeseen. Minulla on ollut monta tällaista nallukkaa. Ihania kaikki omalla tavallaan!!!😍😙 pubeista löytyy näitä arjen sankareita. Ja ihan tavallisia miehiä. Ja sellaisia reppanoitakin osa ovat joihin ei naiset ole yleensä kiinnostuneet. Kyllä siel kuppilassa on vanhemmat naiset ihan että"häh" sanon vaan et mulle kyllä kelpaa...Minä oon 26 ja miehet yleensä siinä 55-65 tai vähän ylikin. Ja uskokaa vaan kyllä heillä seisoo kun vähän panostaa😗 suosittelen nuoret naiset kokeilemaan.

Juu pubeista varmaan löytyy ihan "tavallisia" miehiä, yök sentään. No voit varmaan olla ylpeä itsestäsi, pubiruusunen! Ihanaa vissiin kun saa tehdä töitä, että saa sen kutistuneen katkaravun heräämään...no pidä sä ne vanhat ukot, jää meille muille ne nuoret komistukset, joilla seisoo jo pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
138/272 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoret tytöt tai nuoret naiset on kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Itse nautin kun minua katsellaan kiiluvin silmis. Kiihotun sellaisesta.

Hän muistaa aina olla niin hellä ennenkuin rakastelemme.

N 32/ M59

Vierailija
139/272 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 09:28"]Miksi nuoret tytöt tai nuoret naiset on kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Itse nautin kun minua katsellaan kiiluvin silmis. Kiihotun sellaisesta.

Ei todellakaan kiinnosta vanhat äijät. Etoo koko ajatus. Miettikää nyt vähän... Hyi helvetti ällöttävät kiimaiset kädet kourimassa , hikinen habitus, paskalle haisevat jokseenkin hoitamattomat hampaat , typerä itseriittoinen olemus ...voe voe. Tv. Naiset 24v.

Jäät paljosta vaille, voi sua onnetonta noita asenteilla vielä tulet katumaan.

Vierailija
140/272 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun 50 on jo tullut täyteen niin nuorten naisten katseissa on alkanut olemaan sellaista kiiltoa, mitä ei ollut silloin kun olin nuori. Vähän jos tulee juttelua, niin alkaa näyttää jo kuumemmaltakin. Olen vähän hämmästynyt tästä, tätä tulee koko ajan vastaan. Kiihottavaahan se on, asialle täytyy tehdä jotain. Vanhempia naisia taas ei näytä niinkään kiinnostavan, ja tämäkin oli nuorena toisin päin. Mikäpä siinä sitten, tehdään niinkuin luonto määrää ja kyllähän nuoret naiset ihania ovat...