Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Oudoin seksuaalinen fetissi/ perversio johon olet törmännyt?

Vierailija
06.01.2014 |

Siinäpä se.

Kommentit (285)

Vierailija
181/285 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani kuvauksia fetisseistä ja pervoilusta, taitavat minun fetissini olla melko vaatimattomia. Kiihotun kun nainen istuu kusellä pöntöllä ja laitan käteni kusisuihkuun, nuolen pillua heti kusemisen jälkeen, nuuhkin kusisia pikkuhousuja, tykkään hikisestä ja kusisesta pillusta juoksulenkin jälkeen. Lisäksi mustat piukat nahkahousut kiihottavat, niissä kun pillu saa hautua ja saa hikisen ja kusisen aromin. Kohta rakkaani tulee kotiin töistä. Pyysin häntä aamulla, ettei kuivaisi pilluaan kusemisen jälkeen. Jo aamuula nuuhkin hänen eilisiä pikkareitaan ja päästin lastini niihin. Nyt on siis kestävyyttä, en laukea liian aikaisin.

Vierailija
182/285 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä olen tavannut naisen joka halusi pitää nahkarukkasia koko aktin ajan, kintaat oli sellaiset työrukkaset, kuluneet ja pihkaiset, harmaat lapaset niissä sisällä. Oli outoa tai ei mutta hän ainakin nautti, siitä iso plussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/285 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin lehdestä, että kansanedustajan avustaja haluaisi jakaa kondomeja häntä virpomaan tulleille pikkulapsille.

http://www.hs.fi/politiikka/a1458447816663?ref=hs-etusivu-luetuimmat-#2

Vierailija
184/285 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tykkään laittaa töpselin tai töpseleitä takapuoleeni saan siitä todella hyviä orgasmeja

Vierailija
185/285 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäänettä anaaliini oksennetaan

Vierailija
186/285 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 02:56"]

mulle on käynyt niin että monet pervot on jääneet kiinni vasta myöhemmin.. toi yks tuolla vinisi että kertokaa jos ootte ahdasmielisiä seksin suhteen. Paskat, tunnustakaa ite kuinka sairaita olette. Olipa kiva yllätys kun sain tietää että exäni kovettuu siitä että tunkee shamppoopulloja anaaliinsa ja leikkii kakalla.

Tälläisen asenteen takia me "pervot" emme oikein uskalla kertoa mieltymyksistämme. Oma fetissini on päässyt pois tautiluokituksesta, mutta ei ole hyväksi kuulla "Siis mikä saatanan pervo sä olet? Siis tuo on ihan sairasta! Mene hoitoon hullu!" tyylisiä kommentteja.

Niin ja minä olen vain masokisti. Naisen kanssa olen kyllä dominoiva, mutta näin heterosuhteessa minä olen alistuva.

Kyse ei ole siitä, että pitäisin vanilijasta nauttivia ahdasmielisinä, vaan tuollainen "sairaat pervot" asenne on se syy miksi nämä jutut jää usein piiloon. Kukaan ei halua kuulla haukkumista ja vielä vähemmän ihmiseltä, johon on jo kiintynyt.

Itse olen muuten katsonut sihteerin poikaystäväehdokkaiden kanssa. Ilmeistä on nähnyt, että onko mieltymystä s/m- leikkeihin.

Ihanko oikeasti joku sanoo tuollaista, vai toivotko, että ihmiset pitävät sinua ihmeellisenä "pervoilusi" takia?

Vierailija
187/285 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Make kirjoitti:

Myös minä olen tavannut naisen joka halusi pitää nahkarukkasia koko aktin ajan, kintaat oli sellaiset työrukkaset, kuluneet ja pihkaiset, harmaat lapaset niissä sisällä. Oli outoa tai ei mutta hän ainakin nautti, siitä iso plussa.

Piditkö itse rukkasista?

Itse haluisin kokeilla moisia

Vierailija
188/285 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä saan orgasmeja kun joku laittaa pikku kiviä virtsa-aukkooni

Vierailija
189/285 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa lentää kun paan mummia kainaloon. 

Vierailija
190/285 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
191/285 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukioaikainen tyttöystävä oli saanut lestavanhempien kasvatuksen, vaikkakaan perhe ei varsinaisesti elänyt tiukasti sääntöjen mukaan. Oli telkkarit sun muut. Tytöllä oli kuitenkin ehto: ei seksiä ennen papin aamenta. Lestavanhemmista huolimatta hän oli kuitenkin varsin rietas tapaus ja "kiersi" sääntöä haluamalla ainoastaan peppuun, koska "neitsyys säilyi" sillä tavalla. :D Tuo kuulostaa tietenkin joka miehen unelmalta, mutta kun teet tuota 4–7 kertaa viikossa vuoden ajan, niin kyllä sitä pimppiseksiäkin alkoi tehdä kummasti mieli. Mielenkiintoista (ja varmasti myös harvinaista!) oli myös se, että tyttöystävä laukesi anaaliseksistä ilman minkäänlaista klitorisstimulaatiota.

Ai joka miehen unelma on panna vain pepouun eikä ikinä pildeen? Taidat vain itse olla homo.

Vierailija
192/285 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suora ehdotus mieheltä että hän haluaa naida mua vain peppuun koko aktin ajan. no minähän suostuin pienen yllytykse jälkeen ja mies venytti laukeamistaan koko ajan että saisi tahkota enemmän peppua.

tän jälkeen ilmeni miehen bdsm fetissit ja olin hänen orjansakkin noin vuoden sänkyhommissa. teippi pimpin päälle ja nai peppuun kun olen sidoksissa.

Vierailija
193/285 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallien tunkeminen pyllyreikään.

Vierailija
194/285 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reptiliaaniksi pukeutuminen.

Vierailija
195/285 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi suomemme nuorisoa :D

Vierailija
196/285 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiihottaa niin suuresti naisen perseen nuoleminen (puhtaana tietysti), imeminen, suuteleminen, haistelu ja läpsiminen jne jne. En ikinä saa tarpeekseni pyllyn hajusta ja rivoihimpiin fantasioihini kuuluu että nainen kutsuisi minua aktin aikana vessapaperiksi tai perseennuolijaksi, että siinä on ehkä itselläni hiukan erityinen fetissi :D

Vierailija
197/285 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pyysi kerran että virtsaan hänen pepun sisälle eli anaaliyhdynnän aikana alan virtsaamaan. Oli aika hankalaa virtsata kun oli niin kova puristus peniksen ympärillä mutta onnistuin siinä kuitenkin.

Vierailija
198/285 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies kiihottuu siitä  kun näkee naisen vain  sukkahousut jalassaan...

Vierailija
199/285 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni olisi halunnut työntää neuloja nännieni lävitse. Siis nuppineuloja ja monta. Ei kiitos.

Vierailija
200/285 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En helvetissä ymmärrä jos jotain leikellään tai villeillään. Tämä mitä nyt kerron on ehkä vähän outo mutta kiihottava.

Olin iltalenkillä ja oli jo melko pimeää, kunnes katsoin kävellessäni yhtä ikkunaa jossa oli kaksi naista. He lesboilivat, jukolauta kun kiihotuin näkemästäni, Toinen naisista oli kontillaan ja toisella naisella oli kummatkin kädet toisen pillussa..

En tiedä mikä minuun meni mutta menin heidän talolle ja soitin ovikelloa, tuumasin että pääsenkö mukaan. Vähän hämmästyneenä nän sanoi että tule vaan.

Menin sisälle ja heti toinen naisista avasi housuni ja otti suihin tosi himokkaasti, siitten kun ei mitään he jatkoivat leikkejään toinen ottaen minulta suuhun.

Yllättäin hän sanoi että nai tuota perseeseen, no niinhän minä tein mutta oli niin kiihottavaa kun naisella oli kaksi kättä pillussa että en kauaakaan kun tulin hänen perseeseen.

Outoa oli myös se kun tämä käsinainen pyysi toiselta että levitä pilluani jos toi runkkari kusis mun pilluuni. Oli muuten vaikeaa sen kusen tulemisen kanssa kun kalu seisoi.

Eihän siitä tosiaankaan mitään tullut joten toinen runkkasi ja ujutti kätensä toisen pilluun, lopulta taas tulin ja tietysti hänen rinnoilleen.

Sitten kullini veltostui, no taas toinen otti ja levitti toisen pillua ja kusin sinne, välillä toisen suuhun ja rinnoille. Sitten he kysyivät puhelin-numeoani toinen otti käsilaukustaan 100 euroa ja sanoi, tulet sitten uudestaan pidämme siitä kun leikimme että olisimme huoria käänteisessä muodossa.

Kävi muuten useasti, ja sitten peli muuttuikin kokoajan kovemmaksi. Lopulta se oli s/m:ää mutta en tosiaankaan kadu kun siitä vielä maksetaankin.

Tämä oli esimerkki ns Regina fetissistä ;)