G: Oudoin seksuaalinen fetissi/ perversio johon olet törmännyt?
Kommentit (285)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 02:37"]Sairain ehkä on miehen halu tulla syödyksi. Ensin häntä kidutetaan ja viillellään ja hänen sukuelimensä murskataan ja jauhetaan ja syödään. Sitten hänet kidutetaan kuoliaaksi, paloitellaan ja hänen ruumiinsa syödään. Uhri siis itse kiihottuu tästä ja haluaa, että tämä toteutetaan ja dokumentoidaan. En ole itse törmännyt tietenkään livenä, mutta katselin dokkarin siitä about 10 vuotta sitten, missä oli todellisia tapauksia muutama. Olivat jääneet kiinni ruumiin osien piilotuksesta, kun eivät olleet jaksaneet syödä koko ruumista.
-Joo, luulet että tämäkin on provo, mutta KWG ja huomaat että näitä tapauksia on useampia parinkymmenen vuoden takaa. Ihme kyllä, kaikki saksasta ?
Menee jo niin uskomattoman puolelle, ettei enää jaksa edes oksettaa.
[/quote]
Olen nähnyt tälläisen missä juurikin saksassa mies leikkaa toiselta jalat irti jne ja toinen makaa tyytyväisenä sängyssä ja kuolee. Sitten vielä panee tätä torsoa. Ihmismieli on mielenkiintoinen.
[/quote]
No tossa on vorarefilia mennyt vähän liian pitkälle:) Meillä miehelle riittää se, että saa pukea minut paistiksi, valella kastikkeella ja katsella uunin kelmeässä valossa;)
N32v
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 16:51"]
Kakun päälle piereskely. Googlella löytyy cake farts jos kiinnostaa..
[/quote]
Minä tunnustan! Googletin heti :) Ja voin kertoa, etten ole hetkeen nauranut niin kovin kuin tätä videota katsoessani
http://www.bestshockers.com/cake-farts/
Kyseinen klippi ei siis sisällä mitään pervoilua sinällään, ei edes seksiä, peppu kyllä näkyy, mutta siinä se. Ja nauraa saa vedet silmissä :D
Miten joku voi seksuaalisesti kiihottua tuosta?? En vaan tajua, en. Ja nainen olen.
Se et sais rynkyttää Maldonadoa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:06"]Olen mies ja mulla on tuo sama. Kiihottaa suunnattomasti ajatus nukkuvan/tiedottoman naisen jyystämisestä....tietenkään sellaista ei voi tehdä vasten partnerin tahtoa.
Ennen kuin joku älähtää.
[/quote]
Sama minulla :) Joskus näin onnellisesti on käynytkin ja toisinaan yritän provosoida soveltuvalla yöhamosella :) Olen submissiivinen ja siihen liittyen lempifetissini tai -fantasiani liittyvät alistumiseen, mm. lemmikkinä olemiseen, että saisin heittäytyä ja antaa kontrollin sitä puolta minussa arvostavalle miehelle. Tykkään myös symboleista ja kerroksissa olevista merkityksistä, vaikkapa niin, että tietty sovittu asuste on signaali, että minut voi ottaa "väkisin" missä tai milloin vain. Ja tykkään myös orgasmikontrollin ajatuksesta, kysyä lupaa ja olla toisen käsissä silläkin tapaa. Kaikki vaatii tietysti luottamusta ja turvaa, että voisi olla tunnetasolla auki toiselle ja sille dynamiikalle.
n33
Oltiin kaverin kanssa Tanpereella parikymppisinä ja mentiin seurahuoneelle. No siellä ei ollut kovinkaan nuorta porukkaa, mutta yksi aiva vetävän näköinen daami noin 40v. Lähdin naisen kanssa sen asunnolle, olikos se joku Kaukajärvi tms. Ei muuta kuin hommiin, nainen imi hyvin ja yritin päästä panemaan. Ei se suostunut, vaan halusi nuolla mun persettä ja runkata samalla. Ei sillä munia ollut (tarkistin vielä uudellleen, ettei olisi ollut transu), mutta homma tuntu niin homolta, että sanoin heippa
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:25"]Minä fantasioin siitä että mieheni pettää minua. Panee jotain nuorta naista ihan kiihkoissaan. En tietenkään halua että näin oikeasti tapahtuu, mutta laukean ajatuksesta.
[/quote]
Mulla sama juttu. Olen muuten aika mustasukkainen, mutta aina kun vaikka itsetyydytän mietin jostain syystä miestäni panemassa toisten kanssa. Olen itsekin ihan pihalla että miksi se kiihottaa..
napa fetissi. Halus runkata navan sisää
Oon kuullu samaa miespuoliselta kaverilta eli ei oo mikään erikoinen mieliteko :)
Tää oli kummallista mutta olin nuori ja itsetuhoinenkin sillon joten en verta pelänny: tapsin baarissa mukavan naisen jonka kanssa oli hyvänki syvälliset keskustelut ja synkkas hyvin ja nainen pyysi hänen luokseen mihin suostuin. Perille päästiin nainen kertoi olevansa kiinnostunut ns. Verileikistä, eli itsensä sekä minun viiltelystä ja seksin harrastamisesta samalla. Muovi lakanoissa tehtiin se naisella oli pieni skalpelli jolla teki välillä hitaasti ja sensuellisti viiltoja sekä minuun että itseensä, oli kokenut ja todella varovainen ja huomasi luultavasti pienoisen pelkoni... Verta oli näennäisesti paljon mutta ei sillain että minua huipannut olis. Naine teki tätä kuulemma kerran kahessa kuukaudessa joko yksin tais jos löytäisi jonkun kokeiluhaluisen niinkuin minä. En voinut luvata haluavani uudestaan joten lähdettiin sit aamul eri suuntiin.
Mutta täytyy myöntää että puhdistava kokemus oli!
Alle parikymppinen tyttö, joka kiihottui ainoastaan jos miehellä oli uimaräpylät jalassa seksin aikana. Tuo ikä ja vaatimuksen ehdottomuus olivat aika outoja...
Itse olen pitänyt kummallisena kun olen pyytänyt naisia pissaamaan päälleni. Jotkut olleet sitä mieltä etteihän siinä mitään. Tosin jotkut sanoneet ettei ikinä suostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pitänyt kummallisena kun olen pyytänyt naisia pissaamaan päälleni. Jotkut olleet sitä mieltä etteihän siinä mitään. Tosin jotkut sanoneet ettei ikinä suostuisi.
Tätä olin tulossa juuri kirjoittamaan, että on 'oudoin', mihin olen tähän mennessä törmännyt. Voin kuitenkin ymmärtää logiikan tuon takana. Aika yleiseltä tuntuu kuitenkin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olin tulossa juuri kirjoittamaan, että on 'oudoin', mihin olen tähän mennessä törmännyt. Voin kuitenkin ymmärtää logiikan tuon takana. Aika yleiseltä tuntuu kuitenkin,
Ai se olisi mahtavaa. Naisen iso perse sun päällä, josta kusi suhisee.....
Outo on tämä tapaus, baarista lähti eräässä suomen kaupungissa matkaan hemmetin hyvännäköinen ja kiimaisen oloinen nainen. Sellainen, jota et edes kuvittelisi saavasi. Päästiin hänen asunnolleen niin normihommat, mutta sitten sanoi "paskanna minun päälle" Siis ihan noin vain, kuin se olisi normaali asia. Totesin, että juu en. Niin tämä sitten, että ymmärtää kyllä, mutta entä jo hän menisi lasipöydän alle makaamaan ja paskantaisin siihen pöydälle niin voisi kuvitella saavansa ne päällensä. Ei helvetti. Lähdin aika vauhdilla. Olin vielä numeroni tuolle antanut jo aiemmin, muistakaa, harvinaisen kuuma neitonen, niin soitteli kauan perään. Tätä oudompaan en ole törmännyt vielä.
Nainen joka sanoi sairastavansa reunaa .
Piti aika lämpöisellä ilmalla nahkatukkasia. Kädessä. Ei siinä mitään, mutta halusi pitää ne rukkaset kädessä sängyssäkin. Halusi runkata mua ne kädessä ja työntää peukalonsa mun anukseen kinnas kädessä
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se.
Oudoin näkemäni perversio oli se kun menin kaverilleni kylään. Ulko-ovi oli auki koputin ja menin sisään, näin kaverini naisen makaamassa sohvan käsinojan päällä, naisen perse oli siis todella punainen. Saanoin kaverilleni että eiköhän riitä,nainen sanoi minulle haista v...u älä puutu tähän. Nainen sanoi kaverilleni nussi mua perseeseen. Hetken päästä nainen sanoi anna sitä piiskaa s...ana. Silloin lähdin paikalta, se teki minulle vaikutuksen sillä minulla seisoi. Eipä pervompaa ole tullut nähtyä. m
Normi ageplay juttuja sekä tosi yleinen fetissi =)
Vierailija kirjoitti:
Jollakin miehellä oli fetissi insestiin. Halusi minun kutsuvan häntä isäksi tai isäpuoleksi.
Tää on normi ageplay juttuja sekä hyvin yleinen fetissi. =)
Minä fantasioin siitä että mieheni pettää minua. Panee jotain nuorta naista ihan kiihkoissaan. En tietenkään halua että näin oikeasti tapahtuu, mutta laukean ajatuksesta.