Minkälaiset kengät farkkulegginsien kanssa?
Minkälaiset kengät yhdistäisit farkkulegginseihin?
Kommentit (9)
Sinuna yhdistäisin niihin nilkkapituisen jätesäkin, kengillä ei sitten enää niin väliä.
Kengiksi sopii ballerinat, korkeat avokkaat, nilkkurit, saappaat tai riippuu käyttäjän iästä ja muusta tyylistä niin myös nilkkavartiset tennarit.
Balleriinat korolla tai ilman! Vedin itsekkin viikonloppuna ensimmäistä kertaa jalkaan ja oi mikä keväinen olo :)
Ps. Farkku legginssit ovat maailman PARAS keksintö odottaville äideille!! Odotin 2v sitten ensimmäistäni ja jouduin käyttämään kauheita kangas housuja, koska normi farkut ja farkkukangasta olevat äitiyshousut ahdistivat.. Nyt olen käyttänyt leggareita ja ne ovat täydelliset!!! Hyvää kevättä !
-Rv 33-
Miksi pitäisi olla jotain muuta? :D Yleensä farkkulegginssien kanssa ei kyllä pidetä mitään muuta! Normaali paita, pitkä paita tai tunika...
Miksi pitäisi olla jotain muuta? :D Yleensä farkkulegginssien kanssa ei kyllä pidetä mitään muuta! Normaali paita, pitkä paita tai tunika...
Nyt on vähän kylmä olla ilman kenkiä ulkona.
Laita vaikka maiharit.
Teinit voi käyttää tennareitakin ;)
Mutta esim. minä, jo 30-vuotias äiti-ihminen (jonka ei av:n sääntöjen mukaan saisi legginssejä käyttää ollenkaan) koen ballerinat tai korkkarit ainoiksi oikeiksi vaihtoehdoiksi.
Tuo minun "miksi pitäisi olla jotain muuta" kommentti oli tarkoitettu kahdelle, jotka kyselivät mitä muuta on alaosassa.. Kannattaisi varmaan lukea vähän muitakin viestejä ennen kuin leikkii "nohevaa" ;D
Siis sellaiset missä kenkää myös jalkapöydän päällä, ei mitkään ballerinat. Ja korkoa ainakin 6 cm.