Miksi kaupoissa myydään pelkästään rasvattomia maitorahkoja?
Rasvalliset maistuvat paljon paremmille, eikä mitkään 0.5% vaan ihan 3-5%, huomattavasti parempi maku. Eikä rasva edes ole epäterveellistä, ihan 90 luvun jäänne tuo rasvattomuus.
Kommentit (15)
Voit ihan itse lisätä rasvaa rahkaasi, jos sitä sinne haluat. Vaikeampi sitä on nimittäin ottaa rahkasta pois niiden, jotka eivät sitä sinne halua.
Katos vaan mitä rahkaa tyrkytetään. Kysy tämä homma kauppasi rahkavastaavalta. Zeus
Lidlistä saa niitä milbona merkkisiä niissä on rasvaa kunnolla
Ilmeisesti tarkoitat 10 % maustamatonta kermarahkaa, jota oli vielä joskus viime vuosikymmenellä? Onhan niitä maustettuja edelleen, esim. Valio Keittiön-merkkiset.
Mitä prosessoidumpaa, sitä sairaammaksi ihmiset saadaan. Rahkaa on helppoa tehdä myös itse, netti reseptejä täynnä.
Kokeile laittaa kermaa. Nuo maustamattomat rahkat on muutenkin sellaista mönttiä, että niihin pitää aina lisätä vähä jotain nestettä.
Lisätkää kirsikkahilloa rahkaan (rasvalliseen), tulee tosi hyvää ja maukasta.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä on maitorahka maistelua
Nuistakin vaan kaikki näyttäis olevan rasvattomia.
Ei makuaistittomia suomalaisia kiinnosta maku, vaan prosentit. Pitää olla 0% koska rasva = paha, näin opetettiin 40 vuotta sitten, maistukoot mille tahansa.
Miksi kermaviili ei käy? Itse söin sellainen juuri. Rasvaa on 10%. On niin täyttävää ja hyvää.
Voi sekoittaa vispattua kermaa ja marjoja joukkoon niin tulee rahkaan enemmän rasvaa ja makua.
Koska la ard i per seet leviää muuten hallitsemattomiin mittoihin.