Montako minuuttia teillä kestää yhdyntä?
Ihan mielenkiinnosta kysyn että kauanko teillä yleensä kestää itse yhdyntä esileikin jälkeen? Montako minuuttia ukko kestää laukeamatta?
Meillä tuppaa olemaan nopeaa toimintaa enkä aina ehdi edes lämpenemään mutta olis kiva tietää miten muilla, kun itsellä ei ole kokemusta kuin parista miehestä.
Kommentit (225)
Tänään 25 min. Kyllä. Katsoin kellosta aikaa kun olin ollut aiemmin tässä ketjussa ;) 21 min oli molemmin puolista käsipeliä. Sitten hyppäsin ratsaille, tulin kahdessa minuutissa ja mies seuraavan kahden minuutin kuluttua. Mutta. Oli vain yksi asento. Jos pidemmän kaavan mukaan mennään niin yhdyntä voi kestää yli tunnin, tänään poikkeuksellisesti 4 min :)
Muisto nuoruudesta. Tyttö pyysi luokseen pitkän flittailujakson päälle. Olin niin kiihottunut, että en päässyt sisällekään, vaan ruiskutin häpyhuulille. Jatkoin muka lämmittelyä. Ja sitten sopivan tauon jälkeen työnnyin sisään. Kyllä me nautittiin, ei varmaan pitkään ehkä 10-15 minuuttia. Jälkeenpäin hän sanoi, että tunsi minun ensimmäisen laukeamiseni. Tuntuu vieläkin hyvältä tuo tunnustus. Luulen että hänkin näin 40 vuoden jälkeen muistaa tulleensa etukäteen voidelluksi nuoren miehen siemensyöksyllä.
Ollaan oltu yhdessä 18v. Vuosi meni aikaa kun opittiin tuntemaan toisemme ja sen jälkeen nainen on saanut orgasmin aina ensin, mieluummin 2-3 kertaa. Puolen tunnin jälkeen on minun vuoro ja kysyn luvan saanko jo tulla. Nainen saa orkut aina yhdynnässä, käsiä ja apuvälineitä emme tarvi. Aina välillä annan kielihoidon ja sen teen loppuun asti.
pari kertaa viikossa noin 3-4 tuntia...kun naisia on useita päivän aikana...n 4-5 per päivä
Meillä lopetetaan aina kahdeksan minuutin kohdalla tuli tai ei.
No nyt tuli tarkistettua. Kyllä siinä se 15 min.
menee, mutta kielariorkut oli erikseen sitä
ennen ja ehkä tunti koko sessio. Kun ei olla
niin nuoria ja hätäisiä
Sen ajan, mikä menee naisen orkun saamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tosiaan esileikin pituudesta, ja siitä mitä minä teen ennen yhdyntää. Hyväilenkö suulla ja käsillä.
Jos mies on juonut edes kaksi olutta ei edes yhdytä. Se ei loppuis koskaan. on kokeiltu joskus =)
Yhdyntä voi loppua myös naisen orgasmiin. Ei miehen tarvitse aina yhdynnässä laueta.
Ruuhka vuodet kirjoitti:
Ihmettelen kellä on aikaa rakastella 2h? Ainakin kun on työ, lapset, muut touhut ja pitäisi keretä vielä nukkumaankin jossain välissä jotta jaksaa.
Kyllä 10minuuttia kokonaisuudessaan riittää.
Vähemmän älypuhelimella.
Miksi ap annat yhdynnän alkaa, ennen kuin itse olet tarpeeksi lämmin?
Puoli minuuttia. Terskani on yliherkkä. Ei monta vetoa,niin ruiskii. Kyllä on valitettu mutta vaihdan naista.
3-7 min.
Nain sen aikaa kun vaimo ottaa orkun,tulen itse sen jälkeen
Nopeimmillaan kun nainen ollut kiimassa,varmaan alle minuutissa. Kolme työntöä ja tuijotus.
Eikä yhtään hävetä. Seuraava kierros sitten kestikin aika pitkään.
Sai kunnolla ääntä naisesta,tykkää kun nainen saa orkun ,silloin alkaa pillu imemään.
Yhteenlaskettuna yeensä 2-3 orgasmin verran. Se on meille sopiva kesto.
Kunnes rouva saa orgasmin. Eli 10min.-1,5h. Joskus on tiukassa.
On se tutkittu, että itse jyystäminen kestää keskimäärin 4-7 minuttia. Siinä on keskiarvo, parin minuutin munat ja teräsmiehet mukana juu.