Montako minuuttia teillä kestää yhdyntä?
Ihan mielenkiinnosta kysyn että kauanko teillä yleensä kestää itse yhdyntä esileikin jälkeen? Montako minuuttia ukko kestää laukeamatta?
Meillä tuppaa olemaan nopeaa toimintaa enkä aina ehdi edes lämpenemään mutta olis kiva tietää miten muilla, kun itsellä ei ole kokemusta kuin parista miehestä.
Kommentit (225)
Mieheni panee ensin yleensä 3-5 minuuttia lähetyssaarnaajassa ja takaapäin ja vaihtaa sitten vibraattorin tilalle millä laukean 2-3 minuutissa. Jatkaa sitten vielä 2-3 minuuttia ja laukeaa sisääni tai vetää kalun ulos ja heittää rinnoilleni.
N48
Oman miehen kanssa korkeintaan 20 minuuttia.
Rakastajan kanssa tunnista viiteen, riippuu siitä miten meillä on aikaa. Eikä hänen kanssa mikään lopu minun saamiseeni, yleensä. Jos aikaa on muutama tunti, hän tulee lähes aina kaksi kertaa, ja minä kerran tai kaksi. Jos olen hänen luonaan yötä (harvinaista herkkua), seksiä on monessa muodossa lähes koko illan ja aina aamulla myös. Puhutaan siis tunneista.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs täällä nyt on miehille tapahtunut? Eikös se ollutkaan niin että pääasia että mies ja muna nauttii, ja nainen hoitakoot itse omat orgasminsa.
Ei sillä, hyväkuulla näitä toisenlaisia versioita joskus!
Kyllä molempien tulee nauttia. Miehen sekä munan.
Olisi vaan kivaa, kun naiset ymmärtäisivät saman periaatteen. Alkaisivat ajatella, että molempien tulee nauttia. Naisen sekä pillun. Oppisivat ottamaan omansa eivätkä varttuisi valmista. Seksi sellaisen naisen kanssa on nimittäin erittäin nautinnollista, kun he osallistuvat toimitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Oman miehen kanssa korkeintaan 20 minuuttia.
Rakastajan kanssa tunnista viiteen, riippuu siitä miten meillä on aikaa. Eikä hänen kanssa mikään lopu minun saamiseeni, yleensä. Jos aikaa on muutama tunti, hän tulee lähes aina kaksi kertaa, ja minä kerran tai kaksi. Jos olen hänen luonaan yötä (harvinaista herkkua), seksiä on monessa muodossa lähes koko illan ja aina aamulla myös. Puhutaan siis tunneista.
Tällainen on sessio, jossa nainen saa täydellisen tyydytyksen.
Kuinka kauan miehenne yleensä kestää jos rakastelette rintojen väliin? Laukeaako nopeasti myös sinne?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni panee ensin yleensä 3-5 minuuttia lähetyssaarnaajassa ja takaapäin ja vaihtaa sitten vibraattorin tilalle millä laukean 2-3 minuutissa. Jatkaa sitten vielä 2-3 minuuttia ja laukeaa sisääni tai vetää kalun ulos ja heittää rinnoilleni.
N48
Ootteko koskaan kokeilleet, kuinka kauan miehesi kestää jos panee rintojen väliin? Esim. tuon kirjoituksesi vibran jälkeen mies alkaisikin panna rintojen väliin, kunnes laukeaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
Ootteko koskaan kokeilleet, kuinka kauan miehesi kestää jos panee rintojen väliin? Esim. tuon kirjoituksesi vibran jälkeen mies alkaisikin panna rintojen väliin, kunnes laukeaisi?
Ei olla kokeiltu kun mies haluaa yleensä aina tulla takaisin pilluuni kun olen saanut orgasmin. Laukeaa sen jälkeen nopeasti.
Siis sitä jyystövaihetta - eihän sitä nyt 10min enempää. Itse rakastelu lämmittelyineen ja jälkipeleineen - tunteja yleensä vähintään kaksi tuntia, joskus viisi-kuusikin tuntia. Siinä ehtii molemmat saada useita orgasmeja.
N52
En katso kelloa vaan tuotan naiselle orkun ja lopussa lasken mallit sisään
Tuossa se on takaapäin nyt jyystänyt 4 minuuttia. Ei näytä tulevan valmista. Onkohan tuolla onglemia, pelaako se liikaa tietokoneella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
Ei olla kokeiltu kun mies haluaa yleensä aina tulla takaisin pilluuni kun olen saanut orgasmin. Laukeaa sen jälkeen nopeasti.
Tää on ihan parhautta, juuri orgasmin saanut nainen tuntuu niiiiiin hyvältä.
Kyllä tosiaan harjoittelemalla mies pystyy pitkittämään sitä laukeamisaikaa. Ja tahdonvoimalla. Muistan kun nuorena miehenä pääsin naimaan minun mielestä hyvin sexyn, itseäni nuoremman tytön kanssa. Etukäteen ajattelin, etten varmaan tule kestämään kauaakaan, kun hän oli minusta niin kiihottava. Mutta toisin kävi. Naiminen tuntui ihanalta molemmista ja tämän tästä oli ihan hilkulla, ettei minulta lentäneet lastit tytön sisälle. Mutta minä halusin ettei yhdyntä vielä loppuisi ja halusin tarjota tytöllekin maksimaalisen nautinnon. Oli se nuorelle miehelle myös näytön paikka - toiveissa oli päästä naimaan joskus uudestaankin tämän kaunottaren kanssa. Ja tahdonvoimalla kestin yli puoli tuntia, mikä oli minulle ihme suoritus. Ja tyttökin tuli jo hyvissä ajoin ennen minua.
Nykyäänkin kun vaimon kanssa naidaan, niin yritän yleensä pitkitellä yhdyntöjä. Vaimo tulee yhdynnässä yleensä melko nopeasti, mutta tykkää että jatketaan naimista vielä senkin jälkeen. Joskus hän tulee kaksikin kertaa ennen kuin minä tulen. Saan pitkitettyä yhdyntää, kun välillä pidän kalua hetken paikallaan syvällä pillussa. Voin myös naidessa ajatella ihan muita asioita, esim. työjuttuja. Näin vanhemmiten yhdyntää ei kuitenkaan kannata yrittää pitkittää liikaa. Kalu saattaa nimittäin silloin lerpahtaa, eikä enää sillä kertaa jäykisty kunnolla. Naimiset on siis sillä kertaa naitu.
30-90 min yleensä. Nainen ei ole kovin tiukka, mutta erektiolääkkeillä pysyn kovana vaikka koko illan.
M50+
Meilläkin tuo erektiolääke on ollu suureksi avuksi. Sen avulla naidaan monesti kaksikin kertaa illassa. Ensimmäinen kerta yleensä lyhyt, tavallisesti viitisen minuuttia niin minulla lastit lentää. Emäntä ei ehdi ensimmäisellä laueta. Toinen naiminen on minusta aina parempi ja kestää monesti jopa 15 minuuttia. Emäntäkin kerkeää siinä jo tulla. Minustakin se tuntuu paljon paremmalta, kun vielä tietää että on omat spermat siellä liukasteena. Ollaan jo melkein kuusikymppinen pariskunta.
erektio kestää keskimäärin sen vartin
En tiedä miksi, mutta aamulla mies kellotti meidän puuhailut, oli noin 15 minsaa. Mutta ei se yhdyntä ollut kokoajan, eikä ikinä mikään pääasia. Ja toisen kerran sain sitten myöhemmin, kun mies ajeli kummaltakin kaikki karvat pois, oih, piti pikkaisen huutaakkin, oli niin hyvä.
Itse yhdyntä kestää minun osalta harvoin yli viisi minuuttia. Veikkaan lähempänä kolmea. Vaimoni ei käytännössä saa koskaan itse yhdynnässä joten se "puoli" hoidetaan alta pois ennen sisälle menoa.
M62
Ei olla tuossa mitään ennätystä koskaan yritetty kellon kanssa tehdä. Normaalisti esileikit ensin 5-10 min. Sitten yhdyntä, joskus useammassa eri asennossa, mutta yleensä kun molemmat alkaa olla siinä "reunalla" samanaikaisesti ei enää keskeytellä ja himmailla vaan sovitaan yhdessä, että annetaan mennä loppuun asti yhtäaikaisesti. Ai ettienettä, se on parasta! Yleensä koko homma kaikkineen n. puoli tuntia.
Mitäs täällä nyt on miehille tapahtunut? Eikös se ollutkaan niin että pääasia että mies ja muna nauttii, ja nainen hoitakoot itse omat orgasminsa.
Ei sillä, hyväkuulla näitä toisenlaisia versioita joskus!