Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittävää touhua ihmiset.....

Vierailija
31.12.2013 |

Tämä palsta on täynnä säälittäviä puheita ja kommentteja.

Mies sitä ja vaimo tota, ei kunnioiteta toista.

Haukutaan ja arvostellaan millon mistäkin naurettavista asioista.

Ja sitten seksi, toimivaan parisuhteeseen kuullu ihana seksielämä.

Vaimo ei anna peppua, miten puhua vaimo ympäri. No tämä ei tietenkään tarkoita sitä että naisen pitäsi suostua asioihin mitkä kokee epämielyttävänä ja sama toisinpäin.

Mies jäi kiinni runkkaamisesta, olen aivan hajalla, mitä sitten jos runkkaa. Totuus on kuitenkin että, iso osa ihmisistä sitä tekee oli mies tai nainen.

En saa tarpeeksi pillua/munaa, vaimo ei anna, mies ei anna.

Ja tätä ruikuttamista riittää vaikka kuinka paljon....

Ja sitten aloitukset, esim. aiotko antaa jouluna. Ei helv...mitä touhua, aiotko antaa säälistä...huh huh.

Hankkikaa ihmiset itsellene elämä, kerran täällä vaan eletään. Jos on tyytymätön ja onneton suuhteessa, niin lähtekää kiitään siitä.

...Mutkun mutkun, en mä voi, on lapset, talot, autot jne....eläkää itsellene eikä muille.

Aina tietysti on parempi jos perhe säilyy ehjänä ja kaikilla on hyvä olla. Hakekaa ulkopuolista apua suuhteen korjaamiseksi, ei kannata kuitenkaan luovuttaa  ilman että yrittää.

Itse olen eronnut joitain vuosia sitten onnettomasta avioliitosta. Elämäni paras päätös, elämä jatkuu :)

Nyt saan olla siinä onnellisessa tilanteessa että minulla on elämässä ihmisnen ketä rakastan oikeasti.

Suhteessa missä kunnioitetaan toinen toisiamme, kuuntelemme, ollaan tukena, ei pidetä toista ihmistä itsestäänselvyytenä sekä seksielämä on aivan upeeta.

Hauskaa Uutta Vuotta Kaikille

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

+1

Vierailija
2/5 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tollanen parempi ihminen.

Päästähän kissa ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 12:49"]

Hankkikaa ihmiset itsellene elämä, kerran täällä vaan eletään. Jos on tyytymätön ja onneton suuhteessa, niin lähtekää kiitään siitä.

Aina tietysti on parempi jos perhe säilyy ehjänä ja kaikilla on hyvä olla. Hakekaa ulkopuolista apua suuhteen korjaamiseksi, ei kannata kuitenkaan luovuttaa  ilman että yrittää.

Itse olen eronnut joitain vuosia sitten onnettomasta avioliitosta. Elämäni paras päätös, elämä jatkuu :)

Nyt saan olla siinä onnellisessa tilanteessa että minulla on elämässä ihmisnen ketä rakastan oikeasti.

Suhteessa missä kunnioitetaan toinen toisiamme, kuuntelemme, ollaan tukena, ei pidetä toista ihmistä itsestäänselvyytenä sekä seksielämä on aivan upeeta.

[/quote]

Paraskin puhuja. Et ilmeisesti yrittänyt sitten tarpeeksi, kun piti erota. Ainiin, et rakastanutkaan sitä miestä OIKEASTI. Olipa fiksu veto ryhtyä suhteeseen.

Suhteet muuttuu. Ihmiset muuttuu. Toisilla on erilaiset syyt yrittää selvitä suhteessa kuin toisilla. 10 vuoden päästä saatat huomata, että et rakasta nykyistäkään miestä OIKEASTI.

Sullahan menee hyvin. Helppo huudella. Miksi pitää dissata niitä joilla ei mene niin hyvin?

Kukaan toinen ei voi neuvoa mitä pitää tehdä elämässää tai jättää tekemättä. Pakko ei ole kuin kuolla. Silti aina ei voi ajatella vain itsekkäästi, "kerran täällä vaan eletään".

Miksi jauhaa ventovieraiden kanssa asioista, joista on tehty aloitus jo sata kertaa?

Ehkä siksi, kun ei ole ketään muutakaan kenen kanssa voisi ongelmistaan jutella.

Hyöty on toki kyseenalainen, mutta minkäs teet.

Paskaa uutta vuotta sulle. Empatia ei ole vissiin sun juttu.

Vierailija
4/5 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kanssa samaa mieltä. Ihmiset aina vaan valittaa ja valittaa, asioille sitten kuitenkaan tehdä mitään.

Vierailija
5/5 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet itse itse asiassa siinä tilanteessa, että joko et osaa suomen kielen kielioppia, tai sitten "vaimosi/rakkaasi/rakastettusi" vatkaa sinulta höyryä korvista.  Taikka voi olla niinkin tietysti, että vatkaat ihan keskenäsi.  Älä kuitenkaan lausu arvioita lähimmäisistäsi!

- Cobalt -