Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17-vuotias tyttäreni tapailee 23-vuotiasta miestä. En tykkää yhtään!

Vierailija
26.04.2010 |

Tapailu on käsittääkseni satunnaista. Tytöstä on selvästi hienoa, että mies on jo aikuinen. Mies käy vakitöissä ja viettää aikuisen elämää. Tyttäreni on nuori lukiolainen, koulutyttö. On varmaa, että mies haluaa seksisuhteen (tai on halunnut jo?), eikä hitaammalle seurustelulle ole mahdollisuutta, kun poikystävä ei ole oman ikäinen. Kyllähän lukioikäisten seurustelut ovat erilaisia verrattuna yli kaksikymppisten seurusteluun.

Miten minun pitäisi äitinä suhtautua asiaan, kun tosiasiassa haluaisin lopettaa koko homman alkuunsa? Tiedän, että siihen minulla ei ole valtaa eikä mahdollisuutta. En halua, että "pieni" tyttöni on kenenkään käytettävänä :(

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi epäilen, että tyttöni haluaisi suhteen ja mies jotain muuta. -ap

varsinkaan, jos olette kasvattaneet tytön arvostamaan itseään ja ajattelemaan itsenäisesti.

Vierailija
22/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiksauttamisella rehvasteltiin, nämä 20-30-vuotiaat miehet siis. Tyttöjä nimitettiin nuoruutta korostavilla lempinimillä ja heistä tehtiin miesten kanssa sopimuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 16v 17v poikaystävä, joka kinui vain seksiä ja oli koko ajan tisseissä tai alapäässä kiinni. puoli vuotta myöhemmin tapasin 27v miehen. Hän oli oikea herrasmies. Seksiä oli minun aloitteestani vasta puoli vuotta tapaamisen jälkeen. Ehdotin aiemmin, mutta mies halusi minun todella haluavan seksiä itseni eikä hänen vuokseen. Nyt 13v myöhemmin olemme edelleen yhdessä ja 3 lasta.

Vierailija
24/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on koko ajan tisseissä tai perseessä kiinni ja kinuaa koko ajan seksiä. t. N30

oli 16v 17v poikaystävä, joka kinui vain seksiä ja oli koko ajan tisseissä tai alapäässä kiinni. puoli vuotta myöhemmin tapasin 27v miehen. Hän oli oikea herrasmies. Seksiä oli minun aloitteestani vasta puoli vuotta tapaamisen jälkeen. Ehdotin aiemmin, mutta mies halusi minun todella haluavan seksiä itseni eikä hänen vuokseen. Nyt 13v myöhemmin olemme edelleen yhdessä ja 3 lasta.

Vierailija
25/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytärtenne vehdata aikuisten miesten kanssa? Tutustukaapa niidne miesten ajatusmaailmaan. Läheskään kaikki eivät ole mitään herrasmiehiä. Esim. Big brotherissa on ihan tavallisia nuoria "herrasmiehiä"...

Vierailija
26/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytärtenne vehdata aikuisten miesten kanssa? Tutustukaapa niidne miesten ajatusmaailmaan. Läheskään kaikki eivät ole mitään herrasmiehiä. Esim. Big brotherissa on ihan tavallisia nuoria "herrasmiehiä"...

että riippuu aika paljon miehestä, oli nuori tai ei. En tiedä millaisissa piireissä itse liikut tai olet liikkunut, mutta ainakin mun tuttavapiiriin kuuluu hyvin erilaista porukkaa kuin Big Brotherin porukka...

Vierailija
27/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen mieheni kanssa, joka oli silloin 24v. Eihän kaikki teiniromanssit pääty onnellisesti ja omat ongelmansa lähes 10v ikäero alkuvaiheessa toi, mutta nyt on kaksi lasta, ok-talo ja naimissakin oltu 7 vuotta. Voi mennä hyvin, tai voi mennä hyvin huonosti.

Vierailija
28/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni 10-vuotta vanhempi miespuoleinen kaveri! Ja siis kaveri. Jossain vaiheessa ihastuinkin, mutta hänestä olin liian nuori, kaveruus kuitenkin säilyi.

18-vuotiaana löysin 24-vuotiaan (eli sama ikäero kuin ap:n tytöllä) miehen. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin sama mies on juuri nukkumassa vauvamme vieressä makuuhuoneessa. Lähes kymmenen vuotta siis oltiin yhdessä ennen kuin alettiin perhettä perustamaan, ehdin opiskella, matkustella ja kaikkea sellaista mitä muutkin, vaikka miehen nuorena löysinkin.

Vierailija
29/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli äitiäni 6 vuotta vanhempi, heidät vihittiin äitini ollessa 19-v. Äiti jäi 30-v leskeksi, uusi mies oli 5 vuotta vanhempi. Sisareni alkoi 15-vuotiaana seurustella 21-vuotiaan miehen kanssa,avioituivat sisareni ollessa 19-v. Ovat edelleen aviossa, olleet jo 44 vuotta. Itse seurustelin 15-vuotiaana 18-vuotiaan pojan kanssa, mutta hän oli niin lapsellinen, että vaihdoin hänet itseäni vuotta nuorempaan, joka oli jostain syystä aikuisempi kuin tämä minua vanhempi :-) Aviossa oltu jo vuosikymmeniä. Myös mieheni serkku vihittiin 6 vuotta vanhemman miehen kanssa, serkku oli 18-v, serkun äiti itki, kun tytär otti niin vanhan miehen. Ovat edelleen aviossa, poikansa täyttivät jo 40. Eli ei rakkaus ja aikuisuus ole iästä kiinni.

Vierailija
30/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat olivat 17v ja 23v tavatessaan yli 40v sitten.

Mä olin 18v ja 2vk kun tapasin mieheni, silloin 28v. Siitä on nyt 16 vuotta. Meillä on neljä lasta ja olemme suunnattoman tulisesti rakastuneita yhä! Mun vanhemmille silloin oli seurustelun alussa ikä iso kysymys, ja epäilin sitä myös itse, mutta parempaa isää en olisi voinut lapsilleni valita.

17v on ihan tarpeeksi aiukuinen valitsemaan mitä tekee ja kenen kanssa :) Oli tämä provo tai ei :)

Vierailija
31/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitten tajua jättää rauhaan tyttäremme.

Pitääkö sinusta tyttöjen jotenkin säästellä itseään? Eivätkö tytöt saa harrastaa seksiä ja nauttia siitä?

17-vuotias on aikuisuuden kynnyksellä. Hänen pitää opetella tekemään omat valintansa, myös seksin suhteen. Eivät vanhemmat voi päättää nuoren seksielämästä. Se on nuoren oma asia, ellei mene itsetuhoisuuden puolelle.

Vierailija
32/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset pojat käyttävät vain hyväksi tyttöjä

niin kuulet erilaisia tarinoita. Sanoisin kyllä oman elämänkokemukseni perusteella, että miehetkin ovat ihmisiä ja ihmiset ovat tunnetusti erilaisia keskenään.

Aika jämähtäneet käsitykset sulla...

Vierailija
33/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän miellyttävät hätyytän tiehensä. Aluksi katson ryhdin, kampauksen, yleisen olemuksen ja äänen sävyn.

Jos jätkä ei suostu näyttäytymään ovelle niin en päästä tytärtäni.

Maailmassa on hulluja. Minun tehtävänäni on eliminoida hullut ja suojella tytärtäni niin kauan kunnes hän on täysi-ikäinen.

Itseasiassa täysi-ikäisyyskään ei riitä. Olisi tärkeää että tyttärelläni olisi koulutus ja ammatti ennenkuin voin hengähtää.

Tämän jälkeen saa tehdä mitä lystää. Vetäköön vaikka huumetta nokkaansa.

Otan isyyden hyvin vakavasti ja hoidan hommani kotiinpäin.

Vierailija
34/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän miellyttävät hätyytän tiehensä. Aluksi katson ryhdin, kampauksen, yleisen olemuksen ja äänen sävyn.

Maailmassa on hulluja. Minun tehtävänäni on eliminoida hullut ja suojella tytärtäni niin kauan kunnes hän on täysi-ikäinen.

Itseasiassa täysi-ikäisyyskään ei riitä. Olisi tärkeää että tyttärelläni olisi koulutus ja ammatti ennenkuin voin hengähtää.

myös tosi hyvin tekemään omia päätöksiä ja vastaamaan omasta elämästään kun on noin tiukassa narussa. Toivottavasti maksat sitten terapiankin!

No joo, tuo oli provo, mutta oikeasti jotkut ihmiset ajattelee noin.

Vierailija
35/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän miellyttävät hätyytän tiehensä. Aluksi katson ryhdin, kampauksen, yleisen olemuksen ja äänen sävyn. Jos jätkä ei suostu näyttäytymään ovelle niin en päästä tytärtäni. Maailmassa on hulluja. Minun tehtävänäni on eliminoida hullut ja suojella tytärtäni niin kauan kunnes hän on täysi-ikäinen. Itseasiassa täysi-ikäisyyskään ei riitä. Olisi tärkeää että tyttärelläni olisi koulutus ja ammatti ennenkuin voin hengähtää. Tämän jälkeen saa tehdä mitä lystää. Vetäköön vaikka huumetta nokkaansa. Otan isyyden hyvin vakavasti ja hoidan hommani kotiinpäin.

ja sain seurustella viisi vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa. Ja olen myös onnellisesti naimisissa hänen kanssaan nyt vielä vuosien päästä.

Vierailija
36/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painotat tuossa sitä että tyttäresi saa päättää elämästään, kun on kasvattanut siivet, eli on koulutus ja työpaikka. Sitä ennen sinä vahdit ja suojelet häntä. Jos oma isäni olisi ollut tuollainen niin elämäni olisi nyt parempi.

Piti elää kantapään kautta ja tehdä mokat...

Vierailija
37/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselläni oli 17v. suhde 23v. (mieheen)poikahan hän oli näin jälkikäteen ajateltuna.. kyllä olin imarreltu häneltä saamastani huomiosta, mutta milloinkaan hän ei mitenkään vahingoittanut tai käyttänyt minua hyväkseen. Itse olin seksin suhteen aktiivisempi osapuoli. Suhteemme laatu oli vapaa ja lupasimme olla toisillemme rehellisiä. niin me olimmekin, minä kerroin kun päätin palata yhteen ex-poikaystävän kanssa. Suojelin itseäni, koska en milloinkaan kuitenkaan uskonut hänen olevan täysin tosissaan kanssani. Hän taisi kuitenkin olla, soitteli vielä perään... meiltä kummaltakaan ei puuttunut seuraa ennen eikä jälkeen suhteemme. kyse ei ollut siitä, että ajauduimme ensimmäiseen mahdolliseen suhteeseen. ja tämä suhde on ainut joka minua vielä hiukan kaihertaa näin jälkikäteen, olisiko meillä kuitenkin ollut tulevaisuutta... Who knows? vaikka ikäero vuosissa tuntuu ehkä pahalta tuossa vaiheessa, ei se käytännössä ole tosiaan niin paljon ;)

Vierailija
38/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu kuin jollakin yllä olevalla: Vastaavassa tilanteessa se olin minä, joka oli lopulta aktiivisempi seksin kanssa. Mies pelkäsi painostavansa mua ja lopulta sain melkein hermostua, että uskoi mun oikeasti haluavan:D Ja minäkin olin sentään oikein kunnon kiltti tyttö, mutta näemmä jotkut miehet ovat vielä kiltimpiä. Ja sama mies on rinnalla yhä vuosia myöhemmin.

Vierailija
39/52 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotiais poika on luultavasti poikuutensa jo menettänyt ja tarpeeksi aikuinen etenemään hitaasti (ja voi oikeasti etsiäkkin kunnon suhdetta jolloin jaksaa odottaa), 17 vuotiailla pojilla on taas kova hinku menettää poikuutensa jos sellainen on vielä jäljellä ja seksiin suhtautuminen on muutenkin kovin lapsellista.. itse olin muuten viimeisiä neitsyitä 17 vuotiaana neitsyyteni menettäessäni

Ja tuo on kanssa totta että 23 vuotias poika on henkisesti 17v tytön kanssa samalla tasolla, tytöt on tosi paljon kypsempiä kun pojat ja saman ikäisten suhde on vaikea saada nuorena toimimaan jos nainen haluaa jo vakiintua kun mies haluaa vielä olla lapsi..

-22v

Vierailija
40/52 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa 18-vuotiaana mieheni ollessa 27-vuotias. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin olemme naimisissa 6. vuotta ja meillä on kaksi lasta. Molemmilla akateemiset koulutukset ja työvuosiakin takana.

Riippuu niin tyypistä miten tulee menemään. Me olemme tosi onnellisia. Saattanut alkuun säikyttää vanhempianikin tällainen ikäero, mutta tietävät, että olin/olen fiksu eivätkä puuttuneet tai näyttäneet epäilyjään. Ovat erityisen tyytyväisiä mieheeni nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi