Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän luuseriäiti tunnustukset tähän ! (pakko olla muitakin "huonoja äitejä"..)

Vierailija
22.01.2009 |

- nukuin 8:aan asti kun väsytti ja lapset ei herättänyt aiemmin

- en mennyt ulos lasten kanssa aamupäivällä kun vajaa 3v kiukutteli niin paljon ja väsytti ja kello oli jo paljon eikä huvittanut, eikä huvita nytkään

- vajaa 3v kattoi videoita ja minä torkuin vauvan kanssa

- lounaaksi vajaa 3v sai einespizzaa

- jaa, varmaan seuraavaksi laitan taas videon tuolle 3v:lle jos se pyytää kunhan saa noi rusinansa syötyä, jos sitten jaksaisin EDES laittaa pyykkiä koneeseen ja tiskata...

Siis mä en oo ´mitään järkevää saanut aikaan tänään, inhoon tämmösiä päiviä... karseen väsynyt olo. + mä vihaan talvea.

No, onneksi joka päivä ei oo tämmöstä. Sais joskus vauvan nukkumaan ennen 24:00 että ehtis itekin nukkua.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä tammi-helmikuu on niin masentavaa niin eiköhän siihen auttais juuri se ulkoiu. Mä ainakin oon paljon pirteämpi ja jaksan olla lasten kanssakin paremmin kun käyn ulkona. Kun on pakko viedä kerhoon ja käydä kaupassa niin paljon iloisempi olen kuin löhöilypäivien jälkeen :) Suosittelen hoitokeinoksi kaamosmasennukseen jokapäiväistä ulkoilua.

Etenkin nyt kun on niin ihana lumisade ja nätti ilma lenkkeillä, voi niitä lapsia jotka ei ehdi nauttia lumesta ja pulkkailusta silloin harvoin kun sitä lunta nyt on....

Vierailija
42/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ulkoile koska olemme luuseriäitejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppaajat ja neuvojat hus tästä ketjusta. Tämä ketju on omistettu luuseriäideille.

Vierailija
44/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää olla toisia neuvomassa... Monen kirjoituksesta tuli mieleen, että mitä luuseriäitejä te muka olette. Mä olen kotiäitinä aika rentoa sorttia. Jos mulla on väsypäivä, niin on väsypäivä. Yleensä syynä on enemmän tai vähemmän valvottu yö (eli olen ollut yövuorossa ;) ). Väsypäivänä on ihan ok ottaa rennosti, syöttää lapsille huonoa ruokaa ja pistää ne katsomaan dvd:tä, kun ottaa itse nokoset. Eikä ne lapset siitä pilaannu, jos eivät ihan joka päivä pääse ulos.

Mä teen omiakin juttuja (luen mm. ammattikirjallisuutta, kirjoitan huvikseni novelleja, ompelen jne) päivän aikana ja lapset saa luvan keksiä silloin itselleen tekemistä. En mä ole mikään viihdytysautomaatti ja äiti 24/7.

Vierailija
45/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sosiaalisesti rajoittuneita ja heillä ei ole taitoja pärjätä koulussa.

Olen luullut, että se on työäitien panettelua. Mutta taitaa siinä olla vinha perä.

Vierailija
46/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin olleeni tänään huono äiti, koska en jaksanut käydä ulkona kuin 50 minuuttia, vain lakaisin enkä imuroinut, olen pessyt vain yhden koneellisen pyykkiä, ja kävin viettämässä oma aikaa kuntosalilla tavallisesta puolestatoista tunnista poiketen 3 tuntia, koska kävin myös solariumissa ja saunassa...

ja tästä mulla on ollut HUONO omatunto.. huh mitä ämmiä täältä löytyy, anteeksi nyt vain.

Vierailija
47/47 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi