Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän luuseriäiti tunnustukset tähän ! (pakko olla muitakin "huonoja äitejä"..)

Vierailija
22.01.2009 |

- nukuin 8:aan asti kun väsytti ja lapset ei herättänyt aiemmin

- en mennyt ulos lasten kanssa aamupäivällä kun vajaa 3v kiukutteli niin paljon ja väsytti ja kello oli jo paljon eikä huvittanut, eikä huvita nytkään

- vajaa 3v kattoi videoita ja minä torkuin vauvan kanssa

- lounaaksi vajaa 3v sai einespizzaa

- jaa, varmaan seuraavaksi laitan taas videon tuolle 3v:lle jos se pyytää kunhan saa noi rusinansa syötyä, jos sitten jaksaisin EDES laittaa pyykkiä koneeseen ja tiskata...

Siis mä en oo ´mitään järkevää saanut aikaan tänään, inhoon tämmösiä päiviä... karseen väsynyt olo. + mä vihaan talvea.

No, onneksi joka päivä ei oo tämmöstä. Sais joskus vauvan nukkumaan ennen 24:00 että ehtis itekin nukkua.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen ikäiset tule sosiaalisesti rajoittuneiksi vaikka aikaa vietettäisiinkin enimmäkseen kotona.

Itse vastasin tuolla jossain vaiheessa, että koska melkein joka päivälle on menoja, niin sen vuoksi vapaapäivinä laiskotellaan eikä tehdä mitään.

1 laiskottelupäivä viikossa tekee lapsistani sosiaalisesti rajoittuneita, mielenkiintoinen näkemys!?

on sosiaalisesti rajoittuneita ja heillä ei ole taitoja pärjätä koulussa.

Olen luullut, että se on työäitien panettelua. Mutta taitaa siinä olla vinha perä.

Vierailija
2/47 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä kotiäidit teki ennen nettiä...

Silloin kun olin vielä kotona lapsen kanssa, niin vaikka netti olikin, ei sen luokse ollut asiaa hetkeksikään. Vauva huusi ja vinkui joka hetki, syömäänkään en kerennyt. Huusholli oli täysin räjähdys, kun eihän itkevää vauvaa saa jättää yksin... Onneksi olin niin masentunut ja väsynyt, ettei pyykkiäkään tarvinnut pestä, kun en mihinkään jaksanut lähteä :D

Luojan kiitos ne pikkulapsi-ajat ovat takana, ei sitä olisi useampia vuosia jaksanutkaan olla kotona... Kokoaikaista äitinä (lue:orjana) olemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta kertaa toistelit sitä, että lapsesi on aika vajaa kolmivuotias. Miten se nyt niin vajaa on?

Vierailija
4/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään tammi-helmikuusta, maaliskuun puolivälistä piristyy.

Vierailija
5/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen klo 8.20. Vauva-aikana nukuttiin yhteentoista.

Vierailija
6/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnistu meidän perheessä

Vierailija
7/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

* me ei todellakaan ulkoilla tänään sekuntiakaan

* oon nukkunu oikeastaan koko päivän tossa sohvalla

* lapsi on katsonut disney channelia ja jatkaa sitä luultavammin koko päivän

* nyt laitoin vasta lounasruoan kiehumaan

* lounaaksi meillä on riisipuuroa, koska

* mä en jaksa lähteä kauppaan

Mä en oo luuseriäiti, koska mä lopetin tänä aamuna seitsemän yön työputken ja "vähän" väsyttää. Jos kotiäiti ei viitsi edes ulkoilla lapsen kanssa, olisi ehkä kannattanut miettiä sitä lapsen tekoa muutaman kerran.

Vierailija
8/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin melkein :)

Siis ei todellakaan aina ole pakko jaksaa pingottaa.

Eikös se kuitenkin tärkeintä että lapset saa edes jotain ruokaa, eines ei ole paha vaihtoehto. Itsekin kahden alle 2,5vuotiaiden äitinä turvaudun USEIN valmisruokaan.

Emme ulkoile aina säännöllisesti, koti ei AINA näytä just siivotulta, lapsillakin saattaa joskus olla aika törkyiset vaatteet jne. Mutta siis perusasiat muuten on kunnossa, on rakastavat vanhemmat ja suht koht siisti koti ja rahaa ruokaan (jos sitä vaan joka päivä jaksaisi kunnolla tehdä) ja lapset iloisia (ellei paha uhmispäivä menossa)

Kyllä tämä tästä :)

Vierailija
9/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan mentiin 00.00.. syötin vauvan ensimmäisen kerran (3kk) 08.00 ja sitten jatkettiin unia 11.00 asti. Keitin itselle kahvit ja söin rauhassa, sitten vasta vaihdoin vauvalle vaipan ja syötin sen. Ei se huutanutkaan nälkäänsä, oisin tietenkin syöttänyt aikaisemminkin. Katselin Emmerdalen uusinnat ja sitten vauva menikin jo päikkäreille. Nyt istun koneella ja alan tehdä ruokaa ja siivoilla kunhan mies tulee kotiin. Luulee, että tämä on raskasta olla kotona lapsen kanssa.

No tämä on ihan poikkeuspäivä :)

Vierailija
10/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän kotona yksin päiväni (toipuen tosin mahataudista) keräillen voimia illan töihin. Mies työmatkalla, joten isovanhemmat hakee lapset ja laittavat nukkumaan. Eli en näe lapsia tänään ollenlaan :(

Vierailija
11/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole lattioita siivottu 2 kuukauteen,

joulusiivouskin oli sitä että vein roskat ja keräsin lattioilla ja pöydillä lojuvat sanomalehdet muovikassiin.

Usein syödään valmisruokaa

Lapsi katsoo illat videoita, minä olen koneella

Olen masentunut

Vierailija
12/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

* me ei todellakaan ulkoilla tänään sekuntiakaan

* oon nukkunu oikeastaan koko päivän tossa sohvalla

* lapsi on katsonut disney channelia ja jatkaa sitä luultavammin koko päivän

* nyt laitoin vasta lounasruoan kiehumaan

* lounaaksi meillä on riisipuuroa, koska

* mä en jaksa lähteä kauppaan

Mä en oo luuseriäiti, koska mä lopetin tänä aamuna seitsemän yön työputken ja "vähän" väsyttää. Jos kotiäiti ei viitsi edes ulkoilla lapsen kanssa, olisi ehkä kannattanut miettiä sitä lapsen tekoa muutaman kerran.

Vierailija
13/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa oo kuin einespitsa ja videot jos monta tuntia oot näyttänyt. Mie oon vauvan kans kotona, enkä juuri koskaan ainakaan siivoa enkä pese pyykkiä. Jos vauva nukkuu, niin nukun ittekin tai luen kirjoja tai surfaan netissä. Illalla sitten raivoan ukolle että voisit sieki joskus siivota

Vierailija
14/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan kanssa kuuluu olla rankkaa!

T: toinen surffaileva kolmikuisen mama

Vierailija
15/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamatta mitään aikaseksi ja lapsi on päiväkodissa.

Vierailija
16/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- nukuin 8:aan asti kun väsytti ja lapset ei herättänyt aiemmin

Hmm, miksei saisi nukkua kahdeksaan? Ei minusta ole vähimmässäkään määrin luuseriäidin merkki ;-)

No, itse kävin kauppakeskuksessa alle vuotiaan kanssa, kun esikoinen on tämän päivän hoidossa. Annoin lapselle purkkiruokaa, kun itse söin lounaspastan. En siivonnut, vaan annoin siivoojan hoitaa sen sillä aikaa, kun olimme reissussa.

Enkä tunne itseäni luuseriksi. Päinvastoin, vaihteeksi sellainen olo että jaksaa antaa itsestään jotain. Kun on muutaman kuukauden valvonut, ja normaalipäivinä kaksi innokasta roikkuu puntissa 24/7, niin otan yhtään häpeilemättä vastaan tällaiset helpot päivät!

Vierailija
17/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään olen kyllä siivonnut kämpän (naapureiden iloksi aloitin imuroinnin klo 8 aamulla), lapset meillä heräsivät 6-7 välillä. Ja pesukonekin on pyörittänyt pyykit, mutta en ole vielä toimertunut laittamaan narulle niitä.

Minäkään en ole tänään ulkoillut, mutta me harvemmin ulkoillaan aamulla näin torstaisin kun on "kotipäivä", ei siis ei mitään kerhoja tai harrastuksia. Kyllä me ulos mennään, kunhan tuo kuopus on sen verran väsy, että ottaa ne iltapäivänokoset, silloin lenkitetään perheen koira. Mikähän sääntö se on, että kotiäidin pitää ulkoilla aina aamupäivisin lasten kanssa?

Nyt juon kahvia ja notkun koneella, lapset leikkivät keskenään. Olen kyllä erehtynyt itsekin leikkimään tänään, mutta sitä ennen makasin olkkarin lattialla kun väsytti lounaan jälkeen niin pirusti. Lapset siinä sitten hyörivät ympärillä ja välillä päälläkin.

Ja sinä joka arvostelit kotiäitejä ja kehuit olleesi yön töissä ja nyt nukkuvasi sohvalla, niin sinähän se vasta luuseri olet. Eiköhän pitäisi järjestää lapsille hoitaja silloin kun itse olet ollut töissä yön. Itse en ainakaan voisi nukkua jos lapset ovat hereillä. Olisi sinunkin kannattanut miettiä lasten hankintaa, jos kerran teet yöt töitä ja sitten et jaksa olla päivisin lasten kanssa.

Ei vaan, kyllä se niin on, että ei sitä joka päivä voi eikä tarvitse pingottaa. Itse ainakin otan rennommin jos siltä tuntuu. Lapsetkin voivat silloin paremmin, kun äiti ei ole ihan loppuun palanut.

Vierailija
18/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja pitäisi etsiä töitä, vaan en viitsi. Lapset ovat hoidossa ja minä vain roikun netissä ja nostan ansiosidonnaista.

Vierailija
19/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Emme ole ulkoilleet ollenkaan tänään

- En ole siivonnut kunnolla, tiski- ja pyykkikoneen olen käyttänyt ja pedit pedannut

- En ole leikkinyt 5-vuotiaan kanssa tänään juurikaan, yhden muistipelin pelasimme

- Olen istunut koneella pääosin ja katsellut digiboxilta kaikkea turhaa

ja sama juttu meillä, mies tulee pian töistä ja ihmettelee, että kuinka olen tämän päivän jaksanut ;) No myöhemmin tänään odottaa sitten kaupassa käynti- ja ruoanlaitto-rumba.

Vierailija
20/47 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- annoin 5v:n nukkua klo 11 asti vaikka tiedänkin,että se tietää sitä,että illalla menee nukkuun myöhempään (kotihoidossa)

- makoilimme sitten pojan kanssa ja "luimme" vanhaa lelulehteä noin 1h vielä sängyssä,välillä kävimme vaan pissalla ja pesemässä hampaat :)

- annoin "aamupalaksi" (heh heh) eilistä ruokaa (lihapullat + perunamuussi) ja kun teen kohta ruokaa niin teen varmaankin pastaa ja jauhelihakastiketta,en jaksa muuta :)

- emme ulkoile tänään (mulla on supistellut koko eilispäivän kun puuhailtiin liikaa ja tänään on kunnon lepopäivä)

- illalla kun mies tulee töistä joutuu kyllä laittaan pyykkikoneen pyöriin yms koska mä en lääkärin kehotuksesta periaatteessa sais tehdä noita,en koe asiasta huonoa omaa tuntoa vaan löhöän tässä sohvalla ja poika rakentaa racers-legoja lattialla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän