Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa joku huolehtisi minusta

Vierailija
25.04.2010 |

Kukaan ei ole koskaan pitänyt minusta huolta. Lapsena elin kuin pellossa, menin ja tulin miten lystäsin, vietin pitkiä aikoja yksin kotona syöden kaupan maksalaatikkoa päivästä toiseen.

Nyt olen äiti ja pidän huolta miehestä ja kolmesta lapsesta.

Viimeisen synnytyksen jälkeen menetin tolkuttomasti verta (ja kohtuni) ja kun heräsin nukutuksesta Minulla oli niin hyvä olla. Minut oli peitelty lämpimällä peitteellä ja hoitaja kyseli vointiani. Se oli tähän astisen elämäni huolenpitomaksimi.

Kunpa joku joskus olisi pitänyt minusta huolta :-(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin hetkeksi suljetulle osastolle (onnettomuuden jälkeen henkisen tilan tarkkailuun, mutta olin ihan ok). Siellä aina joku tiesi mitä teet, ruoat valmiina ja kaikki. Joka päivä joku kysyi perinpohjin mitä kuuluu ja miltä tuntuu. Aina joku valvoi ja vahti. Mistään ei tarvinnut huolehtia itse. Sai olla kuin pieni lapsi :)

Se turvallisuuden ja huolettomuuden tunne oli jotain aika ihanaa vaikak tilanne oli mikä oli.

Vierailija
22/25 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä annettiin ruokaa ja vaatteita lapsena, mutta muistan aina, kun hain jotain äitihahmoa kaikista äitini ikäisistä naispuolisista. Sitten kun tuli hermoromahdus niin vanhemmat on lakanneet valittamasta mutta ei ne osaa sanoa mitään mihinkään mitä minä sanon, niin kuin ei oikeastaan kukaan muukaan. Musta ei ole olemassa valokuviakaan viimeisen kymmenen vuoden ajalta joten tuntuu, että en ole koskaan ollut edes olemassa. Kunhan lätisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitten toisella, vastakkaisella tavalla häiriintynyt kuin ap.

Hermostun, jos joudun yhtään sellaiseen tilanteeseen että olen "toisten armoilla" ja joku pitää musta huolta. Jos olen kotonakin sairaana, vetäydyn toiseen huoneeseen, mies ei saa yhtään paapoa, mä haluan sairastaa rauhassa. Tulen sitten sieltä pois, kun olen terve.

Vierailija
24/25 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se naisesta huolehtiva mies saattaa kehittyä kontrollifriikiksi.

Vierailija
25/25 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtii kaikesta. Nainen on äiti ja äidin tehtävänä on huolehtia muista. Hoitakaa tehtävänne. Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi