Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on roskakuskin palkka?

Vierailija
25.04.2010 |

Kiinnostaa vaan tietää.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä 2800-4500 + bonus 0-500/kk riippuen jaksaako oman lenkin jälkeen auttaa toisia. oma lenkki 4h/pvä+ kaatopaikalla käynti.

Vierailija
2/30 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2700-3200e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 000 - 50 000 omat vuosiansioni :)

Vierailija
4/30 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näissä tienaa.. Toi 30t€ vuodessa on ihme, jos niin vähän tienaa .. -80 luvulla parhaimmat tienas vuodessa 800t markkaa.. Siihen nähden palkka tippunu roimasti.

jos joku kyselee ja ei usko, niin on oma häpeä, itsellä on pari autoa, prätkä+ vene sekä omakotitalo ja ei tee edes tiukkaa..

ei kukaan tätä polku palkalla edes tekisi.

Vierailija
5/30 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein alihankintana. Toiminimellä. Siinä sitte saa tehäkki semmone 1000 astiaa päivä ! Saat juosta täysiä että kerkee kotiin joskus. Päivät on semmosii 12-16 h ja palkkaa tulee semmone 8000€ brutto. Ne jotka väittää et ei o raskasta nii voi tulla kokeilee appariks. sanompaha vaa et saa roikkuu takana hississä kokopäivän ja juosta täysii et kerkee kotiin. Monet jotka on kokeillu on lopettanu jo keskenpäivän. Ett miettikää vähä mitä puhutte teist ei ois varmaa kestää kunnon urakka kuskiks! Ja taukoja ei ehitä pidellä!

Vierailija
6/30 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkokemuksella (3v) palkka on 12,75 plus lisät. 

Vierailija
7/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2011 klo 06:55"]

oikeestikko tienoo noin paljon.eihän siinä tehdä muuta kun ajeta autoa ja painetaan nappia?? haittana haju mutta voin kertoa että kyllä ne mummojen perätki haisee kun paskoja siivoo.

[/quote]

vittu tuuppa kokeilee, sit ku o stna 2m luntaa astiaa painaa sen 40kilost ylöspäi ja se autolkaa ajaminen helppoo ole, jos on sellaiset pääkallokelit ja maaseudullu.. stna tollasii vois ampuu!!

Vierailija
8/30 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasen nelisen tonnii on ainakin ittellä. Työajat ei oo ihan 8-16.

Vierailija
9/30 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohja 2000e/kk+lisät.työaika 72-80h.

Vierailija
10/30 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohja 2000e/kk+lisät.työaika 72-80h.

Onko toi 72-80 tuntia kolmen viikon jakso vai mika?

Vierailija
11/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minähän en noita summia usko. Kun ottaa puolet pois, ollaan lähellä totuutta.

Väitän, että roskakuskien keskipalkka on noin 2000 e kk ilman lisiä eikä niitäkään paljoa heru. Ei se nyt mitään Kroiseksen hommaa ole vaan toisten roskien ajoa.

Normi roskakuksi saa vuodessa noin 25000 e palkkaa isoissa kaupungeissa ja pienillä paikkakunnilla ei sitäkään. Eri asia on, jos on niin asuntovelkainen että pitää ahnehtia ylitöitä ihan sikana ja extrata muiden vuoroja. Mutta ei se ole enää elämää vaan raatamista.

Vierailija
12/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää on, että työ on urakkaluonteista eli ripeä tyyppi vetää lenkkinsä esimerkiksi 6 tunnissa ja saa silti 8 tunnin palkan, vastaavasti saa ylityökorvaukset, jos esimerkiksi huonon kelin (kiskoa roskiksia lumessa) takia menee yli 8 tuntia. Lisäksi ainakin tuolla tuntemallani roskakuskilla on liukuma 6-22 eli tuolla välillä on roskat ajettava eli todella vapaat työajat.

Mahdollisuus on myös tehdä ylitöitä eli ottaa lisäkeikkoja, joista lisäpalkka ja ajaessa bioroskia voi pestä niitä biojäteroskiksia sillä pesurilla. Saa niistä muutaman Euron lisää pestyltä roskikselta. Toki päivä kyllä venähtää, jos joka paikassa pesee, mutta kuitenkin. Muistaakseni biojäteroskiksen pesusta sai 4 Euroa ja aikaa sanoi siihen menevän 6-8 minuuttia ylimääräistä.

Vierailija
13/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeestikko tienoo noin paljon.eihän siinä tehdä muuta kun ajeta autoa ja painetaan nappia?? haittana haju mutta voin kertoa että kyllä ne mummojen perätki haisee kun paskoja siivoo.

Vierailija
14/30 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljetusalan tes

(löytyy akt:n sivuilta)

Vierailija
15/30 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 000 - 50 000 on omat vuosiansioni enkä kyllä yhtään valehtele, eka vuosi oli alle 30 000 ja sitten noussu tohon missä on nyt, alalla oon ollu etelä-suomessa viitisen vuotta, kta eli keskituntiansio on pari senttiä alle 20€/tunti... joku tossa sanoikin että keskiverto roskakuski tienaa..... se on totta että keskimäärin työ on äärimmäisen alakanttiin hinnoteltu ottaen huomioon työn raskauden, joku muu tuossa sanoi että eihän siinä tehä muuta kun ajetaan autoa ja painetaan nappia... ... :D ...juuh... ei niin ;) ...itse tyhjennän omalla urakka-alueellani päivässä 395-654 astiaa, eli tossa lyhin ja pisin päivä... viikossa melkone läjä astioita, täysiä autollisia jätettä kaatopaikalle käyn kippaamassa joinain päivinä 2 kertaa ja joinain 1, viikossa 7-8 kertaa ja jätekuorman paino 10,5 tuhatta - 12,5 tuhatta kiloa... ...itse olen ääripäästä ahkera kuski, aina tiukka tahti ollu, se on jo luonnevika, kaikissä duuneissa oon aina ollu virtapatteri ja itselle tämä sopii, ja tein jo alunperin firmoille selväksi että polkuhinnalla en tulosta tee, tein tessillä 1,5 vuotta äärimmäisen kovaa tulosta, ajoin vuorossa eli iltaa ja aamua, olin heittokuski... sitten aloin kilpailuttaa itseäni koska oli näyttöä jo melko hyvältä ajalta omista tuloksista, en ikinä valittanut mistään, ja tässä ollaan... eli ihminen voi tienata jätekuskina noinkin paljon vuodessa, mutta se vaatii pitkäjänteisyyttä hyvää luonnetta ja asennetta työtä kohtaan, olla nöyrä työssään ja työnantajalleen, mutta kaiken takan äärimmäisen kilpailuhenkinen ja tiukka, joka tietää mitä haluaa ja mihin pyrkii, itse tykkään tosta duunista, se on mahtavaa, kuntoilu samassa, niin se pitää ajatella, jotkut ajattelee että masokistin hommaa, no sitäkin se on mut pitää ajatella et kaikessa on hyvät ja huonot puolet, minä elätän perheeni näin ja tarjoan vaimolleni mahdollisuuden olla lapsen kanssa kotona, tyytyväinen olen :) ...toki itse teen kesäaikana yleensä niin että otan lisäkeikkoja välillä eli teen ylitöitä, kesällä se on fysiikalle kevyempää ja silloin jaksaa tehä vähän extrarahaa :)

Vierailija
16/30 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ukkoni tienasi niissä hommissa. Siihen joutu tekemään kyllä pikkasen ylitöitä ja jonkun urakankin.

Normipalkka, mutta fyysisesti raskas työ ja aikaiset aamuherätykset.

Vierailija
17/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Siis 30-50Tuhatta Kun on verot yms otettu pois?

Vierailija
18/30 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkat pyörii 2500-5000€/kk brutto lisineen. Riippuu työnantajasta ja omasta työtahdista. 

Erittäin raskasta suorittavaa työtä ja varsinkin talvella ajotaidot on koetuksella. 

Ei monesta näihin hommiin ole, vaikka helpolta kuulostaa.

T. Roskakuski

Vierailija
19/30 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä olet 1000 astiaa tyhjentäny päivässä? Mä olen parhaimmillani tyhjentänyt 700 astiaa kaverin kanssa päivässä ja meillä meni siihen n.16h. Mä uskallan vaittää että sä et ole mitenkään tyhjentänyt 1000 astiaa päivän aikana.

Vierailija
20/30 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein alihankintana. Toiminimellä. Siinä sitte saa tehäkki semmone 1000 astiaa päivä ! Saat juosta täysiä että kerkee kotiin joskus. Päivät on semmosii 12-16 h ja palkkaa tulee semmone 8000€ brutto. Ne jotka väittää et ei o raskasta nii voi tulla kokeilee appariks. sanompaha vaa et saa roikkuu takana hississä kokopäivän ja juosta täysii et kerkee kotiin. Monet jotka on kokeillu on lopettanu jo keskenpäivän. Ett miettikää vähä mitä puhutte teist ei ois varmaa kestää kunnon urakka kuskiks! Ja taukoja ei ehitä pidellä!

Mä väitän että sä et ole todellakaan tyhjentänyt 1000 astiaa päivässä. Mä olen parhaimmillani tyhjentänyt reilu 700 astiaa kaverin kanssa 16h aikana, kl:04-20 välillä. En millään suostu uskomaan että olisit tyhjentänyt päivässä 1000 astiaa, et edes kaverin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan