Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pillun ajelu

Vierailija
24.06.2011 |

Miten yleistä on, että nainen ajelee kokonaan pimppinsä? Vaimoni on suostunut ajelemaan osittain, jättäen pimpin päälle karvoitusta, mutta vako on varsinaisesti ajeltu. Sitäkin on kiva nuolla ja tuntuma on ihana. Olisi kiva tietää onko yleistä naisten keskuudessa että pillu ajellaan kokonaan.

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2011 klo 00:26"]

Heippa, pidän kyllä ajetusta pillusta, on kiihottavan näköinen ja on kiihottava nuolla. Yksi asia on se, pillua pitäisi kokoajan höylätä koska sänki ei tunnu hyvältä ainakaan suuseksissä. Vaimoni rupes valittamaan sitä kun minulla oli parran sänki, no nyt vaimollani on karvoitus ja minulla siistitty parta, nyt suuseksi on täydellistä mitäpä sitä kikkailemaan.

Tuosta syystä minä poistatan karvat sokeroinnilla. Kirpaisee toki enemmän kuin ajelu, mutta karvat kasvavat takisin huomaamattomina eikä sänkeä tunnu. Meilläkin mies inhosi sänkeä, itse samoin. Kamala kutina jalkovälissä kun karvat vähänkin alkoi kasvamaan.

Ihmettelen näitä juttuja et alkaa muka kutittaa kun karvat kasvaa takaisin. Mä ainakin höylään karvat samalla tahdilla kuin kainalot, joten ei ole moista ongelmaa. 

Vierailija
82/133 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri. Hyhhyh. Entä jos ei ajele pillua, niin onko pissaa häpykarvoissa. Hyhhyh. Olen sitä mieltä että vaimon on ajeltava kokonaan. Vaimon sisko oli kerran saunassa ja silloin näin kuinka hän oli ajellut posliiniksi pillunsa. Sanoi että se on yleistä ja roiskautin. Aahhh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sheivaan alapääni kokonaan. Joskus jätin pienen tuodun hävyn päälle mutta nykyään vedän kaikki pois. Samallahan sen alapäänkin sheivaa kun muutkin paikat ;) Käyn tarkkaan läpi koko alueen, perseeseen saakka.

Nautin enemmän seksistä paljaana ja onhan se nyt hygieenisempääkin kun ei ole karvoja välissä :) Hyi olkoon mensujen aikaan jos olisi karvat. Ällöä.

N38

Vierailija
84/133 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla mies huolehtii puutarhasta - tyylit vaihtelee täys posliinista sievään kolmioon kummulla. silloin kun on kolmio mies pitää sen niin lyhyenä kuin pienillä saksilla saa.

En muista milloin olisin ollut viimeiks naturell - varmaan alle parikymppisenä. Nyt 41 v

Vierailija
85/133 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 08:49"]

Minä sheivaan alapääni kokonaan. Joskus jätin pienen tuodun hävyn päälle mutta nykyään vedän kaikki pois. Samallahan sen alapäänkin sheivaa kun muutkin paikat ;) Käyn tarkkaan läpi koko alueen, perseeseen saakka.

Nautin enemmän seksistä paljaana ja onhan se nyt hygieenisempääkin kun ei ole karvoja välissä :) Hyi olkoon mensujen aikaan jos olisi karvat. Ällöä.

N38

[/quote]

Juurikin näin, tällainen oikein houkuttelee suuseksiin :)

Vierailija
86/133 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 08:49"]

N38

[/quote]

Juurikin näin, tällainen oikein houkuttelee suuseksiin :)

Sehän tässä onkin pointtina ;)En voi elää ilman suuseksistä saatua nautintoa. Jos mies osaa käyttää kieltänsä niin I'm heven. Kiertoon lähtee mies joka ei halua nuolla. Onneksi mulla on sellainen kotona joka osaa tyydyttää minut. Joskus kaipaan kyllä enemmänkin seksiä mitä kotona tarjotaan ;) 

[/quote]

Vierailija
87/133 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun tuunaaminen on yleistynyt sitä mukaa kun moraalin on vähentynyt. Nykyisin naiset eivät muusta välitäkkään kuin perseestä silikooneista ja posliini pimsastaan. Naiset ovat suurin syyllinen moraalin rappeutumisessa, jälleen on omena kaapattu ja odotamme uutta sodomaa.

Vierailija
88/133 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täysin posliini ollut jo pidemmän aikaa. Mies tykkää enemmän niolla posliini pimppiä eipä ole karvoja suussa n43p

Vierailija
89/133 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla karvat poistettu valoimpulssihoidolla kokonaan. Olen täysin posliini. Ihana kun ei kasva mitään sänkeä. Mies tykkää tosi paljon.

N39

Vierailija
90/133 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla ollut ainakin 5 vuotta pallit ja varsi kokonaan putsattu, vaimollanikin lähes karvaton mutta vuosikausia sain ensin pyytää ja suostutella, en kyllä enää kovinkaan mieluusti naturellia katsoisi kun on paljasta herkkua tottunut maistelemaan. M43 yhdessä 23 v

Vierailija
91/133 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Suomalainen kulttuuri ei kyllä tue posliinipilluja. Tuntuu että naiset häpeilee toinen toistaan. Muotihan on yhdessä olemista naurettavan näköisenä. Karvoitus on tainnut nyt ihan viime vuosina olla pikkasen enemmän muodissa, mutta lyönpä vetoa että viiden vuoden päästä kaikissa paikoissa missä maailman tuulet yhtään puhaltaa, posliinit (tai ainakin paljaaksi ajellut häppärit) on yhtä yleisiä kuin ajellut säärikarvat. Hyvä näin!

Vierailija
92/133 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yleistä on, että nainen ajelee kokonaan pimppinsä? Vaimoni on suostunut ajelemaan osittain, jättäen pimpin päälle karvoitusta, mutta vako on varsinaisesti ajeltu. Sitäkin on kiva nuolla ja tuntuma on ihana. Olisi kiva tietää onko yleistä naisten keskuudessa että pillu ajellaan kokonaan.

En hyväksy ollenkaan, että naisen kaunis pillu/vittu ajellaan kokonaan posliiniksi.

Jopa sotaveteraanit rintamalla ollessaan unelmoivat, josko saisi edes hajua oman naisen

häpykarvoituksesta, ja niitähän ilmeisesti lähetettiin kenttäpostissa! Että tämä viesti nykyajan feministeille!

Vierailija
93/133 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! En voisi ikinä kuvitella antavani itseni repsahtaa niin että annan pillukarvojen kasvaa valtoimenaan! Samalla voisin lihota 50 kiloa!

Minusta se että on trimmattu tai kokonaan posliini pillu, tarkoittaa sitä että nainen välittää omasta hyvinvoinnista ja haluaa näyttää hyvältä. Ällöttää kauheat tuuheat pusikot! Eikö teillä ole mitään halua näyttää hyvältä? Minunkin kaveripiirissä on kaikki trimmanneet pillunsa nätiksi. Kenelläkään ei todellakaan ole vauhtiviivaa tai pientä kolmiota suurempaa pöheikköä.

Hyi oksetus! Miten teidän miehet edes viitsivät nuolla teitä?

Vierailija
94/133 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta karvainen on kauniimpi ja annankin näkyvillä olevien kasvaa. Tuntuma karvattomalla iholla on kuitenkin niiiin ihana, että häppärit ja pepun seudun vahaan ihan sileäksi.

Vierailija
95/133 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelissä ei juuri posliineita uimahallissa näy

=)

Vierailija
96/133 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut posliini jo 20 vuotts enkä häpeile sitä uimahalleissakaan. Katselkoot jos kiinnostaa. Kehujakin tullut.

Vierailija
97/133 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisollani pillukarvoitus on täydellinen. Se on siisti vaikkei ajelisikaan. Sellainen ihana kolmio kummulla eikä rehota. Saippua jota hän suihkussa käyttää niin tuoksuu hyvälle joten pillua nuollessa voi nuuskia hyväntuoksuista pikku pehkoa ja kun siihen sekoittuu pillun tuoksut niin...jumankauta...seisoo jo tätä kirjoittaessa. On hän posliinikin ollut mutta kyllä tommonen pikku karvoitus on mun juttu.

Vierailija
98/133 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen naisen posliini pimpan ja pikku tytön pimpin ero on häpyhuuleissa.  Jos Naisella näkyy pienet näpyhuulet, niin ei ongelmaa. Taas, jos pimppa on ”viivapimppa”, niin silloin karvat on aikuisen naisen  Pillusa on aiheelinen.662

Vierailija
99/133 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen naisen posliini pimpan ja pikku tytön pimpin ero on häpyhuuleissa.  Jos Naisella näkyy pienet näpyhuulet, niin ei ongelmaa. Taas, jos pimppa on ”viivapimppa”, niin silloin karvat on aikuisen naisen  Pillusa on aiheelinen.662

Tämä on meille heteromiehille täysin selvää!

Vierailija
100/133 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkökyvyssä täytyy olla jotain vikaa jos aikuisen naisen tunnistaa vasta toosaa tutkimalla.