Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillun ajelu

Vierailija
24.06.2011 |

Miten yleistä on, että nainen ajelee kokonaan pimppinsä? Vaimoni on suostunut ajelemaan osittain, jättäen pimpin päälle karvoitusta, mutta vako on varsinaisesti ajeltu. Sitäkin on kiva nuolla ja tuntuma on ihana. Olisi kiva tietää onko yleistä naisten keskuudessa että pillu ajellaan kokonaan.

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs se sellainen laser-kone on? kuinka turvallinen ja vaatiiko useamman käsittelyn, jotteivat karvat palaa kummittelemaan?

Kylläpä osaavat veloittaa käsittelykerrasta. Sääret 600, kainalot 200 ja alapää 300. Ovat "noin" hintoja mutta suuntaa antavat.

Vierailija
42/133 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs se sellainen laser-kone on? kuinka turvallinen ja vaatiiko useamman käsittelyn, jotteivat karvat palaa kummittelemaan?

Minulla 3 laserointia takana ja ensi viikolla 4.s kerta. Kainalot ja alapää kokonaan nyt, ja ehkä ensi talvella aloitan säärienkin käsittelyn. Tällä hetkellä on vaikutus ollut jotakuinkin 50%, eli puolet on jo poissa.

Haluan myös kokonaan eroon karvoistani ja laserit aloitettiin huhtikuussa. Seuraava käsittely olisi 4 ja nyt jo huomaan karvan vähentyneen. Näin kesällä tosiaan pitää välttää aurinkoa sinne alakertaan. Kerron myöhemmin miten hoit on vaikuttanut. 2:n Yh-äippä 30v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yleistä on, että nainen ajelee kokonaan pimppinsä? Vaimoni on suostunut ajelemaan osittain, jättäen pimpin päälle karvoitusta, mutta vako on varsinaisesti ajeltu. Sitäkin on kiva nuolla ja tuntuma on ihana. Olisi kiva tietää onko yleistä naisten keskuudessa että pillu ajellaan kokonaan.

Vierailija
44/133 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä tätä, kun naiseni ajelee pillunkarvansa pois tyystin ja nyt, kun ite ajelin häpykarvani, niin veti herneen nenään. Hyppi silmille ja raivosi: "Mistä mä nyt pidän kii, kun otan sulta suihin! Ajattelisit vähä." Hämmstyin todella.

Vierailija
45/133 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen itse emännän karvat, jolloin ne ovat juuri sellaiset kuin haluan... toisin sanoen vetelen kaiken pois erittäin huolellisesti.

Vierailija
46/133 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein höyläilet vaimosi ?

Vierailija
47/133 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein höyläilet vaimosi ?

Ainakin 2:n päivän välein...

Vierailija
48/133 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pillunsa ajelee kokonaan. Yleistynyt minusta enemmän viime vuosina. Mutta ei silti edelleenkään niin yleistä kuin esimerkiksi täällä palstalla kirjoitetaan. :) Jonkunlaista trimmaamista sitten lopuilla. Prosentti tai kaksi runsaskarvaisista antaa rehottaa reisiä myöten vapaasti. Oma lukunsa sitten, ne, joilla karvoja ei olemassaankaan ole sakeana pehkona. Siistimistäkään ei sitten niin tarvitse tehdä. Ja kyllä, näen työssäni naisten alapäitä. Tämä nyt karkeaa arviointia näin juhannusaattona. :D Omani on välillä kokonaan ajeltu, välillä ei. Menee ihan fiilisten mukaan. Ja joskus miehen yllätykseksi ajelen. :D

Täällä keski-suomessa taitaa tuo luku olla joka 4.-5.s on kokonaan ajellu karvansa. Tämä työni puolesta huomattua. Kuitenkin esim. salilla huomaan lähes puolet, tai enemmän on posliineja, kuten itsekin nykyään.

Vierailija
49/133 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo ajelee säännöllisesti posliiniksi, välillä hän saksilla siistii minun karvat lyhyemmäksi ja siistimmäksi. Siinä sitten alkaa mukava heijari kullissa ! Itseasiassa kesällä on mukavampi olla kun ei ole niin kauhea karvoitus. Exällä oli karvat kuin supikoiralla ja se ei ollut mitenkään mukava nuoltava kun karvoja tuli kurkkuun.

Nykyisen tavattuani pääsin posliinin makuun enkä vaihtaisi !!!!!!!!

Vierailija
50/133 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika tuuhea karvoitus,enkä ajele sitä, vain bikinirajat ajan, mies ajoi pillunkarvani kerran, mutta en tykkä yhtää posliinista, joten en suostu siihen enää, hyvin on löytänyt pimppani karvojenkin seasta.

Vierailija
51/133 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan posliinia, sitä on ihana suukotella ;) / vilivallaton

Vierailija
52/133 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä ajelen vaimoni karvat saunomisen yhteydessä. Ollaan kokeiltu täysposlaria, minä tykkäsin, vaimo ei... Nykyään malli on aika hauska, ajelen kummun vakoon asti paljaaksi, jätän häpyhuulille lyhyen karvan. Ei kutise sänki jalkovälissä, kivan tuntuinen sileä häpykumpu käsin kosketeltaessa ja ihan hyvin nuoluhommatkin luonaa, kunhan huulilla ei ole liian pitkänä tuo karvoitus. Itseni pidän täysin posliinina, olen jo vuosia ajellut kaiken pois enkä osaisi edes kuvitella itseäni alaosastosta karvaisena.

-Pasi-

Vierailija
53/133 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo viikonloppuna yllätti ja ajeli itsensä melkein posliiniksi. Minä sitten viimeistelin höylällä ja olipa mukavaa nuolla pillua. Mullakin ihan juuresta ja palleista karvat pois.

Vierailija
54/133 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo viikonloppuna yllätti ja ajeli itsensä melkein posliiniksi. Minä sitten viimeistelin höylällä ja olipa mukavaa nuolla pillua. Mullakin ihan juuresta ja palleista karvat pois.

Vierailija
55/133 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvat niin että jää pieni tupsu,herättää vähemmän huomioita esim.uimahallissa.Tässä taannoin jäi jostain syystä ajelematta pitkäksi aikaa ja surffailin netissä ja eksyin pitsi.fi kauppaan ja siellä oli myynnissä hasukat muotit joilla saa tehtyä kuvioita voitte uskoa että mies yllättyi kun karvoituksessa oli kruunun kuva,pääsi kuulemma panemaan prinsessaa...kyllä hiveveli itsetuntoa.

Vierailija
56/133 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse myös aikaisemmin taiteilin tuon uimahalli/ mitä muut ajattelee ongelman kanssa, mutta nykyisin (yli 20) en jaksa päätäni vaivata muiden ajatuksilla tässä asiassa ja ajelen nykyisin kaikki karvat pois.

Vierailija
57/133 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tajua mikä vimma aikuisilla on ajella pillunsa lapsimalliin. Lähteehän siitä se koko kiihottavuuskin kun aikuinen ei näytä kunnolla aikuiselta.

No itse myös aikaisemmin taiteilin tuon uimahalli/ mitä muut ajattelee ongelman kanssa, mutta nykyisin (yli 20) en jaksa päätäni vaivata muiden ajatuksilla tässä asiassa ja ajelen nykyisin kaikki karvat pois.

Vierailija
58/133 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat siis, että miehellä pitää olla varsi ja pallit ilman karvoja? Kyllä mä ainakin tykkään, tunto on parempi.

Vierailija
59/133 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tajua mikä vimma aikuisilla on ajella pillunsa lapsimalliin. Lähteehän siitä se koko kiihottavuuskin kun aikuinen ei näytä kunnolla aikuiselta.

Jos ei erota aikuista lapsesta vaan tarvii jonkun pehkon haaraväliin, niin on melko onnetonta touhua.

Mieheni ei ole koskaan veraillut tuolleen minua "lapsenomaisesti" vaikka karvat sheivaankin.

Vierailija
60/133 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei erota aikuista lapsesta vaan tarvii jonkun pehkon haaraväliin, niin on melko onnetonta touhua.

Mieheni ei ole koskaan veraillut tuolleen minua "lapsenomaisesti" vaikka karvat sheivaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi