Pillun ajelu
Miten yleistä on, että nainen ajelee kokonaan pimppinsä? Vaimoni on suostunut ajelemaan osittain, jättäen pimpin päälle karvoitusta, mutta vako on varsinaisesti ajeltu. Sitäkin on kiva nuolla ja tuntuma on ihana. Olisi kiva tietää onko yleistä naisten keskuudessa että pillu ajellaan kokonaan.
Kommentit (133)
Tää on kyllä tämän asian tiimoilta loputon väittely näyttääkö pillunkarvat ajanut nainen lapselta vai ei, en käsiä miten se voi lapselta näyttää, pilluhan on vaan prosentin kokoinen ihmiskehosta ja jos se on karvaton niin ei se kokonaisuudesta lasta tee...
miten kukin näitä ajattelee. Itse olen ollu posliini aikaslailla vuoden nyt putkeen, eikä itsestäni ja saatikka miehestäni tunnu siltä että olisin lapsen näköinen.
Joo, myönnän - ensin sheivasin posliinin mieheni iloksi, mutta nyt kyllä pidän siitä itsekkin.
kerroppa kuinka usein näkyy luomulla naisella olevan karvaton pillu ja kuin usein lapsella karvallinen?
Häpykarvat ovat kiihoke, portti ihanuuteen.
Jos ei erota aikuista lapsesta vaan tarvii jonkun pehkon haaraväliin, niin on melko onnetonta touhua.
Mieheni ei ole koskaan veraillut tuolleen minua "lapsenomaisesti" vaikka karvat sheivaankin.
Mä joudun ajamaan karvat joka viikko, onko kokemuksia sheivaus palveluista?
vau !
missä tuollaisia miehiä on
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 10:09"]
mulla mies huolehtii puutarhasta - tyylit vaihtelee täys posliinista sievään kolmioon kummulla. silloin kun on kolmio mies pitää sen niin lyhyenä kuin pienillä saksilla saa.
En muista milloin olisin ollut viimeiks naturell - varmaan alle parikymppisenä. Nyt 41 v
[/quote]
Onhan suuseksin antaminen mukavampaa kun on karvatonta, mutta ei sitä aikuinen mies nyt karvojakaan pelkää kunhan on vähän siistitty. Itsekin tykkään kun on omat paikat siistinä, vaikka täysiin posliini ei mielestäni olekaan miehekästä. Nopeasti sitä tottuu eikä ole tietoakaan mistään kutiavasta sängestä tai näppylöistä. Tällaista ongelmaa voi ehkä olla ensimmäisiä kertoja karvojen ajelun jälkeen. Minäkin kyllä mielelläni autan naista karvojen siistimisessä jos nainen sitä haluaa. Kivaa puuhaa se on ja onhan vasta-ajeltua kiva nuoleskella.
Myönnettävä on, että posliinia on miellyttävämpi suukotella ;) / vilivallaton
Pillu, tuo miehen toiveuni ja ilon lähde, on hetoremiehellä aina mielessä, vaikka olisi jo keskivaikea Altzheimerin tauti. Puhtoinen, pehmeä, alustavasti kiihottunut posliinipillu vie mieheltä järjen eli veri pakenee alakertaan alta aikayksikön. Elin paisuu ja vaatii päästä tuon salaperäisen simpukan syövereihin tutkimusmatkalle pimeyttä ja kosteutta uhmaten. Nuorehko, vikuri posliinipillu imee miehen kuiviin alle kolmen minuutin.
Huh, nainen ei ehdi saada klmessa minuutissa.., pinnistä ja pidättele pidempään ;) / vilivallaton
Olen nainen ja käyn säännöllisesti poistattamassa karvat sokerointimenetelmällä. Pieni epämukavuus joka poistohommassa on unohtuu kun saat taivaallista suuseksiä! ja pitkään....aah...Kuka sitä haluaa rämemajavaa nuolla? N 49v.
Vai että vauva.fi, täällähän on hirveä meininki, oli sitten karvat tai ei ;) !
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 15:16"]
Mä joudun ajamaan karvat joka viikko, onko kokemuksia sheivaus palveluista?
[/quote]Heh, ei ole kokemusta, mutta voisin yrittää ;) / vilivallaton
Kerran viikossa.. what? Kuka posliinipillu voi olla ajamatta vain viikon välein? Minä jouduin höyläämään kerran päivässä muuten tilalla on hiekkapaperi jota mies ei ainakaan nuole.
Jos tiedän uuden ystäväni ekan kotikäynnin johtavan panoon, silloin esilämmityksenä yritän ehdotella alakarvojen ajamista toimii sanon minä;)
Juu, olisi minun mielestä koomisen näköinen mies, ilman karvoitusta. Olen nähnyt paljon vanhojen mummojen alapäitä, ja heillä on posliini, voisin kuvailla kalkkunaksi tai kynityksi kanaksi, kalpea. Olen innoissani omasta alapäästä, kun karvoitus tumma ja hieman luonnonkihara. Sitten kun tuo seksi ei ole ollut minulle koskaan elämässä pääasia.
itse olen mies ja aloin pari vuotta sitten sheivaamaan kaikki alapään karvat pois ja voi että sen jälkeen kun naiset ovat huomanneet että olen täysin karvaton alapäästä, niin ne käyvät välittömästi imemään munaani ennen seksiä ja ei mene kuin pari tuntia edellellisen aktin jälkeen kun nainen haluaa taas imeä munaani. kaduttaa hiukan kun en aloittanut sheivausta jo aikoinaan. yleensä siinä vaiheessa kun mennään sänkyyn ja nainen huomaa ettei ole karvoja alapäässä niin hän muuttuu vielä entistä kiimasemmaksi.
Olen miettinyt, joku on kertonut joidenkin kampaamojen palvelukseen kuuluvan myös alakarvojen ajaminen. Pitääkö paikkansa, en ole uskaltanut kysyä kampaajaltani?
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 10:07"]
Olen miettinyt, joku on kertonut joidenkin kampaamojen palvelukseen kuuluvan myös alakarvojen ajaminen. Pitääkö paikkansa, en ole uskaltanut kysyä kampaajaltani?
[/quote]
Mä tulin kysyneeksi vakiparturiltani. Sen jälkeen ei ole löytynyt vapaita aikoja ollenkan. Ottiko noin itteensä?
ja joskus saatan jättää vähän siihen ylös, mutta yleensä kokonaan ajeltu.