Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Vierailija kirjoitti:
Up
Mitä pervoa tossa muka on?
Sormetin itseni orgasmiin saakka työpaikan vessassa työkaveri miehestä (ope-kollega) haaveillen :/
Vierailija kirjoitti:
Sormetin itseni orgasmiin saakka työpaikan vessassa työkaveri miehestä (ope-kollega) haaveillen :/
Saitko hyvän orgasmin niin että oli vaikeaa olla ääntä pitämättä ?
Oon antanut vuokraisännälle (vanhempi mies ) vastaan ja nimenomaan kaikenlaista pervoa, ei vaniljaa. esim pimpan sijaan pani paljaalla kakkareikää ja piti ottaa sieltä suoraan suuhun, maistui ihan kakalle ja välillä varmaan menikin oikeasti kakkaa suuhun, ällöä. Mies myhäili tyytyväisenä kysellen, että mille maistuu, maistuuko omalle paskalle. Lisäksi hän pissasi suoraan mun suuhun ja sitten piti antaa suikkari. Nää tapahtui nuorena vähän ennen kuin eurot tuli ja jälkikäteen ajateltuna sain ihan liian vähän rahaa. Olisi voinut olla markkojen sijaan euroja ja siltikin olisi ollut tosi vähän.
runkkasin leffateatterissa kesken leffan nahkarukkanen kädessä
Varsinaisesti itse en tee mitään pervoa, mutta olen sugar daddyna yhdelle lihavalle abitytölle ja hänet laitan pervoilemaan. Mm kutsun häntä pano-emakoksi, oon ostanut hänelle siankorva-pannan, kuminauhalla päässä pysyvän sian kärsän ja persereikään laitettavan sian saparo-dildon. Laitan nämä vermeet panoemakon päälle ja komennan hänet konttaamaan alasti röhkien kuin sika. Puristelen häntä tisseistä, perseestä, jenkkakahvoista ja paksuista reisistä ja vaan seuraan sitä kontaamis-röhkimistä ja runkkaan. Haluaisin nauhoittaa tuota tyttöä röhkimässä ja konttaamassa mutta siihen hän ei ole suostunut.
On kyllä aika pervoa, sillä olen 40 vuotias mies ja vaimoni on kaunis hoikka nainen.
Oon kännissä pullonpyörityksessä totuutta vai tehtävää tehdessä mm näyttänyt pyllistämällä paljaan pimpin poikakaverin ja sen kavereiden edessä ja nuollut poikakaverin ja yhden sen kaverin persereikää. Seuraanava aamuna morkkis (ja maku suussa) oli sanoinkuvailematonta. Poikakaverin mielestä hauska läppä
Pitkän seksittömän suhteen aikana sekoitin spermaani vaimon maustamattomaan jugurttiin - hyvin maistui
Suikkari ja pano ravintolan vessassa. Mies ei tullut millään ensin suihinotossa eikä vähään aikaan pannessaan takaapäin. Tavoistani poiketen sain polvet notkauttavan orkun panon aikana ja kun en oikein osaa olla hiljaa saadessani miestä oikein kunnolla, koko homma kuului kopin ulkopuolelle ja vessapano lipsahti pervoilun puolelle. N36
Käyn säännöllisesti aasialaisilla maksullisilla nuolettamassa anustani, samalla kun toinen tyttö ottaa suihin. Suosittelen kaikkia miehiä kokeilemaan, on aika tajunnanräjäyttävää. En pidä tuota pettämisenä, koska en kuitenkaan ole yhdynnässä näiden naikkosten kanssa. Enkä edes haluaisi, että vaimoni joutuisi nuolemaan persettä.Ammattisilta kuitenkin homma hoituu mukisematta.
Vierailija kirjoitti:
Varsinaisesti itse en tee mitään pervoa, mutta olen sugar daddyna yhdelle lihavalle abitytölle ja hänet laitan pervoilemaan. Mm kutsun häntä pano-emakoksi, oon ostanut hänelle siankorva-pannan, kuminauhalla päässä pysyvän sian kärsän ja persereikään laitettavan sian saparo-dildon. Laitan nämä vermeet panoemakon päälle ja komennan hänet konttaamaan alasti röhkien kuin sika. Puristelen häntä tisseistä, perseestä, jenkkakahvoista ja paksuista reisistä ja vaan seuraan sitä kontaamis-röhkimistä ja runkkaan. Haluaisin nauhoittaa tuota tyttöä röhkimässä ja konttaamassa mutta siihen hän ei ole suostunut.
On kyllä aika pervoa, sillä olen 40 vuotias mies ja vaimoni on kaunis hoikka nainen.
Ai kauhee, nauran tälle mielikuvalle katketakseni :😆Tyttö parka!! Toivottavasti saa kunnon korvauksen! Naurattaa, että joku ikätoverinsa lähtee töihin Hennesin kassalle, ja tämä taas työntää siansaparoa perseeseen ja röhkii alasti lattialla samalla kun joku ällö pervo setä puristelee ja runkkailee 🤣🤣
Et säkään kyllä käy ihan täysillä, jos tuollainen kiihottaa.
Nussinut ja lauennut exän suuhun kun lähti hammaslääkäriin.
Nussin ihastuspojan kanssa kuutosella ala-asteen vessassa. Otin samalta pojalta seiskalla suihin kemian luokassa takarivissä tunnilla samalla kun hän kopeloi pimppiä käsi mun farkuissa. Ysärin puoliväliä ja siellä oli silloin vielä paripulpetit lattiaan asti ulottuvilla etuseinämillä. Toisin sanoen hyvä näkösuoja.
Olin 16 ja rakastunut kaverini isään. Mies oli jotain 50 ja syötävän komea ja charmantti, hyväkäytöksinen herrasmies ja olin ihan myyty. En nähnyt mitään niin viehättävää ikäisisissäni pojissa. Vähän naiivia joo. Viettelin miestä aina tilaisuuden tullen niin kuin nyt kokematon teiniprinsessa osaa. Aloimme salasuhteen ja nussimme parhaimmillaan monta kertaa päivässä, aina kun tilaisuus oli. Miehellä oli eroprosessi meneillään ja eksä oli siis kaverin äiti. Hän kävi usein tyttärensä luona ja meidän piti miehen kaa pitää pokkaa sekä kaverilta että siltä ex-rouvalta. Kukaan ei koskaan saanut tietää, suhde loppui aikanaan kun lähdin opiskelemaan muualle. Unohtumatonta aikaa ja se seksi oli taivaallisen ihanaa. En olisi voinut saada parempaa ekaa rakastajaa.
Olen viimeisten 15 vuoden aikana ollut useita kertoja sängyssä serkkuni tyttären kanssa. Se vaan tapahtuu aina kun mahdollisuus on. Molemmat ollaan tahoillamme suhteissa, eikä kukaan tiedä. Tyttö oli 17 kun ensimmäistä kertaa oltiin. Minä 27. Tykätään toisistamme oikeasti, mutta eihän meistä koskaan voi tulla mitään. Suku nirhaisi ja kuohisi minut.
Parikymppisenä panin 17v. tyttöystävääni vanhan ala-asteen pihalla (jossa molemmat oltiin oltu koulussa) kiipeilytelineen alla. Kelasin siinä panon aikana sitä päivää kun hän tuli ekaluokalle ja ite menin neloselle. Miten rakastuin heti kun näin hänet. Jotenkin sairaalla tavalla kiihotti vaan enemmän ajatella, että sain hänet kellistettyä sinne vihdoin, mistä olin siis haaveillut kaikki nuo vuodet, että siis me nussittaisiin koulussa. Myöhemmin selkis että siellä oli kamera.
Kaverillani on hyvänkokoinen varustus ja hän seurusteli jonkun aikaa pikkusiskoni kanssa. Käytiin usein yhdessä tyttöystäväni ja heidän kanssa reissuilla ja mökillä. Siskollani ja kaverillani oli aika kiihkeää touhuilua ja sisko ei ollut niitä hiljaisimpia saadessaan seksiä. Heidän kuuntelemisensa kiihotti niin, että aloitettiin naimaan myös tyttöni kanssa. Tuntui samalla kiihottavalta ja pervolta kuunnella omaa sisarta saamassa oikein kunnolla. M55
Pöllin yläasteella kauniin tytön sievän takin naulakosta. Olin kusitauolla naapuriluokasta kesken tunnin noissa aikeissa reppu mukana. Ajattelin myös että vetäisen samalla vessassa pikaorkun handuun enkä enää palaa tunnille. Ensin vaan haistelin sitä takkia ja tytön tuoksua siinä kyrbä kovettuen. Sitten sulloin sen nopeasti reppuun ja lähdin kotiin lintsaamaan kesken päivän. Sen päivän aikana ennen kuin porukat tuli kotiin heitin mällit sille takille varmaan 10 kertaa ainakin kuvitellen naivani sitä takin omistajaa niin kauan että vetelin kuivia. Piilotin takin kaappiini ja vein sen pesulaan seuraavana päivänä teeskennellen sitä isosiskoni takiksi. Lopulta vein sen koululle takaisin ja kun tiesin missä luokassa tyttö olisi kävin taas kusitauolla viemässä sen naulakkoon. Näin pihalla miten tytön kaverit toivat takin hänelle, hämmästyneitä ilmeitä ja puhetta piisasi likkojen kesken.
Tyhmänä nuorena ajauduin erinäisistä syistä myymään kroppaani hotellissa yhden talven ajan. Yhdestä ihmisestä jäi ällöttävä olo. Sellainen mies jolle selvästi raha ei merkannut mitään vaan maksoi aina 50€ lisää kun sai tehdä jonkun uuden asian ja aina 50€ lisää seuraavasta. Hän oli suunnitellut sen varmaankin ja halusi vain nöyryyttää ja osoittaa valtansa. Rahan tarpeessa tein kaiken sinä iltana, jossain vaiheessa en edes miettinyt oli niin nöyryytetty olo.
Sairasta tässä on, että siitä illasta syntyi jonkinlainen trauma ja jossain syövereissäni toivon sen tapahtuvan uudelleen pakotettuna samalta mieheltä.
Up