Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Ostin just seksiä kahdelta naiselta! toinen kusi ensin päälleni ja tämän jälkeen toinen pani minun strap-onilla anaaliin. vyökalupanon aikana toinen otti suihin.
Tovi sitten haistelin kylässä olleen naisystäväni 20v tyttären stringit pyykkikorista, ja pyörittelin hänen hammasharjaa terskani ympärille.
Käsihoito parkkipaikalla autossa samalla haistellen naisen alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Harrastin seksiä palstamamman kanssa ja mikä pervointa, nautin siitä!!!!
Sama! ei ehkä pervointa mutta tältä palstalta lähti kiimainen suhde ja hotellissa viihdyttiin hyvin. Pantiin hartaudella
Hän oli silloin naimisissa ja minä en.
MM
Puhuin puhelua kun mies antoi suuseksiä
Peppu pystyssä odottanut pää takakontissa miestä, mies tuli, nosti hameen ja pikkarit sivuun. Pani ja ampu lastit pepulle ja hävis. Kiihottavaa kun tiedä kuka kävi panemassa
Runkkasin teininä kaverin äidin ollessa samassa huoneessa. En lopettanut vaikka alkoi katsoa mun tumputusta. Se käytti sellaisia ylipieniä farkkushortseja että rupesi seisomaan ja alkuun luulin ettei se lehden lukemisiltaan mitään huomaa mutta hymyili ja katsoi. Mitään ei puhuttu ennen eikä jälkeen.
Ollut 2 tuntia ruusun slingissä pantavaa. 5 miestä. Kaikki paljaalla. M56
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta sitten olin toisen naisen kanssa. Nuolin hänen pimppiä ulkona sen verran että partani oli märkä hänen pimppimehusta ja suuhun jäi hänen maku. Tulin kotiin noin 20 minuuttia myöhemmin ja silloinen vaimo tuli vastaan ja alkoi suutelemaan pitkään. Oli vaan rakastajattaren pimppi mielessä ja toivoin ettei vaimo kysyy mikä toi outo maku suussani oli. Olisi vaan tiennyt
M42
Oliko silloin talvi? Millä kirjaimella paikkakunta alkaa?
Ei mitään superjännää. Ollut fistattavana kerran ja ottanut miesystävältä suihin metsässä joku matka polusta :P
Molemmat hyviä muistoja.
Vierailija kirjoitti:
Ollut 2 tuntia ruusun slingissä pantavaa. 5 miestä. Kaikki paljaalla. M56
Vaimo oli Kuopiossa hoitamassa äitiään, minuun himonsa lykkäsi con hombressa kolme ukkoa ja takaapäin, vaimo tietää!
Seksi oli aika perussuoritus, mutta tuli pantua tällä kerralla nättiä varattua kolmekymppistä. Sanoiin olevani varattu ja sain vetää varvit paljaalla. Reaktioista päätellen nainen oli kovasti puutteessa ja autoin naista ahdingossa astumalla reippaalla tahdilla ja ruiskimalla neljät siemenet pillun perukoille. M47
Ehdotin vaimolle jos hän kävisi suostuttelemassa setääni et lainaisi pari tonnia kun oltiin rahapulassa. Ihmeeksi hän lähti ja tuli himaan paritonnia tilillään, eikä ollut lainaa vaan pantuna. Kolme kertaa hän kävi kuittaamassa rahoja, et sekainen setä meillä oli ja sopii minulle.
Runkkasin isot satsit uimahallin altaaseen viidenmetrin ponnulta. Lensi komeesti veteen.
Poikani oli runkannut mällit kylppärin kaakeleille, josta nuolin ne pois.
M55
Olen runkannut anopin katsellessa.
oli kaikessa pervoudessaan todella kiihottavaa.
Ja en haluaisi naida häntä.
Pervointa oli kun tyttöystävällä tuli oksennustauti ja huomasin kiihottuvani yökkäilystä ja tyttöystävä huomasi sen myös. Sanoi että haluanko panna suuhun kun kerta laatta jo lentää. Nain suuhun kylppärin lattialla loppuun asti oksennuksen pursuessa suusta kyynelten valuessa silmistä.
Annoin neljä vuotta nuoremmalle pikkuveljelle ja sen kaverille masturbointinäytöksen kun siitä jatkuvasti piruiluvat muka kuulleensa ja etten uskalla näyttää. Tätä jatkui muutamia kertoja iltapäivisin koulun jälkeen lukiossa hänelle ja parille kaverille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastin seksiä palstamamman kanssa ja mikä pervointa, nautin siitä!!!!
Sama! ei ehkä pervointa mutta tältä palstalta lähti kiimainen suhde ja hotellissa viihdyttiin hyvin. Pantiin hartaudella
Hän oli silloin naimisissa ja minä en.
MM
Onko hartaudella paneminen jotain uskovaisten perus lähetyssaarnaajaa vai mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Pervointa oli kun tyttöystävällä tuli oksennustauti ja huomasin kiihottuvani yökkäilystä ja tyttöystävä huomasi sen myös. Sanoi että haluanko panna suuhun kun kerta laatta jo lentää. Nain suuhun kylppärin lattialla loppuun asti oksennuksen pursuessa suusta kyynelten valuessa silmistä.
Hyvää settiä! 👍🏻🤘🏻
Nusaisin siskoksia. Vanhempi oli parempi.
13-vuotiaana naapurin maalaispojan kanssa napattiin puinen kaulin ja laitettiin kahvaosaan voita. Täti nukkui kännissä saunan jälkeen pelkkä kylpytakki päällä ja alettiin leikkiä kumpi uskaltaa työntää kahvaa syvemmälle. Täti korahti aika pian ja pillu alkoi supistella ettei kahvaa saanutkaan ulos. Juostiin ulos ja kun puolen tunnin päästä tultiin takas ni nähtiin ku se runkkas sormilla. Kaulin oli lattialla.