Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
18v olin kun oltiin sukumökillä kesän vietossa, täti jota olin aiemminkin jo katsellut(todella hyvä kroppa) haravoi lehtiä, katselin jonkin aikaa ja kanki siinä nousi. yritin piilotella seisokkia siinä jutellessa ja sanoin että käyn kusella ja lähdin kävelemään nurmialueen reunaan vähän liiterin nurkkaa päin että olisin hieman olevinaan piilossa ja aloin runkkaamaan. Kyllähän se täti siihen malliin vilkuili että varmasti älysi mitä puuhaan kun katselin sinne suuntaan ja vatkasin spermat nurmikolle
Lukioikäisenä mökillä yksi vanhempien perhetuttu pariskunta oli käymässä yökylässä. Iskä oli lähtenyt kauppaan ja äiti ja tuttavaperheen rouva oli saunassa. Luin kuistilla kirjaa, kun tuttavaperheen isä tuli kyselemään, enkö mä ole menossa saunaan. Sanoin, että en kun hiukset menee huonoksi. Aattelin, että on pervon oloinen mies, että aikookohan pyytää mut sen kanssa saunaan, mutta se kysyikin puun takaa, että jokos sulla kasvaa pimpissä karvat ja että hinkit on ainakin kunnon lollot. Tiiän järjellä ajateltuna, että tuo on ahdistelua, mutta koin tilanteen ihan älyttömän kiihottavana ja sanoin, että joo, siis siihen karvojen kasvu-kysymykseen. Mies kysyi, että uskallatkos näyttää, ja mitään sen kummempaa pokkana vilautin shortseista karvaista alapäätä. Mies myhäili tyytyväisenä ja sanoi, että sinustahan on tullut pikkulikasta oikea nainen. Jos ei olisi ollut pelko perseessä siitä, että äiti ja tää sen kaveri olivat ihan viereisessä rakennuksessa olevassa saunassa, olisin voinut esitellä enemmänkin paikkoja. Vieläkin kiihotun tästä muistosta ja siitä, mitä mun ja tän miehen välillä olisi voinut tapahtua.
En tiedä kuinka pervoa on mutta nuorena nuolin silloisen poikaystäväni siskon pillua samalla kun poikaystävä nussi minua takaa
Vierailija kirjoitti:
Pöllin yläasteella kauniin tytön sievän takin naulakosta. Olin kusitauolla naapuriluokasta kesken tunnin noissa aikeissa reppu mukana. Ajattelin myös että vetäisen samalla vessassa pikaorkun handuun enkä enää palaa tunnille. Ensin vaan haistelin sitä takkia ja tytön tuoksua siinä kyrbä kovettuen. Sitten sulloin sen nopeasti reppuun ja lähdin kotiin lintsaamaan kesken päivän. Sen päivän aikana ennen kuin porukat tuli kotiin heitin mällit sille takille varmaan 10 kertaa ainakin kuvitellen naivani sitä takin omistajaa niin kauan että vetelin kuivia. Piilotin takin kaappiini ja vein sen pesulaan seuraavana päivänä teeskennellen sitä isosiskoni takiksi. Lopulta vein sen koululle takaisin ja kun tiesin missä luokassa tyttö olisi kävin taas kusitauolla viemässä sen naulakkoon. Näin pihalla miten tytön kaverit toivat takin hänelle, hämmästyneitä ilmeitä ja puhetta piisasi likkojen kesken.
Siis mitä!? Tää on kyllä tän ketjun "helmi" !
90-luvun alussa sain pahimpaan lama-aikaan opiskelijana kesätyöpaikan leirintäalueen kesäkahvilasta ottamalla keski-ikäiseltä omistajamieheltä poskeen. Muutamia kertoja kesän aikana hän myös pamputti mua takaapäin varastoissa. Mua jotenkin hävetti, kun mietin että ketkähän työkavereista tietää tai aavistaa. Mutta sen miehen vaimo, osin myös siellä töissä, oli ärsyttävä ylimielinen akka, joka kohteli mieltä työntekijöitä kuin orjia, joten siinä mielessä mua huvitti, että sen ukko pettää sitä.
Muistan hassuna yksityiskohtana, että sen ukkelin vehje oli kuin lyijykynä, pitkä mutta ohut.. se ei tuntunut mun toosassa missään ja se kommentoi jotenkin katkerana, että nuori tyttö ja noin löysä v+++u.. pani itseasiassa myös peppuun, joka ei kauheasti tuntunut sekään, vähän vaan ärsytti peräaukkoa se rassaus. :D
Kuinkahan yleistä oli toi 90-luvun alussa lama-aikaan seksin myynti tai seksillä työpaikan saaminen? Olin laman alkaessa lukiossa, ja kesätyöt jäi multa ja suurimmalta osalta haaveeksi. Jotkut lähti mansikanpomintaan, mutta mulle se oli liian kaukana. Yksi lukion samalta luokalta oleva tyttö sai kesätöitä jonkun teollisuusalueen työpajan tai tehtaan toimistolta. Sitä me ihmeteltiin, että tuollaisia työpaikkoja ylipäänsä on, ja siitä kiersi huhuja, että se oli jotenkin seksiin liittyvää, tyyliin pomolle pimppiä tms.
Muistan myös, että lukiossa pojat heittivät läppää, että mitäs se tytöt valitatte, aina voi mennä tissibaariin tarjoilijaksi. Nykyään sama varmaan only fanssin kohdalla. 😆
Kerran lauantai-iltana saunan jälkeen jätettiin eteisen valo palamaan.....
Minä olin varattu ja myös salarakkaani oli varuttu. Hän kutsui minut kotiinsa, koska tyttäret ja aviomies olivat reissussa. Pantiin perkuleesti sekä oltiin alasti ja nätisti. Minä heräsin aamulla alastomana kusihätään. Ei muuta kuin alasti kohti vessaa. Yllätys oli hurja, kun keittiönpöydässä olikin tytär aamupalalla. Oli perhana tullutkin kaveriltaan aikaisemmin kotiin kuin mitä oli luulo. Minä olen vessassa alastomana ja en löydä sieltä kuin pienen käsipyyhkeen melan suojaksi. Siitä sitten vaan niska jäykkänä tyttären äidin viereen kertomaan mitä taphtui. Aamupano jäi siltä kertaa tekemättä
Ylppärijuhlissa eksyin hotellin yökerhosta yläkerran huoneeseen muutaman kundin kaa. Menin oikeesti vain paukuille mutta puheet kääntyivät käteenvetoon ja semmoiseen. Lupasivat tarjota samppanjaa jos kertoisin heille miten masturboin ja kuinka usein.
kerroin että melkein päivittäin ja pelkillä sormilla. Ilta jatkui ja samppanja päissä saivat ylipuhuttua näyttämään kuinka sen teen. Vaalea Marilyn henkinen hame päällä menin sitten kontalleni sängylle ja sormeilin itteeni koko porukan nähden. Se olikin sitten niin kiihottavaa että laukesin todella nopeasti. Tätä olen muistellut sitten useinkin kotona yksin,
Vierailija kirjoitti:
Ylppärijuhlissa eksyin hotellin yökerhosta yläkerran huoneeseen muutaman kundin kaa. Menin oikeesti vain paukuille mutta puheet kääntyivät käteenvetoon ja semmoiseen. Lupasivat tarjota samppanjaa jos kertoisin heille miten masturboin ja kuinka usein.
kerroin että melkein päivittäin ja pelkillä sormilla. Ilta jatkui ja samppanja päissä saivat ylipuhuttua näyttämään kuinka sen teen. Vaalea Marilyn henkinen hame päällä menin sitten kontalleni sängylle ja sormeilin itteeni koko porukan nähden. Se olikin sitten niin kiihottavaa että laukesin todella nopeasti. Tätä olen muistellut sitten useinkin kotona yksin,
Ei mielessä käynyt, että olisi siinä ollut useampaa kulliakin tarjolla.
Oli salarakas useita vuosita sitten ja meitä panetti hirveästi. Hänen mies oli pois kotoa reissussa mutta salarakas ei päässyt minua tapaamaan. Hänen tyttärellä oli kavereita yökylässä. Päätettiin kuitenkin että menen sinne. Sairaanhullu ajatus mutta metsän kautta menin yön pimeydessä heidän taloon. Jalat oli märät kun en nähnyt mihin astuin. Tyttö kavereineen oli yläkerrassa juttelemassa ja naureskelemassa. Me päädyttiin olohuoneen sohvaan. Osa vaatteista lähti, toiset jäi. Harrastettiin kiimaista seksiä ja laukesin hänen sisään. Kokoajan oli pelko päällä että tytöt tulisi alakertaan. Vedin vaatteet päälle ja lähdin takas autoon metsän kautta ettei naapurit näkisi.
Panin aika pitkään yhtä aisurimiehen vaimoa . Mies oli yleensä mukana katsomassa. Yhden kerran käskin nuolla mun persettä ja palleja samalla kun panin sen vaimoa . Pieraisin miehen naamalle ja hän joutui silti nuolemaan . Laskin spermat hänen vaimon sisään ja aisuri joutui vielä nuolemaan spermaisen pillun puhtaaksi. Aisuri oli suhteellisen nöyrää miestä tän jälkeen .
m44
Vierailija kirjoitti:
Panin aika pitkään yhtä aisurimiehen vaimoa . Mies oli yleensä mukana katsomassa. Yhden kerran käskin nuolla mun persettä ja palleja samalla kun panin sen vaimoa . Pieraisin miehen naamalle ja hän joutui silti nuolemaan . Laskin spermat hänen vaimon sisään ja aisuri joutui vielä nuolemaan spermaisen pillun puhtaaksi. Aisuri oli suhteellisen nöyrää miestä tän jälkeen .
m44
Käskitkö myös ottamaan sinulta suihin?
Olen nussinut tietoisesti erään tinder panon paksuksi. Minulla on myös vaimo ja hänen kanssaan lapsia. Vähän jännitystä elämään. Olen myöskin harrastanut ryhmäseksiä kahden thai tytön kanssa. Useita kertoja nainut tyttöystäviä kun samassa tilassa ollut näköyhteydellä muita ihmisiä. Tyttöystävää hänen perheensä ruokapöydällä ja seuraavana aamuna syötiin siinä hymyssä suin aamupalaa isolla porukalla.
Olin yhden aisurimiehen kotona naimassa rouvaa ja protokollaan kuului, että voin antaa miehelle ohjeita. Panin rouvalle spermat perseeseen ja käskin miestä imemään spermat rouvan perseestä. Kun se yllätyksekseni teki, mitä käskin, niin seuraavaksi käskin sen mennä tekemään mulle ja rouvalle lounasta sillä aikaa, kun panen rouvaa vielä toisen kierroksen. Mulla on vasektomia tehty ja siksi raskaudenestoa ei käytetty, mutta äijä ei sitä tiennyt. Ilme oli luokkaa tonnin seteli ja huumori meinas loppua, kun panon jälkeen sanoin, että rouvalla on muuten spermat pillussa ja aloin syömään sen tekemää kanapastaa.
Vierailija kirjoitti:
Varsinaisesti itse en tee mitään pervoa, mutta olen sugar daddyna yhdelle lihavalle abitytölle ja hänet laitan pervoilemaan. Mm kutsun häntä pano-emakoksi, oon ostanut hänelle siankorva-pannan, kuminauhalla päässä pysyvän sian kärsän ja persereikään laitettavan sian saparo-dildon. Laitan nämä vermeet panoemakon päälle ja komennan hänet konttaamaan alasti röhkien kuin sika. Puristelen häntä tisseistä, perseestä, jenkkakahvoista ja paksuista reisistä ja vaan seuraan sitä kontaamis-röhkimistä ja runkkaan. Haluaisin nauhoittaa tuota tyttöä röhkimässä ja konttaamassa mutta siihen hän ei ole suostunut.
On kyllä aika pervoa, sillä olen 40 vuotias mies ja vaimoni on kaunis hoikka nainen.
Siis jotenkin törkeällä tavalla kiihottavaa kyllä. :D Toivon mukaan maksat hänelle hyvin! Panoemakko on ikään kuin lemmikkisi. Kuinka pitkiä aikoja laitat hänet konttaamaan ja pitääkö röhkimistä olla koko ajan? On varmasti hänelle jo ihan fyysinenkin suoritus...
Vinkkinä vielä, että teepä panoemakolle syöttökaukalo, joka pitää aterioida tyhjäksi. Tällöin pitää tosin kärsä nostaa otsalle. :D Tai sitten rakennat pienen karsinan sialle. Pääpointti kumminkin kaikessa se, että asiat on hänelle ok. On kyllä pervoa touhua, ei voi muuta sanoa.. :')
Olen noin 40vuotias mies, pannut yhtä teiniä ilman ehkäisyä ja useamman kerran riskistä välittämättä...
On muuten aika jännä fiilis aina joka kerta kun tavara vaihtaa omistajaa...
Pesun suihkussa hiukseni vaimon shampoolla.
Vierailija kirjoitti:
Pesun suihkussa hiukseni vaimon shampoolla.
Nyt on palsta pervoin tyyppi löytynyt. Käytitkö myös hoitoainetta? Tietääkö vaimosi vai teitkö tämän salaa?
Olin erinäisissä messu yms tapahtumissa 90-luvulla 18-20 vuotiaana topless esiintyjänä (mm oluen myyntiä, huoltoaseman tempauksissa tissit paljaana autoja tankkaamassa jne). Menin yksinkertaisesti rahan takia, koska siihen aikaan oli todella vaikeaa saada kesätöitä ja tarvin rahaa. Palkan sain suoraan käteen. Oli aika kuumottavaa kun tuttuja tyyppejä tuli katsomaan, mm lukion miespuolinen ope.