Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1495)

Vierailija
1261/1495 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas isosiskon pari v nuorempi sisko oli kivempi ajaa.isommat tissit ja tiukempikin vaikka oli 15 v

Vierailija
1262/1495 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä pervointa, mutta suomessa on  muutamia hotelleja, joissa tietyistä huoneista näkee suoraan alaviistoon toiseen huoneeseen. Olen nähnyt useamman kerran kuin naiset tai miehet runkkaavat itseään. Nais- tai mies parit rakastelevat ja jopa perinteistä heteroseksiäkin :)

T.Reissumies

Avasin hotellihuoneen verhot aamulla ja aloitin alastomana runkkaamaan ikkunan edessä. Vastapäätä oli toimisto jossa muutama nainen. Yhtäkkiä valot samuivat mutta näin silti ihmisiä katsovan ikkunen edessä. Kun olin lauennut vatsalleni, valot syttyi taas hetken kuluttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1495 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostunut vähän päälee parikympisenä että hiukan vanhempi nainen saa sitoa minut. Lupasi vähän pervoa joten parikympisen inolla suostuin. Side silmille ja sänkyn mahalle kädet köysillä sängyn jalkoihin ja jalat myös tässä vaihessa ihmetelin miten pystytään tekemään mitään. Hetken päästä kontasi ja oli hakenut jostain suupallon kun tämä oli paikoilla niin kuiskasi korvaan että nyt poikaa naidaan. Jäin inolla odotamaan kunnes tunisin jotain kylmää levitetävn anukselle. Tajusin että se naitava olisikin minä koittin parhani mukaan kerota mielipiten mutta suupallo esti tehokaasti yritykset. Köydet oli niin tiukalla että pakon ei pääsyt ja vikuroinista lävhti vyöttä pakaroille. Lopulta tunsin miten jotain kovaa painautui anusta vasten ja hitasti sisään. Näin lähti anali neitsys. Palkintona oli kyllä lopuksi orgasmi =)

Terveisiä vain Tanja. K :lle

Vierailija
1264/1495 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin seksitreffit varatun, minua joitakin vuosia nuoremman miehen kanssa puolisoni ollessa vielä töissä (itse olen nainen ja minulla mies), ja koska paikkaa ei ollut ja kiima oli kova, tapasimme kerrostalomme yhdellä varastonovella, jonka kautta pääsi häkkivarastoomme. 

Häkkivaraston poikkikäytävän päässä nostin mekonhelman ylös, mies laittoi kondomin paikoilleen ja työntyi pilluuni. Siinä ei kauaa mennyt, kun lasti lensi.

Pian hänen lähdettyään treffeiltä, sain häneltä viestin, jossa kysyi, voisiko tulla samantien käymään uudestaan, että haluaisi päästä uudestaan naimaan. Toki se sopi minulle, kun aikaa oli vielä. Hän kääntyi takaisin kotimatkaltaan ja olikin pian taas varastonoven takana. Uusintakierros otettiin samalla käytävällä ja samassa työstöasennossa!

Vierailija
1265/1495 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa pitää todeta, että olen elänyt kai aika tasapaksun seksielämän.

Mitä pervoa? No, minua on dildotettu pyllyyn ja olen pannut vaimoani peppuun. Siihen ne jääkin.

Vierailija
1266/1495 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häkki varastossa runkutin naapurin yh naista ja leivoin sen raskaita rintoja tovin ja sit se imaisi kassit tyhjiksi renkaan vaihdosta.taisin käydä vetämässä sit aina silloin tällöin

Vierailija
1267/1495 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran talovahtina, ja panokaveri tuli tietysti kutsusta käymään, kun yhtäkkiä kuulen jonkun tulevan taloon. Olin just ottanut mieheltä suihin. Ystäväni huutelee minua. 

Jouduin kirjaimellisesti työntämään miehen ulos terassinovesta; mietin, miten moni naapuri näki. 

Vierailija
1268/1495 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmantena pyöränä laukesin kaverin tyttöystävän peppuun. Etukäteen oli sovittu, että niin ei tehdä. Kauniin brunetin äänekäs tärinäorgasmi oli siinä tilanteessa liikaa ja tilanne pääsi yllättämään. Alla ykkösessä ollut kaveri vetäytyi nopeasti alta pois ennenkuin spermat tytön pyllystä valuu hänen kasseilleen. Nauruksi se meni, mutta tuntui vähän pervolta. Uusintakierroksella itsehillintä piti onneksi paremmin. 

Vierailija
1269/1495 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies otti nussittuaan kullin ulos. Kusin sen päälle.

Vierailija
1270/1495 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmantena pyöränä laukesin kaverin tyttöystävän peppuun. Etukäteen oli sovittu, että niin ei tehdä. Kauniin brunetin äänekäs tärinäorgasmi oli siinä tilanteessa liikaa ja tilanne pääsi yllättämään. Alla ykkösessä ollut kaveri vetäytyi nopeasti alta pois ennenkuin spermat tytön pyllystä valuu hänen kasseilleen. Nauruksi se meni, mutta tuntui vähän pervolta. Uusintakierroksella itsehillintä piti onneksi paremmin. 

Minä laukesin kolme kertaa puolen tunnin panemisen aikana kaverin huippu kiihottavan tyttöystävän pimppiin yhteisellä sopimuksella sain panna ja kaveri katseli kun nainen sai kunnolla munaa. Kaikki lastit törkeästi sisään muija oll hakenut kuulemma katumuspillerin ettei tuu väärän väriset hiukset..

Vierailija
1271/1495 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kaikista pervointa, mutta on pervolla tavalla erittäin kiihottavaa kävellä julkisella paikalla niin, että kivikova kulli sojottaa sepaluksesta ulkona. Jotenkin se kontrasti ulkovaatteiden ja paljaan elimen välillä kiihottaa. Kohta alkaa olla taas kelitkin sellaisia, että alkaa puistot kutsua kullia seisottelemaan ja runkkailemaan

Vierailija
1272/1495 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinottaminen elokuvateatterissa. Hyvänä kakkosena suihinottaminen maailmanpyörässä.

Vierailija
1273/1495 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltinnäköisen, hoikan ja pienirintaisen naisen paneminen pullean poikakaverin katsellessa ja runkkaillessa vieressä. Olikin niin kiihottava tamma, että ilman häiriötekijää lasti olisi lentänyt paljon aiemmin. M42

Vierailija
1274/1495 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessa pitää todeta, että olen elänyt kai aika tasapaksun seksielämän.

Mitä pervoa? No, minua on dildotettu pyllyyn ja olen pannut vaimoani peppuun. Siihen ne jääkin.

Jos nyt vähän näitä juttuja luet ja karsit setämiesten runoilemat runkkufantasiat pois joukosta niin nämä ihmisten "pervoimmat" jutut ovat sellaisia että sinunkin kokemuksesi saisivat puolet kirjoittajista hengittämään selällään paperipussiin.

Vierailija
1275/1495 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostunut vähän päälee parikympisenä että hiukan vanhempi nainen saa sitoa minut. Lupasi vähän pervoa joten parikympisen inolla suostuin. Side silmille ja sänkyn mahalle kädet köysillä sängyn jalkoihin ja jalat myös tässä vaihessa ihmetelin miten pystytään tekemään mitään. Hetken päästä kontasi ja oli hakenut jostain suupallon kun tämä oli paikoilla niin kuiskasi korvaan että nyt poikaa naidaan. Jäin inolla odotamaan kunnes tunisin jotain kylmää levitetävn anukselle. Tajusin että se naitava olisikin minä koittin parhani mukaan kerota mielipiten mutta suupallo esti tehokaasti yritykset. Köydet oli niin tiukalla että pakon ei pääsyt ja vikuroinista lävhti vyöttä pakaroille. Lopulta tunsin miten jotain kovaa painautui anusta vasten ja hitasti sisään. Näin lähti anali neitsys. Palkintona oli kyllä lopuksi orgasmi =)

Terveisiä vain Tanja. K :lle

Eli sut otettiin väkisin? Eikös tuo täytä jo rikoksen tunnusmerkit?

Vierailija
1276/1495 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesta seksiaktista ei tee mitenkään pervoa se että se on tehty puolijulkisella paikalla tai omalta puolisolta salaa

Vierailija
1277/1495 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui maalla, pikkupoikana, tosin jo sen ikäisenä, että pippeli koveni ja olin oppinut runkkaamaan. Naapuritalon haassa heidän orihevosensa käyskenteli kaikessa rauhassa heinää syöden. Ohimennessäni huomasin, että se oli laskenut elimensä roikkumaan. Se on aikamoinen jötkäle, heilahteli siinä rentona ja raskaana. Hiivin lähemmäksi, ja huomasin, että hevosen kalun ympärillä hyöri jos minkälaista pörriäistä, joita hevonen välillä turvallaan hätisteli kauemmas.

Se oli niin perverssin kiihottava näky ja ajatus kiihottavasta kutinasta paljaassa, suojattomassa elimessä, että riisuin shortsini ja hevosta katsellen yritin kuvitella itselleni samaa. Ei se tainnut sen pitemmälle johtaa, ja jälkeenpäin hävetti.

Vierailija
1278/1495 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vaimon ja kaveripariskunnan kanssa risteilyllä. Itsellä ja vaimolla kauhea panetus mutta ei voitu panna kun oltiin kaikki samassa hytissä. Myöhemmin illalla mentiin vaimon kanssa hyttikäytävän päässä olevaan nurkkaukseen touhuilemaan. Yhtäkkiä viereisestä hytistä tulee miehiä mutta eivät huomaa meitä. Vaimo tärisi kiimassa ja valui pimppimehut pitkin reisiä, kun itsellä kalu sisällä ja tuntemattomat miehet parin metrin päässä meistä.

Vierailija
1279/1495 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt muutaman kerran erään huoltoaseman parkkipaikalla läheisessä metsässä ottamassa suihin toiselta mieheltä. Mies nussi ja laukesi minun suuhun. Myös minulta on otettu suihin samassa paikassa. Kerran kävin rekan hytissä ottamassa suihin rekkamieheltä joka myös laukesi suuhun. 

Ukm 67

Vierailija
1280/1495 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui maalla, pikkupoikana, tosin jo sen ikäisenä, että pippeli koveni ja olin oppinut runkkaamaan. Naapuritalon haassa heidän orihevosensa käyskenteli kaikessa rauhassa heinää syöden. Ohimennessäni huomasin, että se oli laskenut elimensä roikkumaan. Se on aikamoinen jötkäle, heilahteli siinä rentona ja raskaana. Hiivin lähemmäksi, ja huomasin, että hevosen kalun ympärillä hyöri jos minkälaista pörriäistä, joita hevonen välillä turvallaan hätisteli kauemmas.

Se oli niin perverssin kiihottava näky ja ajatus kiihottavasta kutinasta paljaassa, suojattomassa elimessä, että riisuin shortsini ja hevosta katsellen yritin kuvitella itselleni samaa. Ei se tainnut sen pitemmälle johtaa, ja jälkeenpäin hävetti.

Itsellä samankaltainen kokemus kesämökkipaikkakunnalta ysikytluvulta ja se on ehkä pervoin yksittäinen asia, josta olen kiihottunut. Muistaakseni olin 11- tai 12-kesäinen tapahtuman aikaan. hevostilan laitumen viertä kaverin kanssa kulkiessa näin että yhdellä hevosista roikkui valtava k.y.rp.ä vapaana ja se miten se heilahteli askelten tahdissa oli jotenkin uskomattoman riettaan näköistä. Lähes kipeän kova erektio siitä oli seurauksena, mutta tilanne oli vähän vaivaannuttava myös kaverin läsnäolon takia. Myöhemmin sitten yksin käsihommissa tuli siitä huolimatta muisteltua sitä näkyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme