Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinaisesti itse en tee mitään pervoa, mutta olen sugar daddyna yhdelle lihavalle abitytölle ja hänet laitan pervoilemaan. Mm kutsun häntä pano-emakoksi, oon ostanut hänelle siankorva-pannan, kuminauhalla päässä pysyvän sian kärsän ja persereikään laitettavan sian saparo-dildon. Laitan nämä vermeet panoemakon päälle ja komennan hänet konttaamaan alasti röhkien kuin sika. Puristelen häntä tisseistä, perseestä, jenkkakahvoista ja paksuista reisistä ja vaan seuraan sitä kontaamis-röhkimistä ja runkkaan. Haluaisin nauhoittaa tuota tyttöä röhkimässä ja konttaamassa mutta siihen hän ei ole suostunut.
On kyllä aika pervoa, sillä olen 40 vuotias mies ja vaimoni on kaunis hoikka nainen.
Siis jotenkin törkeällä tavalla kiihottavaa kyllä. :D Toivon mukaan maksat hänelle hyvin! Panoemakko on ikään kuin lemmikkisi. Kuinka pitkiä aikoja laitat hänet ko
Panoemakon seuraaminen on niin kiihottavaa, että en kestä kovin kauan. Syömisjutut mua ei niin innosta, mutta haluaisin kylppärissä pissata hänen naamalle ja suuhun, mutta tuota tyttö vielä empii. Katsotaan, päästäänkö yhteisymmärrykseen.
Kyllä tässä meillä on se valta-asema, mikä kiihottaa kumpaakin. Tyttö on selvästi sub-henkinen, sillä tykkää siitä, kun läimäyttelen hänen paksun pyllynsä punaiseksi. Tytön pillu on märkä ja turvonnut ja tiedän, että session jälkeen hän hoitelee itsensä käsipelillä loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesun suihkussa hiukseni vaimon shampoolla.
Nyt on palsta pervoin tyyppi löytynyt. Käytitkö myös hoitoainetta? Tietääkö vaimosi vai teitkö tämän salaa?
Tää on kieltämättä ihan next level shittii!
Sublutka tyttis halusi Häkissä tapaamansa atleettisen masterin maustamaan seksiä kimpassa. Järjestettiin seksitreffit ja mies osoittautui naimisissa olevaksi väärällä nimellä liikkeellä olevaksi ala-asteen opettajan pojaksi, jonka olin viimeksi nähnyt pikkupoikana. Hän oli ollut opiskelijana kesätöissä kaverin firmassa ja tunnistin hänet kuvien perusteella. Hyvin kuitenkin suoritui hommasta, piiskasi oikein kunnon jäljet subin pakaroille ja spesseä riitti suuhun, pilluun ja pyllyyn. Kiihottavaa oli vuorotella ja vetäistä tuplat sellaisen mahtisonnin kanssa, mutta samalla tuntui vähän pervolta tuntea kunniavieras sen oikealla nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen viimeisten 15 vuoden aikana ollut useita kertoja sängyssä serkkuni tyttären kanssa. Se vaan tapahtuu aina kun mahdollisuus on. Molemmat ollaan tahoillamme suhteissa, eikä kukaan tiedä. Tyttö oli 17 kun ensimmäistä kertaa oltiin. Minä 27. Tykätään toisistamme oikeasti, mutta eihän meistä koskaan voi tulla mitään. Suku nirhaisi ja kuohisi minut.
Serkkujen suhteethan on ihan laillisia, naimisiinkin saa mennä. Miksi siis serkun ja serkun (aikuisen) lapsen suhteessa olisi jotain tuomittavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinaisesti itse en tee mitään pervoa, mutta olen sugar daddyna yhdelle lihavalle abitytölle ja hänet laitan pervoilemaan. Mm kutsun häntä pano-emakoksi, oon ostanut hänelle siankorva-pannan, kuminauhalla päässä pysyvän sian kärsän ja persereikään laitettavan sian saparo-dildon. Laitan nämä vermeet panoemakon päälle ja komennan hänet konttaamaan alasti röhkien kuin sika. Puristelen häntä tisseistä, perseestä, jenkkakahvoista ja paksuista reisistä ja vaan seuraan sitä kontaamis-röhkimistä ja runkkaan. Haluaisin nauhoittaa tuota tyttöä röhkimässä ja konttaamassa mutta siihen hän ei ole suostunut.
On kyllä aika pervoa, sillä olen 40 vuotias mies ja vaimoni on kaunis hoikka nainen.
Siis jotenkin törkeällä tavalla kiihottavaa kyllä. :D Toivon mukaan maksat hänelle hyvin! Panoemakko on ikään kui
Kuinka usein tätä harrastatte?
Masturboin Mestarille tarjotun Kallen mätitahna voi leivän sisään. Tampere 12.6.2023.
"Panoemakon seuraaminen on niin kiihottavaa, että en kestä kovin kauan. Syömisjutut mua ei niin innosta, mutta haluaisin kylppärissä pissata hänen naamalle ja suuhun, mutta tuota tyttö vielä empii. Katsotaan, päästäänkö yhteisymmärrykseen.
Kyllä tässä meillä on se valta-asema, mikä kiihottaa kumpaakin. Tyttö on selvästi sub-henkinen, sillä tykkää siitä, kun läimäyttelen hänen paksun pyllynsä punaiseksi. Tytön pillu on märkä ja turvonnut ja tiedän, että session jälkeen hän hoitelee itsensä käsipelillä loppuun."
Kuulostaa erittäin sairaalta touhulta. Ilmeisesti keksitty juttu. Tapahtuvana olisi lähes rikosluonteista.
Sanoin naapurin yh-äidille "hyvää äitienpäivää".
Vierailija kirjoitti:
Sanoin naapurin yh-äidille "hyvää äitienpäivää".
Sinä senkin pervo! Ettäs kehtaatkin! :)
Eilen piti laulaa Lady Dominalle laulu Äideistä parhain ennen sessiota. Veitikka seisoi tanakasti ja laulaessa mutta olihan se liiankin pervoa.
Vierailija kirjoitti:
Pannut miestäni sträppärillä peppuun. Pannut miehen kanssa julkisilla paikoilla. Ottanut mieheltäni suihin bussissa. Runkannut kaverini lattiamopin varrella hänen vessassaan. Runkannut kirjaston lukusalissa. Runkannut koulun atk luokassa. Nuollut ystävättärieni pilluja. Pannut miehen fleshlightia sträppärillä ja saanut siitä orgasmin :D
Miltä tuntuu olla homomiehen kanssa yhdessä? Onko noiden kulissien ylläpitäminen vaikeaa?
Hieroin paskaa verhoihin ja seiniin. Liisteröin toiseen huoneeseen tapetit paskalla. Otin kylpyjä ripulilla täytetyssä paljussa. Paistoin vuoallisen paskaa uunissa 175 ºC:ssa kaksi tuntia.
Muistan kun menimme uuden naisystävän kanssa laivalla Pietariin. (Silloin ei ollut vielä Ukrainan sotaa.) Laivalla oli jokin esiintyjä jota katselimme. Laitoin käteni hänen polven päälle ja hivutin sitä pikkuhiljaa hänen haarojen väliin. Yllätyksenä hän alkoi avata housujani ja kaivoi erektiossa olevan munani esiin ja alkoi runkata sitä siinä avoimesti vaikka muita ihmisiä istui aivan vieressämme. En tiedä moniko näki, esiintyjällä oli ainakin suora näköyhteys siihen kun naiseni runkkasi minua siinä kaikkien nähdessä.
Muutama vuosi sitten hyppäsin pikku krapulassa Pohjanmaalla pitkän matkan bussiin kun toiselle puolelle käytävää istahti pesis-daami. Aikuinen nainen siis ripsineen ja meikkeineen. Ja ai jumalauta mikä perse pelitrikoissa. Seisoi jo valmiiksi kun huomasin tämän jumalaisen daamin torkahtaneen. Hän nojasi ikkunaan jalat hieman koukussa ja erotin pimpin muodot. Kävin vessassa mutta bussin vessa on liian pieni käteenvetämiseen. Palasin paikoilleni ja näin kun jalkojen asento sillä aikaa oli vielä levinnyt ihan kunnolla ja nyt näytti jo härskiltäkin. Vedin samantien kaksi kertaa käteen omalla paikallani kun katsoin mitä näin. Lensiköhän alle minuutissa. Saatoin kuvitella, mutta näytti siltä kuin hän olisi hieman tehnyt sitä minulle tahallaan 😅
Annoin kesätyöpaikan härskin sedän kosketella varastossa käydessäni. Kerran myös sormetti minua ja kait pikkuisen tulin kun tuki pieni ähkäisy ja tunsin että pillu supistelee. Tämä tosin päättyi siihen kun näin huoneen nurkassa valvontakameran.vetäessäni pikkareita jalkaan huomasin myös että hänen kännykkänsä oli pöydällä oudossa asennossa luulen ertä oli laittanut kuvauksen päälle, en ruvennut vaivaamaan päätäni enempää asialla ajattelin vaan että siinähän on äijälle sitten käteenvetokamaa. Aika vähän muutenkaan välitän jos joku kattoo esim. rannalla joskus vilautellut vähän tahallaankin. Mutta outo ja aika kiihottava kokemus tuo varastosetä. Sen yhden kerran. Panemaan en ois ruvennu.
Linda
Maksoin opiskelijatytölle ja tulin kolmannella polkaisulla. M46
Pervointa mitä aijon tehdä. Olen ensiviikon alussa menossa Naantalin kylpylään ja aijon sormetaa itselleni orkun höyrysaunassa jossa olis muitakin.
Sano nyt vielä, että olet opettajana lukiossa.