Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1502)

Vierailija
501/1502 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nyt kauhean pervolta osa kuulosta mutta riippuuhan se siitä mihin on tottunut. :)

Itsellä tähän mennessä taitaa ns pervoimmat jutut olla:

-olen virtsannut mieheni päälle useasti ja hän myös minun

-olen ulostanut myös hänen päälleen ja hieronut sitä häneen

Vierailija
502/1502 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fem kirjoitti:

Eipä nyt kauhean pervolta osa kuulosta mutta riippuuhan se siitä mihin on tottunut. :)

Itsellä tähän mennessä taitaa ns pervoimmat jutut olla:

-olen virtsannut mieheni päälle useasti ja hän myös minun

-olen ulostanut myös hänen päälleen ja hieronut sitä häneen

Miten saatte hajun pois ihosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1502 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huolellisella saippuapesulla. Toki useamman kerran on toisinaan joutunut pesemään mutta kyllä se haju lähtee.

Vierailija
504/1502 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fem kirjoitti:

Ihan huolellisella saippuapesulla. Toki useamman kerran on toisinaan joutunut pesemään mutta kyllä se haju lähtee.

Tuleeko iho sileämmäksi kuten vauvan peppu?

Onko eritteet hyvää iholle?

Vierailija
505/1502 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko nyt niin kovin pervoa, mutta olimme loppukesästä eräässä eteläsuomen kylpylässä vähän ennen sulkemisaikaa. Asiakkaita oli paikalla enää 3 muuta. Vehtasimme vähän poreissa vaimon kanssa ja päätimme vielä käydä höyrysaunassa. Tyhjässä saunassa vaimoa huvitti uimahousuissa pullottava puoliseisokkini ja hieroi sen kokonaan pystyyn kiusallaan. Innostuttiin siitä ja hän aloitti suihinoton kun olimme siellä kahdestaan. Riisuin vaimon rinnat vapaiksi ja puristelin niitä suihinoton tahdissa, kun tietysti joku niistä jäljellä olleista miesasiakkaista tuli höyryyn.

Vanhempi herra istahti penkille vastapäätä ja sanoi ettei tarvitse hänen takiaan lopettaa kun hädissämme siinä peiteltiin touhuamme. Olin varma että vaimo lähtee siitä nolona pukkariin, mutta ylläriksi hän otti kaluni uudestaan hoivaansa ja jatkoi suihinottoa. Minä riisuin hänen uimapuvun uudestaan vyötärölle ja rinnat olivat siinä esillä.  Mies katseli meitä puhumatta ja otti oman kalunsa esille. AIka iso vehje oli ja jotenkin kiihottavaa kun hän runkkaili siinä meitä katsellen. Vinkkasin hänet lähemmäksi ja hän tuli siihen vierelle, aika röyhkeästi alkoi puristelemaan vaimoni rintoja ja reisiä edelleen runkkaillen. Vaimo nosti päänsä vilkaisi minua ja osat vaihtuivat. Äijä sai suihinoton vaimoltani loppun asti ja minä runkkailin siinä vierellä toimitusta tapittaen ja vaimoa sormeillen.

kiihottavan kiellettyä : pp laukesiko se vieras mies äkkiä ja kommentoiko vaimosi mitenkään sperman makua tai tilannetta??? Ainut mikä tuossa kuulostaa vaan oudolta on se että yhyeissaunoja ei ole nykyään juuri missään ainakaan sellaisia joissa voisi naisten kanssa vehtailla ja jos sauna on miesten ja naisten osalta samaa huonetta on välissä tiheä kaide kuten esim Oulun eedenissä oli

No kyllä melko nopeasti vaimo sai vieraan mällit suuhunsa ja kasvoilleen osan. Taisi olla kiihottavaa meille kaikille koko juttu. Kiinnijäämisen mahdollisuus ja vieraan miehen mukanaolo jotenkin toi siihen kiihoketta. Vaimmo oli kyllä vähintäänkin yhtä kiiohttunut tilanteesta, kuin minäkin. Todella märkänä ja laukesikin sormetukseeni aika helposti miehen lauettua ensin. Panoon asti ei siinä menty vaan jatkettiin kahdestaan huoneessamme.

Kyseessä on tasokas, melko pieni kylpylä ja siellä ei ole mitään omia 'puolia' vaan kaikki ovat vapaasti samoissa saunoissa, ei myöskään mitään uima-asujen riisumiskehotuksia. On vain hotellinasiakkaille tarkoitettu paikka.

Vierailija
506/1502 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormetin itselleni orkun bussissa

Vierailija
507/1502 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja olin unohtaa toisenkin jutun, eräällä autoreissulla euroopassa otin mieheltäni suihin henkilöauton takapenkillä ja edessä istunut tuttavapariskunta ei huomannut mitään.

Vierailija
508/1502 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja olin unohtaa toisenkin jutun, eräällä autoreissulla euroopassa otin mieheltäni suihin henkilöauton takapenkillä ja edessä istunut tuttavapariskunta ei huomannut mitään.

Ylettyikö sompa takapenkille?

Vierailija
509/1502 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylettyikö sompa takapenkille?

😀!

Vierailija
510/1502 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolin silloisen tyttöystävän (nykyinen vaimo) persettä saunan pukuhuoneessa kun hänen isoäiti pamahti paikalle tuomaan pyyhettä tai jotain. Oltiin siis saunaan menossa. Ja voisin vakuuttaa että siinä en todella jäänyt epäselväksi mikä toimitus oli kyseessä.

Olen katsonut kun vaimo runkkaa "vieraan miehen" penistä

Vierailija
511/1502 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kun haistelin anopin likaisia pikkareita kun on meillä kyläili.

Vierailija
512/1502 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervointa ylivoimaisesti.

Olen hoitanut joskus nuorena osan vuokran maksusta jollakin tavoin "luonnossa"

Tapahtui varmaan kolmena kuukautena peräkkäin, kun esitin vuoraisännälle diiliä vaihtoehdosta pienentää vuokraa. Ja päästiin soppariin että hän katselee kun masturboin ja minä katson kun hän masturboi. Kumpikaan ei siis koskenut kuin itseensä. tunsin itseni voittajaksi, kun olin valmis kyllä antaan enemmänkin, mutta se tuntui silloin pieneltä

Vierailija
513/1502 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteutin vaimon fantasian.

hän halusi dildotusorgasmin niin että minä hoitelen tekopenistä hänessä kun hän stimuloi klitoristaan ja samanaikaan minä nuolen hänen anusta

ei ollu paha-ei

Vierailija
514/1502 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, kuin edellä. Vaimo stimuloi klitorista dildo pimpissä ja kieleni nai hänen peppureikäänsä.

Vaimo nautti ja niin minäkin.

Vierailija
515/1502 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon farmaseuttina töissä apteekissa ja välillä tykkään pitää anustappia salaa töissä.

Noh, olin palvelemassa vanhempaa naispuoleista asiakasta, kun ilmeisesti liikahdin penkkiä vasten, kytkien tapin vibran päälle. Yritin siinä istua pokerinaamalla kunnes laukesin housuihini.

Vierailija
516/1502 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtokeskuksessa jatkoilla mieheni ja hänen kahden tuttavansa kanssa. Miehet menivät saunomaan ja saivat lopuksi puhuttua minut mukaansa. Jäähyilä ollessamme meni tanssimiseksi ja lopulta antaumuksella vedeltiin nakudiskoa kaikki alastomina. Toisen vieraista lähdettyä omiin menoihinsa jatkettiin vielä sekoilua, hitaatkin tanssin jäljelle jääneen kanssa ja hän sai upean erektion alastonta vartaloani vasten. Miehellänikin seisoi tanssin loputtua ja sain sitten todella perusteellisen pesun molempien toimesta. Yöllä naitiin sikin sokin kaikki kolme ja tuntui vähän pervolta koko homma seuraavana aamuna, kun naureskeltiin lipsahdukselle aamupalalla.

Vierailija
517/1502 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseutit ja kirjastonTädit ovat ihanan pervoja.

"Hiljaisissa vesissä ne suurimmat pedot luuraa"

Vierailija
518/1502 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heibs kirjoitti:

Oon farmaseuttina töissä apteekissa ja välillä tykkään pitää anustappia salaa töissä.

Noh, olin palvelemassa vanhempaa naispuoleista asiakasta, kun ilmeisesti liikahdin penkkiä vasten, kytkien tapin vibran päälle. Yritin siinä istua pokerinaamalla kunnes laukesin housuihini.

Ja tämä vanhemmanpuoleinen naissiakas oli tyytyväinen palveluun, kun oli pojalla hymy niin herkässä?

Vierailija
519/1502 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exästä otettuja seksikuvia, joille tuleee nykyäänkin runkattua :P

Vierailija
520/1502 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kussut takamukseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi