Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1502)
Vierailija kirjoitti:
Olen tyydyttänyt vaimoni kesäkurpitsalla niin, että pillu oli hetken orgasmin jälkeen "horona" avoin. Aivan sairaan kiihottavaa katseltavaa oli se. Vaimo tunnusti ettei koskaan ole tuntenut olevansa niin täynnä.
Olen joskus teininä, olisinko ollut ehkä 16, masturboinut parvekkeella niin että naapuritalon parvekkeelta joku papparainen oli näki kaiken. Eikä tässä vielä kaikki, otettiin uusinta seuraavan päivänä niin että runkkasin juuri tuollaisella kesäkurpitsalla. Oli niin paksu että se juuri ja juuri mahtui minuun,.
Noin 6 vuotta sitten makasin sängyllä selällään ja aamuerktio täydessä mitassaan. Makkarin ovi oli raollaan ja huomasin puolison tyttären (19v) katsovan. Oli todella lähellä että olisin saanut siinä ilman että mikään koski elintä.
Jonkin ajan kuluttua hän poistui ja hetkeä myöhemmin huikkasi että kahvi valmis. Pikaisesti tyydytin itseni ja menin aamukahville kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ei muita kertoja näin käynyt.
Vuosia sitten ollessani parikymppinen ja jäätyäni sinkuksi ensirakkaudesta keväällä, eräillä kesäfestareilla panin kolmen tuntemattoman miehen kanssa vuorokauden aikana. Perjantai-iltana miehen teltassa kaksi kierrosta, lauantaina iltapäivällä pikaisesti taas jonkun teltassa ja illalla lähdin vielä paikkakuntalaisen luo yöksi. Aika kesyä monen muun seikkailuihin verrattuna mutta noin lohdutin itseäni tai jotain eron jälkeen.
Vuosia sitten olin mökkisaunalla yksin löylyissä. Nojasin sivuseinään ja nostin jalat istuinlauteille ja jalat koukussa. Jalat hieman levällään. Takaseinällä on ikkuna ja huomasin että vaimon sisko tuli puskapissille saunan taakse ja siis ikkunan alle. Paljas pylly sai vehkeeni jäykistymään ja innostuin hyväilemään sitä.
Kun käly sai pissattua niin hän nousi ylös ja minä nojauduin taaksepäin ja hän ei huomannut minun tarkkailleen häntä. Mutta hän jähmettyi paikoilleen ja ilmeisesti tuijotti minun kolmatta jalkaa tovin. Itseasiassa hyvin läheltä, vaikkakin ikkuna välissä. Erektio vain kasvoi ja tunsin että just lähtee purkaus. Käly kuitenkin otti ja kipaisi nurkan taakse ja suoraan saunan pukuhuoneeseen. Riisuutui nopeasti ja pölähti saunaan ja oli yllättynyt kun muka luuli saunan olevan tyhjä. Minä siinä käännyin nopeasti takaisin istumaan ja penis nojasi napaani terhakkaasti. Oho, en kai keskeyttänyt mitään totesi käly ja teki nopeasti itselleen pesuveden ja huuhtoi alapäänsä. Nousi viereeni istumaan ja sanoi että meillä on viisi minuuttia aikaa. Hän levitti jalkansa ja minä laskeuduin nuolemaan. Kun näytti että hänellä lähestyy orgasmin hetki, niin nousin ja työnnyin sisään kiellettyyn hedelmään. Hitaasti nauttien liu-uin edes takas napakasti puristavassa vaginassa. Kun hän sai orgasmin niin en voinut mitään kun tunsin itselläkin tulevan. En muista milloin olisin viimeksi saanut niin voimakkaan orgasmin...
Pikaisesti hän huuhtoi alapäänsä ja poistui rannalle perheensä luo. Minä peseydyin ja lähdin uimaan.
Jälkeenpäin ei puhuttu asiasta koskaan. Ja vierailut jotenkin harventui sen jälkeen...
Pervoa tai ei, mutta kiellettyä oli...
22 vuotiasta naista ja 68 vuotiasta naista vuorotellen. Itse olen 35 vuotias mies. Oli todella pervo kokemus.
Olen antanut kaverin koiran panna mua. Oli kyllä hyvä kokemus 👍
Siinä ei siis pakotettu ketään koira itse oli kiimassa pani mua olen siis mies
Olen runkannu ja katsellut kun naapurin nainen on uima-altaassa alasti
Vielä joskus uskallan mennä kysymään seksiä
Tyhmää tommonen pervoilu ja puolet näistä on vaan fantasioita
Vierailija kirjoitti:
Muistuipa mieleen eräs laskettelu reissu rukalle muutama vuosi sitten. Olin veljeni ja yhden kaverin kanssa nauttimassa kevään aurinkoisista keleistä. Menimme illalla kapakkaan, ei oikein mitään löytynyt. Sitte veljeni tanssitti yhtä vanhempaa naista joka kuulemma tuoksui pillulle.
Veljeni oli piloillan kysynyt että jos antaisi pillua,pääsis tyhjäämään pussit.
Oli sanonut että jos kaikkia kolmea saa ja mies saa katsoa.
Päätettiin että nyt narttu saa munaa saa mies katsottavaa.
Olihan mieleenpainuva reissu.
Ihme paljon nainen pystyy ottamaa kullia. Ja paljaalla pantiin kun ei ollut kumeja, onneksi ei ollut tauteja.
Mutta olihan kullit kipiänä.
Ihana nainen kun kysyy pussien tyhjennystä ja pyytää vaan lisää :DD
Otin tänään suihin mun työkaverilta. Heitettiin ensin jotain läppää puolin ja toisin ja sitten olinkin polvillani puoli leikillään työkaverin edessä ja mies avasikin housut ja otin kullin ensin käteeni ja lopulta imin ehkä minuutin kunnes lasti tuli.
Kerrostalon rappukäytävässä naitiin.
Imin omaa mulkkua ja otin lastin suuhun, on sen verran pitkä että onnistui.
Kerran tein sen ulkona metsässä kun näin kahden naisen tulevan polkua pitkin, oli syksym puolukka aika. Tulivat katselemaan ja toinen puristeli ja veti kovin palleista ja sain kunnon orkun.
Sitten runkkasivat vielä kovin ja toinen puristeli ja veteli palleista takaapäin.
Ottivat vyöni ja sitoivat munista puuhun takaapäin, sitten potkivat mulkkua ja palleja kovin puuta vasten kun olin siinä polvillani.
Lähtivät pois ja jättivät muvista kiinni siihen , oli työ että pääsin oikeinpäin, munat kovilla kun siinä roikuin. Sitten sain solmun irti ja pääsin vapaaksi.
Huomasin, että katselivat matkan päästä.
Varmaan kun soittanut seksipuhelimeen ja kertonut fantasiastani panna kaverini vaimoa, samalla runkannut hänen kuvilleen ja tämä puhelimessa ollut tyttö esittänyt tätä vaimoa
Varmaan sellanen, kun työreissulla kiihotuin tai oikeastaan annoin vähän elähtäneen mieshierojan kiihottaa itseäni ollessani ihan normihieronnassa hotellissani. Äijä hipelöi ja käpälöi minut aika röyhkeästi kosteaksi ja en edes yrittänyt estellä kun tunki kätensä pikkareiden sisälle. Hieroja ei puhunut mitään ja sormetti minulle kyselemättä huikean orkun. Nautin täysillä rivosta äijästä ja sormistaan - kiihottunut se oli itsekin ja loppuvaiheessa runkkailin sitä vähän, kunnes itse veteli loppuun saakka toisen käden sormet pillussani. Ei tarvinnut maksaa ekstraa.
olen joskus pikkujouluissa ottanut suihin vähän yli 20v työtoverilta ( itse olin silloin 45v) ja antanut hänen nuolla mun pillu. Tätä muistelen joskus lämmöllä, kaveri hoiteli kyllä ansiokkaasti minut
Ja vähän sen jälkeen tämän kaverin tyttöystävä haki hänet kotiin,
Maistanut työbileissä esinaiseni pskaa suoraa peräaukostansa. Meni halut sillä kertaa. Räkäkännissä sitä suostuu hullunhommiin.
Nussin sedän vaimoa 16-vuotiaana.
suihin otto kirjoitti:
Imin omaa mulkkua ja otin lastin suuhun, on sen verran pitkä II onnistui.
Kerran tein sen ulkona metsässä kun näin kahden naisen tulevan polkua pitkin, oli syksym puolukka aika. Tulivat katselemaan ja toinen puristeli ja veti kovin palleista ja sain kunnon orkun.
Sitten runkkasivat vielä kovin ja toinen puristeli ja veteli palleista takaapäin.
Ottivat vyöni ja sitoivat munista puuhun takaapäin, sitten potkivat mulkkua ja palleja kovin puuta vasten kun olin siinä polvillani.
Lähtivät pois ja jättivät muvista kiinni siihen , oli työ että pääsin oikeinpäin, munat kovilla kun siinä roikuin. Sitten sain solmun irti ja pääsin vapaaksi.
Huomasin, että katselivat matkan päästä.
Ja sitten minä heräsin.
Teinipoikana kaverilla yökylässä haistelin hänen äitinsä, 4-kymppisen leskirouvan käytettyjä pikkareita, runkkasin ja laskin spermat puhtaiden pikkareiden haaraosaan.