Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1502)

Vierailija
461/1502 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni pani minua perseeseen työpaikan käytävällä, josta on suora kamerayhteys valvomoon. 

Vierailija
462/1502 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempina nussittiin kaksi vuotta vanhemman veljen kanssa säännöllisesti useiden vuosien ajan. Vieläkin ollaan läheisiä, mutta seksiä emme enää harrasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1502 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värkkäsin joskus kahden yli nelikymppisen naisen kanssa. Molemmat tiesivät toisistaan ja olin niitä nuorempi. Härskeintä oli yhden jälkeen toisen luokse. Pyysin että ime jos haluat naida. Hän halusi ja otti todella hyvin. Se oli todella mahtavaa kun naiset todella yritti olla toisiaan parempia. 

Toinen niistä sanoi että olen todella törkeä samalla kun riisui itseään. Kun huomautin että mitään en pakoita niin käski olla hiljaa ja panna. Olihan se mukavaa mutta piti lopettaa kun tapasin sellaisen jonka kanssa meni vakavaksi. 

Vierailija
464/1502 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan lukeminen ja tänne kirjoittelu.

Vierailija
465/1502 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannut saman päivän aamulla vaimoani. Sitten päivällä rakastajatartani perheeseen puistossa ja taas illalla vaimoani saunassa. Kumpikaan ei tietenkään tiennyt mitään toisistaan.

Pesemätön kulli suoraan vaimon pilluun...

Vierailija
466/1502 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen "fantasia"-kanava

Vierailija
467/1502 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tapaamaan ystävää Kuopioon. Hän laittoi minulle ruokaa ja kaikin puolin oli mukava tunnelma. Sain Reiki-hierontaakin. Päätin jäädä yöksi hänen luokseen. Hän antoi minun nukkua sängyssään ja itse siirtyi olohuoneen sohvalle. Minua panetti aivan kaameasti ja runkkasin sängyllä. Hän kuuli sen ja pyysi saada tulla myös sänkyyn nukkumaan. Valitti ettei ole yöpaitaa ja minä totesin ettei minullakaan ole... Jutut alkoi mennä nextille levelille ja aloin häntä hyväilemään ja päädyttiin rakastelemaan. Kolme kertaa sinä yönä.

Harmittaa kun jäi siihen... Tämä tapahtui noin 15v sitten....

Pitäisikö laittaa viestiä hänelle?

Vierailija
468/1502 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopo kirjoitti:

Menin tapaamaan ystävää Kuopioon. Hän laittoi minulle ruokaa ja kaikin puolin oli mukava tunnelma. Sain Reiki-hierontaakin. Päätin jäädä yöksi hänen luokseen. Hän antoi minun nukkua sängyssään ja itse siirtyi olohuoneen sohvalle. Minua panetti aivan kaameasti ja runkkasin sängyllä. Hän kuuli sen ja pyysi saada tulla myös sänkyyn nukkumaan. Valitti ettei ole yöpaitaa ja minä totesin ettei minullakaan ole... Jutut alkoi mennä nextille levelille ja aloin häntä hyväilemään ja päädyttiin rakastelemaan. Kolme kertaa sinä yönä.

Harmittaa kun jäi siihen... Tämä tapahtui noin 15v sitten....

Pitäisikö laittaa viestiä hänelle?

Oliko nainen varattu ja mikä nimen eka kirjain? Kaverin puolesta kyselen...

Vierailija
469/1502 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaaminen luonnossa, niin että ohikulkevat naiset voi nähdä. Joitakin kertoja sperma on lentänyt samanaikaisesti, kun tuntematon nainen mennyt ohi. Haaveena on, että joku tulisi ja hoitaisi minut, kun näkee, kuinka puutteessa ja kiimassa olen. Taidan olla ekshibitionisti.

Vierailija
470/1502 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaaminen luonnossa, niin että ohikulkevat naiset voi nähdä. Joitakin kertoja sperma on lentänyt samanaikaisesti, kun tuntematon nainen mennyt ohi. Haaveena on, että joku tulisi ja hoitaisi minut, kun näkee, kuinka puutteessa ja kiimassa olen. Taidan olla ekshibitionisti.

Joskus kuvittelin, millaista olisi olla se ohikulkija. Ehkä se ei olisi elävässä elämässä niin hohdokasta kuitenkaan.

N.

Vierailija
471/1502 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla viikolla painoin 4 ää eri tyttöystävää samassa pikkukaupungissa, viikonloppunan iskin hoidon kapakista niinkuin loppukliimaksiksi

Vierailija
472/1502 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kuvittelin, millaista olisi olla se ohikulkija. Ehkä se ei olisi elävässä elämässä niin hohdokasta kuitenkaan.

N.

Vaikka nyt muistinkin, että olenhan kerran kokeillut itsekin.

En pystynyt rentoutumaan, mutta lähetin miehelleni kivan kuvan. Siinä olin minä ja kutittava heinänkorsi.

Vierailija
473/1502 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsonut Maisa Torpan ja Jari Matti Latvalan kuvaa runkatessa.

Vierailija
474/1502 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa näin tytön kotikonnuilla. Istuttiin vierekkäin ja tilanne kuumeni. Sormetin tyttöä peppuun ja tyttö otti suihin. Aivan vieressä ei ollut matkustajia mutta muutaman penkkirivin päässä kyllä. Elävästi muistan tuon upean suikkarin.

Vierailija
475/1502 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsonut Maisa Torpan ja Jari Matti Latvalan kuvaa runkatessa.

Tosiaan, pitää olla jäätävän kinky, että kiihottuu tuosta miehestä.

Vierailija
476/1502 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatunnilla työkaverini nuoli pimppiäni orgasmiin asti. Olin jo ottamassa häneltä vastapalveluksena suihin, kun huomasin, että ruokatunti oli jo melkein lopuillaan. Yritin selittää asiaa hänelle ja sanoa, että mun pitäis ehtiä käymään vielä pas k a lla. Kollega nappasi sitten tuhkakuppina käytetyn vanhan suolakurkkupurkin, asetti sen varaston lattialle ja sano, että väännä tohon samalla. Sit se työnsi mut polvilleen ja ennenku ehdin sanomaan mitään se oli jo sujauttanu k y r pä nsä mun suuhun. No mitä siinä olis pystyny tekeen? Mä imin sitä ja pyöräytin samalla pitkän pökäleen siihen purkkiin. Työkaveri tuli parissa minuutissa. Ja me lähdettiin jatkaa töitä. Vasta työpisteelläni muistin, että se p a s k a k i p p o oli jäänyt korjaamatta pois.

Vierailija
477/1502 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolin kaverin vaimon alakertaa, samalla kun kaveri itse pani rouvaansa takaa. Olin siis 69-asennossa sillä erotuksella, että minulla oli vaatteet päällä. Muuten homma onnistui hyvin, mutta pientä kismaa ja keskustelua tuli siitä, että tuo kaverin rouva kaivoi minun vehkeeni esille ja imi multakin lastit nieluunsa.

Tästä ei oltu sovittu ja aiheutti kaverissa hieman ristiriitaisia tuntemuksia. No, puhumalla tästä selvittiin ja hyvissä väleissä ollaan edelleen, tosin enää ei olla moisia leikkejä harrastettu.

Vierailija
478/1502 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran vaimon pyynnöstä tein juustokakkua johon tuli lasti spermaa. vaimo sitten tarjosi juustokakkua naispuolisille kavereilleen ja kaverit olivat vaimolleni kehuneet että miten hyvä aromi juustokakussa on.

Vierailija
479/1502 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ollessani meillä oli se ns vapaa suhde. Tuli kaikenlaista tempaistua joskus. Mm hieroin yökerhon penkillä jonkun random muijan pillua estottomasti, vaikka porukkaa oli satapäin ja kaikki varmasti näkivät. Sormetin porttikongissakin vielä seinää vasten. Painuin taksilla kotiin ja vaimo innoissaan kyseli aamulla mitä olin puuhaillut. Panin keskusta puistossakin penkillä ja nurmikolla jotakuta, housut molemmilta estotta pois välittämättä muiden katseista. Välillä vaimo kävi yökylässä panonsa luona, ja minä nussin kotimme sohvalla sillä aikaa jotain baarista kotio raahaamaani naista. Aamulla neuvoin hänet bussiin, ja vaimon kanssa kertoilimme edellisyömme seikkailuista. Otti suihin ja laukesin naamalle kun hänellä oli pillu jo hellänä. Myöhemmin eräässä seurustelusuhteessa eka kerran panin naista kylpylän poreammeessa. Nainen pomppi päällä ja työnnyin sen jälkeen edestäpäin, uikkareiden välistä vaan. Uimahousujeni naru sotkeentui kesken kaiken kullin ympärille joten sitä joutui selvittelemään hetken, ja sen jälkeen homma jatkui.

Tuossa nyt joitain kokemuksia.

Vierailija
480/1502 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ, JONE THE RUNKKARI TÄSSÄ!!!