Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1502)
Runkkasin netissä tyttöporukalle ja pyynnöstä näytin vielä, kun sperma roiskui ja näytin kasvonikin, vaikka mietitytti, kehtaako. Kaikkiaan 5 työttöä katseli, nauroi ja kannusti ja yllytti mua.
Olen toiminut monta vuotta alastonmallina kuvaajille. Kiihotun valtavasti kuvauksen aikana. Joskus kuvat menee aika rohkeiksi.
Olen pannut naistani uima-altaassa missä toiset uivat vieressä. Oli kyllä tosi kiihotavaa.
Olimme lomailemassa rukalla, olimme jutelleet mieheni kans et joskus voitaisiin kokeilla vierasta jos sattuu sellainen tapaaminen että voisi kysyä vaikka jatkoille ja jos asiat etenee niin silloin kokeiltaisiin. Parin vaihtoa tai jotain.
Olimme ihan hermostuneita molemmat, tosin vaimolla oli ainoostaan tanssittajia.
Yksi oli pikkuisen enemmänkin
kiinnostunut vaimostani.
Pyysi meidät pöytäämme.
Juttelimme siinä juomien nauttimisen yhteydessä kaikesta,
vaimoni yllätti koko porukan, että lähdettäisiin jatkoille meidän mökille.
Hitaasti tunnelma lämpeni, vaikka kaikki tiesi mikä oli tarkoitus, olin hermostunut, enkä tiennyt mitä tehdä.
Ajattelin että voisin yhden viedä vuoteeseen. Mutt mut pääsi pikkuisen ryöstäytymään.
Toisilla treffeillä päädyimme sänkyyn. Loppuyöstä rouva oli vatsallaan ja aloin sormettaa häntä takapuoleen, sylki luikkarina. Pari sormea sain sisään, venyttelin ja pumppailin karvaista anusta hyvän aikaa ja toisella kädellä läpsin pakaroita. Deittini nautti huokaillen kyydistä ja runkkasi minua. Lopuksi asetuin hajareisin reisien päälle, veivasin itseni rajalle ja vedin sormet ulos. Sain ammuttua lastit sisään vielä auki ammottavaan peräsuoleen. Rouva kysyi vain hymyillen "Tulitko sisään?". Halusi nähdä vielä toistekin.
Vierailija kirjoitti:
Toisilla treffeillä päädyimme sänkyyn. Loppuyöstä rouva oli vatsallaan ja aloin sormettaa häntä takapuoleen, sylki luikkarina. Pari sormea sain sisään, venyttelin ja pumppailin karvaista anusta hyvän aikaa ja toisella kädellä läpsin pakaroita. Deittini nautti huokaillen kyydistä ja runkkasi minua. Lopuksi asetuin hajareisin reisien päälle, veivasin itseni rajalle ja vedin sormet ulos. Sain ammuttua lastit sisään vielä auki ammottavaan peräsuoleen. Rouva kysyi vain hymyillen "Tulitko sisään?". Halusi nähdä vielä toistekin.
Etkö ole oppinut… se taika-aine on LIUKKARIA
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sellanen, kun työreissulla kiihotuin tai oikeastaan annoin vähän elähtäneen mieshierojan kiihottaa itseäni ollessani ihan normihieronnassa hotellissani. Äijä hipelöi ja käpälöi minut aika röyhkeästi kosteaksi ja en edes yrittänyt estellä kun tunki kätensä pikkareiden sisälle. Hieroja ei puhunut mitään ja sormetti minulle kyselemättä huikean orkun. Nautin täysillä rivosta äijästä ja sormistaan - kiihottunut se oli itsekin ja loppuvaiheessa runkkailin sitä vähän, kunnes itse veteli loppuun saakka toisen käden sormet pillussani. Ei tarvinnut maksaa ekstraa.
OMG, mä oon vuosia haaveillut tällaisesta
Vierailija kirjoitti:
Olimme lomailemassa rukalla, olimme jutelleet mieheni kans et joskus voitaisiin kokeilla vierasta jos sattuu sellainen tapaaminen että voisi kysyä vaikka jatkoille ja jos asiat etenee niin silloin kokeiltaisiin. Parin vaihtoa tai jotain.
kiinnostunut vaimostani.
Pyysi meidät pöytäämme.
Hitaasti tunnelma lämpeni, vaikka kaikki tiesi mikä oli tarkoitus, olin hermostunut, enkä tiennyt mitä tehdä.
Ajattelin että voisin yhden viedä vuoteeseen. Mutt mut pääsi pikkuisen ryöstäytymään.
TAAS tämä sama tarina..keksi jo muuta.
Hulttio käly kirjoitti:
Vuosia sitten olin mökkisaunalla yksin löylyissä. Nojasin sivuseinään ja nostin jalat istuinlauteille ja jalat koukussa. Jalat hieman levällään. Takaseinällä on ikkuna ja huomasin että vaimon sisko tuli puskapissille saunan taakse ja siis ikkunan alle. Paljas pylly sai vehkeeni jäykistymään ja innostuin hyväilemään sitä.
Kun käly sai pissattua niin hän nousi ylös ja minä nojauduin taaksepäin ja hän ei huomannut minun tarkkailleen häntä. Mutta hän jähmettyi paikoilleen ja ilmeisesti tuijotti minun kolmatta jalkaa tovin. Itseasiassa hyvin läheltä, vaikkakin ikkuna välissä. Erektio vain kasvoi ja tunsin että just lähtee purkaus. Käly kuitenkin otti ja kipaisi nurkan taakse ja suoraan saunan pukuhuoneeseen. Riisuutui nopeasti ja pölähti saunaan ja oli yllättynyt kun muka luuli saunan olevan tyhjä. Minä siinä käännyin nopeasti takaisin istumaan ja penis nojasi napaani terhakkaasti. Oho, en kai keskeyttänyt mitään totesi käly ja teki nopeasti itselleen pesuveden ja huuhtoi alapäänsä. Nousi viereeni istumaan ja sanoi että meillä on viisi minuuttia aikaa. Hän levitti jalkansa ja minä laskeuduin nuolemaan. Kun näytti että hänellä lähestyy orgasmin hetki, niin nousin ja työnnyin sisään kiellettyyn hedelmään. Hitaasti nauttien liu-uin edes takas napakasti puristavassa vaginassa. Kun hän sai orgasmin niin en voinut mitään kun tunsin itselläkin tulevan. En muista milloin olisin viimeksi saanut niin voimakkaan orgasmin...
Pikaisesti hän huuhtoi alapäänsä ja poistui rannalle perheensä luo. Minä peseydyin ja lähdin uimaan.
Jälkeenpäin ei puhuttu asiasta koskaan. Ja vierailut jotenkin harventui sen jälkeen...Pervoa tai ei, mutta kiellettyä oli...
ihanan pervo tilanne koska niin kiellettyä :). Miksi oli vain 5 minuuttia aikaa ? oliko joku muu tulossa saunaan kans kenties yllättämään pian?? ootteko ottaneet uusiksi?
Varmaankin ex tyttöystävän lorttokaverin nussiminen, sai panna miten halusi. Auton takapenkillä laukesin ekaa kertaa naisen suuhun kunnolla. Jonka jälkeen nussin häntä tuhannella voimalla takaapäin autoani vasten. :D
Olen 23 vuotias mies. Tapailen säännöllisesti 67 vuotiasta naista ja nuolen aina aluksi hänen sukkahousunsa ja sitten pepun ja pillun.
Panin persua peppuun. Tosin naista mutta yökötti sekin.
Ex-tyttikseni oli todella hyväkroppainen, Hyvin samanlainen kuin katyperry mutta astetta hotimpi.
Kun hän käytti kaarituettuja tai balconette-liivejä näky oli kuumakuuma. Pyykkitelineellä kuivuvat liivit miellyttivät silmää aina ja kerran otinkin yhdet käsiini, haistelin ja muistelin. Runkkasin liiveille ja nolon yritin putsata parhaani mukaan. Se oli kovasti noloa vaikka hän usein pitikin liivejä naidessamme koska tiesi minun tykkäävän.
Kummasti tuo tuntuu pervoimmalta vaikka olen bi ja antanut miesparille persettä vuorotellen ja nuollut miehen spermat pillusta ja kaikkea sellaista mutta ne ovatkin yhteisymmärryksessä tehtyä hassutteluseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Farmaseutit ja kirjastonTädit ovat ihanan pervoja.
"Hiljaisissa vesissä ne suurimmat pedot luuraa"
Seukkasin vatimattoman oloisen kirjastotädin kanssa. Järkevien vaatteiden alta paljastui fitti, kaunis vartalo ja seksuaalisesti oli todella avoin ja rento. Harmi kun muusta jäi nakittamaan homma.
Vierailija kirjoitti:
kiinnostunut vaimostani.
Pyysi meidät pöytäämme.
Oudosti olet kertojana ensin vaimo sitten mies. Taitaa olla keksittyä koko juttu!
VaimoainestaTodella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farmaseutit ja kirjastonTädit ovat ihanan pervoja.
"Hiljaisissa vesissä ne suurimmat pedot luuraa"
Seukkasin vatimattoman oloisen kirjastotädin kanssa. Järkevien vaatteiden alta paljastui fitti, kaunis vartalo ja seksuaalisesti oli todella avoin ja rento. Harmi kun muusta jäi nakittamaan homma.
Ja tämäkö oli pervoa, seukata kirjastotädin kanssa?
Kutsuttiin tapailemani miehen kuuma kaveri mukaan leikkimään ja sain kahta isoa melaa molempiin koloihin, eli dp. Tapailumies tykkäsi myös runkkailla ja katsoa lähietäisyydeltä kun kaveri otti mitä halusi.
kerran söin tyttöystävän tekemiä verilettuja. hän laittoi pyynnöstäni taikinan sekaan kuukupillisen verran kuukautivertaan. letut maistuivat ihan tavallisilta veriletuilta.
Minut komennettiin plugi pepussa ja vaipat jalassa töihin. Tmman puvun alta ei vaippoja huomannut mutta kahinan pelkäsin paljastavan mitä puvun alla.