Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1502)

Vierailija
481/1502 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaginaan fistaaminen on ollut.

Vierailija
482/1502 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista olen kokenut, mutta tää on nyt ykkönen. Synttärilahja mieheltäni. Fantasia joka toteutettiin Wildclubilla  kuukausi sitten 30v kunniaksi. Mieheni järjesti paikalle  gang bangin jossa olin silmät peittettynä 20 eri miehen kanssa slingi keinussa. Turvaseksillä ja suojanaamareilla tietty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1502 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin mielisairaalan potilasta kahvihuoneessa.

Vierailija
484/1502 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin lastevahtina ollutta vaimoni sydänystävän 18v tytärtä oikein huolella heidän asuintalonsa varastossa, kun aamusella heitin hänet kotiin. Kotiin palatessani vaimo houkutteli 'suihkupanolle', eikä tiennyt mitään. Kiihotti törkeesti, kun ajattelin siinäkin vain äskeistä priimavartaloista namua ja sitä ettei vaimolla ollut asiasta hajuakaan :)

Vierailija
485/1502 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako pervo perverssiä eli normista poikkeavaa tai kieroutunutta? Aika pliisuja nämä palstan ''poikkeavat''.

Vierailija
486/1502 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako pervo perverssiä eli normista poikkeavaa tai kieroutunutta? Aika pliisuja nämä palstan ''poikkeavat''.

Kerro toki oma tarinasi äläkä siirtele maalitolppia t: vaginaan fistaaja

Vierailija
487/1502 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin miehen kaverin panna yöllä samassa veneessä, jossa kaikki nukuimme, laukesi lopuksi suuhuni. ...mieheni kuorsasi melko lähellä koko toimituksen ajan ja aamulla pussailtiin :) :)

Vierailija
488/1502 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, kun pissasin naisen kilitorikselle naisen istuessa saunajakkaralla. Naisen pyynnöstä luonnollisesti :)

Vierailija
489/1502 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se, kun pissasin naisen kilitorikselle naisen istuessa saunajakkaralla. Naisen pyynnöstä luonnollisesti :)

Tarkennatko lennokasta tarinaasi, missä jakkara sijaitsi??

Vierailija
490/1502 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopo kirjoitti:

Menin tapaamaan ystävää Kuopioon. Hän laittoi minulle ruokaa ja kaikin puolin oli mukava tunnelma. Sain Reiki-hierontaakin. Päätin jäädä yöksi hänen luokseen. Hän antoi minun nukkua sängyssään ja itse siirtyi olohuoneen sohvalle. Minua panetti aivan kaameasti ja runkkasin sängyllä. Hän kuuli sen ja pyysi saada tulla myös sänkyyn nukkumaan. Valitti ettei ole yöpaitaa ja minä totesin ettei minullakaan ole... Jutut alkoi mennä nextille levelille ja aloin häntä hyväilemään ja päädyttiin rakastelemaan. Kolme kertaa sinä yönä.

Harmittaa kun jäi siihen... Tämä tapahtui noin 15v sitten....

Pitäisikö laittaa viestiä hänelle?

Oliko nainen varattu ja mikä nimen eka kirjain? Kaverin puolesta kyselen...

Ei ollut varattu. Etunimi alkaa M kirjaimella. :)

Vierailija
491/1502 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuipa mieleen eräs laskettelu reissu rukalle muutama vuosi sitten. Olin veljeni ja yhden kaverin kanssa nauttimassa kevään aurinkoisista keleistä. Menimme illalla kapakkaan, ei oikein mitään löytynyt. Sitte veljeni tanssitti yhtä vanhempaa naista joka kuulemma tuoksui pillulle.

Veljeni oli piloillan kysynyt että jos antaisi pillua,pääsis tyhjäämään pussit.

Oli sanonut että jos kaikkia kolmea saa ja mies saa katsoa.

Päätettiin että nyt narttu saa munaa saa mies katsottavaa.

Olihan mieleenpainuva reissu.

Ihme paljon nainen pystyy ottamaa kullia. Ja paljaalla pantiin kun ei ollut kumeja, onneksi ei ollut tauteja.

Mutta olihan kullit kipiänä.

Vierailija
492/1502 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli nukahtanut tv:n eteen. Itse olin syönyt aiemmin hernekeittoa, kipannut olutta  ja valtava kaasupurkaus tuntui olevan tulossa. Eikö mitä, minuun meni piru. Painoin perseeni tiiviisti nukkuvan naamaan ja armoton paukekonsertti  päälle. Heräsihän tuo jo vähemmästäkin ja oli oksentaa. Selvittyään alkoi sitten aivan kauhea huuto. No pikaerohan siitä sitten loppujen lopuksi tuli.

Vierailija
493/1502 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli nukahtanut tv:n eteen. Itse olin syönyt aiemmin hernekeittoa, kipannut olutta  ja valtava kaasupurkaus tuntui olevan tulossa. Eikö mitä, minuun meni piru. Painoin perseeni tiiviisti nukkuvan naamaan ja armoton paukekonsertti  päälle. Heräsihän tuo jo vähemmästäkin ja oli oksentaa. Selvittyään alkoi sitten aivan kauhea huuto. No pikaerohan siitä sitten loppujen lopuksi tuli.

Mitä pervoa tuo oli. Teidän suvussa tyypillistä varmaan

Vierailija
494/1502 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko nyt niin kovin pervoa, mutta olimme loppukesästä eräässä eteläsuomen kylpylässä vähän ennen sulkemisaikaa. Asiakkaita oli paikalla enää 3 muuta. Vehtasimme vähän poreissa vaimon kanssa ja päätimme vielä käydä höyrysaunassa. Tyhjässä saunassa vaimoa huvitti uimahousuissa pullottava puoliseisokkini ja hieroi sen kokonaan pystyyn kiusallaan. Innostuttiin siitä ja hän aloitti suihinoton kun olimme siellä kahdestaan. Riisuin vaimon rinnat vapaiksi ja puristelin niitä suihinoton tahdissa, kun tietysti joku niistä jäljellä olleista miesasiakkaista tuli höyryyn.

Vanhempi herra istahti penkille vastapäätä ja sanoi ettei tarvitse hänen takiaan lopettaa kun hädissämme siinä peiteltiin touhuamme. Olin varma että vaimo lähtee siitä nolona pukkariin, mutta ylläriksi hän otti kaluni uudestaan hoivaansa ja jatkoi suihinottoa. Minä riisuin hänen uimapuvun uudestaan vyötärölle ja rinnat olivat siinä esillä.  Mies katseli meitä puhumatta ja otti oman kalunsa esille. AIka iso vehje oli ja jotenkin kiihottavaa kun hän runkkaili siinä meitä katsellen. Vinkkasin hänet lähemmäksi ja hän tuli siihen vierelle, aika röyhkeästi alkoi puristelemaan vaimoni rintoja ja reisiä edelleen runkkaillen. Vaimo nosti päänsä vilkaisi minua ja osat vaihtuivat. Äijä sai suihinoton vaimoltani loppun asti ja minä runkkailin siinä vierellä toimitusta tapittaen ja vaimoa sormeillen.

Vierailija
495/1502 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin suihin puistossa joen rannassa Joensuussa yhdeltä puolijulkkikselta. Sillä lensi n.10 sekunnissa ja joku puiden takana pyöräilevä vanha papparainen oli seurannut toimitusta parin metrin päästä. Ja seuraava.

Eli otit suihin siltä papparaiseltakin?? ootko tuon jälkeen ottanut usealta mieheltä suihin peräjälkeen?? Tuo 10 sekunttia kyllä kuulostaa aivan liian nopealta ollakseen totta

Vierailija
496/1502 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko nyt niin kovin pervoa, mutta olimme loppukesästä eräässä eteläsuomen kylpylässä vähän ennen sulkemisaikaa. Asiakkaita oli paikalla enää 3 muuta. Vehtasimme vähän poreissa vaimon kanssa ja päätimme vielä käydä höyrysaunassa. Tyhjässä saunassa vaimoa huvitti uimahousuissa pullottava puoliseisokkini ja hieroi sen kokonaan pystyyn kiusallaan. Innostuttiin siitä ja hän aloitti suihinoton kun olimme siellä kahdestaan. Riisuin vaimon rinnat vapaiksi ja puristelin niitä suihinoton tahdissa, kun tietysti joku niistä jäljellä olleista miesasiakkaista tuli höyryyn.

Vanhempi herra istahti penkille vastapäätä ja sanoi ettei tarvitse hänen takiaan lopettaa kun hädissämme siinä peiteltiin touhuamme. Olin varma että vaimo lähtee siitä nolona pukkariin, mutta ylläriksi hän otti kaluni uudestaan hoivaansa ja jatkoi suihinottoa. Minä riisuin hänen uimapuvun uudestaan vyötärölle ja rinnat olivat siinä esillä.  Mies katseli meitä puhumatta ja otti oman kalunsa esille. AIka iso vehje oli ja jotenkin kiihottavaa kun hän runkkaili siinä meitä katsellen. Vinkkasin hänet lähemmäksi ja hän tuli siihen vierelle, aika röyhkeästi alkoi puristelemaan vaimoni rintoja ja reisiä edelleen runkkaillen. Vaimo nosti päänsä vilkaisi minua ja osat vaihtuivat. Äijä sai suihinoton vaimoltani loppun asti ja minä runkkailin siinä vierellä toimitusta tapittaen ja vaimoa sormeillen.

kiihottavan kiellettyä : pp laukesiko se vieras mies äkkiä ja kommentoiko vaimosi mitenkään sperman makua tai tilannetta??? Ainut mikä tuossa kuulostaa vaan oudolta on se että yhyeissaunoja ei ole nykyään juuri missään ainakaan sellaisia joissa voisi naisten kanssa vehtailla ja jos sauna on miesten ja naisten osalta samaa huonetta on välissä tiheä kaide kuten esim Oulun eedenissä oli

Vierailija
497/1502 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panin lastevahtina ollutta vaimoni sydänystävän 18v tytärtä oikein huolella heidän asuintalonsa varastossa, kun aamusella heitin hänet kotiin. Kotiin palatessani vaimo houkutteli 'suihkupanolle', eikä tiennyt mitään. Kiihotti törkeesti, kun ajattelin siinäkin vain äskeistä priimavartaloista namua ja sitä ettei vaimolla ollut asiasta hajuakaan :)

Varastossa?? houkutteliko tytär sinne varastoon vai ehdotitko itse seksiä hänelle?? miten tuon jälkeen ootteko ottanu uusiksi vai kuumottaako pahasti että tytär jossain vaiheessa möläyttää ja vaimosi saa tietää. Löytyy niitä naisiakin jotka menee kotiin salaa jopa vieraan spermat pillussa niin että oma pääsee liukkaille tietämättä

Vierailija
498/1502 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---päätimme vielä käydä höyrysaunassa. Tyhjässä saunassa vaimoa huvitti uimahousuissa pullottava puoliseisokkini ja hieroi sen---

---Minä riisuin hänen uimapuvun uudestaan vyötärölle ja---

Saunoihin ohjeistetaan menemään ilman uima-asuja (asun huuhtelusta huolimatta kloorijämät höyrystyvät ilmaan lämpimässä). 

Vierailija
499/1502 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut avovaimoni veljen vaimoa anoppilan ulkosaunan pukuhuoneen sohvalla.

tuossa on vaan kauhea riski jos kännissä tai muuten se vaimo menee möläyttämään niin on helvetti kaikilla irti

Vierailija
500/1502 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pervoa tuo oli. Teidän suvussa tyypillistä varmaan

Sinulle ei siis pervoa. Eli sinä harrastat tuota jatkuvasti. Minulle oli ainutkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi