Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Korona palaa

Vierailija
27.10.2023 |

https://www.iltalehti.fi/flunssa/a/491aa208-0e05-4b19-adf5-6ad5a694e9e4

"Koronatapausten määrä on lähtenyt kasvuun. Husin apulaisylilääkäri on huolissaan siitä, että talveksi voi tulla triplaepidemia."

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan lähde tuohon enää mukaan.

Vierailija
2/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mihinkään lähtenytkään, kuinka se nyt siis tulee takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Vois alkaa käyttää taas kaupoissa maskia. Rokotteita en enää kiinnosta ottaa. 

Vierailija
4/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just korona kolmatta kertaa, edellinen oli vuosi sitten. Tällä kertaa se oli räkätauti pikku kuumeella eli erilainen kuin edellinen.

Vierailija
5/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtää sattumaa et heti ku Ukraina on palasina ja hävinny et korona "palaa" takaisin xDDDD Sehän hävisikin yhdessä yössä kun Ukrainatilanne alkoi 

Vierailija
6/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis sitähän on kamalasti liikkeellä nyt. Itsekin koronassa, tai no paranemassa.

Vierailija
7/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palakoot pois. Kukaan ei jää kaipaamaan

Vierailija
8/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän on rokotteet, miksi pelkäätte?

Vierailija
9/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normi flunssaa kummempi. Juuri sairastin ja 3päivää saikkua töistä. Netflix & chill 👍

Vierailija
10/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Niiden suoja on vanhentunut

Vierailija
11/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako alkaa taas käyttämään ffp2-maskia? Olisi upeaa saada taas ruma naama peittoon ihmisten ilmoilla ja olen tuntenut itseni todella alastomaksi ilman maskia. Lähes päivälleen 2 vuotta käytin erilaisia maskeja.

Vierailija
12/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Niiden suoja on vanhentunut

xDDDDDDDDDD

Vierailija
13/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pahenee aina talvella. Ei kai kukaan luullut että korona hävisi?

Uutisoinnin lopettaminen ja tosiasiat on kaksi eri juttua.

Toinen esimerkki: Euroopassa on tekeillä länsimaiden hävittäminen. Mutta eurooppalaiset eivät edes puolustaudu. Muutaman vuosikymmenen jälkeen ihmetellään miksi länsimainen vaivalla rakennettu sivistys uhrattiin?

Vierailija
14/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Saako alkaa taas käyttämään ffp2-maskia? Olisi upeaa saada taas ruma naama peittoon ihmisten ilmoilla ja olen tuntenut itseni todella alastomaksi ilman maskia. Lähes päivälleen 2 vuotta käytin erilaisia maskeja.

Aletaan vaan. Itekin ajattelin alkaa käyttämään. Mulla on kans ruma naama tai silmät on ihan nätit, mutta loppu naama ei eli maski kaunistaa mua kans ehdottomasti. 

Vierailija
15/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se pahenee aina talvella. Ei kai kukaan luullut että korona hävisi?

Uutisoinnin lopettaminen ja tosiasiat on kaksi eri juttua.

Toinen esimerkki: Euroopassa on tekeillä länsimaiden hävittäminen. Mutta eurooppalaiset eivät edes puolustaudu. Muutaman vuosikymmenen jälkeen ihmetellään miksi länsimainen vaivalla rakennettu sivistys uhrattiin?

Korona taitaa pyöriä niin kauan että ihmiskunta on tuhoutunut. Kerta kerralta se heikentää jokaista siihen sairastunutta ja lopulta jokainen menehtyy siihen tarpeeksi heikennyttyään. Toiset jo ekan taudin jälkeen, toiset vasta parinkymmenen.

Vierailija
16/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa palokunta!

Vierailija
17/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi kysyt lupaa? 

Itse olen käyttänyt/ käytän julkisessa liikenteessä, kaupoissa y.m , ja ei flunssaa eikä Koronaa. Ei mitään räkätautia kohta 4 vuoteen. Ja käytän ihan ilman lupaa sitä maskia.

T. N 53 vee

Vierailija
18/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi kysyt lupaa? 

Itse olen käyttänyt/ käytän julkisessa liikenteessä, kaupoissa y.m , ja ei flunssaa eikä Koronaa. Ei mitään räkätautia kohta 4 vuoteen. Ja käytän ihan ilman lupaa sitä maskia.

T. N 53 vee

Lisäys; käytän siis ffp tasoisia maskeja.

Vierailija
19/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoluvut olleet pitkään muutamaa sataa-500. Viimeksi yli 4000 (testatut siis, oikea luku varmasti paljon suurempi)

Vierailija
20/113 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jokohan kohta alkaa taas vaippanaamoja näkyä katukuvassa?

Jokohan kohta alkaa taas näkyä happea tarvitsevia kuolemattomia koronadenialisteja  päivystyksessä?