IL: Korona palaa
https://www.iltalehti.fi/flunssa/a/491aa208-0e05-4b19-adf5-6ad5a694e9e4
"Koronatapausten määrä on lähtenyt kasvuun. Husin apulaisylilääkäri on huolissaan siitä, että talveksi voi tulla triplaepidemia."
Kommentit (113)
Eihän se mihinkään lähtenytkään, kuinka se nyt siis tulee takaisin?
Jaahas. Vois alkaa käyttää taas kaupoissa maskia. Rokotteita en enää kiinnosta ottaa.
Mulla oli just korona kolmatta kertaa, edellinen oli vuosi sitten. Tällä kertaa se oli räkätauti pikku kuumeella eli erilainen kuin edellinen.
Ei yhtää sattumaa et heti ku Ukraina on palasina ja hävinny et korona "palaa" takaisin xDDDD Sehän hävisikin yhdessä yössä kun Ukrainatilanne alkoi
No siis sitähän on kamalasti liikkeellä nyt. Itsekin koronassa, tai no paranemassa.
Palakoot pois. Kukaan ei jää kaipaamaan
Teillähän on rokotteet, miksi pelkäätte?
Ei ole normi flunssaa kummempi. Juuri sairastin ja 3päivää saikkua töistä. Netflix & chill 👍
Vierailija wrote:
Niiden suoja on vanhentunut
Saako alkaa taas käyttämään ffp2-maskia? Olisi upeaa saada taas ruma naama peittoon ihmisten ilmoilla ja olen tuntenut itseni todella alastomaksi ilman maskia. Lähes päivälleen 2 vuotta käytin erilaisia maskeja.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Niiden suoja on vanhentunut
xDDDDDDDDDD
Se pahenee aina talvella. Ei kai kukaan luullut että korona hävisi?
Uutisoinnin lopettaminen ja tosiasiat on kaksi eri juttua.
Toinen esimerkki: Euroopassa on tekeillä länsimaiden hävittäminen. Mutta eurooppalaiset eivät edes puolustaudu. Muutaman vuosikymmenen jälkeen ihmetellään miksi länsimainen vaivalla rakennettu sivistys uhrattiin?
Vierailija wrote:
Saako alkaa taas käyttämään ffp2-maskia? Olisi upeaa saada taas ruma naama peittoon ihmisten ilmoilla ja olen tuntenut itseni todella alastomaksi ilman maskia. Lähes päivälleen 2 vuotta käytin erilaisia maskeja.
Aletaan vaan. Itekin ajattelin alkaa käyttämään. Mulla on kans ruma naama tai silmät on ihan nätit, mutta loppu naama ei eli maski kaunistaa mua kans ehdottomasti.
Vierailija wrote:
Se pahenee aina talvella. Ei kai kukaan luullut että korona hävisi?
Uutisoinnin lopettaminen ja tosiasiat on kaksi eri juttua.
Toinen esimerkki: Euroopassa on tekeillä länsimaiden hävittäminen. Mutta eurooppalaiset eivät edes puolustaudu. Muutaman vuosikymmenen jälkeen ihmetellään miksi länsimainen vaivalla rakennettu sivistys uhrattiin?
Korona taitaa pyöriä niin kauan että ihmiskunta on tuhoutunut. Kerta kerralta se heikentää jokaista siihen sairastunutta ja lopulta jokainen menehtyy siihen tarpeeksi heikennyttyään. Toiset jo ekan taudin jälkeen, toiset vasta parinkymmenen.
Vierailija wrote:
Miksi kysyt lupaa?
Itse olen käyttänyt/ käytän julkisessa liikenteessä, kaupoissa y.m , ja ei flunssaa eikä Koronaa. Ei mitään räkätautia kohta 4 vuoteen. Ja käytän ihan ilman lupaa sitä maskia.
T. N 53 vee
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi kysyt lupaa?
Itse olen käyttänyt/ käytän julkisessa liikenteessä, kaupoissa y.m , ja ei flunssaa eikä Koronaa. Ei mitään räkätautia kohta 4 vuoteen. Ja käytän ihan ilman lupaa sitä maskia.
T. N 53 vee
Lisäys; käytän siis ffp tasoisia maskeja.
Viikkoluvut olleet pitkään muutamaa sataa-500. Viimeksi yli 4000 (testatut siis, oikea luku varmasti paljon suurempi)
Vierailija wrote:
Jokohan kohta alkaa taas vaippanaamoja näkyä katukuvassa?
Jokohan kohta alkaa taas näkyä happea tarvitsevia kuolemattomia koronadenialisteja päivystyksessä?
Ei kukaan lähde tuohon enää mukaan.