Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (2122)

Vierailija
2121/2121 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tämän päivän perspektiivistä varmaan se kun 19-vuotiaana nain 13 vuotiasta tyttöystävääni. Tosin silloin 80-luvulla ei kukaan pitänyt sitä ihmeellisenä tai erikoisena. Seurusteltiin 2 vuotta ja kaikkien mielestä oltiin hyvä pari. Kellekään ei tullut silloin mieleenkään haukkua mua pedofiiliksi tai perverssiksi.

Jos rikos ei olisi vanhentunut tekisin nettivinkin. Sellainen paedo siellä. Ei ne taipumukset pilkutyttöihin lähde, vaikka ikää tuleekin. 

Vierailija
2122/2121 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tämän päivän perspektiivistä varmaan se kun 19-vuotiaana nain 13 vuotiasta tyttöystävääni. Tosin silloin 80-luvulla ei kukaan pitänyt sitä ihmeellisenä tai erikoisena. Seurusteltiin 2 vuotta ja kaikkien mielestä oltiin hyvä pari. Kellekään ei tullut silloin mieleenkään haukkua mua pedofiiliksi tai perverssiksi.

Jos rikos ei olisi vanhentunut tekisin nettivinkin. Sellainen paedo siellä. Ei ne taipumukset pilkutyttöihin lähde, vaikka ikää tuleekin. 

On hyvä olla käyttämättä sanoja, joiden merkitystä ei ymmärrä!

Pedofilia merkitsee seksuaalista mielenkiintoa joka kohdistuu lapsiin, joiden murrosikä ei ole vielä alkanut.

Jos tämä mielenkiinto kohdistuu murrosiän saavuttaneisiin, sukukypsiin lapsiin, kyseessä on efebofilia

Pederasti taas on mies, joka tuntee seksuaalista mielenkiintoa pikkupoikia kohtaan. Sellaisia tämä paskasivusto näyttää olevan täynnä nykyään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän