Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (2168)
Vierailija kirjoitti:
Otin erään julkisuuden henkilön pyörän satulan väkisin persukseen, samassa rytäkässä hajosi pyörän rengas ja case päätyi mediaan!
Tämä case?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/dd7b6a7e-240a-4436-a103-ddffb4595…
Nainen pissaa säännöllisesti päälleni niin että makaan alla selällään ja hän tulee päälle..liikun niin että kastun kauttaaltani, hiukset myös. Juon välillä pissaa.
Olen pissannut naisen suun täyteen ja hän suutelee minua ja siirtää omat pissani minun suuhun ja nielen ne.
Kiihottaa myös kun hän tulee vaatteet päällä syliini istumaan ja yllättäen päästää pissat.
On kumilakanat tavallisten alla. Aamulla kun hän heräämme, hän tulee päälleni suutelemaan ja sitten samalla pissa alkaa valua päälleni. Ihanaa😊
"Pederasti taas on mies, joka tuntee seksuaalista mielenkiintoa pikkupoikia kohtaan. Sellaisia tämä paskasivusto näyttää olevan täynnä nykyään. "
Länsimainen kulttuuri perustuu arvoihin jotka luotiin antiikin kreikassa jossa nimenomaan pederastiset suhteet olivat normi ja naisia käytettiin vain lisääntymiseen. Spartassa jopa tuoreet morsiammet puettiin nuoren miehen vaatteisiin ja leikattiin lyhyttukkaiseksi että sulhanen kykeni hoitamaan velvollisuutensa. Piti vain muistaa että reikiä on nyt kaksi.
Mennyt polvilleni ja antanut takaapäin miehelle.
Vierailija kirjoitti:
"Pederasti taas on mies, joka tuntee seksuaalista mielenkiintoa pikkupoikia kohtaan. Sellaisia tämä paskasivusto näyttää olevan täynnä nykyään. "
Länsimainen kulttuuri perustuu arvoihin jotka luotiin antiikin kreikassa jossa nimenomaan pederastiset suhteet olivat normi ja naisia käytettiin vain lisääntymiseen. Spartassa jopa tuoreet morsiammet puettiin nuoren miehen vaatteisiin ja leikattiin lyhyttukkaiseksi että sulhanen kykeni hoitamaan velvollisuutensa. Piti vain muistaa että reikiä on nyt kaksi.
Kannattaisi sinunkin muuttaa sinne Sparttaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Eipä se paljoa nyky-aasiassakaan mitenkään eroa. Et edes erota onko joku mies vai nainen (tai poika/tyttö). Kaikki saman näkösiä ja kokosia mustahiuksisia. Erittäin feminiisiä pullaposkia. Että ne lommoposkiset "samurait" on ihan vain elokuvissa. Ollut näyttelijän löytäminen varmasti hurjan vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin erään julkisuuden henkilön pyörän satulan väkisin persukseen, samassa rytäkässä hajosi pyörän rengas ja case päätyi mediaan!
Tämä case?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/dd7b6a7e-240a-4436-a103-ddffb4595…
😍😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikeastaan pitäisi asiaa edes kulttuuriasiana, vaan itse asiassa erittäin vakavana hälytysmerkkinä jota mitä ilmeisimmin ei ole historiankirjoihin joko haluttu tai osattu laittaa. Yhteiskunnan rappion merkki ei ole siis tämä "poikiin sekaantuminen" silleensä, vaan se on yksi monista hälytysmerkeistä koko yhteiskunnan tuhoutumisen merkkinä. Kyseessä on "liian helpot oltavat, liian pitkän ajan" jolloin pojat ja miehet alkaa laiskistumaan kuin jossain Suomessa konsanaan ja laiskistumisen merkkinä testosteronitasot alkaa laskemaan ja pojat alkaa oikeasti pikkuhiljaa muistuttaa tyttöjä. Pyöreys lisääntyy ja kulmikkuus katoaa. Sekä samalla tulee roppakaupalla lisääntymishäiriöitä eskaloimaan tilannetta. Ei siis vain kulttuurillisia "häiriöitä" vaan ihan konkreettisia niitä mitä nyt lehdistä saadaan lukea. Sparta on asiasta erinomainen esimerkki, alkujaan pelätty ja tunnettu soturikansa tuhoutui vain muutamassa sadassa vuodessa käytännöllisesti katsoen juuri "laiskuuteen ja ylensyöntiin". Samalla tavalla kuin Suomi tuhoutuu juuri nyt. Jos kansan miehet on "kulmikkaamman ja runnellumman" näköisiä, näillä on vielä soturiverta sen verran että pyyhkivät tällaiset Suomet pois alta aikayksikön. Mutta asiaan liittyy monta vääristymää ennen sitä. Kuten palstaltakin saadaan lueskella.
Vuosia sitten olimme mökillä miehen, hänen veljensä ja muutamien ystävien kanssa. Illan vieton lomassa tapana oli saunoa porukassa kuitenkin uikkarit päällä kaikilla. Ilmoitin rupeavani pesulle, muiden lähtiessä vilvoittelemaan ja uimaan, mieheni veli ei kuitenkaan lähtenyt lauteilta pois. Humalassa ajattelin että samakos tuo, heitin bikinit pois ja rupesin varovasti pesemään itseäni selin häneen. Hetken päästä kuulen huokailuja takaani ja käännyn katsomaan, siellä miehen veli hieroo jo housuista kaivamaansa täydessä seisokissa olevaa isoa kullia. Katselen näkyä hetken huumaantuneen hämmentyneenä. Hän laskeutuu natisevia lauteita alas taakseni. Työntää käden suoraan märäksi valahtaneelle pillulleni hieroen sitä hetken, kunnes lupia kyselemättä hän työntyy sisääni. Tuntuu että halkeaa ja räjähdän kiimasta siihen paikkaan. Hän nussii minua syvillä työnnöillä hetken lauteita vasten ja minun tekisi mieli voihkia kovaa koska tuntuu niin hyvältä.
Ulkoa kuuluu kuitenkin pian ääniä joten hän irrottautuu minusta nopeasti ja pakenee pukuhuoneeseen. Se oli elämäni paras pano kaikesta lyhykäisyydestään huolimatta. Vieläkin fantasioin miten olisin imenyt häntä ja laittanut hänet syömään pilluani ennen pitkää ja nautinnollista panoa. Olen vieläkin mieheni kanssa yhdessä, mutta asiaa en ole hennonnut paljastaa hänelle. T . Märkäpilluinen haaveilija
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten olimme mökillä miehen, hänen veljensä ja muutamien ystävien kanssa. Illan vieton lomassa tapana oli saunoa porukassa kuitenkin uikkarit päällä kaikilla. Ilmoitin rupeavani pesulle, muiden lähtiessä vilvoittelemaan ja uimaan, mieheni veli ei kuitenkaan lähtenyt lauteilta pois. Humalassa ajattelin että samakos tuo, heitin bikinit pois ja rupesin varovasti pesemään itseäni selin häneen. Hetken päästä kuulen huokailuja takaani ja käännyn katsomaan, siellä miehen veli hieroo jo housuista kaivamaansa täydessä seisokissa olevaa isoa kullia. Katselen näkyä hetken huumaantuneen hämmentyneenä. Hän laskeutuu natisevia lauteita alas taakseni. Työntää käden suoraan märäksi valahtaneelle pillulleni hieroen sitä hetken, kunnes lupia kyselemättä hän työntyy sisääni. Tuntuu että halkeaa ja räjähdän kiimasta siihen paikkaan. Hän nussii minua syvillä työnnöillä hetken lauteita vasten ja minun tekisi mieli voihkia kovaa koska tuntuu niin hyvältä.
Ulkoa kuuluu kuitenkin pian ääniä joten hän irrottautuu minusta nopeasti ja pakenee pukuhuoneeseen. Se oli elämäni paras pano kaikesta lyhykäisyydestään huolimatta. Vieläkin fantasioin miten olisin imenyt häntä ja laittanut hänet syömään pilluani ennen pitkää ja nautinnollista panoa. Olen vieläkin mieheni kanssa yhdessä, mutta asiaa en ole hennonnut paljastaa hänelle. T . Märkäpilluinen haaveilija
Niin kuumaa, toivottavasti pääset toteuttamaan, ota miehes katsomaan vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon kaikenlaista on tullut tehtyä, mikä sitten lieneekään pervointa...
- Kimppaseksi MMN
- Pannut julkisilla paikoilla, kuten kauppakeskuksen käytävä ja inva wc, bussi, juna, puisto jne.
- Ottanut suihin usealta mieheltä, kumilla ja ilman
- Antanut persettä ja suikkarin reilusti vanhemmalle miehelle
- Pukeutunut nuorempana satunnaisesti naiseksi
- Nussinut persettäni dildoilla, kurkuilla, kesäkurpitsoilla, lenkkimakkaralla jne.
- Runkannut työpaikalla
- Käynyt salaa naispuolisten työntekijöiden pukukaapeilla nuuhkimassa vaatteita ja runkannut
- Nuuhkinut pesukoreista pikkareita esim. asiakkaiden kotona ja tuttavien/sukulaisten luona
- Sormettanut salaa kaverin vaimoa baarissa, kaverin istuessa vieressä
- Ottanut itseltäni suihin, nuorempana vielä taipui
- Pannut saman päivän aikana kolmea eri naista
- Pannut itseäni yli kymmenen vuotta nuorempaa randomdaamia toisen pariskunnan nähden
- Antanut koiran nuolla kyrpääni ja persettäni
Tuossa jotain, mitä nyt ensin tuli mieleen...
Pääsispä näin naisena mukaan noihin kaikkiin 💦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon kaikenlaista on tullut tehtyä, mikä sitten lieneekään pervointa...
- Kimppaseksi MMN
- Pannut julkisilla paikoilla, kuten kauppakeskuksen käytävä ja inva wc, bussi, juna, puisto jne.
- Ottanut suihin usealta mieheltä, kumilla ja ilman
- Antanut persettä ja suikkarin reilusti vanhemmalle miehelle
- Pukeutunut nuorempana satunnaisesti naiseksi
- Nussinut persettäni dildoilla, kurkuilla, kesäkurpitsoilla, lenkkimakkaralla jne.
- Runkannut työpaikalla
- Käynyt salaa naispuolisten työntekijöiden pukukaapeilla nuuhkimassa vaatteita ja runkannut
- Nuuhkinut pesukoreista pikkareita esim. asiakkaiden kotona ja tuttavien/sukulaisten luona
- Sormettanut salaa kaverin vaimoa baarissa, kaverin istuessa vieressä
- Ottanut itseltäni suihin, nuorempana vielä taipui
- Pannut saman päivän aikana kolmea eri naista
- Pannut itseäni yli kymmenen vuotta nuorempaa randomdaamia toisen pariskunnan nähden
- Antanut koiran nuolla kyrpääni ja persettäni
Tuossa jotain, mitä nyt ensin tuli mieleen...
Pääsispä näin naisena mukaan noihin kaikkiin 💦
Haluatko voitaisiin yhdessä toteuttaa
Vierailija kirjoitti:
Miten te saatte munan seisomaan vanhojen akkojen kanssa, minulla seisoo vasta kun nainen on Max 18v. ?
Kyllä kaksikymppinen on minullakin yläraja.
Koulussa oli joskus banaaneja välipalaksi. Mä en enää muista mistä tilanne sai alkunsa, jostakin kiusoittelusta varmaan, mutta me esitettiin kerran kahden muun tytön kanssa luokan pojille niillä banaaneilla simuloitua suuseksiä sellaisena kuin olimme jostain elokuvasta nähty ja millaiseksi me se kuviteltiin. Pojat olivat ihan innoissaan.
Oikeita kokemuksia meillä ei kellään silloin vielä ollut. Oltiin jotain 13-14-vuotiaita silloin.
Vierailija kirjoitti:
Koulussa oli joskus banaaneja välipalaksi. Mä en enää muista mistä tilanne sai alkunsa, jostakin kiusoittelusta varmaan, mutta me esitettiin kerran kahden muun tytön kanssa luokan pojille niillä banaaneilla simuloitua suuseksiä sellaisena kuin olimme jostain elokuvasta nähty ja millaiseksi me se kuviteltiin. Pojat olivat ihan innoissaan.
Oikeita kokemuksia meillä ei kellään silloin vielä ollut. Oltiin jotain 13-14-vuotiaita silloin.
Kyllä tuon ikäisillä pitäisi jo olla paljon kokemusta yhdynnästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksän kanssa oli usein roolileikkejä siitä että olemme sisaruksia. Varmaan rajuin laukeemiseni koskaan oli kun hän ensimmäistä kertaa pyysi saada spermat sisään "veljeltään".
Ite olen nussinut siskon kanssa satoja kertoja
Me nussittiin mun parhaan kaverin kanssa varhaisteini-iässä sen pikkusiskoa vuorotellen metsässä. Pikkusisko tykkäsi siitä ja tahtoi aina meidän mukaan kun oltiin menossa jonnekin. Kaveri tahtoi aina nussia siskoaan ensin, kun ne olivat harjoitelleet kahdestaan jo ennen kuin kaveri pyysi muakin kokeilemaan ja sen sisko ei ujostellut sitä yhtään. Me yritettiin aina olla laskematta sisään, mutta ei se aina onnistunut.
Saiko tuo pikkusisko koskaan orgasmia teidän kanssanne?
Kyllä, aina. Se oli itseasiassa ihan mahdoton orkkukone ja innokas seksiin.
Sen isoveli suuteli, halaili ja käpälöi sen aina kuumaksi ja nussi sitä aina ensin niin kuin ne olivat tottuneet, niin että kun mä menin sen päälle seuraavaksi kun se posket punaisina odotti mua se oli jo ihan liukas ja valmis ja sen pillu ihan punainen ja auki ja kun me oltiin vähän herkkiä siinä iässä sen veli oli joskus jo lauennut sen sisään.
Se sai yleensä orkun jo veljensä kanssa ja useamman joka kerta. Näin jälkikäteen ajatellessa ne sisarukset oikeasti rakastelivat toisiaan ja mä olin tytölle vain panokone sillä välillä kun sen veli keräsi voimia. Mutta siinä iässä oli mulle tärkeintä vain saada panna.
Oli tosi kiihottavaa katsella vierestä, kun kaverin kiiltelevä kulli upposi sen siskon piukkaan, karvattomaan pilluun ja kirnusi siellä edestakaisin tytön ynistessä ja vikistessä ja nytkähdellessä saadessaan orgasmin.
Ei siinä tehty mitään pahaa kenellekään, hyvää vain.
Tiedätkö miten heillä meni myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksän kanssa oli usein roolileikkejä siitä että olemme sisaruksia. Varmaan rajuin laukeemiseni koskaan oli kun hän ensimmäistä kertaa pyysi saada spermat sisään "veljeltään".
Ite olen nussinut siskon kanssa satoja kertoja
Me nussittiin mun parhaan kaverin kanssa varhaisteini-iässä sen pikkusiskoa vuorotellen metsässä. Pikkusisko tykkäsi siitä ja tahtoi aina meidän mukaan kun oltiin menossa jonnekin. Kaveri tahtoi aina nussia siskoaan ensin, kun ne olivat harjoitelleet kahdestaan jo ennen kuin kaveri pyysi muakin kokeilemaan ja sen sisko ei ujostellut sitä yhtään. Me yritettiin aina olla laskematta sisään, mutta ei se aina onnistunut.
Saiko tuo pikkusisko koskaan orgasmia teidän kanssanne?
Kyllä, aina. Se oli itseasiassa ihan mahdoton orkkukone ja innokas seksiin.
Sen isoveli suuteli, halaili ja käpälöi sen aina kuumaksi ja nussi sitä aina ensin niin kuin ne olivat tottuneet, niin että kun mä menin sen päälle seuraavaksi kun se posket punaisina odotti mua se oli jo ihan liukas ja valmis ja sen pillu ihan punainen ja auki ja kun me oltiin vähän herkkiä siinä iässä sen veli oli joskus jo lauennut sen sisään.
Se sai yleensä orkun jo veljensä kanssa ja useamman joka kerta. Näin jälkikäteen ajatellessa ne sisarukset oikeasti rakastelivat toisiaan ja mä olin tytölle vain panokone sillä välillä kun sen veli keräsi voimia. Mutta siinä iässä oli mulle tärkeintä vain saada panna.
Oli tosi kiihottavaa katsella vierestä, kun kaverin kiiltelevä kulli upposi sen siskon piukkaan, karvattomaan pilluun ja kirnusi siellä edestakaisin tytön ynistessä ja vikistessä ja nytkähdellessä saadessaan orgasmin.
Ei siinä tehty mitään pahaa kenellekään, hyvää vain.
Tiedätkö miten heillä meni myöhemmin?
Ovat perustaneet yhdessä perheen ja saaneet yhdessä monta lasta.
Vierailija kirjoitti:
Tukholmassa näin juuri mainoksen: ”Wet as Fuck” (oikeesti) Nyt se sopi tähän 😂
Paskansin leuhkan ja pihtaavan vaaleaverikön käsilaukkuun. Oli vielä joku Louis Vuitton tai vastaava. Oli kuulemma saanut kohtauksen kun huomasi eikä se paskakaan tainnut ryyppäämisen jälkeen olla kovin kiinteää.
Lainasin mitsin sauvaa ku teki mieli hoidella ittensä mutta eikös tämä tullut just ovesta. Piilotin mötikön hupparin alle ja olin lähteviäni ulos.. ulkona mietin mitä hittoa tuolle tekisi ja poljin marketille invalidi-vessaan runkkaamaan. Ulos tullessani ovella päivysti pyörätuolihenkilö, joka meni sisään samalla oven avauksella. Sinne taisi jäädä vaan aikamoinen tussun tuoksu.. 😂