Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (2122)
Näin tämän päivän perspektiivistä varmaan se kun 19-vuotiaana nain 13 vuotiasta tyttöystävääni. Tosin silloin 80-luvulla ei kukaan pitänyt sitä ihmeellisenä tai erikoisena. Seurusteltiin 2 vuotta ja kaikkien mielestä oltiin hyvä pari. Kellekään ei tullut silloin mieleenkään haukkua mua pedofiiliksi tai perverssiksi.
Kaikenlaista on tullut rouvan kanssa kokeitua, mutta minusta tämä menee vähän yli. Kaveri jo nuoruudesta käy aika harvoin ja otetaan juotavaa. Jo kolmena en ole estänyt rouvaa juomasta paljon, vaan vähän yllyttänyt. Kun rouva menee tietyn rajan yli, ottaa niin paljon kun vain antaa, muisti lähtee saman tien. Ekalla kerralla tanssitettiin, riisuttiin vähän ja lopulta riisui itse loput. Hän roikkui molempien kaulassa ja antoi lääppiä ja käpälöi härskisti takasin. Kysyin jos pantaisiin, eikä kenelläkään ollut mitään panemista vastaan. Rouva meni sohvalle, otti provosoivia asentoja ja sitten käytiin naiseen kiinni ja pantiin vuorotellen. Lopuksi vein hänet pesulle, pikkarit jalkaan ja punkkaan nukkumaan. Aamulla rouvalla oli krapula ja ihmetteli kun oli tullut niin helposti känniin, eikä muista loppuillasta mitään. Pari kertaa ollaan tehty rouvalle samat, eikä itse olla otettu niin paljon, nauttii seksistä enemmän.
Menin joskus nuoruuden hulluna bändin bussiin ja olin kolmen neljästä kanssa. Ympäripäissäni, seuraavana päivänä pimppa ja peppureikä hellänä ja oksennuskrapula. Paikka oli Nivala, vuotta tai bändiä en kerro. 80-luvulla oli.
Vierailija kirjoitti:
Menin joskus nuoruuden hulluna bändin bussiin ja olin kolmen neljästä kanssa. Ympäripäissäni, seuraavana päivänä pimppa ja peppureikä hellänä ja oksennuskrapula. Paikka oli Nivala, vuotta tai bändiä en kerro. 80-luvulla oli.
Miltä tuntu olla jakorasia?
eipaljomitää.. mut
(luintälläsestäperwostakyllä..)
..
"#enny#akkila on suomalainen provider-deittailija ja somevaikuttaja, joka herätti laajaa julkista keskustelua elämäntyylillään, jossa hän elää varakkaiden miesten kustantamana.
(Periaatteet ja ajattelu;))
Provider-deittailu: #akkila kertoo deittailevansa vain varakkaita miehiä, joiden tehtävä on maksaa hänen elinkulunsa, kuten vuokrat, matkat ja ostokset.
Nainen on palkinto: Hänen filosofiansa mukaan naisen ei tule tehdä suhteessa kompromisseja tai elättää itseään, vaan miehen on osoitettava arvonsa taloudellisella panostuksella.
Omat säästöt: Hän korostaa pitävänsä huolta myös omasta varautumisestaan ja säästöistään, jotta ei ole riippuvainen kenestäkään.. ;)))
..
eihuonotaionainakise( klassinentapaus eli KUNNONmaksettu#uora#lotyttö##urtisaani :) "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntu olla jakorasia?
Sain panna niiden kansss jotka oli kiihottanut mua kauan. Hyvältä varmaan. Ainakin aluks ekat kaks kundia. Se olo humalatilassa huolimatta täysin laskelmoitu juttu. Kannustan muitakin jollain (turvallisella, jota tuo nyt ei välttämättä ollut)) tavalla kokeilemaan useamman pantavaksi antautumista joskus.
Alkuperäinen
Aika paljon kaikenlaista on tullut tehtyä, mikä sitten lieneekään pervointa...
- Kimppaseksi MMN
- Pannut julkisilla paikoilla, kuten kauppakeskuksen käytävä ja inva wc, bussi, juna, puisto jne.
- Ottanut suihin usealta mieheltä, kumilla ja ilman
- Antanut persettä ja suikkarin reilusti vanhemmalle miehelle
- Pukeutunut nuorempana satunnaisesti naiseksi
- Nussinut persettäni dildoilla, kurkuilla, kesäkurpitsoilla, lenkkimakkaralla jne.
- Runkannut työpaikalla
- Käynyt salaa naispuolisten työntekijöiden pukukaapeilla nuuhkimassa vaatteita ja runkannut
- Nuuhkinut pesukoreista pikkareita esim. asiakkaiden kotona ja tuttavien/sukulaisten luona
- Sormettanut salaa kaverin vaimoa baarissa, kaverin istuessa vieressä
- Ottanut itseltäni suihin, nuorempana vielä taipui
- Pannut saman päivän aikana kolmea eri naista
- Pannut itseäni yli kymmenen vuotta nuorempaa randomdaamia toisen pariskunnan nähden
- Antanut koiran nuolla kyrpääni ja persettäni
Tuossa jotain, mitä nyt ensin tuli mieleen...
Isän kaveri tarjos baarissa 500€ että saa panna mua
Kaverin muijan kanssa oli sellaista silmäpeliä ollut jo pitkään. Mentiin heille jatkoille ja kun muut olivat lähteneet ja kaveri sammui sohvalle jossa me kolme olimme. Muija alkoi halata ja sitten jo pussattiin, vaatteet väheni ja lopulta pantiin siinä missä kaveri oli melkein meidän alla. Ei ehkä paras pano, jäännyt mieleen kuiteskin.
Vierailija kirjoitti:
No annoitko?
Pitihän se helpot rahat ottaa opiskeliana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksän kanssa oli usein roolileikkejä siitä että olemme sisaruksia. Varmaan rajuin laukeemiseni koskaan oli kun hän ensimmäistä kertaa pyysi saada spermat sisään "veljeltään".
Ite olen nussinut siskon kanssa satoja kertoja
Me nussittiin mun parhaan kaverin kanssa varhaisteini-iässä sen pikkusiskoa vuorotellen metsässä. Pikkusisko tykkäsi siitä ja tahtoi aina meidän mukaan kun oltiin menossa jonnekin. Kaveri tahtoi aina nussia siskoaan ensin, kun ne olivat harjoitelleet kahdestaan jo ennen kuin kaveri pyysi muakin kokeilemaan ja sen sisko ei ujostellut sitä yhtään. Me yritettiin aina olla laskematta sisään, mutta ei se aina onnistunut.
Saiko tuo pikkusisko koskaan orgasmia teidän kanssanne?
Kyllä, aina. Se oli itseasiassa ihan mahdoton orkkukone ja innokas seksiin.
Sen isoveli suuteli, halaili ja käpälöi sen aina kuumaksi ja nussi sitä aina ensin niin kuin ne olivat tottuneet, niin että kun mä menin sen päälle seuraavaksi kun se posket punaisina odotti mua se oli jo ihan liukas ja valmis ja sen pillu ihan punainen ja auki ja kun me oltiin vähän herkkiä siinä iässä sen veli oli joskus jo lauennut sen sisään.
Se sai yleensä orkun jo veljensä kanssa ja useamman joka kerta. Näin jälkikäteen ajatellessa ne sisarukset oikeasti rakastelivat toisiaan ja mä olin tytölle vain panokone sillä välillä kun sen veli keräsi voimia. Mutta siinä iässä oli mulle tärkeintä vain saada panna.
Oli tosi kiihottavaa katsella vierestä, kun kaverin kiiltelevä kulli upposi sen siskon piukkaan, karvattomaan pilluun ja kirnusi siellä edestakaisin tytön ynistessä ja vikistessä ja nytkähdellessä saadessaan orgasmin.
Ei siinä tehty mitään pahaa kenellekään, hyvää vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi vihreitä kannattavan naisen kanssa. Oli kynnys.
Mutta oliko sen pillu vihreä ja jos oli, niin haittasiko se?
Ei ollut, mutta alapehko oli luomu. Yläpäästä kuulin koko ajan jotain vihersaarnaa ja alhaalla tunsin sen 'vihreyden'.
Minkähän takia se ei ollut värjännyt alapehkoaan vihreäksi? Onhan se Vasemmistoliiton tytöilläkin värjätty punaiseksi - ainakin sillä yhdellä näytekappaleella oli, johon sain vappuna tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut, mutta alapehko oli luomu. Yläpäästä kuulin koko ajan jotain vihersaarnaa ja alhaalla tunsin sen 'vihreyden'.
Minkähän takia se ei ollut värjännyt alapehkoaan vihreäksi? Onhan se Vasemmistoliiton tytöilläkin värjätty punaiseksi - ainakin sillä yhdellä näytekappaleella oli, johon sain vappuna tutustua.
Olit siis liikennevaloissa niin se taisi Vappu mennä kohdaltani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oli tässäkin kaupungissa yksi auto minun nuoruudessani", muisteli mummo.
"Kerran vappuna ajoin sillä pienessä simassaa päin punaisia ja ne henkiinjääneet punaiset olivat kamalan kiukkuisia!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No annoitko?
Et varmaan suomen kieltä opiskellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan ollut niin kännissä, että olisin sentään liikennevaloja pannut, mutta se punikkityttö oli ihan hyvä SIIHEN tarkoitukseen.
En tosin kertonut sille äänestäväni Perussuomalaisia, mutta lausuin sen sijaan muutamia ylistäviä sanoja massamurhaajaterroristeista Che Guevarasta ja Leninistä ja toveritar raahasi mut oikopäätä sänkyynsä ja veti päälleen. Kissansakin katseli moista eläimellisyyttä paheksuvasti - liekö sen nimi ollut Woland vai Rasputin, en tullut kysyneeksi.
Paljaalla panin ja peppuun myös, sillä olihan sentään vappu! Sisään laskin, peppuun myös ja ihmeekseni tautejakaan ei yhteishyvän jakamisesta aiheutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan ollut niin kännissä, että olisin sentään liikennevaloja pannut, mutta se punikkityttö oli ihan hyvä SIIHEN tarkoitukseen.
En tosin kertonut sille äänestäväni Perussuomalaisia, mutta lausuin sen sijaan muutamia ylistäviä sanoja massamurhaajaterroristeista Che Guevarasta ja Leninistä ja toveritar raahasi mut oikopäätä sänkyynsä ja veti päälleen. Kissansakin katseli moista eläimellisyyttä paheksuvasti - liekö sen nimi ollut Woland vai Rasputin, en tullut kysyneeksi.
Paljaalla panin ja peppuun myös, sillä olihan sentään vappu! Sisään laskin, peppuun myös ja ihmeekseni tautejakaan ei yhteishyvän jakamisesta aiheutunut.
Mieni se minun Vappuni siinä kun yritettiin saada sinut irti siitä liikennevalotolpasta kun et ymmärtänyt irrottaa siitä suosiolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No annoitko?
Et varmaan suomen kieltä opiskellut?
P.o. "Suomen kieltä" tai "suomenkieltä".
Eipä mene itselläsi sen paremmin!
Nuorena poikana runkatiin kaverin kanssa yhdessä. Jostain tuli idea että miltä se tuntuis jos panis toista pyllyyn. Mulla on sellainen muistikuva että olisin sanonut "ooho mulla seisookin kovin" ja työnsin kerran sisään ja sit ulos. Eikä siinä muuta ollut. Oltiin silloin ehkä 10v tai jotain. Ei silloin tiedetty homoista mitään.