Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (2122)
🔥 Ei voitu vastustaa kiusausta.. Kolmistaan miehen ja sen parhaan kaverin kanssa livenä juuri nyt! Ihan älyttömän noloa, mut jumalauta että panettaa kun tietää et jengi tuijottaa. Kato striimi täältä: https://itapipo.ca/luxslut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin viimeksi persuja ja myönnän virheeni. Ei toistu!
Sulla on aika paljon kohtalotovereita
Näin on, toivon heidän kaikkien ymmärtäneen suuren virheen, mitä yksilö vaaleissa voi tehdä.
Seuraavaksi en kyllä tiedä mitä puoluetta äänestän, vaikea pulma.
Ei meillä ole enää ketään muuta, jota äänestää kuin Perussuomalaiset. Kaikki muut puolueet edustavat samaa punaviherpaskaa. Jotta mistään muutoksesta, sen läpimenosta olisi toivoakaan on isku pakko keskittää.
Suomen ja Suomen kansan tulevaisuus ja elinmahdollisuudet on jo tuhottu ja edessä on vain kansamme hidas katoaminen historan hämärään. Kyseessä on vain väistämättömän pitkittäminen.
Noin sadassa vuodessa suomalaiset tulevat olemaan vähemmistö omassa maassaan ja elinolot ovat romahtaneet kehitysmaatasolle - paitsi että meillä on täällä talvi, mikä etelän veteliltä puuttuu.
Sun kannattaa hakeutua nopeasti hoitoon, persut yrittää tuhota hyvinvointivaltion.
Hyvinvointivaltio on jo tuhottu, sen ovat tuhonneet toisiaan seuranneet sosialistipuolueet, joista viimeisin oli maamme kannalta kaikkein tuhoisin.
Vuonna 1990 Suomella oli ulkomaanvelkaa n. 9,7 miljardia.
Tällä hetkellä Suomella on ulkomaanvelkaa n. 195 miljardia.
Noin 80% sossumasseista menee Suomessa ulkomaalaisille huijareille, joilla ei pitäisi olla mitään tekemistä maassamme!
Rahat on lahjoitettu EU:lle, jotta se sai lahjottua Italian ja Espanjan olemaan eroamatta ja loput on lähetetty pimeimpään Afrikkaan aseiden ostamista varten loputtomiin heimosotiin - no jäi kai vähän myös gepardisuikkaisen "presidentin" ja lähipiirinsä loistohuviloihin ja loistoautoihinkin.
Kohta EU julistaa harhaisen ja itsetuhoisen Suomi-neidon holhoukseen ja juuri sen Perussuomalaiset yrittää vielä epätoivoisesti estää.
Etenkin ministeri Rydman on tehnyt erittäin tärkeää ja ansiokasta työtä.
Kokoomus on tehnyt velkaa ja ryydmanni on pedofiili ja groomaaja
🔥 Ei voitu vastustaa kiusausta.. Kolmistaan miehen ja sen parhaan kaverin kanssa livenä juuri nyt! Ihan älyttömän noloa, mut jumalauta että panettaa kun tietää et jengi tuijottaa. Kato striimi täältä: https://itapipo.ca/Lollisa
Vierailija kirjoitti:
Annoin kahdelle juopolle setämiehelle yks lauantai-ilta. N19
Täälläkin on yksi setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panin joskus teinikollina muutaman kerran meidän labbisnarttua ja laskin sisään. Se helpotti hetkiseksi mutta hävetti.
Sama täällä, mutta kultaisen noutajan kanssa! Nussin sitä aikoinaan joka päivä päästyäni koulusta, kun vanhemmat eivät olleet vielä tulleet kotiin. Koko viimeisen oppitunnin ja koko kotimatkan minulla seisoi. Nella piti siitä myös ja tuli aina vastaan sekä käänsi peräpäänsä valmiiksi minua kohti katsellen minua odottavaisesti silmiin. Rakkaat muistot jäi.
Oltiin kuudennella luokalla kun kaveri ehdotti yllättäen, että mennään niille naimaan niiden karhukoiraa.
Niillä ei ollut ketään kotona ja vietiin koira sisään ja pantiin vuoronperään sitä pari kertaa. Kaveri näytti ensin mallia, kun homma näytti olevan sille tuttu ja mulle oli ensimmäinen kerta. Koira oli heti hommassa mukana ja sen pillu oli tiukka ja tuntui hyvältä kun kaveri oli jo nussinut sen liukkaaksi.
Laskettiin kumpikin pari kertaa sisään ja kaveri haki sanomalehden alle kun mällit pursusivat pumpatessa ulos ja uhkasivat valua matolle. Mä laukesin ensimmäisellä kerralla jo heti parin työnnön jälkeen kun olin katsellut kaverin nussimista ja miten sen kulli upposi koiran pilluun.
Toistettiin tuo sitten muutaman kerran harvakseltaan myöhemminkin.
Minä olen pannut marsua perseeseen ja voi että se vikisi iloisena korvat lepattaen
Vierailija kirjoitti:
Nuorena annoin kolmelle vahvasti kännissä olleelle sedälle. He olivat huomattavan paljon kestävämpiä kuin silloiset ikätoverini ja yhdellä heistä oli vielä paksu kulli. Yleensä en saanut orgasmia naidessa, mutta silloin sain. Aamuyöllä oli aikalailla kulunut olo kun pääsin kotiin. Samana kesänä aloin seurustelemaan ja satunnaiset seksikokemukset jäi menneisyyteen. N 37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panin joskus teinikollina muutaman kerran meidän labbisnarttua ja laskin sisään. Se helpotti hetkiseksi mutta hävetti.
Sama täällä, mutta kultaisen noutajan kanssa! Nussin sitä aikoinaan joka päivä päästyäni koulusta, kun vanhemmat eivät olleet vielä tulleet kotiin. Koko viimeisen oppitunnin ja koko kotimatkan minulla seisoi. Nella piti siitä myös ja tuli aina vastaan sekä käänsi peräpäänsä valmiiksi minua kohti katsellen minua odottavaisesti silmiin. Rakkaat muistot jäi.
Oltiin kuudennella luokalla kun kaveri ehdotti yllättäen, että mennään niille naimaan niiden karhukoiraa.
Niillä ei ollut ketään kotona ja vietiin koira sisään ja pantiin vuoronperään sitä pari kertaa. Kaveri näytti ensin mallia, kun homma näytti olevan sille tuttu ja mulle oli ensimmäinen kerta. Koira oli heti hommassa mukana ja sen pillu oli tiukka ja tuntui hyvältä kun kaveri oli jo nussinut sen liukkaaksi.
Laskettiin kumpikin pari kertaa sisään ja kaveri haki sanomalehden alle kun mällit pursusivat pumpatessa ulos ja uhkasivat valua matolle. Mä laukesin ensimmäisellä kerralla jo heti parin työnnön jälkeen kun olin katsellut kaverin nussimista ja miten sen kulli upposi koiran pilluun.
Toistettiin tuo sitten muutaman kerran harvakseltaan myöhemminkin.
Oletko sama kuin tuo, joka kirjoitti lampaista ja siskoista?
Alapeukkujen perusteella kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut bileissä räplätä itteeni julkisesti. Ainakin kolme kundia sormeii mua mut en antanut panna. Muu porukka seurasi mukit kädessä. Kiihottavaa oli ja sain kaksi orgasmia. Hävetti helvetisti aamulla ja pysyin huoneessa kunnes kaikki oli lähteny. Tästä on vuosia aikaa.
Mulle kävi toi sama 12-vuotiaana. Vanhemmat pojat tarjosivat terästettyä limpparia mullekin enkä mä ollut koskaan maistanut alkoholia aikaisemmin. Mä tulin siitä ihan huomaamatta niin känniin, etten mä ymmärtänyt edes panna hanttiin kun ne riisuivat mun housut ja nussivat mua sormillaan vuoronperään, samaten runkaten mun ympärillä. Mä muistan että mä kiihotuin ja kostuin kyllä, niin ettei se sattunut kuin vähän ensin ja joku niistä nuoli mulle orkunkin, muut hieroivat vaan mun pillua ja klittaa.
Niitä oli lopulta siinä ainakin puoli tusinaa ja niiden kavereitakin tuli kai paikalle. Lopulta joku niiistä oli vienyt mut kotiovelle. Hävetti niin, että pitkään aikaan mäen halunnut näyttäytyä pihalla, mutta mä olen iloinen siitä, etteivät ne raiskanneet mua silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, toivon heidän kaikkien ymmärtäneen suuren virheen, mitä yksilö vaaleissa voi tehdä.
Ei meillä ole enää ketään muuta, jota äänestää kuin Perussuomalaiset. Kaikki muut puolueet edustavat samaa punaviherpaskaa. Jotta mistään muutoksesta, sen läpimenosta olisi toivoakaan on isku pakko keskittää.
Suomen ja Suomen kansan tulevaisuus ja elinmahdollisuudet on jo tuhottu ja edessä on vain kansamme hidas katoaminen historan hämärään. Kyseessä on vain väistämättömän pitkittäminen.
Noin sadassa vuodessa suomalaiset tulevat olemaan vähemmistö omassa maassaan ja elinolot ovat romahtaneet kehitysmaatasolle - paitsi että meillä on täällä talvi, mikä etelän veteliltä puuttuu.
Sun kannattaa hakeutua nopeasti hoitoon, persut yrittää tuhota hyvinvointivaltion.
Päinvastoin: Perussuomalaiset yrittävät pelastaa sen, mitä siitä on vielä jäljellä sosialistien riehunnan jälkeen estääkseen täyden romahduksen ja sen, että EU ottaa Suomen ohjaukseensa.
Suomen taloudellinen tilanne ei suinkaan ole niin paha kuin miltä se näyttää, vaan paljon pahempi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena annoin kolmelle vahvasti kännissä olleelle sedälle. He olivat huomattavan paljon kestävämpiä kuin silloiset ikätoverini ja yhdellä heistä oli vielä paksu kulli. Yleensä en saanut orgasmia naidessa, mutta silloin sain. Aamuyöllä oli aikalailla kulunut olo kun pääsin kotiin. Samana kesänä aloin seurustelemaan ja satunnaiset seksikokemukset jäi menneisyyteen. N 37
Nuorten neitosten pitäisi lähestyä setämiehiä useammin.
Setämiehet ovat kivoja ja kilttejä ja osaavat arvostaa neitosia sekä pitää heitä hyvänä paremmin kuin nuoret kollit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut bileissä räplätä itteeni julkisesti. Ainakin kolme kundia sormeii mua mut en antanut panna. Muu porukka seurasi mukit kädessä. Kiihottavaa oli ja sain kaksi orgasmia. Hävetti helvetisti aamulla ja pysyin huoneessa kunnes kaikki oli lähteny. Tästä on vuosia aikaa.
Mulle kävi toi sama 12-vuotiaana. Vanhemmat pojat tarjosivat terästettyä limpparia mullekin enkä mä ollut koskaan maistanut alkoholia aikaisemmin. Mä tulin siitä ihan huomaamatta niin känniin, etten mä ymmärtänyt edes panna hanttiin kun ne riisuivat mun housut ja nussivat mua sormillaan vuoronperään, samaten runkaten mun ympärillä. Mä muistan että mä kiihotuin ja kostuin kyllä, niin ettei se sattunut kuin vähän ensin ja joku niistä nuoli mulle orkunkin, muut hieroivat vaan mun pillua ja klittaa.
Niitä oli lopulta siinä ainakin puoli tusinaa ja niiden kavereitakin tuli kai paikalle. Lopulta joku niiistä oli vienyt mut kotiovelle. Hävetti niin, että pitkään aikaan mäen halunnut näyttäytyä pihalla, mutta mä olen iloinen siitä, etteivät ne raiskanneet mua silloin.
Oot ollu hyvä tyttö, olit varmaan aika kiimanen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin: Perussuomalaiset yrittävät pelastaa sen, mitä siitä on vielä jäljellä sosialistien riehunnan jälkeen estääkseen täyden romahduksen ja sen, että EU ottaa Suomen ohjaukseensa.
Suomen taloudellinen tilanne ei suinkaan ole niin paha kuin miltä se näyttää, vaan paljon pahempi!
TÄMÄ OLI KYLLÄ MELKOISEN PERVO KIRJOITUS!
Otin erään julkisuuden henkilön pyörän satulan väkisin persukseen, samassa rytäkässä hajosi pyörän rengas ja case päätyi mediaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ollu hyvä tyttö, olit varmaan aika kiimanen
Lääketieteellisesti orgasmi on molemmilla sukupuolilla parasympaattisen hermoston aiheuttama refleksi kuten aivastus, kutiaminen tai oksennusrefleksi.
Riittävä aistiärsyke saa sen aikaan yksilön tahdosta riippumatta ja jopa vasten hänen tahtoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onni onnettomuudessa ja todellinen ihme on se, ettei yksikään niistä yrittänyt aloittaa yhdyntää kanssasi! Siitä olisi nimittäin melko varmasti seurannut ketjureaktio.
Olit varmastikin tuollon vielä neitsyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksän kanssa oli usein roolileikkejä siitä että olemme sisaruksia. Varmaan rajuin laukeemiseni koskaan oli kun hän ensimmäistä kertaa pyysi saada spermat sisään "veljeltään".
Ite olen nussinut siskon kanssa satoja kertoja
Me nussittiin mun parhaan kaverin kanssa varhaisteini-iässä sen pikkusiskoa vuorotellen metsässä. Pikkusisko tykkäsi siitä ja tahtoi aina meidän mukaan kun oltiin menossa jonnekin. Kaveri tahtoi aina nussia siskoaan ensin, kun ne olivat harjoitelleet kahdestaan jo ennen kuin kaveri pyysi muakin kokeilemaan ja sen sisko ei ujostellut sitä yhtään. Me yritettiin aina olla laskematta sisään, mutta ei se aina onnistunut.
Saiko tuo pikkusisko koskaan orgasmia teidän kanssanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pantiin siskon kans kun olin 20v ja se 19v. Oltiin humalassa ja molemmat just erottu.
Panin nelitoistavuotiaana pikkusiskoa kerran kokeeksi.
Panetti vaan niin saatanasti ja sisko oli siinä lähellä. Vähän halailtiin ja näytin seisovan kikkelin ja pyysin koskemaan ja vein sen sänkyyni. Multa pääsi vielä sen sisäänkin vahingossa ja lakanakin vereenty.
Ei sisko siitä huonoa tykännyt mutta mua hävetti niin helvetisti jälkeenpäin että se jäi ainoaksi kerraksi.
Ei kai yksi kerta mitään haittaa! Nehän sanovat ettei yksi kerta homoakaan tee!
No mä olen viidentoista nyt ja siskokin on kasvattanut tissit ja vähän karvojakin niin on mulla ollu kyllä vähän mielessä että josko se antaisi mulle pillua taas. Mulla seisoo täysillä aina kun me ollaan saunassa kahdestaan ja siskokin on sen kyllä pakosti huomannu, etenkin kun mulla on lyhyt esinahka ja terska tulee punasena ulos aina seisokissa. Mä yritän kyllä nussia sitä uudestaan juhannuksena.
Lycka till! Anna meille raportti sitten!
No tässä tulee raporttia. Mä sain saunassa pikkusiskon runkkaamaan mua kun vanhemmat lähti vilvottelemaan! Me jäätiin kahdestaan lauteille ja mulla tuli heti viimekerta mieleen ja kulli alko nousemaan väkisin. Mä yritin piilotella sitä mutta kun mä näin että sisko vilkuili mä kysyin että haluuko se koskea ja se sano ajatelleensa ihan samaa! Mä näytin miten esinahkaa voi vetää päälle ja pois ja katselin siskon nöpöttäviä nännejä sen pienissä tisseissä kun se teki sitä. Mä laitoin käden siskon pyllylle ja työnsin sormenpään takaapäin sen pilluun joka oli ihan liukas. Just silloin mä kuulin pukuhuoneesta miten penkkiä siirrettiin ja me lopetettiin kiireesti.
Vanhemmat tuli takasin lauteille ja isä alkoi heittää löylyä. Pikkusisko lähti heti vilvottelemaan ja pesulle mutta mä piilottelin seisovaa kullia reisieni välissä vielä pitkään ja oli tukalaa kun isä tykkää kovista löylyistä.
Tänään mä kävin ostamassa kortsuja valmiiksi ja nyt mä tiedän että mä saan oikeesti pillua pian!
Kiitos kun ymmärrätte!
Seurustelin joskus teini-iässä tytön kanssa, jota hänen kaksi pikkuveljeään kiusasivat kertomalla minulle tytön kuullen, miten isosisko oli pyynnöstä näyttänyt heille saunassa ylälauteella istuen pilluaan. Oli kuulemma sitä oikein levittänyt sitä ja työnnellyt sormiaan ”irstaasti” sisälleen.
Ilmeisesti pojat olivat runkanneet samalla tai todennäköisimmin kaikki kolme olivat runkanneet yhdessä.
Tyttö oli kovasti kiusaantunut, mutta ei tuo minua oikeastaan häirinnyt.
Minulla oli usein hankalia tahdosta riippumattomia erektioita varhaisteini-iässä kuten on tavallista sen ikäisille pojille. Ei ollut aivan harvinaista että sain pakkojöpötin tahtomattani perhesaunassakin ja yritin sitten nolona ja epätoivoisesti piilotella sitä vanhemmilta ja siskoilta nostamalla jalkani lauteiden kaiteelle.
Joskus, jos satuimme jäämään saunaan kahdestaan kolme vuotta vanhempi ja ilmeisesti jo kokeneempi sisareni ystävällisesti auttoi minua tulemalla seisomaan selkäni taakse, painamalla pehmoisen sylinsä ja rintansa kiinni minuun ja runkkaamalla mällini saunakauhaan, jonka hän sitten tyhjensi lattiakaivoon ja huuhtoi.
Hän ei kuitenkaan koskaan antanut minun koskea itseensä muulla tavoin vaikka yritin eikä meillä koskaan ollut mitään muuta, ainoastaan kerran sain kokeilla hänen liukasta pilluaan sormella sisäpuolelta. Hän tahtoi vain auttaa kärsivää pikkuveljeä. Meillä on aina ollut vahva tunneside.
Noita noloja yllätyserektioita on tietysti jokaisella teinipojalla.
Kerran kun mulla seisoi perhesaunassa ja yrtin piilotella sitä istuen jalat lauteiden kaiteella jäimme pikkusiskon kanssa kahdestaan lauteille vanhempiemme mentyä vilvoittelemaan. Huomasin siskon vilkuilevan salaa seisovaa kulliani ja laskin jalkani alas näyttäen sen hänelle ja kysyin: "Tahdotkos koskea?"
Sisko ojensi kätensä ujosti tarttuen kulliini ja opastin häntä liikuttamaan esinahkaa hitaasti ylös ja alas pienellä kädellään. Laukesin voimakkaasti ruiskuttaen spermani ryöppyinä korkealle juuri kun ovelta alkoi kuulua ääniä. Yksi roiskeista osui sihahtaen kiukaan kylkeen, pikkusiskoni pakeni jäähylle ja kun vanhempamme olivat kiivenneet lauteille, äitini kysyi: "Mikä palaa?"
Tuosta tuli meille siskoni kanssa uusi saunarutiini. Olin kolmentoista silloin ja siskoni kahta vuotta nuorempi.
Sellaisia insestipedari-satusetiä taas täällä. Uudet viestit ovat pelkkiä kiimaisten in celukkojen insestitarinoita. Ja luulette vielä että joku uskoo.
Miten joku voikin olla noin tyhmä, hapan ja estynyt?
Tää tapahtui tänään.
Kävin sisätilalla katetussa grillikioskilla Puolangalla. Myyjä oli erittäin tiukkakroppanen daami joku opiskelija yms joka oli kaiken huippariksi vetänyt jalkaan täysin persettä ja pimppiä nuolevat trikoot. Kun tilasin purilaisen ja hän tuli eteeni näin miten ylös asti vedetyt trikoot muotoilivat pillua kummaltakin puolelta ja tekivät ihanan kamelintassun. En meinannut saada maksukorttia otettua kun ajatukset pyöri sen pillussa ja miten sitä hörskisti söisin jos pääsisin. Otin törkeän kännykkäkuvan sen perseestä kun kääntyi ja kävin runkkaamassa paikan vessakopissa sillä aikaa kun tämä valmisti hampparini. Sain ovelan hymyn kun lähdin ja kiitin.!Mahtoiko tajuta 😂