Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (2168)
Vierailija kirjoitti:
Nuorena neitona hain jääkaapista kurkun. Aamiasella oli kauhea homma kasata etten räjähtänyt nauruun kun vanhempani, sitä siivuttaneet olivat sämpynsä lisukkeeksi.
Kumpi olisi suuttunut enemmän, tai mitä luulisit että olisivat sanoneet, jos olisit paljastanut mitä teit kurkulla?
Soitin vahingossa hälyytysnumeron sijaan, numerotiedusdusteluun. Huusin kurkku suorana että tulee jalat edellä ja väärästä aukosta.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena neitona hain jääkaapista kurkun. Aamiasella oli kauhea homma kasata etten räjähtänyt nauruun kun vanhempani, sitä siivuttaneet olivat sämpynsä lisukkeeksi.
Mahtoi tuntua kylmä kurkku hyvältä. Vai oisko nyt vaan jonkun ukon fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtoi tuntua kylmä kurkku hyvältä. Vai oisko nyt vaan jonkun ukon fantasiaa.
Jos toinen jätti kurkun muovikuoren riisumatta.
Vierailija kirjoitti:
Käyn aina runkates lukemassa tätä ja oon ihan kosteena. Ois ihana kokea monet jutut näistä 😍
Kerro jotain itsestäsi! Ehkä voisin auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Kävin pökkimässä maksullista, joka oli yli kolmekymppinen nainen. Oli aika pervoa maksaa täysi hinta aika tavallisesta perheenäidistä, jolla ei näyttänyt edes olevan puutetta rahasta. Pano oli ihan tavallinen, kumilla sutaisin ei mitään ekstraa ja pervoa fiilistä toi naisen ikä. Tuollaisia keikkoja pitäisi tehdä vain nuoret opiskelijatytöt. M41
Maturemiehet pökkii vaan mummeleita.
Olen nussinut naisia kuudelta vuosikymmeneltä. Vanhin oli 1958 syntynyt ja häntä panin kun olin 19. Nuorin on ollut 2000 syntynyt ja häntä sain viime vuonna. Vielä 2010-luvulla syntynyttä täytyisi nussia parin vuoden kuluttua. Silloin vanhimmat tytöt ovat jo 18 vuotta täyttäneitä. 2000 luvulla syntyneille täytyy ikäiseni jo maksaa. M61
Kävin pökkimässä maksullista, joka oli yli kolmekymppinen nainen. Oli aika pervoa maksaa täysi hinta aika tavallisesta perheenäidistä, jolla ei näyttänyt edes olevan puutetta rahasta. Pano oli ihan tavallinen, kumilla sutaisin ei mitään ekstraa ja pervoa fiilistä toi naisen ikä. Tuollaisia keikkoja pitäisi tehdä vain nuoret opiskelijatytöt. M41