Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (2151)

Vierailija
2141/2151 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin suihin baarin takapihalla. Hui!

Nain tyttöä takaapäin pystärissä seinää vasten baarin takapihalla, kun sen ystävätär katseli ja piti sitä kädestä. Se ystävätär puki mulle kortsunkin! Hui!

Oliko kaupallinen?

Vierailija
2142/2151 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi vihreitä kannattavan naisen kanssa. Oli kynnys.

Mutta oliko sen pillu vihreä ja jos oli, niin haittasiko se?

Ei ollut, mutta alapehko oli luomu. Yläpäästä kuulin koko ajan jotain vihersaarnaa ja alhaalla tunsin sen 'vihreyden'. 

Minkähän takia se ei ollut värjännyt alapehkoaan vihreäksi? Onhan se Vasemmistoliiton tytöilläkin värjätty punaiseksi - ainakin sillä yhdellä näytekappaleella oli, johon sain vappuna tutustua.

Olit siis liikennevaloissa niin se taisi Vappu mennä kohdaltani.

Enpä ole koskaan ollut niin kännissä, että olisin sentään liikennevaloja pannut, mutta se punikkityttö oli ihan hyvä SIIHEN tarkoitukseen. 

En tosin kertonut sille äänestäväni Perussuomalaisia, mutta lausuin sen sijaan muutamia ylistäviä sanoja massamurhaajaterroristeista Che Guevarasta ja Leninistä ja toveritar  raahasi mut oikopäätä sänkyynsä ja veti päälleen. Kissansakin katseli moista eläimellisyyttä paheksuvasti - liekö sen nimi ollut Woland vai Rasputin, en tullut kysyneeksi.

Paljaalla panin ja peppuun myös, sillä olihan sentään vappu! Sisään laskin, peppuun myös ja ihmeekseni tautejakaan ei yhteishyvän jakamisesta aiheutunut.

Nykyään vihersuvakit vastaa samaa porukkaa. Lässytin opiskelijabileissä yhdelle näyttävälle misulle ympäristötietoisuudesta ja siitä, miten hienoa on kun vaihto-opiskelijoissa on väkeä kehitysmaista. Jompikumpi keskusteluaihe tärppäsi. Aamulla tyttö sanoi, että on 'yleensä kiinnostuneempi naisista'. Oikealla supliikilla ylittää monia rajoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/2151 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi pani kun olin sovitussa paikassa päätakakontissa, teki työnsä ja lähti. En tiedä kuka kävi ja minkä näköinen. 

Vierailija
2144/2151 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vaimoltani 38 vuotias , mitä sanoisit jos me kavereistani kanssa nussittaisiin sut paksuksi,  pikkasen vaimo katsoi minua ja sanoi , minullahan on ehkäisypillerit ei onnistu . Minä siihen lopetat ne ja kun pari kolme kuukautta on mennyt niin ehkä onnistuisi.  Vaimo vähänaikaa siinä katseli minua ja sanoi entäs kaverit eihän ne suostuin jos niistä tulis isiä tai joistain teistä . Suostuvat oon kysynyt ja mielellään osallistuvat ja onhan he naineet sua aiemminkin , vaimo suostui ja jätti pillerit pois ja kerroin kavereille siitä jokaiselle eli kolmelle . He halusivat heti viikonloppuna tulla naimaan , sanoin tulkaa vain mutta ei vielä saada häntä paksuksi . Kaverit tulivat ja naitiin vaimoani koko viikonloppu tietty ainasilloitällöin . Kun oli mennyt yli kaksikuukautta ja vaimo sanoi että nyt ois mahdoll7suus tulla raskaaksi joten soitin kavereille ja he olivat valmiit nussimaan vaimoni paksuksi . Kun kaverit tulivat otettiin paukkuja minun tarjoaamani , kun oltiin otettu jonkin verran keksin ja sanoinkin mitä ajattelin  . Minähän oon ainoa joka oon naimisissa ja tekin saatte mennä vaimoni kanssa naimisiin tietenkin leikisti mutta vaimoni on teidänkin vaimo ja minulla on sormuksetkin teille ja vaikollemme , kaverit suostuivat heti ajatukseeni yhdellä ehdolla että he saavat naida vaikka jokaviikonloppu ja vaimomme suostui . Sanoin vaatteet pois ja tein olohuoneeseen vihkipallin . Kun kaikki o,i valmista sanoin tässä on korttipakka jokainen vetää kortin ja se joka saa isoimman aloittaa ja saa bnaida ensimmäiseksi.  Vedettiin kortit ja minä sain 7 joka oli kolmanneksi korkein joten pari kaveria sai aloittaa . Sanoin minä vihin teidät ja te menette ensin nussimaan mutta takaapäin että siemenet pysyy pillussa .

Vierailija
2145/2151 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kaljun minua huomattavasti vanhemman miehen nuolla ensin ykkösen ja kakkosen. Sen jälkeen sain paksua ympärileikattua kalua pitkään, monessa asennossa ja muuallakin kuin sängyllä. Ikäeron lisäksi pervoa seksistä teki se, että sain ensimmäiset orgasmit miehen kanssa. N19

Vierailija
2146/2151 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meni vähänyli kaksiviikkoa ja vaimomme kuukautisia ei kuulunut , meni viikko ei vieläkään , vaimomme oli aivan onnessaan kun hän ajatteli että oli raskaana . Meni toinenviikko ja vaimomme osti raskaustestin ja soitti muillekin miehille että tulla tänne . Kun oltiin kaikki koolla ja vaimomme teki raskaustestin , kun hän tuli vessasta hymy oli korvissa ja siitä jo arvasimme mutta hän sanoi sen , olen raskaana . Kyllä vaimomme sai suudelmia ja vielä myöhemmin me miehet naitiin vaimomme oikein kunnolla. Miehet kävivät ahkerasti meillä ja vaimomme oli kyllä aina antelias ja jokakerta saatiin häneltä pillua . Meni aikaa ja maha kasvoi ja tietenkin neuvolakäynnit sitten tuli eteen se synnytysvalmennus ja sanoin sopiiko taas kortin veto ja joka saa isoimman menee valmennukseen ja myös synnytykseen mukaan , jos se en ole minä niin menee hyvänä ystävänä synnytykseen ja niin tehtiin ja onnekas oli yks toinen . Hän kävi valmennuksen ja sitten synnytyksen . Odotimme kaikki vaimomme kotonani kun hän tuli tyttövauvamme kanssa oli ilo ylimmillään . Sovimme myöhemmin nimestä ja sellaisestakin , mökillämme kesäisin oli yhden viikonlopun vuorollaan jokainen kahdestaan vaimomme ja lapsemme kanssa sekä yhdessä olimme myös . Nyt viimekesänä vaimomme tuli uudelleen raskaaksi ja nyt meillä on kaksi tyttöä , semmoista meillä

Vierailija
2147/2151 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva oli matkoilla ollut miehen pantavana, kuulin varmalta taholta eli kateelliselta kaveriltaan! Ensin mitä häh, sitten rauhoituin miettimään. No, saunan jälkeen mentiin makkariin niin kuin aina. Vähän halauksia, sormettamista ja suihin ottoa. Aloin nuolemaan pillua ja orgun jälkeen pyysin nelinkontin. Aloin naimaan, kun olin laskenut siemenet niin otin vähintään ison kullin kokoisen kesäkurpitsan ja liukaria, työnsin sen varovasti sisään ja helposti upposi spermattuun pilluun ja kysyin onko yhtä iso kuin lomalla? Meinasi lähteä, otin tukasta kiinni ja jatkoin kurpitsalla panemista. Makasi vatsallaan, otin sen pois ja työnsin sormet pilluun. Nyyhkytys kuului, huomasin liukkaaseen pilluun kurpitsan jälkeen uppoo sormet hyvin. Neljä ja peukalo meni helposti, jatkoin työntämistä. Ihan rennosti rakas sanoin ja hetkisen pyörittelyn jälkeen upposi koko nyrkki. Nain nyrkillä häntä hitaasti samalla hellien ja alkoi huohotus joka vei orgasmiin. Nainen jäi makaamaan sänkyyn, menin pesulle ja myöhemmin illalla hän pyysi anteeksi, eikä asiaan palattu, nyrkkinainti jäi käyttöön. 

Vierailija
2148/2151 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva oli matkoilla ollut miehen pantavana, kuulin varmalta taholta eli kateelliselta kaveriltaan! Ensin mitä häh, sitten rauhoituin miettimään. No, saunan jälkeen mentiin makkariin niin kuin aina. Vähän halauksia, sormettamista ja suihin ottoa. Aloin nuolemaan pillua ja orgun jälkeen pyysin nelinkontin. Aloin naimaan, kun olin laskenut siemenet niin otin vähintään ison kullin kokoisen kesäkurpitsan ja liukaria, työnsin sen varovasti sisään ja helposti upposi spermattuun pilluun ja kysyin onko yhtä iso kuin lomalla? Meinasi lähteä, otin tukasta kiinni ja jatkoin kurpitsalla panemista. Makasi vatsallaan, otin sen pois ja työnsin sormet pilluun. Nyyhkytys kuului, huomasin liukkaaseen pilluun kurpitsan jälkeen uppoo sormet hyvin. Neljä ja peukalo meni helposti, jatkoin työntämistä. Ihan rennosti rakas sanoin ja hetkisen pyörittelyn jälkeen upposi koko nyrkki. Nain nyrkillä häntä hitaasti samalla hellien ja alkoi huohotus joka vei orgasmiin. Nainen jäi makaamaan sänkyyn, menin pesulle ja myöhemmin illalla hän pyysi anteeksi, eikä asiaan palattu, nyrkkinainti jäi käyttöön. 

Tämä oli hyvä! Onko tottakin?

Vierailija
2149/2151 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon vaimoa tuli nussittua aikanaan työajalla työpaikan toimistossa

Vierailija
2150/2151 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin joskus yläasteaikoina kouludiscon jälkeen pillua viidelle pojalle koulun pimeällä pihalla. 

Olin ihan pyörryksissä pitkin iltaa Mehukatti-kanisterista tarjoillusta juomasta ja makasin mahallani hiekoituslaatikon kylmällä reunalla kun pojat kävivät yksitellen takanani niin monta kertaa että sekosin laskuista. En edes tuntenut niitä paria isompaa poikaa, jotka olivat tulleet discoon kuokkimaan. 

Siinä meni neitsyys eikä edes tuntunut miltään ennenkuin seuraavana aamupäivänä herätessä kun pillua särki ja oli hirveä olo ja kauhea morkkis ja äitikin motkotti.

Vierailija
2151/2151 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varmaan maailman pervointa, mutta itselleni ainakin ihan riittävän… baarista päädyin puolitutun kimman luokse, illan kuluessa hän vitsaili kavereidensa kanssa kenellä on isoimmat dildot ym. Huudatin häntä että ei hän nyt niin jykeviä pysty käyttämään jne…Muutoinkin aika ronskin oloinen tapaus. 
No hänen luokseen päästyämme selvis että valikoimaa löytyy, pelkäsin että omani tuntuu lusikalta kahvikupissa jos niihin vertaa kyselin straponvyöstä että kenen kanssa sitä käyttänyt, ihan en selvyyttä siihen saanut. 
Hommiin kun päästiin hän ilmoitti et suuhuni jos tulet niin panen sitten sinua. Naurahdin vain että niin varmaan ja sen verran laadukasta kun meno oli ja panetti niin mahdottomasti kun panemisesta koko ilta oli puhuttu, niin pieleenhän se meni ja aivan liian nopeasti tulin. 
Neiti nieli tavarat ja nousi ylös ja haki straponvyön ja sit mentiin, eipä siinä paljon kyselty olinko koskaan ollut pantavana, (enkä tosiaan ole koskaan ollut) takaapäin tuntui ehkä vain hämmentävältä ja kivuliaalta, eka sisään työntö ihan järkyttävää, rennommaksi kun sain itseni niin hieman alkoi helpottamaan, asennon vaihduttua ratsastusasentoon (olisi riittänyt pelkkä se takaapäinkin) tuntui hieman jo aavistuksen nautinnollisemmalta, vaikkakin erityisen nololta tai pervolta katsoa kun oma löysä muna heiluu ja yrität löytää asentoa missä pystyisi olemaan edes jotenkin mukavasti. 

Mimmin runkatessa vehjettäni samalla se heräsi myös tilanteeseen ja piinallisen pitkän ”hyppimisen” jälkeen onnistuin tulemaan uudelleen, mikä harvoin humalassa ainakaan onnistuu. Tulemisen jälkeen hän vielä kehui et mä arvasin et sä tykkäät, ja eiks noi asennot tunnukin just parhailta. Hän ilmeisesti nautti tilanteesta koska sain hänet tulemaan aika pikaisesti pienellä sormetuksella ja nuolemisella. 
Onneksi hän sammui suht nopeaan ja ajatus oli että häivyn täältä vähin äänin, mutta sammuin itsekin. 
Aamulla hän vaati uusintaa, onneksi siitä selvisi ihan peruspanolla, toki hänen piti saada tunkea pari sormea sisälleni, se ei onneksi sattunut yhtä paljon kuin yöllinen, mutta sen verran oli ahteri herkkänä että ei se alkuun ollut todellakaan mikään nautinto. Toki hän heilutteli vyötään että voidaan tällä jatkaa myös, kun olin kuulemma niin hyvä pantava… totesin vaan et jos ens kerralla sit lisää. No sitä toista kertaa ei ole tullut, enkä tiedä olisinko siihen kyytiin uskaltanut uudelleen.  M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän