Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (2122)

Vierailija
2061/2121 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi vihreitä kannattavan naisen kanssa. Oli kynnys.

Mutta oliko sen pillu vihreä ja jos oli, niin haittasiko se?

Vierailija
2062/2121 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi vihreitä kannattavan naisen kanssa. Oli kynnys.

Mutta oliko sen pillu vihreä ja jos oli, niin haittasiko se?

Ei ollut, mutta alapehko oli luomu. Yläpäästä kuulin koko ajan jotain vihersaarnaa ja alhaalla tunsin sen 'vihreyden'. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/2121 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestin viimeksi persuja ja myönnän virheeni. Ei toistu!

Sulla on aika paljon kohtalotovereita

Näin on, toivon heidän kaikkien ymmärtäneen suuren virheen, mitä yksilö vaaleissa voi tehdä.

Seuraavaksi en kyllä tiedä mitä puoluetta äänestän, vaikea pulma.

Ei meillä ole enää ketään muuta, jota äänestää kuin Perussuomalaiset. Kaikki muut puolueet edustavat samaa punaviherpaskaa. Jotta mistään muutoksesta, sen läpimenosta olisi toivoakaan on isku pakko keskittää.

Suomen ja Suomen kansan tulevaisuus ja elinmahdollisuudet on jo tuhottu ja edessä on vain kansamme hidas katoaminen historan hämärään. Kyseessä on vain väistämättömän pitkittäminen.

Noin sadassa vuodessa suomalaiset tulevat olemaan vähemmistö omassa maassaan ja elinolot ovat romahtaneet kehitysmaatasolle - paitsi että meillä on täällä talvi, mikä etelän veteliltä puuttuu.

Vierailija
2064/2121 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoin labbiksen panna mua takaa päin

Sama täällä, mutta kultaisen noutajan kanssa viikoittain.

Mies tykkää katsella kun mä saan orkun ja jään nalkkiin!

Voiko nainen oikeasti jäädä nalkkiin koiran kanssa? Mitä silloin tapahtuu ja kauanko kestää, ennenkuin pääsee irti?

Voiko tuota nalkkiin jäämistä estää jotenkin?

Vierailija
2065/2121 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt on pervoa. Ainakin antanut suuseksiä pojalle yläasteella tunnilla luokan takaosassa. Nussinut poikaystäväni kanssa sen huoneessa niin, että sen teini-ikäinen pikkuveli näki meidät ja runkkasi ovella, mutta ei keskeytetty yhdyntää.

Kauppakeskuksen invavessapanot, kirjaston lukusalisuikkarit.

Me mentiin poikaystävän kanssa päällekkäin lattialle pulpetin tason alle. Kemian luokassa oli edestä "umpinaiset" paripulpetit ja kaveri istui takarivissä meidän vieressä yksin. Luokassa oli aina rauhatonta ja ope oli kykenemätön ja osaamaton pitämään kuria ja yleensäkin pihalla siitä mitä tunnilla tapahtui. Kaveri ei puhunut mitään ja oli sovittu, että hän katselee kun me pantiin pikaisesti. Hän sai siitä mielihyvää ja huomasin, että kosketteli itseään vähäsen samalla. Poikaystävällä ei tietenkään ollut valittamista, mulla oli vähän kova makuualusta, mutta nuoruuden kiimassa ei mikään haitannut. Uskon tänä päivänäkin, että pystyttiin tekemään se salaa muilta. Varmahan tuosta ei voi olla, eikä ko. tapahtunut vain yksi tai kaksi kertaa. Viisi krt. jos laskin oikein koko 9. luokan aikana. Voi nuoruus.....

Eihän tuo edes ole kunnolla pervoa. Me mentiin nussimaan luokan eteen sellaiselle tasolle, missä tyttö makasi alla portaissa. Jaa miksi? No siksi... oli jo sen verran kokemusta meikällä, sain jaloilla ponnistettua voimaa kiihkeään lykkimiseen...

Pahinta oli kun opettaja näkee meidät avoimesta ikkunasta (alakerran luokka) ja huutaa "Nyt pois sieltä!". Tuli hiukan kiire ja päästiin kuin päästiinkin ulos luokasta ja piilouduttiin portaiden alle matalaan välitilaan, kunnes opettaja lopettaa etsimästä meitä. Seuraavana päivänä sitten rehtorin kansliaan ja sekä minun että tytön kotiväki paikalla....

Elämäni noloin hetki (siihen asti). Ei siellä päin pitänyt enää ketään olla, koulu oli loppu ja salissa oli kansalaisopiston jumppa. Ovet oli vielä auki kun talkkari oli taas myöhässä.

Mitä pervoa nyt tuossa muka on, mutta joskus varhaisteini-iässä naapurissamme oli pari vuotta nuorempi poika, joka oli varsin estoton ja siinä iässä hillittömän kiimainen. Tämä naapurin poika esitteli seisovaa piliään kaikille naapuruston lapsille näiden sukupuolesta riippumatta aina tilaisuuden tullen.

Tuolla naapurin pojalla oli varmaankin jokin henkinen häiriö ja häntä pidettiin vähän yksinkertaisena. Hän oli ilmeisesti juuri löytänyt uuden jutun ja esitteli seisovaa kulliaan kaikille naapurien kakaroille aina kun mahdollista.

Kerran hän esitti ylpeänä meille yli puolelle tusinalle pojalle ja tytölle ihan ex tempore malliksi yhdynnän pikkusiskonsa kanssa kesäillassa keskellä pihanurmikkoa  lähetyssaarnaaja-asennossa ja laukesi paljaaltaan siskonsa  pilluun ihan oikeasti, sillä näimme kaikki miten sperma valui karvattomasta pillusta pitkin reisiä. Meiltä kaikilta muilta ei kavereiden kesken jutellun mukaan ollut tuolloin vielä edes tullut ensimmäistä siemensyöksyäkään. 

Homma vaikutti käyvän tottuneesti molemmilta, olevan mieluinen myös siskolle eikä se kauaa kestänyt mutta jäi mieleen kyllä, kun katselimme tyrmistyneinä esitystä.

Eikö tosiaan yksikään muista pojista pyytänyt saada kokeilla myös?

Varmaankaan kukaan ei ehtinyt toipua tyrmistyksestään tarpeeksi tehdäkseen sen eikä esitys ehtinyt kestää kuin ehkä alle minuutin. Lisäksi parilla pojalla oli oma siskonsa mukanaan, me kun olimme vain pelanneet krokettia aikaisemmin ja siksi olimmekin koolla. Mutta kaikilla pojilla varmasti seisoi kivikovana ja pari runkkasi kikkeliään kiivaasti kädellään ja ruiski liemensä nurmikolle, kun artisti nousi kiiltävä kulli yhä pystyssä spermaa valuvan avustajattarensa päältä. Ei jäänyt mitään epäilystä, etteivätkö ne puuhanneet tuota usein kahdestaan.  

Entä toistuiko tuollainen tilanne koskaan myöhemmin?

Vierailija
2066/2121 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pervointa oli, kun tarjosin nuorena tyttönä käsihoitoja 20 markalla kappale luokan pojille koulun jälkeen koulun metsikössä. Yksi vanhempi poika oli ehdottanut sitä ensin ja huomasin, miten helposti tyttö voi ansaita rahaa kun asiakkaita on jonossa odottamassa.

Yläasteella tytöt tekivät tuota joskus ihan ilmaiseksi pojille ryhmätyönä  pihalla. Se oli niille uusi leikki silloin.

Niin, mielikuvituksessasi.

Vierailija
2067/2121 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin naapurin pyykkinarulla kuivuvia naisten alushousuja. Jännitti kovasti. 

Tv. Teuvo 46v.

Vierailija
2068/2121 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kahdelle juopolle setämiehelle yks lauantai-ilta. N19

Vierailija
2069/2121 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä aika villi ja rohkea. Lähdin baarista miesten matkaan vaikka en edes tuntenut heitä. Miehet halusi seksiä enkä nähnyt syytä miksen olisi suostunut. 

Saan kiittää tuuria ettei mua pahoinpidelty tai ryöstetty. 

Olen ollut kolmen miehen kanssa sängyssä yhtäaikaa. 

Olen myös kussut miehen pyynnöstä hänen suuhunsa. Mies oli noin 50v... 

Nyt olen itse 50v perheen äiti ja olen tajunnut kuinka hullu olin nuorena. 

Vierailija
2070/2121 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin baarista nuorena yhden rekkakuskin jonka kans päädyin sit hänen autoonsa ja sinne makuutilaa harrastaa sexiä. 

Vierailija
2071/2121 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kun oltiin seurustelun alussa Naantalin kylpylän ulkoaltaassa. Panetti niin kovin että aletiin panemaan siinä vaikka muita oli samassa altaassa. Ei menty loppuun asti vaan mentiin höyrysaunaan jossa oli vain metalliputki erottamassa naisten ja miesten puolet toisistaan. Siellä sitten hoidetiin toisemme käsin loppuun. Kävelin höyrysaunasta suihkuun spermat vatsallani ja kalu vielä puolikovana. Empä hirveästi katsonut huomasiko muut suihkussa oliat mitään.

Vierailija
2072/2121 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin puiston penkillä jädeä. Kundikaveri halus nuolla sitä mun nänneiltä. En suostunu kylmää jädeä hieromaan tissiini, mutta lupasin että sipasen pillunkarvoihin. Hameen alle jäätelö ja pikkareita alemmas ja kundi sanookin että kusisin siihen sen jäätelöön. Mikä ettei, lirautin pikku pisut siihen ja kundi nuoli jädeä ja lahkeessa pullotti. Sanoin et ei uskalla runkata spermoja mun jäätelölle mutta sepä otti munan ulos ja teki just niin. Suolakastiketta vähän siihen.

Vierailija
2073/2121 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuoruudessani kokeilin homoilua, ihan vain uteliaisuudesta kun yksi kaveri oli homo. Oli kyllä inhottavaa, sen jälkeen en ole homoja arvostanut penniäkään.

Vierailija
2074/2121 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, toivon heidän kaikkien ymmärtäneen suuren virheen, mitä yksilö vaaleissa voi tehdä.

Ei meillä ole enää ketään muuta, jota äänestää kuin Perussuomalaiset. Kaikki muut puolueet edustavat samaa punaviherpaskaa. Jotta mistään muutoksesta, sen läpimenosta olisi toivoakaan on isku pakko keskittää.

Suomen ja Suomen kansan tulevaisuus ja elinmahdollisuudet on jo tuhottu ja edessä on vain kansamme hidas katoaminen historan hämärään. Kyseessä on vain väistämättömän pitkittäminen.

Noin sadassa vuodessa suomalaiset tulevat olemaan vähemmistö omassa maassaan ja elinolot ovat romahtaneet kehitysmaatasolle - paitsi että meillä on täällä talvi, mikä etelän veteliltä puuttuu.

Ja kylmä talvi onkin. Mutta ettehän te persut ilmastonmuutosesta piittää. toissapäivänä yksi persupoliitikko vätii, että ei ole ilmastonmuutosta kun Ylivieskassa oli ollut 0,2c pakkasta. Kattokaa maailmaa, kattokaa Eurooppaa. Idiootit.

Vierailija
2075/2121 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa hakeutua nopeasti hoitoon, persut yrittää tuhota hyvinvointivaltion.

Vierailija
2076/2121 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarikierroksella juttu luisti varatun parikymppisen kanssa. Hän on kesätöissä kotikulmilla ja poikaystävä sai kesätöitä opiskelukaupungista. Yöllä luisti muukin kun juttu. Kuntoa löytyi kummasti kun naitiin paljaalla. Kolmet ryynit yöllä ja neljännet aamulla ennen kotiinlähtöä. Tuntui pervolta paneskella ilman kondomia, mutta kun humalassa lipsahti se ensimmäinen kerta, seuraavat meni samaan tyyliin. Nuoret naiset näyttää saavan vähällä vaivalla orkkuja. Tämäkin oli koko ajan pureskelemassa tyynyä tai peittoa jalkojen täristessä. 

Vierailija
2077/2121 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut bileissä räplätä itteeni julkisesti. Ainakin kolme kundia sormeii mua mut en antanut panna. Muu porukka seurasi mukit kädessä. Kiihottavaa oli ja sain kaksi orgasmia. Hävetti helvetisti aamulla ja pysyin huoneessa kunnes kaikki oli lähteny. Tästä on vuosia aikaa.

Vierailija
2078/2121 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yhden naiskaverini kanssa mökillä ja miehenikin oli paikalla. Olin sopinut mieheni kanssa, että tänään me naiset saamme nähdä paljasta pintaa.

Mieheni lämmitti saunan ja sovitusti meni ulos terassille, riisuutui ja meni saunaan. Me katsoimme mökin ikkunasta kun hän riisuutui. Toista naista varmaan jo kuumotti, sen verran levoton hän oli. Sovitusti mieheni kävi pari kertaa uimassa. Meni uimaan pyyhe lantioilla, mutta ui alasti. Näimme kaiken mökin sisältä.

Kun mieheni oli saunonut, hän tuli ulos ja alkoi kuivata itseään. Ensin hän seisoi selin ikkunaan. Hiukan myöhemmin kääntyi sovitusti melkein 180 astetta ja näimme kuinka hänellä oli hieman jo pullistunut alapää. Lopulta mieheni puki vaatteet ja tuli sisälle. Sanoin, että nyt on tyttöjen saunavuoro. Menimme tämän toisen naisen kanssa ulos samaan kohtaan missä mieheni oli ollut hetkeä aikaisemmin. Riisuunnuimme siinä, mieheni katsoi sisältä. Menimme saunaan ja kävimme alasti uimassa. Viimeisen uimareissun jälkeen mieheni oli tullut saunan ovella ”vastaan”. Toinen nainen puikahti saunan puolelle, minä jäin mieheni kanssa ulos saunan ulkopuolelle. Mieheni oli sen verran kiihottunut, että halusi seksi. Ja sama tarve oli minulle, joten harrastimme seksiä saunan edessä ollutta autoa vasten. Saunan ikkunasta näkyi kaikki tämä ja varmasti äänetkin kuului saunaan – ei yksi hatara lautaovi paljon eristä.

Ei ole kuin reilu viikko, kun oli yhden kaverin ja hänen miehensä mökillä. Lapset kävi uimassa ja lämmittelivät saunassa. Kaverin mies lähti lapsien jälkeen saunaan. Oli aika kuumottavaa kun tiesi, että vieras alaston mies on muutaman metrin päässä, vaikka sisälle en nähnyt. Jossain vaiheessa mies tuli saunasta pyyhe lanteilla. Hän käveli mökin sisälle ja siellä makuuhuoneen ovelle. Ulkoikkunan läpi minulla oli täysin suora näkymä. En viitsinyt tuijottaa kun samalla juttelin hänen vaimolle. Sitten mies riisui pyyhkeen ja alkoi kuivata itseään. Timmi mies, oli tosi kuumottavaa katsoa. Hän siinä kuivasi itseään ja kerran kääntyi ympärikin. Minua pelotti, että poskeni olisi punaiset.

Eihän tässä mitään, mutta tuo näky ja siihen liittyvät ajatukset ovat läsnä ihan jatkuvaan. Eilen soitin tälle miehelle kolme kertaa. Ei ollut oikeastaan mitään tärkeää asiaa, mutta tein asiaa tikusta. Ja se, etten oikeastaan voinut lopettaa puhelua, aina piti sanoa vielä jotain turhaa. Ja tapasin hänet eilen myös kerran, minähän oli ihan kuin pikkutyttö enkä tällainen melkein viisikymppinen nainen. Silmät suurena katselen häntä, olen itse ihan levoton enkä tiedä minne käteni pistäisin. En tiedä mitä voin itselleni ja kai hänkin arvaa, miksi minun käyttäytyminen on muuttunut näin oudoksi. Ehkä se oli hänen tarkoitus, jolloin hän saattaa haluta ties mitä ja minä kyllä olisin nyt valmis ihan mihin tahansa.

Tänään en ole hänelle vielä soittanut, kai minun pitäisi.

Onko tämä pervoa, ehkä hänen puolelta oli hieman mutta tätä rataa saan pian uuden seksikumppanin ensimmäisen kerran 25 vuoteen.

Vierailija
2079/2121 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa hakeutua nopeasti hoitoon, persut yrittää tuhota hyvinvointivaltion.

Hyvinvointivaltio on jo tuhottu, sen ovat tuhonneet toisiaan seuranneet sosialistipuolueet, joista viimeisin oli maamme kannalta kaikkein tuhoisin.

Vuonna 1990 Suomella oli ulkomaanvelkaa n. 9,7 miljardia.

Tällä hetkellä Suomella on ulkomaanvelkaa n. 195 miljardia.

Noin 80% sossumasseista menee Suomessa ulkomaalaisille huijareille, joilla ei pitäisi olla mitään tekemistä maassamme!

Rahat on lahjoitettu EU:lle, jotta se sai lahjottua Italian ja Espanjan olemaan eroamatta ja loput on lähetetty pimeimpään Afrikkaan aseiden ostamista varten loputtomiin heimosotiin - no jäi kai vähän myös gepardisuikkaisen "presidentin" ja lähipiirinsä loistohuviloihin ja loistoautoihinkin.

Kohta EU julistaa harhaisen ja itsetuhoisen Suomi-neidon holhoukseen ja juuri sen Perussuomalaiset yrittää vielä epätoivoisesti estää.

Etenkin ministeri Rydman on tehnyt erittäin tärkeää ja ansiokasta työtä.

Vierailija
2080/2121 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kylmä talvi onkin. Mutta ettehän te persut ilmastonmuutosesta piittää. toissapäivänä yksi persupoliitikko vätii, että ei ole ilmastonmuutosta kun Ylivieskassa oli ollut 0,2c pakkasta. Kattokaa maailmaa, kattokaa Eurooppaa. Idiootit.

Jääkausikin tulee ihan kohta, ihan varmasti tulee, koska yksi häiriintynyt ruotsalainen pikkutyttö sanoi niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi