Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (2122)

Vierailija
2041/2122 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pervointa oli, kun tarjosin nuorena tyttönä käsihoitoja 20 markalla kappale luokan pojille koulun jälkeen koulun metsikössä. Yksi vanhempi poika oli ehdottanut sitä ensin ja huomasin, miten helposti tyttö voi ansaita rahaa kun asiakkaita on jonossa odottamassa.

Vierailija
2042/2122 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran runkkasin salaa vessassa, hui!

Yleensä runkkaat julkisesti vessassa?

Koulussa oli oikeasti yksi hönö, joka tosiaan runkkasi julkisesti vessassa ja pihalla ja yritti saada tyttöjä katselemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2122 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panin joskus teinikollina muutaman kerran meidän labbisnarttua ja laskin sisään. Se helpotti hetkiseksi mutta hävetti.

Sama täällä, mutta kultaisen noutajan kanssa! Nussin sitä aikoinaan joka päivä päästyäni koulusta, kun vanhemmat eivät olleet vielä tulleet kotiin. Koko viimeisen oppitunnin ja koko kotimatkan minulla seisoi. Nella piti siitä myös ja tuli aina vastaan sekä käänsi peräpäänsä valmiiksi minua kohti katsellen minua odottavaisesti silmiin. Rakkaat muistot jäi.

Oltiin kuudennella luokalla kun kaveri ehdotti yllättäen, että mennään niille naimaan niiden karhukoiraa. 

Niillä ei ollut ketään kotona ja vietiin koira sisään ja pantiin vuoronperään sitä pari kertaa. Kaveri näytti ensin mallia, kun homma näytti olevan sille tuttu ja mulle oli ensimmäinen kerta. Koira oli heti hommassa mukana ja sen pillu oli tiukka ja tuntui hyvältä kun kaveri oli jo nussinut sen liukkaaksi. 

Laskettiin kumpikin pari kertaa sisään ja kaveri haki sanomalehden alle kun mällit pursusivat pumpatessa ulos ja uhkasivat valua matolle. Mä laukesin ensimmäisellä kerralla jo heti parin työnnön jälkeen kun olin katsellut kaverin nussimista ja miten sen kulli upposi koiran pilluun.

Toistettiin tuo sitten muutaman kerran harvakseltaan myöhemminkin.

Vierailija
2044/2122 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin siitä ku mun mies nuolee mun persereikää

Niin, mutta nythän piti listata pervoja asioita.

Vierailija
2045/2122 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Ruotsissa.

Vierailija
2046/2122 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin viimeksi persuja ja myönnän virheeni. Ei toistu!

Vierailija
2047/2122 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on aika paljon kohtalotovereita

Vierailija
2048/2122 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä naisina kokemus että kahden yön festareilla molempina öinä naitiin viereisessä teltassa ja toisena yönä sormitettiin orkut ku ei sitä kestäny kuunnella ja alapäässä vähän kutinaa ainakin mulla. Yleensä pidättyväinen kaverikin hinkkasi itteensä ihan kybällä.

Me naitiin kerran kaverini kanssa vierekkäin kahta festareilta talutettua tyttöä pienessä kupoliteltassa. Tila ei riittänyt kuin lähäriin ja jos katsoi sivulle oli kuin olisi nähnyt peilikuvan itsestään. Ei me yleensä sillä lailla, mutta kiima oli teininä kova ja kun tytöilläkin tuntui olvan juoksuaika, niin pakkohan se oli käyttää ainutkertainen tilaisuus hyväksi. Pantiin tyhmästi paljaalla ja laskettiin mällit sisään useamman kerran, kerran vaihtaen pariakin. Nukkumaan mahduttiin pienessä kahdenhengen teltassa lusikassa ja aamulla hävetti, mutta uusittiin homma silti.

Vierailija
2049/2122 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, toivon heidän kaikkien ymmärtäneen suuren virheen, mitä yksilö vaaleissa voi tehdä.

Seuraavaksi en kyllä tiedä mitä puoluetta äänestän, vaikea pulma.

Vierailija
2050/2122 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, toivon heidän kaikkien ymmärtäneen suuren virheen, mitä yksilö vaaleissa voi tehdä.

Sinimustia?

Vierailija
2051/2122 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin kiimassa, et runkkaan dildolla vaikka kämppis on viereisessä huoneessa ja se saattaa kuulla kun mun pillu litisee. 

Me runkattiin isonsiskon kanssa usein yhdessä, mutta omissa vuoteissamme toisiamme kuunnellen, joskus pojista ym. keskustellen. Ensin mä sain lainata isosiskon dildoa kun sisko katseli ja sitten mä hankin oman.

Joskus me vetäistiin dildo nopeasti pillusta ja kilpailtiin siitä, kumpi saa aikaan kovemman moiskahduksen.

Vierailija
2052/2122 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin suihin baarin takapihalla. Hui!

Nain tyttöä takaapäin pystärissä seinää vasten baarin takapihalla, kun sen ystävätär katseli ja piti sitä kädestä. Se ystävätär puki mulle kortsunkin! Hui!

Vierailija
2053/2122 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta nuorempi veljeni oli samanikäisen tytön kanssa yhessä.

Panin tämän tytön äitiä, melko kuuma pakkaus 42v ikäseksi. Ite 25v

Vierailija
2054/2122 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panin joskus teinikollina muutaman kerran meidän labbisnarttua ja laskin sisään. Se helpotti hetkiseksi mutta hävetti.

Sama täällä, mutta kultaisen noutajan kanssa! Nussin sitä aikoinaan joka päivä päästyäni koulusta, kun vanhemmat eivät olleet vielä tulleet kotiin. Koko viimeisen oppitunnin ja koko kotimatkan minulla seisoi. Nella piti siitä myös ja tuli aina vastaan sekä käänsi peräpäänsä valmiiksi minua kohti katsellen minua odottavaisesti silmiin. Rakkaat muistot jäi.

Oltiin kuudennella luokalla kun kaveri ehdotti yllättäen, että mennään niille naimaan niiden karhukoiraa. 

Niillä ei ollut ketään kotona ja vietiin koira sisään ja pantiin vuoronperään sitä pari kertaa. Kaveri näytti ensin mallia, kun homma näytti olevan sille tuttu ja mulle oli ensimmäinen kerta. Koira oli heti hommassa mukana ja sen pillu oli tiukka ja tuntui hyvältä kun kaveri oli jo nussinut sen liukkaaksi. 

Laskettiin kumpikin pari kertaa sisään ja kaveri haki sanomalehden alle kun mällit pursusivat pumpatessa ulos ja uhkasivat valua matolle. Mä laukesin ensimmäisellä kerralla jo heti parin työnnön jälkeen kun olin katsellut kaverin nussimista ja miten sen kulli upposi koiran pilluun.

Toistettiin tuo sitten muutaman kerran harvakseltaan myöhemminkin.

Oletko sama kuin tuo, joka kirjoitti lampaista ja siskoista?

Vierailija
2055/2122 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jonkun verran aikaa:

Naapurin yh-äiti Leena kutsui mut korjaamaan lamppuaan, no homma hoitui ja samalla katselin kun hän imetti vauvaa. Housuissa pullotti kun katselin ja kyllä hän sen huomasi. Tekiskö sunkin mieli, hän kysyi ja mitäpä siihen voi muuta kun että juu, tekisi. 

Oota kun käyn nukuttamassa vauvan sanoi Leena, ja jonkun ajan päästä hän tulee takas vähissä vaatteissa. Istutaan sohvalle ja hän tarjoaa tisuaan ja minähän imen nautinnolla. Leenakin alkaa käydä kuumana ja mennään sängylle ja riisutaan. Käyn selälleni ja Leena alkaa imeä kullia innolla. Kun multa alkaa lasti tulemaan Leena huomaa sen ja antaa sen lentää mun vatsalle, tulee mun päälle ja puristelee tisseistä maitoa vielä spermojen päälle ja alkaa hieromaan itseensä mua vasten. On aika euforinen tunne siinä kun hierotaan tahmaisia kehoja vastakkain kunnes taas kovetuin ja pääsin hänen sisään. Nukahdettiin lopuksi kunnes vauva herätti ja hipsin siitä kotiin.

M50

Vierailija
2056/2122 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden vanhempi pikkuserkkutyttö lahjoi minut karkkipussilla pikkupoikana nuolemaan kakkimansa pyllynreiän puhtaaksi ulkohuusissa. Maku oli karmea ja oksensin. Jäi viimeiseksi pyllynnuolemiseksi.

Vierailija
2057/2122 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinimustia?

No en tosiaankaan, ehkä keskustaa tai demareita

Vierailija
2058/2122 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi vihreitä kannattavan naisen kanssa. Oli kynnys.

Vierailija
2059/2122 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pervointa oli, kun tarjosin nuorena tyttönä käsihoitoja 20 markalla kappale luokan pojille koulun jälkeen koulun metsikössä. Yksi vanhempi poika oli ehdottanut sitä ensin ja huomasin, miten helposti tyttö voi ansaita rahaa kun asiakkaita on jonossa odottamassa.

Yläasteella tytöt tekivät tuota joskus ihan ilmaiseksi pojille ryhmätyönä  pihalla. Se oli niille uusi leikki silloin.

Vierailija
2060/2122 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia teini-iässä. Varmasti noin on käynyt monelle pojalle.

Ja onhan tuosta syntynyt ihan oma herjakin: Hunsvotti < hunds foth = koiranvittu. Tosin se tulee alunperin Ruåtsista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi