kuinka usein miehen pitää tyhjentää pussit?
Siis voiko mies olla kokonaan ilman "tyhjennystä" esim. kuukauden?
Kommentit (309)
No ihan runkkaa millon sille tunnettaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ravinteet ja siittiöt imeytyvät takaisin kehoon säännöllisesti, eli keho huolehtii itse liikatuotannosta. Siemensyöksystä pidättäytyminen ei ole haitallista keholle."
Tuo on niin urbaanilegendaa että pussit olisi pakko tyhjentää säännöllisesti. On paljon miehiä jotka on koko ikänsä ejakulointikyvyttömiä eikä ne pussit mihinkään räjähdä!
Tämä on taas sitä feministien paksua valehtele maa mitä riittää kommunisit on toinen samanlainen valehtelijaporukka
Eturauhasen terveydelle tekee kyllä erittäin hyvää saada siemensyöksy riittävän usein. Miehenä olen kuitenkin sitä mieltä, ettei se kenenkään naisen velvollisuus ole huolehtia niiden saamisesta, vaan ihan on omalla vastuullani kuten muutkin omaan terveyteeni liittyvät asiat.
Aina on toki positiivista, kun vaimo haluaa osallistua siemensyöksyn hankkimiseen tavalla tai toisella, mutta minkään sortin velvollisuus se ei ole.
Kannatan. Parisuhdeseksi on paljon enemmän kuin eturauhasen tyhjennysoperaatio, eikä jälkimmäisen tarvitse joka kerralla edes sisältyä siihen.
Tämän sanottuani nainen, joka kammoaa peniksiä ja siemensyöksyjä on miehelle PASKA kumppani. Kokemusta on.
Itse tyhjennän roskapussit pari kertaa viikossa. Biopussin tyhjennykseen riittää kerta viikkoon
Kerran päivässä tai useammin. Onneksi on hyvä vaimo niin ei tarvitse itse tehdä kun yksittäisiä kertoja vuodessa 😄
Urologian professori sanoi, että kerran viikossa on hyvä tyhjentää koska se pienentää eturauhassyövän riskiä.
Kiveksistä tulee vain pieni osa siemennesteestä. Pääosa tulee eturauhasesta. Minulla ainakin pakotus tulee alavatsaan eikä kiveksiin, jos en pääse tyhjentämään. Jos runkkaan tai nussin vaimoani, ei tapahdu isoa tyhjennystä. Kun nussin paljaalla tuttua varattua rouvaa, tulee paljon useampi sysäys spermaa ja tuntuma on ihan toinen.
Kahden viikon jälkeen alkaa tyhjentymään unessa itsestään.
Susta feministit ja ylipäänsä naiset, ovat syyllisiä lähes, eikun kaikkeen!