Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein miehen pitää tyhjentää pussit?

Vierailija
05.07.2015 |

Siis voiko mies olla kokonaan ilman "tyhjennystä" esim. kuukauden?

Kommentit (292)

Vierailija
281/292 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidempään pidät miehesi kassit täysinä sitä varmemmin se katselee missä ne saisi tyhjiksi. Eli pettää.

Miten voi olla vielä noin typeriä puolisoita jotka päästää miehen ulos ovesta täysillä kasseilla siinähän tekee karhunpalveluksen itselleen

Ulkoovella ehtii vielä hyvin imaista kassit tyhjiksi

Juuri näin. Minua kaduttaa, kun pihtasin teininä/nuorena aikuisena pitkäaikaisessa parisuhteessa. Alussa seksiä oli, mutta sitten meni useampi vuosi ilman ennen kuin erottiin.

Ja lisään tähän vielä, että en tiedä, kävikö pettämässä minua vai runkkasiko vain.

Vierailija
282/292 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mennyt kuukausi edellisestä tyhjennyksestä. Jomottaa ja panettaa aivan hirveesti. Testimielessä pitänyt taukoa, ei kovinkaan fiksu testi, tänään tyhjennys vaimon pesään, ei koskaan enää näin pitkää taukoa, pakko hoitaa itse jos vaimoa ei huvita.

Eihän niitä vaimoja yleensä huvita joten käteenvetoa vaan!

Silloin ei kyllä minuakaan huvita vaimoa pitää. Pillunsaanti on kuitenkin se parisuhteen ykkösjuttu. Eihän vaimo edes osaa kunnolla ruokaa tehdä ja laiska se on siivoamaankin. Lapset kasvaa kyllä vaikka asuisivat vuoroviikoin isän ja äidin luona.

Tuollaisessa tapauksessa ei kyllä vaimosta paljon iloa ole. Naisen pitäisi ymmärtää miten tärkeää pillun saaminen miehelle on henkisesti ja fyysisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/292 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa tyhjentää, jos on vaimoton, t Tsiisös Nasareattilainen

Vierailija
284/292 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ilomielin ollut 55 päivää tolkusti, koska sain 30 vuoden runkkailusta rankuksi  nivustyrän. Koetan pidättäytymisellä sovittaa ja nollata tuon syntielämäni

Vierailija
285/292 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noin yksinkertaista, että voisi sanoa tarkan luvun. 

Riippuu kuormituksesta, palautumisesta, ravinnosta, unen laadusta, valon määrästä, stressistä. 

Mies on muutakin, kuin penis ja kivekset.  

Kovasti korostetaan naisten kokonaisvaltaisuutta halujen suhteen. Miehen seksuaalisuus on yhtä holistinen kokonaisuus. 

Vierailija
286/292 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tää tuskin on naisilla yhtä paha että 3-4 päivän välein pitää runkata tai naida että vitutus helpottaa ja saa keskittymiskykyä. Mua tietyllä tapaa kiihottaa panettamisen tunne ja se kun ei ole lauennur. Laukeaminen tuntuu hyvältä mutta se ihana panetuksen tunne märät vaginat mielessä lähtee

Kyllä on naisilla ihan yhtä paha. Itse tarvitsen naimista joka päivä. Keskittymisestä ja nukkumisesta ei tule mitään ilman naimista, vituttaa ja itkettää, jos ei saa patukkaa tarpeeksi usein. Miehet aina liioittelevat omia tarpeitaan ymmärtämättä että naisilla on ihan samat tarpeet.

Ei kyllä täälläpäin ole yhtään samat tarpeet naisilla. Runkkariksi haukutaan ja nostetaan nirppanokkaa pystyyn ettei muu pyöri mielessä kuin seksi jos joka päivä välillä putkeen aloitetta tekee ja käy k

Kyllä se on ihan erilaista miehillä ja naisilla. Itse transihmisenä ns."molemmat" kokeneena voin sanoa, että ero on kuin yö ja päivä. Ja samaa ovat sanoneet muutkin saman kokeneet. Tietenkin niin naisissa kuin miehissä on poikkeuksia, mutta yleistäen niin kyllä se vaan noin on.

Vierailija
287/292 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä mihinkään tarvitse tyhjentää, hassut :D Pussien sisältö kulkee molempiin suuntiin, eli imeytyy takaisin elimistöön jos tyhjennystä ei tapahdu.

Onko se sitten hyvä, että mälli nousee päähän?

Vierailija
288/292 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on maaginen aika, jonka jälkeen alan runkata parin päivän välein ellei vaimo ole innostunut seksiin.

Vierailija
289/292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjentää pussit? Miten joku ajattelee halua ja seksuaalisuutta näin teknisenä asiana? Mahtaa nautinto ja orgasmi olla hieno, kun tilanne vastaa jotain tuhkakupin tyhjennystä. En ihmettele yhtään, jos ei löydä naisiakaan noihin talkoisiin.

Vierailija
290/292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pojat halusivat tyhjentää pussit. Että keikan jälkeen, polkivat minua monta kertaa. Sai monta lastia pilluun. 

N32 

Vierailija
291/292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tehty vasektomia eli johtojen katkaisu, niin sen jälkeen kiveksistä ei ole enää koko loppuelämänä yhteyttä virtsaputkistoon. Kivekset eivät siis tyhjene enää millään tavalla orgasmeja saadessa. Spermakin on tuolloin pelkkää eturauhasen tuottamaa nestettä. Siittiöitä kyllä edelleen kiveksissä valmistuu mutta ne imeytyvät kehoon. 

Vierailija
292/292 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pian 64 ja melkein jokapäivä seksiä. Mutta vähintään jokatoinenpäivä

on miehen saatava. Ja tottakai saakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan