kuinka usein miehen pitää tyhjentää pussit?
Siis voiko mies olla kokonaan ilman "tyhjennystä" esim. kuukauden?
Kommentit (274)
Nyt viikko taukoa ja ajattelin mennä testaamaan eturauhasen hierontaa. Katsotaan paljonko tulee nesteitä
Mitä pidempään pidät miehesi kassit täysinä sitä varmemmin se katselee missä ne saisi tyhjiksi. Eli pettää.
Miten voi olla vielä noin typeriä puolisoita jotka päästää miehen ulos ovesta täysillä kasseilla siinähän tekee karhunpalveluksen itselleen
Ulkoovella ehtii vielä hyvin imaista kassit tyhjiksi
Itse ainakin vien oman roska pussin noin kerran viikossa.
sitähän tarkotit..
Joka päivä. Joskus jopa kolmesti 😃
Vähintään kerran viikossa pilluun. Muuten ei tule mitään eikä pysty keskittymään pillunpuutteessa mihinkään. Mikään muu ei auta panetuksen poistoon. Onneksi on toteutunut aina.
Parisuhteessa laukean naiseeni lähes joka päivä. Sinkkuna ollessa käteen oli vedettävä joka päivä, joskus useita kertoja. Sellainen purkautumisen tarve on vähintään joka kolmas päivä, muuten on kulli aina pystyssä. Naiseen on paljon tyydyttävämpää laueta. Lomilla yleensä ilta ja aamu spermat vaimoon. Onneksi vaimo tykkää ja haluaa. Vuodessa on enemmän päiviä että hän on spermassa kuin ettei ole.
En tiiä mutta joku ihana nainen saisi nyt kunnon lastin minulta..on kertynyt sen verran että kassit pullottaa
Vähintään kerran päivässä. Monen muotoista pimppua tahi runkkaamista, sillä libido on yhä vahva lähellä 6-kymppisvuottani.
Joka päivä. Onneksi on vaimo kelle tämä sopii, ja tykkää. Vaimo on valunut spermaa joka päivä nyt 25 vuotta, eikä häntä haittaa, haluaa aina lastit pilluun. On käynyt tuuri.
Pussien tyhjennys on ilmaisuna laajasti tuttu ja se kieltämättä pidempien taukojen jälkeen tuntuu juuri siltä kuin pussit olisi täynnä, vaikka kyse ei todellisuudessa ole siitä.
- Verenkierto ja lihasjännitys lantion seudulla, tunne syntyy ainakin näistä, vaikka todellisuudessa kassit ei ole täynnä.
- Kivekset tuottavat siittiöitä, mutta ne eivät toimi "säiliöinä".
- Suurin osa siemennesteestä tulee eturauhasesta ja rakkularauhasista, ei kiveksistä.
Siemennesteen varastointi tapahtuu lähinnä lisäkiveksissä ja jonkin verran siemenjohtimessa, ei itse "pusseissa".
TLDR. Se tuntuu siltä kuin pussit olisi täynnä ja on ymmärrettävä ilmaisu mutta todellisuudessa pusseja ei tyhjennetä.
Miksi niitä tarvitsisi tyhjentää? Helposti menee kuukausia, että en edes ajattele seksiä. Ei mulla ole mitään tarvetta seksille tai masturboinnille. Opittuja tapoja ne lähinnä ovat.
Vien roskat kun pussit täys.
M55
Useita kertoja päivässä. Olen jo hyvinkin 57-v. ja halut ovat samat kuin sukukypsällä teinillä tahi silloin kun oli alta kaksikymmentä. Onneksi on vapaata pimppalooraa, jota pari fb-ystävätärtä auliisti tarjoaa. Ei ehdi eikä tarvitse väsyttää omaa kättä!!!
Siis lääketieteellisesti ja terveyden kannalta pusseja ei tarvitse tyhjentää koskaan. Ne miehet jotka tällaisen tekosyyn varjolla vaativat naiseltaan pillua ovat vaan itsekkäitä.
M61
Ei ole mitään "pitää xx ajan sisällä". Mutta siemensyöksy on eturauhasenkin terveyden kannalta tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta siemensyöksy on eturauhasenkin terveyden kannalta tärkeä asia.
Positiivinen ongelma meille miehille. Kohtuullisen motivoivaa terveyden ylläpitoa tähän osa-alueeseen terveyttä.
Kerran kuussa suunnilleen. Jokin meni pieleen nuorempana, kun kielsin päässäni siksi. Silloin tuli vedettyä päivää 2-3 kertaa. Noh. Ei sentään joka päivä, mut tuli rikottua niin monen tytön sydän, niin en vaan enään kestänyt ajatusta. Omanikin kyllä sai viiltoja, mut teki jotenkin siksi kylmäksi. Vaikka se on ihan parasta. Kun on ajattelematta mitään ja antaa vaan tapahtua.
Mikäs tekosyy se on, jos miehenä himoitsee naista? On terveellistä saada ja itseltään vastavuoroisesti antaa: itse en millään tulisi toimeen ihanien naisten fiduliinoa, hunajapesää, pimperoa, pillua, venusvakoa Tuolla ihanuuden lähteellä kun on useita synonyymejä.
Liian harvoin. Vaimo pihtaa.