Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis ihanko tosissaan jotkut pesee pimpin aina ennen

Vierailija
05.07.2015 |

yhdyntää? En ole moisesta ennen av:ta kuullutkaan. Silloin kun panettaa, niin eihän siinä ehdi tai halua mihinkään pesulle mennä vaan panetus on niin kovaa, että pitää saada sitä kalua nopeasti sisään. Pimpin pesen kerran päivässä, ei se tee sillekään hyvää olla koko ajan pesemässä. Kuivuu parka.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Ei ole tullut mieleen käydä pesulla ennen, ellei ole suuseksiä.

Vierailija
2/50 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä ollut tapana pestä sekä ennen että jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana huuhtaista vehkeet silloin kun käyn vessassa. 

m45+

Vierailija
4/50 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, paneeko joku limaisella haisevalla pesemättömällä pillulla?

Vierailija
5/50 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan pese. Eikä tarvikkaan koska naisen pimpin ja perseen haju on kiihottavaa!

Vierailija
6/50 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuuluu ohjelmaan aina suuseksi, joten jossain vaiheessa iltaa aina huuhtaisen vedellä kaiken varalta. On sitten puhdas tavara miesystävän nuolla. ;)

Vierailija
7/50 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen aina kun käyn vessassa. Tiiän oon vähän pesuintoinen mut on mukavaa olla puhdas

Vierailija
8/50 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pesen, koska meillä lähes aina suuseksiä ja kivempi miehen nuolla juuri pestyä kuin esim. Päivän farkuissa hautunutta alapäätä.

Alapää sinällään ei haise millekään mutta kyllä minä ainakin hikoilen nivusista sen verran että ei illalla ole enää kovin freesi olo. Istumatyö vielä.

Mies huljauttaa kalunsa jos on odotettavissa seksiä.

Aamuseksiä varten ei käydä pesulla, mutta silloin harvemmin onkin suuseksiä.

Seksin jälkeen käyn pesulla vain jos edessä työpäivä tai jokin muu meno. Illalla en seksin jälkeen pese vaan sen ehtii tehdä aamullakin

Vierailija
9/50 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese. Käyn suihkussa kerran päivässä, tai kaksi jos olen kovasti urheillut/hikoillut. Mies ei ole valittanut. Antaa suuseksiäkin vaikka edellisestä suihkusta olisi melkein vuorokausi. Alapääni ei ole limainen (mitä tällä edes tarkoitetaan?), eikä haise pahalle. Terve pimppi on hajuton ja mauton :)

Vierailija
10/50 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:02"]Yleensä pesen, koska meillä lähes aina suuseksiä ja kivempi miehen nuolla juuri pestyä kuin esim. Päivän farkuissa hautunutta alapäätä.

Alapää sinällään ei haise millekään mutta kyllä minä ainakin hikoilen nivusista sen verran että ei illalla ole enää kovin freesi olo. Istumatyö vielä.

Mies huljauttaa kalunsa jos on odotettavissa seksiä.

Aamuseksiä varten ei käydä pesulla, mutta silloin harvemmin onkin suuseksiä.

Seksin jälkeen käyn pesulla vain jos edessä työpäivä tai jokin muu meno. Illalla en seksin jälkeen pese vaan sen ehtii tehdä aamullakin

Entä jos mies tulee sisääsi? Annatko vaan valua sängylle?? :D

Vierailija
11/50 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:57"]

Hyi hitto, paneeko joku limaisella haisevalla pesemättömällä pillulla?

[/quote]

Ensinnäkin seksissä tulee lisää sitä limaa ja pesemttömän pimpulan haju kiihottaa. Niin on luonto sen tarkoittanut. Toiseksi, terve pillu ei haise pahalta.

Vierailija
12/50 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka ilta, mut en erityisesti ennen seksiä. Seksin jälkeen pesen tietty. Ei tuu pissatulehduksia kun jaksaa vääntäytyä pesulle vaik kuinka olis väsy.

Vierailija
13/50 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kielijuustot siellä olla pitää. Tosimies ei vähästä säikähdä. Pienet valkoset kokkareet vaan lisää intoa.

Vierailija
14/50 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:02"]Yleensä pesen, koska meillä lähes aina suuseksiä ja kivempi miehen nuolla juuri pestyä kuin esim. Päivän farkuissa hautunutta alapäätä. Alapää sinällään ei haise millekään mutta kyllä minä ainakin hikoilen nivusista sen verran että ei illalla ole enää kovin freesi olo. Istumatyö vielä. Mies huljauttaa kalunsa jos on odotettavissa seksiä. Aamuseksiä varten ei käydä pesulla, mutta silloin harvemmin onkin suuseksiä. Seksin jälkeen käyn pesulla vain jos edessä työpäivä tai jokin muu meno. Illalla en seksin jälkeen pese vaan sen ehtii tehdä aamullakin Entä jos mies tulee sisääsi? Annatko vaan valua sängylle?? :D

[/quote]

Meillä on joskus seksiä keskellä yötä, jos satutaan hereille samaan aikaan kesken unien. en todellakaan ryntää pesulle sen jälkeen. Ei mulla mihinkään valu, ennenkuin sängystä nousen. Toki jos tuntuisi että valuisi, kävisin vessassa paperilla pyyhkimässä ja huuhtaisemassa. 

ohis

Vierailija
15/50 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet valkoset kokkareet? Kuulostaa pahasti hiivatulehdukselta, en suosittele silloin nuolemaan, koska sen voi saada suuhun myös.

Vierailija
16/50 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään pese. Missä kaikki spontaanius? 

Vierailija
17/50 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese koskaan ja vessapaperikin on turhake. Sitä en käytä. Jos tulee tulehduksia, se on luonnon tarkoitus. En pese myöskään alusvaatteitani. kun eivät enää taivu, ostan uudet ja myyn vanhat netissä.

Vierailija
18/50 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ennen seksiä kyllä alapääni. Haluan olla puhdas ja haluan ottaa miesystäväni huomioon. Hänen on miellyttävämpi antaa minulle suuseksiä. Kyllä se ominaismaku tulee sieltä, kun kostuu. En itsekään halua ottaa suihin kalua, joka on "hautunut". Malttamaton voi olla, mutta on ihan kiihottavaa odottaa vielä hieman ja lotrata alapäätään

Vierailija
19/50 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 09:30"]

Pesen ennen seksiä kyllä alapääni. Haluan olla puhdas ja haluan ottaa miesystäväni huomioon. Hänen on miellyttävämpi antaa minulle suuseksiä. Kyllä se ominaismaku tulee sieltä, kun kostuu. En itsekään halua ottaa suihin kalua, joka on "hautunut". Malttamaton voi olla, mutta on ihan kiihottavaa odottaa vielä hieman ja lotrata alapäätään

[/quote]

Jatkoa edelliseen.Kun olin vielä villi ja vapaa, sain monesti miehiltä kommenttia, että maistun hyvältä. On tietenkin miehiä, jotka haluavat nuolla pesemätöntä pimpsaa. Olen huomannut saman kuin joku muukin oli, että nivuset voivat haista aivan hirveälle, jos ei peseydy. On varmaan miehiä, joita tämäkään ei haittaa, mutta itseäni kyllä ja minulla on varmempi olo, kun tiedän, etten ainakaan haise tai maistu pahalle. Tätä kun ainakaan satunnaisten seksikumppaneiden kanssa ei voinut tietää

Vierailija
20/50 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en halua maistaa pesemätöntä, enemmän tai vähemmän sillille tai muulle epämiellyttävälle maistuvaa pillua. Kyllä suuseksit jää saamatta, jos ei ole puhdas. Ominastuoksu tulee kyllä, kun nainen kostuu