Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nostaako pillunnuolenta kalun?

Vierailija
18.09.2013 |

Haluaisin etenkin miesten, ja miksei myös naistenkin, kommentteja ja kokemuksia seuraavanlaisesta aiheesta:

Miehelläni ei ala seisomaan, kun hän antaa minulle suuseksiä. Eli jos aloittelemme hommia ja hän alkaa antaa minulle suuseksiä, hän ei itse kiihotu samalla. Jos esileikin alussa kalu on puolijäykkänä, se todennäköisesti laskee kokonaan suuseksin aikana. Muuten kyllä kiihottuu esimerkiksi kun sormettaa minua, hieroo tissejä, pyllyä, tai muuten hyväilee. Kuusysissä muna kyllä pysyy pystyssä kun hän saa samalla suuseksiä. Olen pari kertaa ottanut tämän puheeksi, ja miehen kommentti on vain, että "tarvitsisi itse koskettelua samalla".

Eli miehet, miten teillä homma toimii? Onko naiselta suihin ottaminen niin kiihottavaa, että muna nousee / pysyy pystyssä? Aiempien kokemusteni mukaan näin on, mutta ei ilmeisesti kaikkien kohdalla. Itseäni vähän häiritsee se, että useinhan miehillä nyt seisoo milloin missäkin, mutta miksi ei miehelläni suuseksiä antaessa. Haluan kovaa munaa suoraan suuseksin jälkeen! :D

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pamahtaa kalu kovaksi. Mirrin nuoleminen on kiihottavinta mitä tiedän.

Varsinkin kun nainen ns. heittäytyy siihen mukaan 100%. On ilo antaa mielihyvää ja nähdä kun toinen nauttii

Vierailija
2/128 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan ole automaatti, mies eikä nainen. Tilanteen mukaan lerpahtaa tai ei lerpahda. Mutta eihän nuollessa tarvitsekkaan kovaa kalua. Ja sitten sen jälkeen on sitten eri homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut kyllä kunnon kielimiehet vastaamaan. Sen verran asian ytimessä ovat. Minulla on aivan sama juttu. Lisäisin aikaisempiin kommentteihin vielä sen, että monesti siihen nuolemiseen keskittyy niin totaalisesti, että oma kiihottuminen häipyy takavasemmalle. Kyse ei kuitenkaan ole millään tavalla negatiivisesta reaktiosta.

Vierailija
4/128 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 15:30"]

Haluaisin etenkin miesten, ja miksei myös naistenkin, kommentteja ja kokemuksia seuraavanlaisesta aiheesta:

Miehelläni ei ala seisomaan, kun hän antaa minulle suuseksiä. Eli jos aloittelemme hommia ja hän alkaa antaa minulle suuseksiä, hän ei itse kiihotu samalla. Jos esileikin alussa kalu on puolijäykkänä, se todennäköisesti laskee kokonaan suuseksin aikana. Muuten kyllä kiihottuu esimerkiksi kun sormettaa minua, hieroo tissejä, pyllyä, tai muuten hyväilee. Kuusysissä muna kyllä pysyy pystyssä kun hän saa samalla suuseksiä. Olen pari kertaa ottanut tämän puheeksi, ja miehen kommentti on vain, että "tarvitsisi itse koskettelua samalla".

Eli miehet, miten teillä homma toimii? Onko naiselta suihin ottaminen niin kiihottavaa, että muna nousee / pysyy pystyssä? Aiempien kokemusteni mukaan näin on, mutta ei ilmeisesti kaikkien kohdalla. Itseäni vähän häiritsee se, että useinhan miehillä nyt seisoo milloin missäkin, mutta miksi ei miehelläni suuseksiä antaessa. Haluan kovaa munaa suoraan suuseksin jälkeen! :D

[/quote]

Kyllä pysyy. Olen kyllä montakertaa ajatellut että voi kun olisi imemässä kaluani samanaikaisesti.  Saan siitä ajatuksesta kiihkon valtaan ja nainen saa enemmän kielihoitoa.

Vierailija
5/128 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 15:30"]

[/quot

Sehän se vasta kiihottaakin, kiimatippuja tippuu , siinä kun nuolee ja antaa käsikaasua kunnolla vaikka orgasmin verran niin johan sitä saa makosat löylyt itsekkin ;)

Vierailija
6/128 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seisoo kovana! Harva asia vaikuttaa niin tehokkaasti

kuin pillun nuoleminen. Me vuorotellaan ja kun pillu on

valmiiksi käsitelty on sen kovan kyrvän vuoro saada kyytiä vaimon suussa :-) 

Vierailija
7/128 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin nostaa nuppiaan kun vaan ajattelen miten vaimo saa illalla kieltä klitalleen..

Vierailija
8/128 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostatan itselleni kunnon seisokin ennen yhdyntää nimenomaan nuolemalla pimpsaa ensin, kunnolla ja pitkään...Nainen saa varmaan 5 orgasmiakin siinä samalla ensin. Sitten vasta aloitetaan kunnolla panemaan. Joko tulen hänen päälleen tai sitten hän tulee päälleni ratsastamaan.

Vierailija
9/128 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nouse, naisena tulee sellainen olo että se ei ole kiihottavaa ja mieluisaa puuhaa.

Vierailija
10/128 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos miehet, kun vastasitte tähän, että pimpin nuolenta miellyttää ja kiihottaa, vaikka tappi ei ois tanassa :) Aina oppii jotain uutta. Vitsi, kun sais omalta mieheltä suuhoitoa, edellisestä kerrasta on liian kauan.. En joskus aiemmin pitänyt siitä, mutta nykyään se tuntuu mielettömän hyvältä ja ajatus kiihottaa. Itse rakastan ottaa suihin ja niellä, se käy mullekin esileikiksi, sillä tuun siitä aivan kosteaksi.

Vierailija
11/128 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 13:50"]

Kiitos miehet, kun vastasitte tähän, että pimpin nuolenta miellyttää ja kiihottaa, vaikka tappi ei ois tanassa :) Aina oppii jotain uutta. Vitsi, kun sais omalta mieheltä suuhoitoa, edellisestä kerrasta on liian kauan.. En joskus aiemmin pitänyt siitä, mutta nykyään se tuntuu mielettömän hyvältä ja ajatus kiihottaa. Itse rakastan ottaa suihin ja niellä, se käy mullekin esileikiksi, sillä tuun siitä aivan kosteaksi.

[/quote]

Ei sen tarvitse edes olla esileikki. Se voi joskus olla koko juttu. Mä voin tarvittaessa jeesata :-)

Vierailija
12/128 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seisoo tanakasti, kun pääsee nuolemaan rouvan kiimasta ulisevaksi ja lantio pyörii klitoriksen ja huulien ympärillä. Ja kullihan jysähtää kivikovaksi, kun rouva spontaanisti käskee riisumaan alasti, käymään selälleen ja ilmoittaa tulevansa naamalle istumaan ja odottaa saavansa kieliorkun. Siinä kyllä saa itsekin kyytiä, mutta "seksiorjana" oleminen on tuossa  se juttu.

Vierailija
13/128 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin kuin moni tässä jo totesi, monesti tilanne on se, ainakin itselläni, että mies tahtoo tehdä parhaansa naisen nautinnon eteen, jolloin oikeasti keskittyy siihen pillun nuolemiseen, niin oma kiihottuneisuus laskee. Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, etteikö itse homma kiihottaisi, ei mikään voi olla parempaa kuin naisen nuoleminen. Asian vaan tahtoo tehdä niin hyvin, ja miehethän ovat putkiaivoja, asia kerrassaan. Jos keskittyy täysin toiselle nautinnon tuottamiseen niin siinä vaan käy niin, että erektio katoaa. Ei siinä kuitenkaan kauan mene kun taas kovana ollaan, on se tilanne sen verran kiihottava. 

Jos sitten oikeasti tahtoo heti nuolennalla saadun orgasmin(ien) jälkeen saada kovaa sisäänsä niin täytyy vähän miettiä miten miehen mielenkiinto saadaan pidettyä myös omassa nautinnossaan. Toimivaksi keinoksi olen havainnut ainakin sen, että nainen istuu naamallani kun häntä nuolen, ja silloin tällöin kulliani koskettaa edes vähän. Usein tässä asennossa ei kyllä tuota kosketusta edes tarvita. On vaan kaikkein paras paikka maailmassa olla pillu naamalla (pari kertaa olen lauennut ilman kosketustakaan kulliin tuossa, mutta oma tarinansa). Jos naamalla istuminen ei ole naiselle/miehelle se juttu niin onnistuuhan tuo kullin olemassaolon muistaminen nuolennan aikana muissakin asennoissa. Mies voi itsekin sitä toki runkata, jos nyt taas osaa keskittymisen jakaa edes hieman. Tämä takaa naiselle rauhan keskittyä pelkästään omaan nautintoonsa (ovat aika itsekkäitä otuksia, kun liian hyvälle opettaa, kuten aina pääsee tapahtumaan :)

Vierailija
14/128 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni nuolee pyynnöstäni pillua kyllä ihan kiltisti, mut on alkanut huolestuttaa kun hänen munansa on korkeintaa puolikova jo 45 minuttin nuolemisen jälkeen. En tiiä pitäiskö vaihtaa poikaystävää. Pelkään, et mulkku jossain vaihessa lakkaa seisomasta kokonaan. Poikaystäväni on 45-vuotias. Ei kai tuossa iässä vielä mulkku normaalisti ala väsyä?

Vierailija
15/128 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä saattaa kulli "väsähtää" pidemmän kielihoidon aikana, jos sitä ei millään tavalla stimuloida. Nuoleminen kuitenkin kiihottaa ja kalu tärähtää taas kovaksi pienestäkin kosketuksesta ja tarvittaessa jo sillän välin, kun vaimo availee haarojaan ja siirryn asemiin.

Jos löystymisen kokee ongelmaksi, niin kannattaa ehkä harkita eri asentoja. Sellaisia, missä nainen voi samalla vaivihkaa kädellä hyväillä ja puristella miehen kalua. Tai miksei vaikka 69 ja nainen voi hieman kiusoitella miestä suullaan ja käsillään samalla, kun itse saa hyväilyä kielellä.

Penisrengas on myös oiva kapistus, jos haluaa pysyä kivikovana koko ajan. Kunhan muistaa, että ei saa pitää liian kireällä eikä yli 30min.

Vierailija
16/128 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla lerpahtaa nuollessa, niin en huomaa sitä ajatella. Kunhan naiseni saa nuolemalla ja sormetuksella orkun, on kulli kyllä siinä vaiheessa kovana ja pano käy hyvin. Harmi vain, että oma vaimo on viimeksi antanut nuolla toukokuussa 2006, ja suurin osa 80-luvun jälkeisistä nuolemisisista on pitänyt tehdä vieraiden kanssa. Ihan kivaa sekin on, nyt viimeksi meripäivillä... M56

Vierailija
17/128 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 15:52"]

Hmm.. vaikuttaisi siltä että miehesi ei joko tykkää tuosta hommasta, tai on sitten epävarma osaako. Itse ainakin kiihotun nuolemisesta, erityisesti silloin kun naiseni tykkää ja kiihottuu siitä ja on orgasmin partaalla.

Joskus on saattanut käydä niin että jos nainen stressin tai jonkun muun asian takia ei tunnu saavan orkkua ja nuoleminen on jo käynyt vähän työksi niin kyllä silloin oma kiihotuskin lerpahtaa. Mutta tässä on jo varmaan sellaisesta vartin tai puolen tunnin "työskentelystä" kyse.

Miehet voi olla hyvinkin herkkiä oman seisokkinsa kanssa. Ja pahinta voi olla se kierre kun huomaakin että "Apua, mulla ei seisokaan enää!" Ja sitten alkaa keskittyä siihen että kiihottuisi mutta samalla pitäisi keskittyä lukemaan naisen fiiliksiä ja olla rentona :D

Voiko olla että makusi tai tuoksusi tai joku muu siellä haaroissasi häiritsee? Kysy vaan rohkeasti mieheltäsi..

[/quote]

Joo no älä ainakaan mainitse hajuista tms

Vierailija
18/128 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla ainaki on alussa ehkä puolikova kyrpä.mut sitten aloitan pillun nuolemisen alkaa kyrpä vaa kovenemaa kokoajan ja kiimalima alkaa valumaa.vaimoki sanoo ett miten saat tok noi kovaks.pitää sanoo ett tää sun nuoleminen saa mut paljon kovemmaks.

Vierailija
19/128 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normitapauksessa ei saa kovaksi.

-mies-

Vierailija
20/128 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 15:30"]Haluaisin etenkin miesten, ja miksei myös naistenkin, kommentteja ja kokemuksia seuraavanlaisesta aiheesta:

[/quote]Miksi se sua häirittee? Mulla kyllä seisoo aina kun pillu on edes näkyvissä mutta ei kaikilla, jotku tosissaan vaatii sen kosketuksen eikä kiihottavuus siinä vaikuta. Voi ihannoida ja nättinä pitää naistaan mutta jos ei seiso ilman kosketusta niin ei seiso

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi