Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monen vuoden tauon jälkeen hammaslääkäriin!

Vierailija
23.04.2010 |

Inhoan hammaslääkäreitä ja moneen vuoteen en ole käynyt mutta nyt on ilmeisesti hammas lohjennut ja maanantaina on pakko mennä. Hävettää kun en yhtään tiedä monta reikää sieltä löytyy. Mitenkä saisin hammaslääkäri käynnin hoidettua rennosti? Omathan ovat hampaani, joten en jaksaisi kuunnella mitää saarnaa hampaiden hoidosta. Olen menossa yksityiselle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti, hävettää itteäkin myöntää.

Ei vaan ole kolottanut eikä särkenyt mistään, en ole saanut sitten aikaiseksi varattua aikaa vaan tarkastukseen.. kohta kyllä pitäis...

Vierailija
2/6 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa nyt ihmeessä aika. Itse pelkään kauheesti, siksi käynkin väh. kerran vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolella mitään saarnoja hampaiden hoidosta pidä. Asiakas maksaa, joten heidän on palveltava asiakasta hyvin.

Vierailija
4/6 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saarnoja hampaiden huonosta hoidosta pliis.

Vierailija
5/6 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pakon sanelemana jouduin menemään hammaslääkäriin ja edellisestä käynnistä oli vuosikaudet aikaa. Jännitin aivan hirveästi!! Mutta kyllä sen käynnin jälkeen helpotti. Reikiä ei ollut kuin pari, lisäksi tietysti hirveästi hammaskiveä. Sen jälkeen olen käynyt parin vuoden välein hammaslääkärissä (tää on ollut hammaslääkärin suositus). Nyt olis kuukauden päästä viisaudenhampaan poisto ja jännittää taas aivan hirveästi.

Ai niin, ja mulle hammaslääkäri ei kyllä ruvennut pitämään mitään luentoa hampaiden hoidosta. Ehkä sinäkin säästyt siltä.

Vierailija
6/6 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kunnallisella lääkärillä ja kerroin, että edellisestä kerrasta jäi kamalia muistoja (yksityisellä). Hammaslääkäri kehui, että oli tosi hienoa kun uskalsin tulla tarkastukseen. Reikiä taisi olla yksi.

Sen jälkeen olen käynyt säännöllisesti tarkastuksessa. Nyt varsinkin, kun lääkitykseni rasittaa hampaita, pidän tiukasti kiinni vuoden väleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan