Olen tehnyt valituksen neljästä neuvolan työntekijästä. Haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (67)
miksi kutsutaan neuvolan esimiestä? eli kuka toimii neuvolan th:ien esimiehenä?
tämä ap on samainen patapää, joka tehtailee jatkuvasti tällaisia aloituksia ( tai sitten niitä on koko suvullinen) Tän tyypin kanssa on ihan turha jauhaa, koska se vaan vastailee lyhyesti, ei kerro itsestään mitään järkevää, eikä missään nimessä suostu näkemään mitään vikaa toimissaan, vaan jankkaa ainoastaan just näitä "miten niin olen hölmö"? Mikä valituksissani on asiatonta" jne. Sillä on huono ja yksinäinen elämä eikä muuta huvia.
Tämä ihminen on 100 % varmuudella provo.
Voitko vastata 47 kysymyksiin. Mitä haet valituksillasi?
laittanut avaukseen millaisista asioista teit valituksen? Olisi päästy heti asiaan ja keskustelemaan, meinaan.
laittanut avaukseen millaisista asioista teit valituksen? Olisi päästy heti asiaan ja keskustelemaan, meinaan.
Yksityiskohtia tipottelee kun se keksii tarinaa. Sitten jossain viestin 250 kohdalla rupeaa menemään jutut ristiin.
ja valitin lääninhallituksen toisestakin asiasta ja sekin oli aiheellinen eli valitus meni läpi ja nla sai huomatuksen
ps. minä sain valituksilla lapselle ilmaisen kuntoutuksen vuosiksi
ja neuvolan vaihdon asiallisempaan ilman selityksiä
ps. neuvolan tekemä hoitovirhe ei naurata- siihen valitusrumbaan ei kukaan äiti halua mielellään, mutta lapsen edun ajaminen on vanhempien tehtävä
Mulle ei oo tullut mieleen tehdä yhtään valitusta, vaikka neuvolasta ollaan olltu melko neuvottomia. Mulla on adoptiolapsi ja tietämys jopa isossa kaupungissa on miinuksen puolella ihan perusasioista kuten mongolitäplistä, kiintymyssuhteen luomisen kestosta jne. Rokotuskin kerran meni pieleen ja ruoka-aineallergia tulkittiin väärin.
Käyn juttelemassa mukavia ja todelliset ongelmat käsittelen sitten niiden kanssa, joilta saan kunnon tukea ja neuvoja, joista on apua.
miksi kutsutaan neuvolan esimiestä? eli kuka toimii neuvolan th:ien esimiehenä?
Meidän neuvolassamme se on neuvolatoiminnan esimies -nimikkeellä oleva henkilö. Liekö terveystieteiden maisteri tai jotain? En todellakaan osaa sanoa.
Edellisellä sivulla on syyt.
ap
Tämä on se ihminen, jonka kaikki kolme pomoa ja kaksi aviomestä ovat olleet narsisteja.
1. valitus: soitin varatakseni ajan ekalle neuvolakäynnille, terkka ei millään saanut aikaa varattua ja eräs päivä, jota hän itsepintaisesti tyrkytti, ei sopinut minulle lomamatkan takia. Sitten tilanne meni siihen, että minä en ajattele lapseni parasta, kun en peru lomaamme. Suljin puhelimen ja otin yhteyttä esimieheen, joka varasi minulle ajan. 2. valitus: terkka jaaritteli joka käynnillä heikosta painonnoususta, mutta ei osannut tehdä asialle mitään tai ohjeistaa meitä. Pyysin vaihtoa ja sain uuden terkan. Sanoin myös, että en halua keskustella asiasta, ellei asialle konkreettisesti tehdä jotain. 3. valitus: sijainen ei ilmeisesti tiennyt tästä kiellosta ja alkoi paasata painosta. Otin esimieheen yhteyttä. 4. valitus: toinen sijainen unohti laittaa ruiskuun yhden rokotteen, ja jouduin laukkaamaan neuvolassa uudelleen. Ja lapsi joutui kärsimään uudesta pistoksesta. Mielestäni asiallisia syitä kaikki. ap
1. Noin mäkin olisin tehnyt, inhoan tyhmiä ihmisiä.
2. Olisit voinut kysyä ja jos ei silti tuu vastausta, vaihdos ok.
3. kiellosta? Ethän sä siellä määrää mitä saavat tai eivät saa puhua jostain asiasta. Sullahan olisi pitänyt viimeistään tässä kohtaa kellot herätä soimaan lapsesi painon kehityksestä ja varata omatoimitusesti lääkäriaika tai muu jatkotutkimusaika.
4. Ihan turhaa ja saivartelua. Sanoit itsekin, että unohti..
Summa summarum: sulla menee asiat helposti yli. Alku on yleensä ok ja oikeutettua, mutta sitten jossain kohtaa muutut kuninkaaksi.
On oikein tarkkailla ja seurata, että saa oikeaa palvelua ja pitää asioistaan huolta. Toimintatavat eivät sulla nyt vaan mee ihan putkeen aina.
ap:ltä loppuu pian neuvolat ja th:t kesken, sitten onkin mentävä varmaan yksityiselle.
1. valitus: soitin varatakseni ajan ekalle neuvolakäynnille, terkka ei millään saanut aikaa varattua ja eräs päivä, jota hän itsepintaisesti tyrkytti, ei sopinut minulle lomamatkan takia. Sitten tilanne meni siihen, että minä en ajattele lapseni parasta, kun en peru lomaamme. Suljin puhelimen ja otin yhteyttä esimieheen, joka varasi minulle ajan. 2. valitus: terkka jaaritteli joka käynnillä heikosta painonnoususta, mutta ei osannut tehdä asialle mitään tai ohjeistaa meitä. Pyysin vaihtoa ja sain uuden terkan. Sanoin myös, että en halua keskustella asiasta, ellei asialle konkreettisesti tehdä jotain. 3. valitus: sijainen ei ilmeisesti tiennyt tästä kiellosta ja alkoi paasata painosta. Otin esimieheen yhteyttä. 4. valitus: toinen sijainen unohti laittaa ruiskuun yhden rokotteen, ja jouduin laukkaamaan neuvolassa uudelleen. Ja lapsi joutui kärsimään uudesta pistoksesta. Mielestäni asiallisia syitä kaikki. ap
1. Noin mäkin olisin tehnyt, inhoan tyhmiä ihmisiä.
2. Olisit voinut kysyä ja jos ei silti tuu vastausta, vaihdos ok.
3. kiellosta? Ethän sä siellä määrää mitä saavat tai eivät saa puhua jostain asiasta. Sullahan olisi pitänyt viimeistään tässä kohtaa kellot herätä soimaan lapsesi painon kehityksestä ja varata omatoimitusesti lääkäriaika tai muu jatkotutkimusaika.
4. Ihan turhaa ja saivartelua. Sanoit itsekin, että unohti..
Summa summarum: sulla menee asiat helposti yli. Alku on yleensä ok ja oikeutettua, mutta sitten jossain kohtaa muutut kuninkaaksi.
On oikein tarkkailla ja seurata, että saa oikeaa palvelua ja pitää asioistaan huolta. Toimintatavat eivät sulla nyt vaan mee ihan putkeen aina.
Mielestäni terkan tehtävänä on ohjata eteenpäin lääkärille, jos jotain huolestuttavaa oikeasti olisi.
Kyllä lapsen vanhemmillakin on oikeuksia lastenneuvolassa. Jos me emme halua puhua asiasta, niin sitten siitä ei puhuta, jos jotain konkreettista ei osata tehdä.
Toimintatavat ovat kyllä menneen putkeen, sillä nyt ei ole pitkään aikaan ollut mitään ongelmia neuvolan kanssa.
ap
se sama tyyppi josta on tehty AIHEETON(!?) lastensuojeluilmoitus. No, miten tarina jatkuu?
Onko ap:lle jo tullut vastaus lääninhallitukselta hallintokanteluun? Provo provo PROVO
ensimmäistäkään kantelua. Asiat on hoituneet neuvolan esimiehen kanssa. Ja ei kai lääninhallituksia enää edes ole? ap
hurjan hienoa. Tämä taitaa olla sinulle ainoa tapa olla tekemisissä esimiestason ihmisten kanssa.
Onneksi harvoin joutuu asioimaan totaalivalittajien kanssa.
Edellisellä sivulla on syyt. ap
Asia selvisi ja täällä on jo sanottu mitä mieleeni tuli. Turha toistaa.
Silti olen sitä mieltä, että keskustelua edesauttaa se, että sanoo asiansa loppuun asti eikä vain avaa provokatiivisella otsikolla. Ymmärrän kyllä että halusit arvuuttelua ja "lypsämistä", että se on mielestäsi kivaa. :)
ap ei ole palveluammatissa Tämän kaltasia henkilöitä on liian paljo
hurjan hienoa. Tämä taitaa olla sinulle ainoa tapa olla tekemisissä esimiestason ihmisten kanssa.
Useimmat meistä ovat varmasti päivittäin esimiestason ihmisten kanssa tekemisissä. Eri asia tietysti, jos on työtön, tms.
ap
Oletan, että terveydenhoitajan koulutuksella osaa rustata lähetteen neuvolalääkärille, jos on todella huolissaan vauvan terveydestä. Turhanpäiväinen lätinä ei lohduta ketään.
ap