Olen tehnyt valituksen neljästä neuvolan työntekijästä. Haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (67)
ap ei ole palveluammatissa Tämän kaltasia henkilöitä on liian paljo
ap
Onneksi harvoin joutuu asioimaan totaalivalittajien kanssa.
Mikä on sinusta hyväksyttävä syy valittaa? ap
ykköskohta oli semmoinen
Nelosesta olisin nostanut haloon, mutta inhimillisiä erehdyksiä sattuu.
Kolmonen ei ole mikään syy vaihtaa ihmistä minun mielestäni ja kakkoseen en ota kantaa, koska en tiedä kaikkia yksityiskohtia ja millainen ihminen todella on kyseessä.
Hyvä juttu kyllä, että olet napakka. Liian moni valittaa katkerana saamaansa kohtelua, mutta ei tee mitään asian hyväksi.
Yrititkö jutella terkkarien kanssa? Joskus ihmiset kaipaavat vain pientä "paikalleen pistämistä".
Kun lapsesi kasvaa ja hänen kanssaan tulee pieniäkin ongelmia päiväkodissa tai koulussa, haluat varmaan, että ammattikasvattajat ottavat suoraan yhteyttä ylempään tahoon, eli tässä tapauksessa sossuun! Eli kai hyväksyt sen, että toisetkaan tahot eivät halua neuvotella kanssasi, vaan ylemmän tahon kanssa... Niin makaa kuin petaa!
..onnea valitsemallesi tielle!
Kun lapsesi kasvaa ja hänen kanssaan tulee pieniäkin ongelmia päiväkodissa tai koulussa, haluat varmaan, että ammattikasvattajat ottavat suoraan yhteyttä ylempään tahoon, eli tässä tapauksessa sossuun! Eli kai hyväksyt sen, että toisetkaan tahot eivät halua neuvotella kanssasi, vaan ylemmän tahon kanssa... Niin makaa kuin petaa!
..onnea valitsemallesi tielle!
Tyhmyytesi on aivan käsinkosketeltavaa.
ap
jonkun neuvolan takia? Mä en ole ikinä viitsinyt ottaa ihan tosisaan niiden tätien kaikkia vouhkaamisia, antanut vaan paasata (varsinkin sen, joka lapsettomana nuorena vastavalmistuneena pauhasi pitkät pätkät painokäyrästä neljännen lapseni kohdalla) ihan rauhassa, nyökytellyt ja sanonut että juu, jaa tai aha, vai niin, hmmm. Ihmisiä nekin siellä vaan on. Jos on joskus ollut oikea huoli jonkun vauvan kohdalla, olen kyllä kääntynyt ihan oikean lastenlääkärin puoleen. Ei mulla ole ollut mitään tarvetta päteä jollain valituksilla, mä olen sitä mieltä että kun tyhmä tulee vastaan, viisaampi väistää...
Mikä on sinusta hyväksyttävä syy valittaa?
ap