Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tehnyt valituksen neljästä neuvolan työntekijästä. Haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
23.04.2010 |

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut nuo muut on ihan haurettavia. Ja nelonekin on varmasti ollut inhimillinen erehdys joka voi sattua kenelle vain kun ihmisiä ollaan.

Aika kiree pipo sulla kyllä on, enteeksi nyt vaan.

Vierailija
22/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallisella keskustelulla noi kolme ensimmäistä asiaa olisi ainakin minun kanssani hoituneet.

Viimeiseen voisin todeta että tekevälle sattuu - virhe havaittiin ja korjattiin, mitä vielä valitat? Kai sitä myös pahoiteltiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli on niin tunnistettavissa ja provot aina tästä samasta aiheesta.

Vierailija
24/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallisella keskustelulla noi kolme ensimmäistä asiaa olisi ainakin minun kanssani hoituneet.

Viimeiseen voisin todeta että tekevälle sattuu - virhe havaittiin ja korjattiin, mitä vielä valitat? Kai sitä myös pahoiteltiin?

ap

Vierailija
25/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa herkkähipiäiseltä ja yhteistyökyvyttömältä.

Vierailija
26/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
27/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sama tyyppi josta on tehty AIHEETON(!?) lastensuojeluilmoitus.

No, miten tarina jatkuu?

Vierailija
28/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sama tyyppi josta on tehty AIHEETON(!?) lastensuojeluilmoitus.

No, miten tarina jatkuu?

ap

Vierailija
29/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sama tyyppi josta on tehty AIHEETON(!?) lastensuojeluilmoitus. No, miten tarina jatkuu?

Onko ap:lle jo tullut vastaus lääninhallitukselta hallintokanteluun?

Provo provo PROVO

Vierailija
30/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sama tyyppi josta on tehty AIHEETON(!?) lastensuojeluilmoitus. No, miten tarina jatkuu?

Onko ap:lle jo tullut vastaus lääninhallitukselta hallintokanteluun?

Provo provo PROVO

ensimmäistäkään kantelua. Asiat on hoituneet neuvolan esimiehen kanssa. Ja ei kai lääninhallituksia enää edes ole?

ap

Vierailija
31/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n näkemyksen asioista, mutta peräti neljästä terveydenhoitajasta valituksen tekeminen kieltämättä viittaa siihen, että ap paikkaa jotain omaa ongelmaansa tekemällä valituksia pikkuasioista.

Pidän itseäni valveutuneena vaativanakin asiakkaana, mutta en koe tarvetta kiusata ketään tekemällä valituksia esimiehelle esim. inhimillisen virheen takia. Muutenkin pikkuasiat unohtuvat minulta aika nopeasti ja kiukku laantuu nopeasti. On hitusen huolestuttavaa, että asiat jää vellomaan mielessä niin, että täytyy oikein esimiehelle soittaa.

Tietysi joskus täytyy todeta, että esimerkiksi th sanoo jotain hölmöä tms, mutta itse ajattelen, että jokaisessa työssä, missä on ihmisiä, sattuu myös hölmöyksiä, jopa virheitä. Itse opettajan tiedän tämän ja kokisin aika rankkana, jos vanhemmat olisivat heti soittamassa reksille jos vaikka erehtyisin "jaarittelemaan" jostain ongelmasta liian pitkään osaamatta siihen kuitenkaan tarjota ratkaisua.

Vierailija
32/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet koko neuvolahenkilökunnan silmissä VITSI. Myös sen esimiehen. Porukalla ne kahvitauolla miettii, ehkä lyövät jopa vetoa että mistä mahdat seuraavaksi valittaa. Aina teitä hauskoja riittää.

Vierailija
33/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet koko neuvolahenkilökunnan silmissä VITSI. Myös sen esimiehen. Porukalla ne kahvitauolla miettii, ehkä lyövät jopa vetoa että mistä mahdat seuraavaksi valittaa. Aina teitä hauskoja riittää.

ap

Vierailija
34/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n näkemyksen asioista, mutta peräti neljästä terveydenhoitajasta valituksen tekeminen kieltämättä viittaa siihen, että ap paikkaa jotain omaa ongelmaansa tekemällä valituksia pikkuasioista.

Pidän itseäni valveutuneena vaativanakin asiakkaana, mutta en koe tarvetta kiusata ketään tekemällä valituksia esimiehelle esim. inhimillisen virheen takia. Muutenkin pikkuasiat unohtuvat minulta aika nopeasti ja kiukku laantuu nopeasti. On hitusen huolestuttavaa, että asiat jää vellomaan mielessä niin, että täytyy oikein esimiehelle soittaa.

Tietysi joskus täytyy todeta, että esimerkiksi th sanoo jotain hölmöä tms, mutta itse ajattelen, että jokaisessa työssä, missä on ihmisiä, sattuu myös hölmöyksiä, jopa virheitä. Itse opettajan tiedän tämän ja kokisin aika rankkana, jos vanhemmat olisivat heti soittamassa reksille jos vaikka erehtyisin "jaarittelemaan" jostain ongelmasta liian pitkään osaamatta siihen kuitenkaan tarjota ratkaisua.

Tietysti on todella helppo ratkaisu leimata kaikki vaativat asiakkaat ongelmatapauksiksi, mutta se ei todellakaan auta asiaa yhtään. Myöskään siellä kahvipöydässä naureskelu ei muuta asiaa miksikään. Asiat eivät ole velloneet mielessä, vaan olen heti ottanut esimieheen yhteyttä.

ap

Vierailija
36/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ap on samainen patapää, joka tehtailee jatkuvasti tällaisia aloituksia ( tai sitten niitä on koko suvullinen)

Tän tyypin kanssa on ihan turha jauhaa, koska se vaan vastailee lyhyesti, ei kerro itsestään mitään järkevää, eikä missään nimessä suostu näkemään mitään vikaa toimissaan, vaan jankkaa ainoastaan just näitä "miten niin olen hölmö"? Mikä valituksissani on asiatonta" jne.

Sillä on huono ja yksinäinen elämä eikä muuta huvia.

Vierailija
37/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin myös, että en halua keskustella asiasta, ellei asialle konkreettisesti tehdä jotain.

3. valitus: sijainen ei ilmeisesti tiennyt tästä kiellosta ja alkoi paasata painosta. Otin esimieheen yhteyttä.

Et voi olla tosissasi! Eihän neuvolassa yleensäkään "tehdä" mitään! Sieltä kehotetaan menemään lääkärille..ainakin meidän tapauksessa, kun lapsen paino ei noussut. Toki siellä mietittiin, mikä voisi olla syynä.. Mutta ei terveydenhoitajan ammattitaito taida riittää esim. refluksitaudin diagnosointiin tai EKG:n ottamiseen.

Toivottavasti en ikinä joudu asioimaan kaltaisesi ihmisen kanssa missään olosuhteissa! Taidat olla aika hankala ja kaikkitietävä ääliö..sori vaan.

Vierailija
38/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valitus meni läpi

Vierailija
39/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä noissa valituksissa oli asiatonta.

Ja minun ei tarvitse itsestäni kertoa yhtään mitään. Ei järkevää eikä järjetöntä.

ap

Vierailija
40/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko pistää ruotuun nämä "palvelijat"? Mitä siis tarkalleen ottaen toivot, että seuraa esimerkiksi siitä, että valitit terveydenhoitajasta, joka teki virheen rokotteessa? Luuletko, että hän ei valituksesi ja huomautuksen jälkeen enää koskaan tee virheitä? Onko mielessäsi käynyt, että ehkä valituksesi jälkeen hän ehkä kokee työnsä raskaaksi ja itsensä riittämättömäksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi