Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä olette alkutalven vauvalle nimestä
Kommentit (2)
liian koristeellinen nimi tavis perheen skidille..
Tuulia menettelee lumi ja taika ei
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänliian koristeellinen nimi tavis perheen skidille..
Tuulia menettelee lumi ja taika ei
ei noista oo järkevä mikää muu ku tuulia