Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen n. satakiloinen ja ostin juuri pillifarkut :)

Vierailija
22.04.2010 |

aion myös käyttää niitä

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes sadan kilon keijukainen. Toivottavasti ylä ja alavartalosi on sopusoinnussa keskenään..muutoin näyttää että pillit kannattelevat tikkukaramellipalloa.

mutta mun mieli on harmoniassa. Se on tärkeintä. Mä uskallan näyttäytyä julkisesti vaikka jättitikkukaramellina :)

ap

Vierailija
22/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes sadan kilon keijukainen. Toivottavasti ylä ja alavartalosi on sopusoinnussa keskenään..muutoin näyttää että pillit kannattelevat tikkukaramellipalloa.

mutta mun mieli on harmoniassa. Se on tärkeintä. Mä uskallan näyttäytyä julkisesti vaikka jättitikkukaramellina :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta painolla ei ole väliä, vaan sillä kuinka painonsa kantaa. Tunnen paljon itseäni tuhdimpia ja kadehdin heidän itsevarmuuttaan ja kykyä näyttää hyvältä.

-65 kiloinen

Vierailija
24/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lempiasuni on mustat paksuhkot leggarit ja tunika ja saappaat.

Pitääpä ostaa pillifarkutkin.

Luinkin tänään lehdestä, että ennen niin ainoat oikeat bootcat-farkut on out ja tätimäiset.

Mullekin aivan sama mitä joku nuoriso musta ajattelee, itse viihdyn ja näytän kivalta.

Vierailija
25/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lempiasuni on mustat paksuhkot leggarit ja tunika ja saappaat. Pitääpä ostaa pillifarkutkin. Luinkin tänään lehdestä, että ennen niin ainoat oikeat bootcat-farkut on out ja tätimäiset. Mullekin aivan sama mitä joku nuoriso musta ajattelee, itse viihdyn ja näytän kivalta.

tsemppiä!

Vierailija
26/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa, farkut on mukavan pehmeää stretchiä, ja ne todella istuu hyvin, ihan toista kun minkään muun ketjun vaatteet. Lennot sinne on reippaasti alta parinsadan, ja hotelli vaikka parille yölle alle satasen, ja vaatteita kannattaa ostaa runsaasti, siitä alkaa sulle uus elämä, et taatusti kadu!!!

Vierailija
27/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä syy lähteä Englantiin. :)

Vierailija
28/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkkuja itekin oon käyttänyt jo pari vuotta. Eihän ne tavan farkutkaan hirveen hyvältä lihavan päällä näytä. Ehkä tosiaan pillifarkut ja pitkä paita/tunika, niin on parempi lihavalla siis kuin tavan farkut ja lyhyt paita.

Vierailija
29/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovituskoppiin, ja kiva sanoa et pienempi koko kiitos, sillä siellä se todellakin on totta.

Vierailija
30/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen sitä mieltä, että jos olisin hoikempi niin vaatteet näyttäisivät paremmalta päälläni. En kyllä lähtisi Lontoosta ostamaan itelleni isoja vaatteita, miuluummin pienempiä kokoja. Olisin paljon paremman näköinen, jos olisin n. 30 kg kevyempi. En nytkään mikään ihan hirvee oo, mahaa vaan on jäänyt raskauden ja synnytyksen jälkeen (6kk sitten). Vyötärö löytyy, mutta perse on levee kuin 7 leivän uuni. Reidet on myös paksuhkot. Tykkään käyttää polven alapuolelle olevaa hametta ja leggareita. Eli hoikempana olisin kauniimpi, sanokoon kuka mitä tahansa..no siihen ei ole kuin yksi vaihtoehto

Vierailija
31/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iloinen olo. Ja mun puolesta jokainen saa ostaa Lontoosta ihan mitä haluaa, miksi ihmeessä sanot että vaatteet näyttäs paremmalta sun päällä, eikö sun pitäs näyttää hyvältä?

Vierailija
32/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kurkkaan sivut, hyvältä näyttää! Hyvä syy lähteä Englantiin. :)

vaatteista en osaa sanoa, mutta katsoin että siellä on upean näköisiä malleja. Ihan oikeita naisia, eikä mitään anorektikoita.

Vierailija
33/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavatko koon hyvin suomalaisia kokoja, siis sen mukaan mitä kokotaulukossaan kertovat? Uskaltaisiko tilata...

Vierailija
34/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iloinen olo. Ja mun puolesta jokainen saa ostaa Lontoosta ihan mitä haluaa, miksi ihmeessä sanot että vaatteet näyttäs paremmalta sun päällä, eikö sun pitäs näyttää hyvältä?[/i

miten niin näyttää hyvältä..?

Vierailija
35/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vyötärölle 129cm, ja se on suurin koko. Eli ota mitat ittestäs, fuskaamatta ja kato koko taulukosta mikä on sun englantilainen koko. sen mukaan sitten tilaat, niillä on mukavia kenkiäkin, ja hyvät mitta ohjeet.

Vierailija
36/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laihtuminenkin on kivempaa jos on kivat ja mukavat vaatteet"

laihtuminenkin onnistuu vain itsestään tykkäämällä!

Itseinhoinen ei edes välitä laihduttaa, muistakaa tämä kaikki lihavien mollaajat.

Vierailija
37/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei ole sanottu että satakiloinen saa käyttää vaan kaapuja, collegehousuja ja tunikoita!

Jokainen saa pukeutua just niinkuin tykkää.

Vierailija
38/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä teidän mielestä..itseäni en pidä kovin seksikkäänä, mutta seksi on silti kivaa :D

Vierailija
39/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isorintainen pitkä nainen voi olla hyvinkin näyttävä satakiloisena.

Vierailija
40/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laihtuminenkin on kivempaa jos on kivat ja mukavat vaatteet"

laihtuminenkin onnistuu vain itsestään tykkäämällä!

Itseinhoinen ei edes välitä laihduttaa, muistakaa tämä kaikki lihavien mollaajat.

Hölmöjä, yrittäkää nyt vähän laajentaa näkökulmianne.

Minä rakastan itseäni. Siksi en laihduta. Olen kärsinyt syömishäiriöstä 11-v asti, ja vaikka kuinka terveesti aloittaisin painonpudotuksen, se lipsuu aina älyttömyyksiin, eikä siitä seuraa kuin lisää sairautta ja pahaa mieltä.

En siis ole itseinhoinen, olen oman elämäni realisti. Ja nautin elämästäni täysin rinnoin kiloistani huolimatta. Älä siis sinäkään kanna niistä suotta huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme