Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen n. satakiloinen ja ostin juuri pillifarkut :)

Vierailija
22.04.2010 |

aion myös käyttää niitä

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en alasti :(

Vierailija
42/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laihtuminenkin on kivempaa jos on kivat ja mukavat vaatteet"

laihtuminenkin onnistuu vain itsestään tykkäämällä!

Itseinhoinen ei edes välitä laihduttaa, muistakaa tämä kaikki lihavien mollaajat.

Hölmöjä, yrittäkää nyt vähän laajentaa näkökulmianne.

Minä rakastan itseäni. Siksi en laihduta. Olen kärsinyt syömishäiriöstä 11-v asti, ja vaikka kuinka terveesti aloittaisin painonpudotuksen, se lipsuu aina älyttömyyksiin, eikä siitä seuraa kuin lisää sairautta ja pahaa mieltä.

En siis ole itseinhoinen, olen oman elämäni realisti. Ja nautin elämästäni täysin rinnoin kiloistani huolimatta. Älä siis sinäkään kanna niistä suotta huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laihduttamisen alkuun pääsin vain sillä että rupesin pitämään itsestäni, myös lihavana. Silloin kuin itseäni vain vihasin ja häpesin ahdoin vain ruokaa naamaani, sama se mulle miltä näytin.

pakko se oli ruveta kiloistaan huolta kantamaan, kun polvet ja muut elimet ei enää meinanneet kestää.

tv. -20kg : )

Vierailija
44/45 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laihduttamisen alkuun pääsin vain sillä että rupesin pitämään itsestäni, myös lihavana. Silloin kuin itseäni vain vihasin ja häpesin ahdoin vain ruokaa naamaani, sama se mulle miltä näytin.

pakko se oli ruveta kiloistaan huolta kantamaan, kun polvet ja muut elimet ei enää meinanneet kestää.

tv. -20kg : )

Koko elämäni on ollut bongoilua painoni kanssa.

Koska en rakasta itseäni, lihon. Silloin kun mulla on parempia kausia, kun näen itseni paremmassa valossa, kun jaksan yrittää, niin laihdun. En tiedä, mistä tää on kiinni että en pysty enkä voi. Pystyn kyllä laihduttamaan, mutta en pysymään siinä painossa.

Pystyn helposti laihduttamaan 10-20 kg, mutta olen kohta yhtä läski kuin ennenkin. Saatana.

Vierailija
45/45 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laihduttamisen alkuun pääsin vain sillä että rupesin pitämään itsestäni, myös lihavana. Silloin kuin itseäni vain vihasin ja häpesin ahdoin vain ruokaa naamaani, sama se mulle miltä näytin. pakko se oli ruveta kiloistaan huolta kantamaan, kun polvet ja muut elimet ei enää meinanneet kestää. tv. -20kg : )

Koko elämäni on ollut bongoilua painoni kanssa. Koska en rakasta itseäni, lihon. Silloin kun mulla on parempia kausia, kun näen itseni paremmassa valossa, kun jaksan yrittää, niin laihdun. En tiedä, mistä tää on kiinni että en pysty enkä voi. Pystyn kyllä laihduttamaan, mutta en pysymään siinä painossa. Pystyn helposti laihduttamaan 10-20 kg, mutta olen kohta yhtä läski kuin ennenkin. ***.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi