Siis voiko tämä tyttö olla tosissaan???
http://glamwithm.blogspot.com/
Mä kuolisin häpeästä jos omasta tyttärestäni kasvaisi tuollainen tyhjäpää.....
Kommentit (90)
Miksi pitäisi pyytää anteeksi
Anonyymisti kirjoittelette muista pahaa. Häpeäisitte. Täysin arvotonta toimintaa!
Toisin kuin sinä, joka esiinnyt
täällä omilla kasvoillasi moralisoimassa! Hienoa, onnittelut selkärangasta.
Kyllä selkärankani kantaa sinunkin syntisi. Minulla on sentään selkäranka
Senkin mato!
Toivottavasti tästä likasta ei tule tuksu kakkosta. Vaan käyttäisi sitä järkeäänkin.
Anonyymisti kirjoittelette muista pahaa. Häpeäisitte. Täysin arvotonta toimintaa!
Senkin mato!
Tarkoitin siis sitä, että eipä sinullakaan ole pokkaa tulla muuten kuin anonyymisti avautumaan tänne, eli itse olet aivan yhtä alhainen kuin me muutkin. Eli ei sitä selkärankaa ole sinullekaan suotu.
Mitkä ovat syyt ilkeyteen ja lähes koulukiusaan verrattavaan kirjoitteluun? Mitkä ovat syyt, elleivät ne ole kateellisuus????
T: 11cm mies
No, jos kirjoittaa
aivopieruj blogiinsa, niin eikö niitä sitten saa arvostella? Mitkä on sun motiivit täällä arvostella AV-mammoja ja haukkua kateellisiksi akoiksi? Kirjoittaako tuo pimu susta jotenkin erityisen korrektisti itse muista ihmisistä? Onko niin, että saa toki ärsyyntyä jostain asiasta ja mielessään haukkua jotain blogia, muttei sitten saa kirjoitella AV:lle siitä?Mua ainakin hätkähdyttää tuon blogin kirjoittajan materialistinen ja tyhjä maailmankuva. Siitä olen tähänkin ketjuun kirjoittanut.
Kerropa nyt sinä, 11cm mies, MILLAISISTA asioista sinun mielestä saa kirjoittaa AV:lle?
Minun ei tarvitse vastata sinulle sanaakaan.
Mene pois kiusaamasta muita!T: 11cm mies
tyttöä, joka on sun mielestä nätti, ei saa arvostella, vaikka tää nätti tyttö kirjoittaa JULKISESTI blogiinsa inhottavia asioita. Sen sijaan AV-mammoja, jotka ovat sinun mielestäsi rumia, läskejä, kananpersetukkaisia, raskausarpisia löysävaginoita, saa arvostella. Ilman perusteluja.
Selvä. Tämähän aika kätevästi vie pohjan kaikelta mitä sinä sanot.
sano kahden tytön äitinä että jos tämä olisi minun tyttäreni niin kokisin kyllä epäonnistuneeni aika pahasti äitinä.
Minä näen vain epävarman pikkutytön joka yrittää epätoivoisesti peittää epävarmuuttaan koviin puheisiin ja ulkonäkönsä muokkaamiseen.
Sen sijaan AV-mammoja, jotka ovat sinun mielestäsi rumia, läskejä, kananpersetukkaisia, raskausarpisia löysävaginoita, saa arvostella.
En myöskään muista maininneeni kananpersetukkaa ja rouva löysävaginaa?
Sen sijaan AV-mammoja, jotka ovat sinun mielestäsi rumia, läskejä, kananpersetukkaisia, raskausarpisia löysävaginoita, saa arvostella.
onko sitten sinusta niin, että tuo tyttö saa tehdä mitä vaan julkisuuden toivossa, mutta hänen tekemisiään ja kirjoituksiaan saa kommentoida vain positiivisesti, koska tyttö on susta nätti? Ymmärsinkö oikein? Jos hän olisi sun mielestä ruma, saisiko häntä sitten haukkua?
Senkin mato!Tarkoitin siis sitä, että eipä sinullakaan ole pokkaa tulla muuten kuin anonyymisti avautumaan tänne, eli itse olet aivan yhtä alhainen kuin me muutkin. Eli ei sitä selkärankaa ole sinullekaan suotu.
saat haukkua AV-mammoja kateellisiksi akoiksi, mutta AV-mammat eivät saa arvostella JULKISTA blogia?
Senkin mato!Tarkoitin siis sitä, että eipä sinullakaan ole pokkaa tulla muuten kuin anonyymisti avautumaan tänne, eli itse olet aivan yhtä alhainen kuin me muutkin. Eli ei sitä selkärankaa ole sinullekaan suotu.
Et ehkä huomannut mutta jatkoin ironiaasi, ironioimalla sen ketjuksi
kirjoitelmasta ainakaan mitään tolkkua saanut. Huomasin kyllä, että yritit ironisoida, mutten ymmärtänyt mitä.
Kiusattu tarvitsee aina puolustajan. Ja prinssi olen minä. Saatte luvan kyniä ensin minut, ennenkuin raatelette tyttöparan.
T:11cm mies
Huomasin kyllä, että yritit ironisoida, mutten ymmärtänyt mitä.
on tuo mitä blogi antaa ymmärtää. Tulevaisuudesta saa "osviittaa" eilisestä Johanna Tukiaisen Maria-esiintymisestä :(
Nätti tyttö on kyllä, ja miksi oi miksi se ei riitä, vaan pitää lähteä tavoittelemaan jotain keinotekoista Hollywood-ihannetta.
Otteita blogista:
En tiiä mitään pahempaa kuin valkaisemattomat hampaat! Sellasilla ihmisillä pitäis olla puhumis ja hymyilemiskielto!
Mä en todellakaan valitse mun cruuhun ketä tahansa, mä en hengaa rumien ja tylsien tyyppien kaa!
Heidi [Montag] oli ulkoiluttamassa uutta naamaansa ja hyvältä se näytti vaikka ei se mikään real beauty vieläkää oo!! Mut eihän sitä voikkaan olla jos lähtökohta on suht ruma!
naiskauneutta from Marocco!
Ei mitään perus suomalaisen, persoonattoman näkösiä taikinanaamoja, mollamaijoja tai tuija tavallisia!
Kiusattu tarvitsee aina puolustajan. Ja prinssi olen minä. Saatte luvan kyniä ensin minut, ennenkuin raatelette tyttöparan.T:11cm mies
luulen että tämä "tyttöparka" repisi hillittömät ivat sun 11 sentistäsi...
Kiusattu tarvitsee aina puolustajan. Ja prinssi olen minä. Saatte luvan kyniä ensin minut, ennenkuin raatelette tyttöparan. T:11cm mies
Kiusattu tarvitsee aina puolustajan. Ja prinssi olen minä. Saatte luvan kyniä ensin minut, ennenkuin raatelette tyttöparan. T:11cm mies
Se olisi unta.
ja uneksi jää.
Se olisi unta. T: 11cm mies
Olisi aika mahtavaa jos pääsisi niinkin pitkälle
Se olisi unta. T: 11cm mies
Otteita blogista:
En tiiä mitään pahempaa kuin valkaisemattomat hampaat! Sellasilla ihmisillä pitäis olla puhumis ja hymyilemiskielto!
Mä en todellakaan valitse mun cruuhun ketä tahansa, mä en hengaa rumien ja tylsien tyyppien kaa!
Heidi [Montag] oli ulkoiluttamassa uutta naamaansa ja hyvältä se näytti vaikka ei se mikään real beauty vieläkää oo!! Mut eihän sitä voikkaan olla jos lähtökohta on suht ruma!
naiskauneutta from Marocco!
Ei mitään perus suomalaisen, persoonattoman näkösiä taikinanaamoja, mollamaijoja tai tuija tavallisia!